derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    nog geen veranderingen hoor meiden. alleen had ik vanavond weer een flinke klodder afscheiding op me papiertje zitten bah bah een kennis zei dat ze daar ook veel last van had toen ze zwanger was. verder heb ik eigenlijk geen klachtjes meer. het enige is dat ik vandaag erg moe was maar ik ging ook laat me bedje in tegen half 2 was het geloof ik en moest er om half 8 weer uit. dus lekker ff op de bank gelegen.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tweety wat gek? Ben je al eens zo overtijd geweest? Want je was al langer gestopt met je ac toch?

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Hai dames,

Ik leef nog hoor! Heb ff een dipje gehad en met mezelf gestoeid.
    Ook heb ik daardoor besloten ff wat afstand te doen van het forum en het zwanger worden ff door de natuur te laten gaan. Ik ben helaas nog steeds niet zwanger maar we klussen vrolijk door. Verder gaat alles goed maar wel druk.

Hoe is het hier?

@ zwanger gefeliciteerd

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey kikkert.......
    Fijn dat je er weer bent meid.

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Hoe ist met jou?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nu inmiddels weer goed........weet niet of je mijn ellende weet van de afgelopen 2 maanden?

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Nee ben eigenlijk een hele tijd echt helemaal niet komen kijken hier omdat ik mezelf gek maakte

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ik was zwanger begin december....begon al snel te bloeden. Vk echo gemaakt kloppend hartje maar slechte vruchtzak ...
    Week daarna niks meer te zien.....dag erna opeens ons kindje verloren terwijl ik al schoon moest zijn.

Maar testen bleven knallen dus ik wilde een bloedtest.....hcg waarde te hoog. Ipv te zakken steeg die nog eens......bbz?...nieuwe zwschap, wat niet kon....
    Inmiddels heel wat weekjes verder en nu sinds 6 febr weet ik dat de waarde eindelijk op 1 staat. Dus heb er 2 maanden over gedaan voordat mijn lichaam eindelijk doorhad dat ik ons kindje verloren was.

Inmiddels heb ik al een eisprong gehad deze week....dus nu afwachten.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Jeetje wat heftig meid. Knuffel

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je....ja was even heftig . Maar het is voorbij nu....we mogen eindelijk door. En ook eindelijk geen bloedverlies meer want dat stopte ook maar niet.

En jij waar zit je nu in je cyclus?

11. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Je maakt het spannend tweety!!

En jij lov? Hoe voel jij je?

Kache: stuitbevalling lijkt me moeilijk maar heb er nooit voorlichting over gehad dus geen idee! Laten we er maar vanuit gaan dat ze nog draait!!

Hier weinig spannends, ovulatie test negatief en zelfs beetje bloedverlies weer.
    Vandaag ook weinig plannen, even lekker buiten wandelen en misschien even koffie drinken bij mijn schoonouders!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    Ik zit nu op dag 8 dus nog ff dan kunnen we weer vollop klussen. Het is wazig ik kan het zwanger worden goed van me af zetten alleen tijdens eisprong en net voor nod niet.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jan vervelend maar geef je lichaam even de tijd ... Zoalng je bloedt gebeurt er toch niks.
    Maar doortesten hoor....bij mij begon het ook opeens!
    Nu net toen ik het verhaal opschreef voor kikkert dacht ik....jeetje het was pas vorige week? Bizar!!

Ja ik voel me goed! Moe moe moe dat wel. Maar kan ook van alle stress zijn...dat het nu eruit komt.

Gister had ik wel even wat steekjes op een plekje links in de bm....spannend!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat heeft iedereen wel hahahha....als het ei eenmaal in zicht komt en dan dat wachten;).....
    Ik heb best geduld nu...maar ja komt ook omdat mijn geduld ontzettend op de proef gesteld is!

Gebruik je ovutesten?

15. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @lov nee heb dit nog nooit gehad bij de jongens ook niet.

nou hier dus nog steeds hetzelfde niks geen ongi te zien. kwaaltjes voel ik soms wel maar het kan ook zijn omdat je het graag wil of een griepje ofzo. iig ben ik wat moeier dan normaal (oke gisteren wel late dienst gehad en nu vroege dus weinig slaap) en heb het idee dat mijn (.)(.) nu toch wel wat gevoeliger zijn dan van de week. maar ha dat kan ook zijn door een griepje wat eraan zit te komen. ik zit iig niet lekker in me vel. vanmorgen een vlaag van misselijkheid toen ik aan de cola zat terwijl ik dat juist graag drink. het is allemaal maar vreemd hoor.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gek tweety je zou denken dat je zwanger bent!

17. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Tweety ik ben het met lov eens! Je zou echt denken dat je zwanger bent!! Hebt je ovulatie testen gedaan?! Bedoel meer of je zeker weet wanneer je eisprong was? Spannend hoor!

18. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    tweety: het lijkt er allemaal wel op, laten we het hopen.

kikkert: komen weer gezellige klus dagen voor je aan. ik hoop voor je dat het raak is deze maand.

lov: ook jou klachten lijken verdacht veel op zwangerschap. ik blijf duimen voor je.

vandaag de hele bovenverdieping gedaan, de badkamer gereinigd met stoommachine. pff hoeze nesteldrang :) de bedden verschoond, kleding van de meiden uitgezocht, alle babykleertjes uitgezocht, had gisteren nog wat sokjes en spuugdoekjes bijgehaald. ik denk dat ik nu wel genoeg heb. ik heb nu 12 rompertjes, 12 paar sokjes en 12 setjes voor de eerste periode.en ik verwacht nu ook wel wat meer kleertjes te krijgen van kraambezoek. dus ik houd het voorgezien met kopen.
    heb nog even een foto gemaakt vanochtend, hoezo een buik vol ;)

BILD0006.jpg

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw wat een buik hahahahahahaha.....
    Laten we het hopen Kim!

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Wow wat een mooi buik!!!

Lov, ben je er nu dan zet ik de foto er even op?

Share This Page