Ik heb weer geen symptomen en dat zit me gewoon niet lekker... omdat ik dat ook niet had toen het fout ging en juist wel bij mijn goeie zwangerschappen... helaas kan ik niks anders als afwachten en hopen dat de kwaaltjes misschien nog komen?!?!
Ja dan vergelijk je meteen weer hè....zou ik ook doen. Kwaaltjes kunnen ook nog komen hè meid.....en soms wil. Je jenog wel eens vergissen wanneer die nu precies de vorige keer begonnen...
Dank je Lov.. ja laten we goeie hoop houden dat ik volgende week weer hartstikke misselijk ben... Of me iig iets meer zwanger voel is ook al goed..hihi!!
@jan sterkte meid wel fijn dat alles schoon is. @love nee hoor ik zie dat niet als hou vast maar het is wel toevallig dat er 3 uit komen op april hihi. @kim nog hetzelfde hier eigenlijk en nog steeds geen ongi te zien begin nu wel zenuwachtig te worden hahahahaha kinderen soms pfffff weet er alles van. @ralin bij de jongens had ik in het begin ook geen symptomen. @hier niks veranderd geen ongi. Op de cyclus van 28 dagen gezien 1 dag over tijd en voor 30 dagen mijn langste nog 1 dag te gaan. Misschien ga ik straks thuis testen als ik uit me werk kom. Of morgen ochtend vroeg weet niet of ik dat vol kan houden hahahahaha. Ben wel wat zenuwachtig ervoor nu hoor.
ralin: wat vervelend dat je er geen fijn gevoel bij hebt, misschien is het idd gewoon omdat je het niet durft. ik hoop van harte op een plak beebje voor je, deze onzekerheid is heel erg. love: ja dat zal voor jou als het raak is ook weer even moeilijk en spannend zijn. je durft dan bijna nog niet te geloven denk ik. tweety: spannend hoor, ga je morgen weer testen? mijn duimen draaien overuren voor je. ja kids soms idd. ik ben blij dat ik voet bij stuk heb gehouden. mijn moeder is wel de cadeau's gaan halen en is ze komen brengen. dat is zij dan weer. mijn vader zei direct, nou die hormonen spelen jou ook wel parten. die heeft dus ook de wind van voren gehad. ik zei al tegen hem, nou ik kan mij heel goed herinneren dat een grote mond door jou ook niet geaccepteerd werd dus waarom moet ik dat van mijn dochter wel. ik vind zowiezo de kids in deze tijd een stuk mondiger. ik stond vanochtend mijn ogen uit te kijken. mijn oudste gooide met speelgoed naar de jongste en daar ben ik niet van gediend. dus ik zei, als je nog een keer met speelgoed durft te gooien dan kun je thuis blijven en pak ik je speelgoed weg. draait ze om en zegt ze " ja mama je hebt met de verkeerde ogen gekeken"
Ja opa en oma zijn opeens die dingem vergeten hè hahaha... Ik ben ook best streng....tja ik wil nette kinderen. Ik weet niet hoe ik me ga voelen. Nu heb ik nog geen gekke gevoelens of angst
@ Tweety: oeh spannend!!! Ik duim heel hard, kan heel goed he, ik neem aan dat bruin verlies voor je menstruatie niet normaal is voor jou? @ Januari: fijn dat je nu die duidelijkheid hebt. Is het bloedverlies/buikkrampen inmiddels al minder/gestopt? @ Kimberly: goed dat je gewoon consequent bent geweest! Is niet altijd makkelijk, he, maar soms zo nodig... Wel herkenbaar overigens dat opa's/oma's dan een beetje 'ondermijnen' . @ Ralin: kan me voorstellen dat het ontzettend spannend is nu en moeilijk om er in te vertrouwen. Je gaat het toch altijd vergelijken met je vorige ervaringen, dat begrijp ik helemaal. Maar het is nog vroeg voor kwaaltjes, he, er kan nog van alles komen... Sterkte met afwachten, dat je je maar snel heul zwanger mag voelen . @ Lov: ik moet zeggen dat het bij mij wel meteen anders voelde dan bij mk en ik daarom ook snel het gevoel had dat het goed zat. Ook omdat de testjes al voor NOD begonnen te knallen, terwijl dat bij mk nooit gebeurd was. En met 5 wkn werd ik zo ziek dat er geen puf meer was voor onzekerheid ... (al ben ik voor 1e echo wel erg zenuwachtig geweest, ik was zoooo bang voor een missed abortion, dat ik 'voor niets' zo ziek was...) @ hier: gisteren om 18:00 uur gaan slapen, ik was zo kapot! Gelukkig een fijne nacht gehad en nu weer een beetje beter. Morgen weer controle VK, vraag me af of ze inmiddels met koppie naar beneden ligt?
