derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Hallo meiden ik lig hartstikke ziek op de bank, griepje denk ik... Ik reageer later weer!

2. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    kache: van harte nog met je zoon en wauw prachtige buik.
    hopelijk knapt je dochtertje snel weer op, in ieder geval heeft het wel haar gedrag verklaart.
    en idd die weken zijn zo voorbij zeg.

bianca: lekker een dagje vrij, kan soms zo goed doen. voel je je verder wel helemaal goed?

ka85: wat een goed nieuws, gefeliciteerd.

tweety: wat enorm balen dat je nu nog niks weet, 2 weken wachten is wel erg lang zeg. hopelijk alsnog een posi test deze week. en wat een charmeur jou zoontje zo grappig.
    sta soms te kijken hoe jong ze al bezig zijn met het begrip verliefd. bij mijn dochter had laatst een jongetje gezegd dat als zij hem een kusje zou geven dan zou ze geld krijgen ???????
    ik was echt met stomheid geslagen.

wij gaan zo aan tafel, ik heb net spaghetti gemaakt.
    verder vandaag weer gebruik gemaakt van mijn nesteldrang pfff wordt gek vanmijzelf.

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Daar ben ik ook weer :) soms kletsen jullie zoveel dat ik het niet kan bijhouden! Wel heel gezellig natuurlijk!

Ralin: balen dat je zo slecht slaapt maar wel fijn dat je af en toe kan blijven liggen.

Kimberley: vroeg opstaan is ook niet mijn sterkste punt en hoe vroeg ik ook opsta op het laatste moment is het (bijna) altijd toch nog rennen. Wat is de traktatie uiteindelijk geworden?

Lov: nog 6 dgn, ben heel benieuwd! In Landgraaf is toch die grote skibaan? Ben daar wel eens geweest. Leuk. Zelf woon ik aan de kust, heerlijk!

Tweety: wat vervelend dat je nog steeds zo in onzekerheid zit en dat je dokter geen bloedheet wilt doen!!
    Haha die zoon van jou, nu al een rokkenjager! Leuk leuk leuk

Ka: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoeveel kaarsjes stonden er op de taart?
    WOW, zie nu ook het mooiste verjaardagscadeau, je bent zwanger!! Super van harte!!
    Nu heel hart duimen voor lov en tweety!!

Bianca: leuk vooruitzicht komende week vrij met de kids en zelf nog een extra dagje! Gaan jullie wat leuks doen op dinsdag?

Kache: mooie buik heb je!! En lekker pittig weekend, kids zijn altijd zo hyper in zo'n speeltuin en daar loop jij dan hoogZwanger tussen.... En dan ook nog van die slechte nachten! Laatste loodjes

Claudia: was alweer vergeten dat je vandaag die test had! Ik hoorde al dat dat drankje heel vies en zoet is! Hopen op een goede uitslag donderdag!

Lieke: beterschap!!

Hier: druk met het leegruimen van de zolder, we willen daar mooie kamers laten maken voor de kids maar voordat ze kunnen gaan breken moet alles wel leeg natuurlijk!
    Verder vandaag heel stom de houder van de digitale ovulatie testen in de toilet laten vallen... Die doet het dus niet meer! Echt balen. Morgen even bellen of ze er 1 willen opsturen en anders toch nog een verpakking kopen... Zonde.

4. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Lieke beterschap!! Hoop dat je er snel bovenop komt!

Tweety leuk zo'n ventje waar alle meiden verliefd op zijn!! Vooral omdat hij het nog niet zo laat merken!

Kimberly een kusje voor geld!! Kan je nagaan waar die hersentjes al mee bezig zijn?? Hoop dat het bij ons nog niet zo'n vaart gaat lopen??? Mijn zoontje is al wel in zijn koppie bezig met zijn toekomstige broertje en zusje en dat ik ze borstvoeding ga geven.... Mocht het lukken met 2 tegelijk?? Mijn man mag niet meer aan mama's borsten zitten want die zijn van de babies....

Januari succes met klussen!!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd ka
    @Lieke beterschap
    @Tweety helaas wat ik al dacht...pfff lekker dan. Niog getest?
    @Jan ja klopt snowworld...en pinkpop :D
    Oh aan de kust ben jaloers! We zijn gek op het strand en gek op vis....
    \Hier ook weer druk verder met verbouwen....soms moeilijk als mijn man zoveel werk heeft en moet verbouwen ....

@All hier had ik al 2 dagen last van een zeurderig gevoel...alsof ik ongi moest worden. Maar nu vandaag nergens last van...

6. Ralin

Ralin Actief lid

Aug 25, 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Lieke... heel veel beterschap!!!!

Kache... mooie buik meid!!!!

Ka... Gefeliciteerd!!!!!!

