nou nog geen ongi in de aantocht een neg test vanmorgen. echt omo wit weer. laat die ongi nou maar komen. weet nu niet hoe me cyclus gelopen heeft.
Zal die twee dagen bruin/roodverlies dan toch een menstruatie zijn geweest, tweety?! Die onzekerheid is zo ontzettend vervelend!! Als je telt dat dat toch je menstruatie was (wij dachten natuurlijk aan innesteling) wanneer zou dan je nod zijn? Misschien test je dan wel te vroeg nu... Sterkte! Lieke: het was inderdaad wel confronterend maar toch blijf ik er redelijk nuchter onder. Blij dat het gelijk in het begin is mis gegaan en niet zoals bik lov eerst een mooie echo met kloppend hartje. Wij gaan vol goede moed de volgende ronde in! Komt goed. En jij, ben je een beetje gerust gesteld door de gyn of blijf je onzeker? (Onzekerheid zal er altijd wel zijn natuurlijk) en heb je al keuze over de kleertjes gemaakt?
kache: hopelijk draait je beebje nog? kies je anders voor keizersnede? fijn dat alles verder goed was. ja het wordt zwaar en zeker al dat lopen als je moet shoppen. en idd niks mis met een goed gevulde buik, ik ben zelf erg klein dus onze uk heeft ook niet zoveel bewegings ruimte, die ligt er gelukkig goed voor. tweety: wat vreemd zeg, wij zijn overigens wel een topic met allemaal vreemde testen en cyclussen lijkt het wel hopelijk heb je snel meer duidelijkheid want zo schiet het niet op. heb je dit eerder zo gehad? jan: ik duim ook voor je dat het snel raak is. en wel goed dat je er nuchter onder blijft. ik heb gisteren ook weer iets raars gehad. ik kreeg gisteren ineens heftige buikpijn door mijn hele buik, die werd ook helemaal hard. dat heb ik ongeveer anderhalf uur lang gehad om de 15 minuten. daarna zwakte het gelukkig af. wel de hele avond onrustig gevoel gehad en een extreem drukke beeb. vanacht nog een keer wakker geworden met die pijn en toen toch weer in slaap gevallen. en nu lijkt het voorals nog verdwenen. zou het indalen zijn geweest? want had daarna ook erge steken van onder.
Kim zou kunnen meid! Of misschien was ze aan het draaien ofzo ......? Jan idd gelukkig was het niet een mk met lange nasleep. Tweety gek zeg! Je bent toch al een tijd van de pil af hè? Misschien laat ei? Hier had ik gister soms een zeurderig gevoel......en ik droom over sex whahahaha dat heb ik meestal als ik zwanger ben. Nu weet ik dat het te vroeg is maar het valt op. Had ik al verteld dat ik weer melk heb in mijn borsten? Heb ik ook gehad bij de mk. In de tussentijd trouwens niet meer gehad....tenminste niet opgevallen. Dit maakt het dan toch weer spannend!
het bloedverlies wat ik gehad heb rond mijn ei kan geen ongi geweest zijn het was zo minimaal. heb dit ook nog nooit eerder gehad. heb een spiraaltje gehad die is er nu ongeveer 6 maanden uit die heeft er een kleine 4 jaar in gezeten. we zien het wel as maandag nog niks is ga ik de ha bellen of ie een bloedtest wil doen of me iig door laten sturen om te kijken of er niks anders aan de hand is.
Tweety uitermate vreemd!! Lov je maakt het wel spannend zeg!! Klinkt natuurlijk allemaal positief!! Kim of draaien van je beeb of oefenweeen!! Dat schijnt ook voor te komen, heb het alleen zelf nooit gehad! Kache ik hoop dat je beeb nog voor die tijd draait, heb je al nagedacht hoe je wilt bevallen als het toch stuit blijft?? Dochterlief heeft vanacht redelijk goed geslapen, werd alleen rond 3.00 uur wakker en heeft een tijdje gehuild, schone luier om en weer naar bed!! Toen is ze weer lekker gaan slapen tot 7.00 uur!!
Kimberley: klinkt inderdaad als indalingsweeen. Ik had dan altijd het gevoel alsof er een mesje van binnenuit naar buiten werd gestoken. Geld korte pijnlijke steken. Lov: dat klinkt veel belovend!! Hoop zo dat het raak is en dan een mooie plakbeeb!! Jij bent toch echt wel aan de beurt nu!! Tweety: die onduidelijkheid is het ergste hè, dan maar liever ongesteld. Tenminste zo voel ik dat! Hopelijk snel een positieve test of ongesteld! Claudia: fijn dat je dochter redelijk goed geslapen heeft! Het lekkerste is natuurlijk de hele nacht door!
Lief jan! Ik hoop het ook....denk alleen dat het zo vroeg is om al die dingem te voelen. Maar ja het is wel zo hahah
Wanneer was precies je ei? Het kan wel hoor. Ik haf bij de kids allebei op dinsdag mijn eisprong en op vrijdag al innesteling gevoeld. Zeurende pijn in mijn onderrug. Bij allebei dachten ze ook dat ik al een paar dgn verder was, waarschijnlijk dus snelle innesteling en dan ook snel 'klachten'. Hier vandaag eerste ovu test gedaan, negatief. Klussen nu wel om de dag.
