derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Had ze ook graag gezien!

Kimberley: dat klinkt zeker als nesteldrang!! Erg, hè! Ik had het ook heel erg, vreselijk!
    Je hebt al behoorlijk wat pakjes! Zoveel had ik er volgend mij niet. Zo in zo moesten er mt 44 pakjes komen... Mt 50 was echt te groot. (Zelfs 44 was ruim)

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jan nee heb geen ovu testen gedaan. Maar rond mijn eisprong had ik wel wat slijm en drupje oud bloedverlies.

@kimberly wow wat een buik zeg mooi hoor.

@lieke jammer dat ik de foto’s gemist heb.

Ik hoop ook idd dat het zwangerschap is. Heb wel wat kwaaltjes natuurlijk. Maar ja het kan ook nog van niet. Maar waarom blijft dan mijn ongi weg. Kreeg hier dus al te horen je bent er teveel mee bezig straks ben je schijnzwanger je moet het los laten ja duuuhhhh dat kan je nog al makkelijk. Ik bedoel oke als het niet zo is ook goed volgende ronde verder maar laat dan die ongi komen. Maar alles wijst er nu wel op. Sprak gisteren iemand die testen dus ook pas met 6-7 weken zwangerschap pos. Dus ja wat moet je denken. Als ik nou nergens last van had dan zou ik zeggen nee joh hen is niet zo. Maar waar komen dan die vlagen misselijkheid vandaan??? Net ook een steek in me re lies. Toen ik nieste ook een soort van bandenpijn achtige trekking aan beide kanten. Pffff die onzekerheid is ecth kut zeg. Hoop dat de ha maandag wat duidelijkheid kan geven (zal wel niet)

3. januari2010

O, tweety ik weet precies hoe je je voelt! Vorige maand ook steeds zo onzeker. Van die onduidelijke testen die donkerder werden en dan weer lichter... Voelde gewoon niet goed.
    Die onzekerheid is killing.... Dan liever maar ongesteld. Tenminste dat had ik heel erg!

Schijnzwanger geloof ik niet hoor meid!! Hoop dat je maandag duidelijkheid hebt.
    Die bloeding rond je eisprong was natuurlijk al vreemd...

Duim echt voor je!

4. januari2010

Welke provincie wonen jullie eigenlijk? Ik woon in zuid holland

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Tweety maar normaal test je nooit laat positief?
    Ik woon in het zuiden...:D

6. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: wij doen geen 3d, ik heb al zoveel echo's gehad dat ik het sonde vind. ik vind het hier ook best wel wat kosten. is toch 90 euro voor 20 minuutjes kijken.

januari: bij mijn oudste zijn wij toen ook 44 bij gaan halen dat was ook zo'n ukkie. erg hoor dat nesteldrang, hahaha.

tweety: ik test ook altijd pas laat positief dus het kan.
    wel balen die onzekerheid, en ja makkelijk gezegd het van je af zetten. dat is bijna onmogelijk.

ik kom ook uit het zuiden. uit brabant

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    laat testen. bij de oudste op nod bij de jongste op nod neg dag erna bloeding dus ik dacht ongi. maand later geen ongi pos test. 1e vk uitkomst 3 weken verder gezet. dus die bloeding was geen ongi toen. als die niet had geweest had ik misschien ook later getest.

ik kom uit zuidholland.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmmm dus normaal maak je gewoon mooi hcg aan zeg maar.....

9. januari2010

Maar bij de tweede maakte ze dan wel laat hcg aan! Spannend tweety!

Lov: test jij pas op nod of ervoor?

Wat zullen we vandaag weer eens gaan doen....

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ligt er dan aan off het een knaller was .....:)
    Maat klopt idd wat jij zegt.

Nou bij de meiden teste ik later posi maar toen was mijn ei gewoon later. Raakte altijd vrij snel zwanger....dus ja dan kan je cyclus nog alle kanten op.
    Bij de mk ook laat en die liep al minder mooi op om vervolgens zelfs lichter te worden.