Ja daar hoop ik dus ook op kache! Wil idg positief blijven. Schrijf in een topic mee met vrouwen die een mk hebben gehad. Merk toch wel dat ik anders erin sta dan sommige....ben toch gewoon vrij positief en ga ervanuit dat de volgende keer gewoon alles goed gaat. maa dag zeg ik nu heel stoer hahaha. Voel je nog niks dan daarbeneden hihi
kache: spannend morgen, hopelijk ligt ze met koppie naar beneden. wel zo handig lekker hoor om 18.00 uur al naar bedje. het aftellen is al een beetje begonnen of heb je dat nog niet? lov: ik denk dat het alleen maar goed is dat je er positief in staat. dat bevorderd het ook denk ik. stress is zowiezo niet goed. ik hoop het zo voor je. tweety: mm jammer zeg, maar het kan nog, je bent nog vroeg. ik blijf duimen. heerlijk de kids liggen al een uurtje op bed, ik heb net lekker in bad gelegen en nu met de voetjes op de bank. donderdag moet ik weer naar de vk. ik begin stiekem toch wel al af te tellen ook al voel mij ik sinds een week verbazingwekkend toch wel goed. toch hoop ik dat ons mannetje 37 weken ook voldoende vind ;-L)
Ahh tweety wat jammer! Ralin, kan me heel goed voorstellen dat je bang bent... Sterkte meid! Verder niet zo veel puf om te reageren, want ik heb vier dagen carnaval gevierd met maud en ml. En morgen een zware afspraak in het zh. Echo en consult gyn. Ze gaan het vruchtwater weer meten en heb het idee dat het weer teveel is aangezien ik flink ben aangekomen en een behoorlijke buik heb. Laat jullie morgenavond iets weten. Tenzij het te veel spanning heeft veroorzaakt...
lieke: ik denk aan je morgen en hopelijk is het niks. vind het echt zo erg voor je al die spanningen. heel veel sterkte morgen en dikke knuffel.
Claudia: gaat het goed met je 2 kids samen op een kamer?! Wel leuk voor ze, toch!! Kimberley: heerlijk dat jou ouders zoveel met je kids doen. Mijn schoonouders zijn al wat ouders en willen niet echt wat met ze doen, klinkt wel heel lullig... Mijn ouders hebben in 4 jaar tijd 8 kleinkinderen gekregen dus hebben hun handen vol aan al die ukkies! Ze passen wel eens op maar willen geen vaste dagen. Verder staan ze nog vol in het leven en hebben altijd volle agenda's. We gaan ieder jaar wel met elkaar op vakantie! Enne... Goed dat je poot stijf hebt gehouden tegenover je dochter! Ik hou wel van regels, zeker nu ze begrijpt waarom je boos bent. Je ouders zijn jong opa en oma geworden!! Hoe oud ben jij dan? Lov: spannend op de wachtbank!! Ik gun het je echt enorm!! Tweety: balen van je witte test meis!! Niet leuk. Ben je gister de dag nog een beetje doorgekomen? Je schreef dat je geen zin had... Erg hè van die dagen! War vervelend voor je moeder dat ze in een rolstoel zit en daardoor niet alles met de kleinkinderen kan doen dat ze wel graag zou willen. Kache: fijn dat je dochter lief heeft geslapen in haar kamer. Doe je het wel een beetje rustig aan, als ik je zo hoor dan klinkt het echt als mijn laatste dgn zwangerschap! En beviel toen te vroeg, pak je rust. Lees dat je gister lekker op tijd bent gaan slapen, heel goed succes morgen bij de Vk Ralin: we tellen mee af tot 5 maart! Probeer wel positief te blijven, hè! Lieke: spannende dag morgen!! Ga heel hard voor je duimen dat alles gewoon goed is! Hele dikke knuffel voor jou. Hier: toch wel even met de neus op de feiten gedrukt door de gyn. Hoe nuchter ik ook ben, het werd toch ineens echt ofzo! Heel raar. Bloed verlies is gelukkig al bijna weg. Heb vandaag digitale ovulatietesten besteld, wil graag weten hoe of wat en lijntjes turen vind ik altijd lastig bij ovu sticks! Heb gelijk twee digi zwangerschap testen gekocht. Ik ga lekker op tijd naar bed, ben enorm moe! Gelukkig vanavond niet het programma 'kleine baby's grote zorgen' op tv want dan had het echt tranen met tuiten geworden! (Zit zo in zo altijd te huilen bij dat programma maar vandaag ben ik wel heel emo... Pffff) Genoeg gezeur! tot morgen
@jan ja hoor heb het overleefd haha. @hier nog geen ongie gezien. nog steeds dat zeurderige gevoel wat ik al een paar dagen heb. hoop dat het nu snel gaat door breken. had toch een klein hooje dat het na het verwijderen van de spiraal sneller raak zou zijn dan met de pil bij de jongens maar niks is minder waar helaas.
Balen tweety maar geen bloed geeft moed al zijn die negatieve testen niet echt hoopgevend.... Hoop snel op duidelijkheid en als het nu niet raak is gaan we gewoon hopen dat de pendels kloppen!!