Tweety... wat een onzekerheid om gek van te worden zeg!! Maar mijn duimen blijven draaien voor jou!
    Wat grappig dat je zoon zo geliefd is bij de meiden.. hihi, leuk!!

Claudia.. hoop dat je een goeie uitslag krijgt donderdag!!

Januari.. druk druk druk.. succes ermee!

Lov... dat zeurderige gevoel kan 2 kanten op gaan.. hoop de goeie..haha!! Nog een paar daagjes....spannend!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ralin snap ik maar ook een week voor nod al?

8. Ralin

Ralin Actief lid

Aug 25, 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Geen idee eigenlijk... je gaat nu overal op letten he.. alles wat je voelt... wat zou het kunnen zijn..hihi.. hopelijk weet je eind deze week meer!!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou ja letten....het is duidelijk aanwezig hoor. Ik maak mezelf niet gek hoor :p het is gewoon wel zo.....
    Ik voel die krampen en dat zeurderige gevoel

10. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    jan: de traktatie zijn toch slagroomsoesjes geworden met glazuur en gekleurde hartjes erop. de kids waren helemaal happy.
    wat sonde van die houder zeg, hopelijk sturen ze een nieuwe. spannend de verbouwing.

lieke: hoe voel je je vandaag, iets beter al hopelijk. beterschap.

claudia; idd appart waar die kindjes mee bezig zijn. mijn man vroeg al hoe komen ze daar toch aan, ze moeten het toch ergens gehoord of gezien hebben?? hier is vooral de oudste bezig met de zwangerschap en als de baby straks de borst krijgt dan wil zij dat ook hihihihi. wel lief dat je kinderen je nu al beschermen tegen papa hahah. wel grappig want juist hier wil manlief geen borstvoeding omdat die van hem zijn, zijn voorkeur gaat naar flesvoeding.

lov: spannend hoor, nog een paar dagen. hopelijk verklaard het allemaal een mooie plak beeb voor jullie.

gisteren gebeld door de kraamzorg dus dat is ook weer rond. wij krijgen als het goed is dezelfde dame als bij de tweede en dat was echt een schat. dus ik hoop het.
    ik ga zo lekker even een uurtje liggen met de jongste, ik heb vandaag een off day.

11. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Lov ik duim met je mee!!! Nog 5 dagen en dan kan je testen!! Wat een signalen geven je lichaam af zeg!! Maar het kan nog van alles zijn, alleen hopen wij natuurlijk dat ene!!!!!

Kimberly slaap lekker!!!

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Dames sorry voor de verwaarlozing, maar ik ben bang dat het de komende weken even zo zal blijven. Ik ben aan t afstuderen en t kost vreselijk veel tijd!!! Ik kom zo veel mogelijk oke??!!! Sorry!
    Ik lees terug en reageer dan, dus misschien reageer ik eerst op onbelangrijkere zaken en pas daarna op heeeeele belangrijke dingen, maar anders kan ik t niet onthouden hihi :)

Januari: Ik studeer SAW-kinderopvang. :)
    Oh wat rot zeg van je onzekerheid en roze verlies :(:( Oh nee en echt bloedverlies :(:( Heel verdrietig meid :( Sterkte...

Lov wat fijn dat de ovu's lichter werden! Oh en nog 5 dagen tot testen!!!! WAAAAAAAAAH SPANNEND!!!!!! ik duim!!!
    EN HCG 1!!!!!! GEFELICITEEEEEERD ik ben zooooo blij!!! Goed geklust??? :D

Tweety wat een belachelijk mooie taart!!! wow!! en ik zie 7 dg overtijd :$:$:$:$ Spannend!! Jammer van de omotesten :( kun je beter ongi zijn he :( ik haaaat wachten:)

Lieke: Wat een supermooie boom meid!!!♥

Kache: Thanks meid!! Mijn suiker wordt in de gaten gehouden :) Dus gewoon voorszichtig zijn :)
    Hoe gaat het met jou meid, je gaat hard zeg!!!
    Fijn dat het goed was bij de KA!
    Spannend wendagen op school!!! Ik mag er straks ook aan geloven en mn hart breekt ook wel een beetje hoor :)
    Oh en de suikertest: Ik heb een BMI van 27 en mijn vader, moeder en oma zijn diabeet. Maar toch bij nr 1 NIET geprikt: zoon 4045 gram met 39+2. Bij dochter pas met 34 wk suikertest en ja hoor ik had diabetes! en ze woog met 37.2 3720 gram!

Kim: Mijn kinderen hebben alleen in bedje geslapen en met uitzondering in de wandelwagen als ik weg moest ;) Ik vond het rustiger voor ze om boven te slapen en ook voor mezelf, anders had ik steeds het gevoel dat ik ze wakker zou maken :)

Claudia: Hoe voel jij je? Hoe was de glucosetest? Ik heb m ook gehad bij nr 2 BAH!
    En gefeliciteerd met de mooie echo! SPAMMEN!!!

