@jan, lijkt me moeilijk om te horen Dat je bm schoon is? Ik neem aan dat hij niet kon zeggen of er een zw is geweest? Ja dat programma ken ik, ik heb er niet langer dan tien minuten naar kunnen kijken... @tweety, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Dan maar hoop op de volgende ronde, of niet? @lov ja voor jou wordt het echt tijd nu! Zeker als omdat jij het topic opende en zoveel ellende hebt gehad! Wat betreft 3d. Wij hebben het twee keer gedaan met 25 en 26 weken. WAs super vond ik bij lichtpunt! Zij heeft voor ons nu ook met 12 weken gekeken, maar dat zag er best eng uit. Ze hebben dan nog een heel groot hoofd en heel smal lijf in verhouding. Ook met ruim 21 weken hebben ze in het azm even met 3d gekeken en toen kregen we de super plaatjes die ik hier ook heb gedeeld. Dus ik zou je wel aanraden tot een week of 20 te wachten. @kim, wow dat is vroeg met 44 oma. Lijkt me wel super. Mijn moeder was 57! Wat fijn dat je nu lekker veel energie hebt! Wel balen van het sugen van je dochter! @bianca, wat fijn dat alles goed was. Altijd bijznder om te zien dat die kindjes al helemaal "af" zijn bij zo'n vroege termijn!
Lichtpunt zijn wij ook geweest idd voor de 20 weken echo pretecho's hebben wij bij babyvieuw gedaan... Ja ziet het er zo gek,uit? Dat is dam wel jammer hè....hmmm misschien eens lief de gyn aankijken hahaha
vanacht Emma maar weer op d'r oude kamer teruggelegd. Jee de ene janksessie na de andere! Werd er helemaal tureluurs van!! Weet je wat dan altijd zo jammer is manlief slaapt lekker en zoonlief slaapt ook door het gekrijs!! Zo jong en dan al doof voor het gekrijs van zijn zusje!! Denk dat ze last had van doorkomende kiezen of tanden, ze had namelijk ook rode billetjes Kim oma met 44 jaar das pas jong zeg!! Mijn moeder was 56 jaar das wel een verschil zeg!! Tweety aan je banner te zien zou ik zeggen ongi doorgebroken?? Meid toch!! Zouden de pendels dan toch waar zijn??
claudia: wat zielig zeg voor je meisje, die tandjes ook altijd. zo vervelend dat je er niks aan kunt doen. tweety: hoe is het vandaag? ik heb net controle gehad bij de verloskundige. buik blijft goed groeien. ze noemde het heel beleefd een volle buik ijzer was wel erg gezakt, maar hoef gelukkig nog niet aan de ijzertabletten. als hij 0,2 lager was geweest dan wel. hoofdje ligt al mooi in het bekken. dus dik tevreden.
Klinkt super Kim! Claudia hier sliep de tweede ook overal doorheen.... Zielig van je kindje hoor....tandjes zijn altijd pijnlijk
Zo de kids liggen allebei heerlijk in te slapen, ben zelf ook even gaan liggen. Nu even tijd om te reageren, drukke dgn gehad. Bianca: fijn dat de termijnecho goed was en zelfs een paar dagen vooruit! Altijd leuk. Lov: wij hebben bij allebei een 3D echo gedaan maar rond de 26 wkn is volgens mij wel Het mooiste en duidelijkst. Ovulatietest is inderdaad mooi licht! Nu die nare wachtdagen weer door. Kimberley: bij jullie dus ook al aardig wat kleinkinderen! Balen dat je zoveel wilt maar dat het niet lukt en als je kind dan ook nog zegt dat je op een oma lijkt... Hopelijk is je jongste inmiddels opgeknapt. (Lees dat ze weer beter is en een mooi stoepje voor je heeft gemaakt!!) Fijn dat je nog niet aan de ijzertabletten hoeft! Is dat bij jou altijd laag of alleen in je zwangerschappen. Lieke: het is ook een heftig programma maar ik wil het toch graag kijken, kan me voorstellen dat jij het niet kan kijken. Gyn gaf aan dat aan de hand van mijn verhaal en de testen (had ze meegenomen) ze zeker wad van een miskraam maar dat mijn lichaam het heeft uitgestoten zoals het hoort.... Ben blij dat mijn lichaam Het zelf heeft gedaan maar vond het toch wel confronterend. Tweety: hoe is Het nu?! Nog steeds geen ongi?! Nu Al dag 30, toch?! Claudia: slechte nacht dus... Ik kan daar zo slecht tegen en mannen... Allemaal hetzelfde!! Hier hoort ie ook nooit wat! Goh, ben je er echt 3 keer uitgeweest vannacht?! Ik heb helemaal niks gehoord. :x Hier: weinig bijzonders... Ovulatietesten zijn binnen dus overmorgen maar beginnen denk... Hoe zit het ook alweer als je een smiley krijgt springt je eitje binnen 24 uur, toch!?