Nou http://i.imgur.com/lM5wVob.jpg mijn rijtje.... Vanaf de 9de begon de streep donker te worden.....dus ja waar zit ik nu. Geen idee..... Hoop dat je een mooi streepje gaat krijgen ...!
@ Tweety: jeetje wat balen van de witte test, nog steeds in onzekerheid. Vreselijk he, ik had dit bij mijn dochter, pas 10 dgn na NOD een positieve test, werd er knettergek van. Maar het kan dus nog steeds zolang het bloed niet komt! Ik ben toen later een week teruggezet bij termijnecho, dus had opeens een heel laat ei gehad, dus ik was terugrekenend op NOD pas ongeveer 7 dpo. @ Kimberly: oeh, dat klinkt erg vervelend! Heb geen ervaring met indalen (kids nooit gedaan), maar klinkt aannemelijk. Ik hoop dat het niet nog een keer gebeurd, anders misschien even bellen met VK om te overleggen? @ Lov: je maakt het wel weer spannend , niet makkelijk op het wachtbankje als je van alles voelt... (en niet om vervelend te zijn, maar ik voelde mn eerste cyclus na mk heeeeeeel veel, ik voelde me zelfs zo zwanger dat ik een bloedtest bij huisarts heb geeist, maar het was toch 'gewoon' PMS) @ stuit: nou, ben nog niet echt mee bezig, ik ben eigenlijk wel in de volle overtuiging dat ze draait . Mijn dochter is ook pas met 36 wkn goed gaan liggen. Ik heb dus ruimte genoeg daarvoor en ze is ligt ook gewoon nog boven het bekken, dus erg 'moeilijk' zal het niet zijn. Maar mocht het het onverhoopt anders uitpakken, dan is een ks wat mij betreft de laatste optie. Natuurlijk bevallen gaat me goed af , dus dat zou ik ook erg graag deze 3e keer ook willen. Kids vandaag een dagje bij opa en oma, kom pas na eten terug, dus manlief en ik gaan eens lekker met zijn tweetjes eten, gemarineerde vis uit de oven, gekruide krieltjes en goed gevulde salade .
Kache ik hou er rekening mee meid....lief dat je me wilt behoeden hoor. Hier hadden we laatst mosselen gemaakt toen ze bij opa en oma sliepen. Heerlijk! Vandaag eten we vis van de markt. Dalijk deboodschapjes inslaan voor het weekend. Altijd zo leuk hahaha
Tweety... wat een onzekerheid zeg.. balen!!!! Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!! Lov... spannend.... hoop idd op een knal test voor je!!!! Wacht je tot NOD of ga je misschien al eerder testen?? Vannacht echt een rot nacht gehad hier... gosteren hele drukke dag gehad op het werk.. dus was 's avonds gebroken.. lag om half 10 al te slapen om vervolgens half 3 's nachts wakker te worden en daarna niet meer geslapen. Ik lag maar te draaien en te woelen...Ja om half 6 begon het weer lekker te liggen maar om 10 voor 6 ging de wekker weer.. jeetje echt balen zeg!! Net even een dipje gehad maar gaat nu wel weer. Heb nu wel lekker weekend!! Hopelijk ook weer wat slaap inhalen. Verder weinig kwaaltjes... klein beetje gevoelige borsten, vaak plassen... pff.. nog 2 weken en 4 dagen tot de echo... Fijn weekend meiden!!
Hey ralin ......! Denk dat ik al eens eerder ga testen hoor hahaha. Heb nog ovu's dus doe ik die eens.....en heb net 10 testen gekocht via internet dus ik heb er genoeg hahaha. Klinkt toch goed zwanger meid! Ik heb ook nooit zo vroeg al last van kwaaltjes hoor. Duurt lang hè voordat je die echo hebt....pfffff....
lov: je maakt het wel echt spannend nu, ik hoop dat het allemaal mooie voortekenen zijn. tweety: idd raar als je het nooit zo eerder hebt gehad, ik zou ook gewoon maandag even bellen als er geen verandering is. kache: knap dat je het aandurft een stuit bevalling. ik zou er nooit voor gaan. maar hopelijk draait ze idd gewoon nog lekker. heerlijk de kids uitbesteed, hier zijn ze vandaag echt onuitstaanbaar pfff tijd dat school maandag weer begint ralin: wat balen van zo'n rotnacht, dan heb je meteen een dag waarbij je begint met een gebroken gevoel. probeer lekker van je weekend te genieten en je rust te pakken. nu aftellen naar de echo, spannend hoor. claudia: fijn dat je dochter het nu beter gedaan heeft. jan: met om de dag klussen moet het vast goed komen toch? ik denk ook indalings weeen, gedraaid is hij zeker niet. ik voel duidelijk de billen onder mijn ribben en het hoofd voel ik nu echt heel laag. zeker als hij zijn hoofdje beweegt geeft dat echt van die steken. gelukkig vandaag geen last meer gehad.