Roep maar niet te hard. Bewijs staat bij ons op film. Direct na de geboorte van ons derde meisje zei ik dat dit echt de laatste was. Maar en jaar later begon het toch echt weer in alle hevigheid te kriebelen. En het is fantastisch. Geen seconde spijt.
Hier een tweeling van bijna 3,5 en nu een 3e onderweg. Ik heb totaal geen last gehad van die beren op de weg....... Het leek mij zo super om het gewoon nog eens mee te maken...... Nu moet ik er wel bij zeggn dat wij hier weer sterk het gevoel hebben dat het er weer 2 zijn, wat niet helemaa de bedoeling was, maar wel zeeeeeer welkom als het echt zo blijkt te zijn.... Ik ben nu geoefend en je moet denk ik gewoon wat losser zijn om alles in goede banen te leiden. De jongens gaan als het goed is net naar school en dan kijk ik wel hoe ik dat ga doen, maak ik me nu helemaal nog niet druk om.
hier ook een mama van een tweeling... wij willen ook voor een derde maar mijn man wil nog even wachten. Gisteren had ik mijn spiraaltje laten verwijderen omdat ik het stemmingswisselingen ervan kreeg. Gisterenavond wel gevreeen (niet bij nagedacht) vanmorgen wel de pil genomen. Als het nu toch raak is is het al welkom anders wil ik nog even wachten. Mij maakt het echt niks uit wat andere denken.. wij willen het en dat gaat niemand anders wat aan!
Is het ook misschien weer iets anders wat betreft zwanger zijn als je een tweeling hebt? Als je het hebt over de juiste tijd om zwanger te raken dan.....je hebt wel 2 kids maar je had een zwschap.... IK had bij de tweede ook sneller en sterker het gevoel maar nu heb ik wat meer rust hierin.
Ik heb ook een aardig tijdje zitten dubben of ik wel echt een derde wilde. Inmiddels zijn we eruit, en gaan we ronde 1 in.
Oh nee hoor, dat weet ik zeker. Een 4e komt niet. Ik denk ook niet dat het snel is hoor. Bij mij gaan er denk ik toch wat rondes met cyclussen van 40 of meer dagen aan vooraf. Bovendien heb ik een chronische ziekte en ik wil zelf ook nog wel eens een rustig moment hebben af en toe.
Dus jijzelf wist het nog niet dan? Spannend weer nu he....heel veel succes! Hoelang deed je over je eerste twee?
Ik denk altijd in rondes want ik weet nooit hoe lang een cyclus duurt. Bij de eerste was ik zwanger in ronde twee (getest op dag 70, dag 56 eisprong) en bij de tweede duurde het 7 rondes waarbij de laatste cyclus 'maar' 35 dagen duurde. Dus je hoort het, als wij gaan beginnen straks dan geloof ik niet dat het gelijk raak is. Oh en de maanden januari t/m april slaan we over. Ik heb al een kind van november en eentje van december. Liever nr 3. in een andere periode van het jaar haha.
Hier gaan we ook voor nr 3! Nr 2 is nu 8 maanden en we gebruiken geen anticonceptie. Je kunt helaas nog niet echt spreken van rondes, want mijn lichaam is nog wat in de war van de bevalling en borstvoedingsperiode ik heb goede hoop dat dit ronde 1 word, want volgens mij begint mn lijf het weer te snappen! Ik vond zelf van 0 naar 1 een aardverschuiving, maar nu van 1 naar 2? Veeeel makkelijker!! Ikverwacht dus ook geen rampen met een derde kindje. Idd de jongste in de wagen en de middelste op een meerijplankje al heb ik volgende week een bakfiets en daar kunnen ze vanaf 2mndn allemaal in Ik heb er echt zo'n zin in!!! kan niet wachten tot er weer een tweede roze streepje verschijnt!! Liefs, Janneke
Wat leuk, meer mensen die graag een derde willen. Wij hebben ook net de beslissing genomen om ervoor te gaan. Best wel spannend weer. Ik vond het wel lastiger om echt de stap te nemen dan bij de andere twee, maar nu voelt het helemaal goed.
aaahhhh spannend meiden!!!! Ik zit nog niet in dat stadium van zwanger worden enz...maar dat is altijd zo leuk hahahaha... @Chebu ik ben iedere keer gelijk zwanger geraakt...was ook beide keren hoogzwanger in de zomer...als het even kan wil ik dat dee keer ook niet meer...maar ja we zien wel wanneer het gebeurt hahaha
Hey Janneke wat leuk mijn jongste is ook 8 maanden en de oudste wordt morgen 3!! Ik wil ook heel graag nog een derde kindje maar weet nog niet of ik mijn man zover krijg.. Maar vind de verhalen leuk om te lezen! Hopelijk mag ik nog een keer een zwangerschap meemaken.. zo mooi!! En dan zon wondertje.... Wilden jullie mannen altijd al 3 of hebben jullie ze over moeten halen? Groetjes Karin
Mijn man wilde het bij 2 houden en ik had na mijn 2e bevalling wel nog een wensje maar 2 jonge kinderen op mijn jonge leeftijd vond ik wel even genoeg en manlief wilde toch niet dus prima misschien later... Midden 2011 begon het toch te kriebelen bij mijn man (blijkbaar) terwijl ik het zelf een beetje in de ijskast had gezet aangezien ik het niet meer verwachte en de kinderen 'groter' werden had ik de hoop een beetje opgegeven en ging langzaam een andere fase in met 1 kind op school en 1 bijna naar school. Eind 2011 kreeg ik de vraag of het misschien geen tijd was om nog een keer het te proberen en hij vroeg of ik nog een keer zijn kindje wilde dragen. We hebben er een tijdje over nagedacht aangezien we erg klein wonen maar dat komt vast wel goed. En veel later wilde mijn man ook niet meer aangezien hij nu 33 is en dus 'minder' tijd heeft dan ik want hij wilde iig niet meer na zijn 35ste nog een kind om eigen redenen. Nu maar hopen dat het gelukt is morgen nod ( ronde 6) echt superspannend!
Hier was manlief op de hoogte en vond het altijd al een goed idee. Als ik meer dan 3 kindjesnzou willen moet ik flink gaan praten denk ik... En stiekem wil ik er eigenlijk 5... Misschien is 4 een leuk compromis Sylvia, spannend!!!