Vannacht weer gek gedroomd over testen en bevallingen.....en ook weer een vieze droom over mijn dochter die in het water viel....pfffff is de tweede keer dat ik over mijn kinderen droom niet leuk.

11. januari2010

Als ik zwanger ben droom ik ook altijd zo realistisch! Vervelend is dat hè!

12. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Jammer dat ik de foto's heb gemist..

Kimberly... mooie buik meid!!

Tweety... wat een geduld moet jij hebben zeg... nog geen duidelijkheid!

Lov... wat zou het geweldig zijn als het raak is.. nog even wachten. Wel vervelend van die rot dromen.

Hier vannacht alweer slecht geslapen... maar heb vannochtend langer kunnen liggen dus ben nu niet echt moe gelukkig. Vandaag toch lekker een rustig dagje. Vanmiddag even op visite bij schoonzus en zwager en hun lieve tweeling van nu 6 maanden. Zin in!!

13. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    dat dromen is ook hier heel herkenbaar, ik ben dat altijd de kinderen kwijt, of ze bezeren zich met iets.

ralin: balen dat je zo slecht slaapt. gelukkig hoef je niet veel te doen vandaag.

ik ga vandaag de traktatie voor mijn dochter alvast voorbereiden. ik twijfel zo erg wat ik nu moet doen.
    de meeste doen chips of cupcakes, ik wilde eigenlijk slagroom soesjes en dan glazuren en gekleurde spikkeltjes erop sprenkelen. ik heb nog even de bedenk tijd. de winkel gaat om 16.00 uur open.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is nu pas de tweede keer dat ik zo gek droom.......over de kids dan.
    Niet leuk.
    Hopelijk is het een goed teken van een zwschap dat maakt het dan weer goed hahaha....

Ralin fijn dat je iets langer kon blijven liggen.....ik doe dat ook al de laatste 2 dagen.

Kim ja ik heb geen idee....ik ben meer van frutsels geven dan snoep.

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bij de 2e teste in iig op nod neg. toen kreeg ik een bloeding dus verder weet ik het niet want ik dacht dat ik toen ongi geworden was. dus teste ik pas weer aan het eind van die periode en die gaf een streep aan. ik durf eigenlijk niet precies meer te zeggen of die toen knallend was maar dat zal wel na 3 weken over de nod heen. maar toen had ik ook geen kwaaltjes wat ik me kan herinneren. o eg he dat ik dat niet meer weet hahahaha.

ik durf het eigenlijk niet te denken dat ik zwanger ben bang voor een teleurstelling denk ik.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja joh ik vergeet ook altokd een hoop is normaal hahahaha...

Ja test gewoon hoor?!

17. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    tweety: ik snap dat je bang bent voor teleurstelling. helaas is er geen andere manier dan testen. wanneer wil je weer een testje proberen anders?

lov: hier doet iedereen chips of snoep, geen idee waarom eigenlijk, ik heb de vorige keer van karton en piepschuim een taart gemaakt en daar toen lolly's ingestoken dat was een groot succes. dus denk dat ik maar voor soesjes ga.

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hoi meiden ik kom weer even langs waaien. Ben afgelopen week jarig geweest en heel de week wel druk en visite gehad. Wel erg gezellig!! Op mijn verjaardag getest, maar die was negatief. Tot nu toe nog geen ongesteldheid te zien, maar wel steeds een zeurend gevoel in mijn buik al een paar dagen. Morgen nog maar eens testen. Mijn cyclus is ook wel eens 42 dagen geweest dus dan hebben we nog even.
    Ik kom binnenkort wel weer even goed bijlezen. Misschien vanavond en anders dinsdag. Morgenavond werken.

19. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ka: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. super dat je het zo gezellig hebt gehad. spannend nu voor je, hopelijk morgen een mooie test voor je.

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik wil morgen weer gaan testen.

mocht die ook negatief zijn ga ik iig de ha bellen om te vragen om een bloedtest ofzo.

Deel Deze Pagina