Ka!!!! ik zie je banner!!!! GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!! :D:D:D ♥♥♥

Kim: CB laten kletsen! als jouw kindjes gezond en fit zijn en zich goed ontwikkelen komt t vast allemaal goed :) Mijn dochtertje weegt met 16 mnd bijna 12-13 kilo en dat is ook prima hahaha ;)
    En rustig aan hoor meid!!

Lieke: Moeilijk meid... Misschien kun je ze in een soort tijdscapsule doen (mooie doos, kistje) en dan ergens in de tuin begraven met een mooie tekst en een foto er bij. Of op zolder... Maar als het voor jou beter voelt om ze weg te doen, dan zou ik zeker je gevoel volgen!
    Misschien doneren aan een goed doel?
    Oh wat fijn dat t VW goed was liefie!!!!

Alles is overigens goed gegaan met mn vader! Veel vernauwingen, maar geen levensbedreiging, dus doen ze nu niks verder :)

JAn mijn man had het eergister ook: KEIhard zn teen gestoten en superblauw en dik:$:$ bijna zwart gewoon!

Ralin: Stertke met wachten meid het lijkt me superzwaar nu voor je :( Anders gewoon bellen voor een echo hoor!!!

Opvoeding: Ik ben superconsequent. Niet boos of schreeuwend, maar duidelijk. In mijn werk zie ik vaak genoeg kinderen die over alle grenzen heen gaan thuis. Ik ben dan heeeeeel duidelijk, mijn grenzen zijn zupertransparant en onwrikbaar. Thiuis ook. En ik heb een heeeeel beleefd mannetje dat echt wel kan draken soms, maar nooit extreem en altijd goed terug te fluiten :) Ben heel trots op hem!! :)

Bianca; Fijn dat de echo goed was! Ik heb nu 2 echo's gehad en volgende week nog een. Ik bof maar :D Alles was ook dik in orde hier!!

Kache: Jaaaaaa dat heb ik oook!! Het snoetje pas zien met de geboorte ♥

Kikkert: Dikke knuffel voor jou meid!!!!

Oh lieke nu heb ik de echo's gemist :(:(:( Jammerrrrr!!! ;) Beterschap!!!

Jan: Ik in Noord Limburg ;) Tussen Ven.lo en Ven.ray in zeg maar ;)

Sorry voor de dingen die ik vergeten ben, maar ben echt bijna 2 uur bezig geweest met dit bericht :$ Tussendoor belde ook het KDV even dat mn dochter opgehaald moest worden. Ze heeft oorontsteking en het ging niet.
    Verder gaat het goed hier, vrijdag EINDELIJK 12 weken! YES! Veel bekkenpijn! Ik heb het vandaag tegen mn manager verteld en iedereen weet t nu ongeveer :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahahahah die babbel.....fijn dat je er weer even bent!
    Ja spannend hier goed geklus denk ik dus laat die 2streepjes maar komen.
    Fijn dat alles goed is met je pa!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Jeeeeeeeeeej ik gun t je zo!!!! Zit helemaal te wiebelen, ga je morgen testen??? ik testte 4 NOD al best duidelijk!!!! nou ja niet knal maar duidelijk zwanger hihihi

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haah lief! Had gister al een testje gedaan...ook omdat ik wondfo had besteld en wilde weten of ze valse lijntjes geven....en omdat ik stiekum nieuwschierig was....maar ja als ik nu last hab van innesteling test ik nog niet posi hahahaha. Hoeze wanhopig:D

Wacht nu even af....want nu heb ik weer een beetje een ongigevoel....wordt er een beetje onzeker van

16. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @lov na gisteren ochtend die test heb ik niet meer getest nee. ik wil nu wachten tot het weekeind. het liefst elke dag testen maar ja schiet er toch niks mee op en kost klauwe met geld dan. heb nog steeds gevoelige borsten wat steeds vaker wordt heb ik het idee maar ja het zal wel tussen me oren zitten anders hadden we inmiddels wel een pos test gehad. morgen ga ik gezellig met een vriendin naar de huishoudbeurs. wilde ook ff naar de 9 maanden maar weet niet of ik dat nu wel ga doen.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja moeilijk om niet van alles te voelen natuurlijk.....
    Pffff hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Was je anders altijd snel zwanger?

18. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    bij bijde 6 maanden over gedaan

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vraag dat omdat...als je snel zwanger was geraakt je misschien nooit had geweten dat je onregelmatige cyclussen had. Snap je me nog....

20. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @lov ja ik snap hem maar heb ook een tijd zonder pil ofzo gedaan en toen ook regelmatig ach we zien het wel hoor. de ha zei dat iedere vrouw weleens een afwijkende periode heeft.

Share This Page