Geen idee hoe het zit met smileys. Wij hebben ze bij de meiden ook rond 28 weken gedaan idd....ach ja misschien ook straks maar weer doen. Is al duur genoeg zo'n echo.
@ Lov: schrijf ook mee in een topic van dames die rond dezelfde tijd mk hebben gehad, en ik stond er ook anders in. Het scheelt als het al 2 keer helemaal goed gegaan is, he! Test ziet er lekker licht uit, dus je zit echt op wachtbankje, lijkt me! @ kimberly: tja, aftellen . Ik ben al heel lang aan het aftellen , maar het begint nu pas een beetje op te schieten. Nog maximaal 9 wkn. Maar er zijn ook nog best een paar dingen die gedaan moeten worden voordat ik zeg: ben er klaar voor, laat maar komen . Fijn dat alles goed was bij VK en ach, niets mis met een goed gevulde buik, toch . @ Januari: ik voel me niet echt anders dan vorige zwangerschappen, hoor, die beeb blijft nog heel lang zitten , wees maar niet bang. Ja, zo'n lege echo bij gyn kan behoorlijk confronterend zijn ... @ Lieke: gezellig dat jullie zo van carnaval hebben kunnen genieten en wat fijn dat de echo/vruchtwater/beeb er goed uitzag! @ Bianca: wat fijn dat de termijnecho goed was en een paar dagen erbij is nooit erg! @ Claudia: he gets, wat jammer dat je meisje zo van streek is in de nacht. Die kiesjes kunnen flink pijn doen, maar meestal kom je er pas later achter dat dat het was . Hopelijk gaat het snel beter. @ Tweety: duimerdeduim, weet je al iets? @ 3d echo: nog nooit gedaan en ook nog nooit in de verleiding geweest. Zelfs al zou het spotgoedkoop zijn, dan hoeft het van mij niet. Ik vind het eigenlijk veel te leuk om dat snoetje voor het eerst te zien als het geboren is! @ hier: vandaag nog even wat laatste inkopen in de stad gedaan voor de verjaardagen, maar pffff, dat is denk ik de laatste keer dat ik dat doe (auwauwauw). Ik was zo opgelucht dat ik weer thuis was. Nou ja, in ieder geval wel geslaagd, dat is het voornaamste. Morgen maar weer een rustdag inlassen en vanavond vroeg naar bed... Controle bij VK was weer goed, alleen ze ligt nog precies hetzelfde (had ik ook wel gedacht want voel schopjes/porretjes nog steeds op dezelfde plek), een beetje schuin in stuit. Nog 3 wkn de tijd om de draai te maken , hoop dat ze niet al te eigenwijs gaat zijn. Al even gesproken over de bevalling en dat ik vooral maar heel snel moet bellen als ik denk dat het begonnen is .
Kache, al bijna 33 weken!!! Wow ik ging nu al bijna bevallen! Fijn dat alles bij de Vk goed was en ik kan me voorstellen dat alle boodschappen e.d. Nu wel wat veel gaat worden! Hopelijk draait ze snel in de goede richting! Lijkt me niks een stuit bevalling.
hmmm die banner is gewoon vanzelf op de nieuwd cyclus gegaan das ook niet leuk haha. heb nog geen ongi gespot. dus morgen ochtend gaan we teste als ik niks krijg vanacht. had vandaag wel veel last van afscheiding. bah echt vies met gevegen gewoon dat heb ik normaal nooit zo erg. thuis zelfs even omgekleed erdoor.
@jan ik kan het me niet meer herinneren bij de jongens erg he haha. weet alleen nog dat ik last had van vermoeidheid en last van maagzuur ik at doosjes vol met rennies. overal lagen de doosjes haha.
Dat heb ik ook wel hoor tweety! Vaak als je iemand ergens over hoort 'klagen' denk ik: o, ja dat had ik ook. Ik heb beide zwangerschappen als niet prettig ervaren en toch kijk ik er weer naar uit... Als het weer zover is zal ik wel weer zeuren...
@claudia, hè wat vervelend! Ik hoop dat je vannacht wat slaap in kunt halen en vooral dat je dochter geen pijn meer heeft. @kim, fijn dat alles goed was bij de vk! En nu veel spinazie eten? Haha @jan, poeh dat is inderdaad confronterend. Als je gewoon wat later ongi was geworden dan had je het helemaal niet geweten, maar nu wee je dat er toch iets is geweest. Hoe voel je je nu? Volgens mij is het binnen 12-36 uur na de smiley. @kache, ja dat begint langzaam zwaar te worden hè! Heb je wle genoeg hulp van ml? En qua ligging, je hebt toch nog wel een paar weekjes meer bij een derde of niet? @tweety: spannend!!! Laat je wat ween morgen? Ik heb tijdens zw ook belachelijk veel afscheiding. Heb laatst zelfs de vk gevraag dof ik geen vruchtwater verlies...