derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja vindt het maar gek....wist je nu maar wanneer je ei is geweest hè. Wat dat betreft voel ik me een stuk fijner nu met die ovu testen ....

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,587
    0
    36
    Lieke beterschap!

Januari ik ben 28 geworden.
    Balen van de houder van de ovu-testen. Heb je nog gebeld?

Lov dat zeurderige gevoel had ik ook heel erg, en nog steeds trouwens. Ik duim hard voor je!

Kimberly leuk dat je dezelfde kraamzorg krijgt!

Babbelbol heel veel succes met afstuderen!!

Tweety ik ga morgen ook naar de huishoudbeurs. Leuk!
    Ik duim hard voor je! Zo verschrikkelijk die onzekerheid!

Hier mijn test :D Hij lijkt op de foto wel wat lichter. Morgen nog eens testen aangezien ik er toch nog 2 heb liggen. Maar voel me hetzelfde als bij de vorige 2 keer.

Attached Files:

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoop het ka! Mooie test....

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,587
    0
    36
    Kon het niet laten om nog een keer te testen, maar die is al duidelijker. Van het weekend maak ik de laatste maar op :)

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Tweety rot zeg de onzekerheid :( ik hoop toch nog op goed nieuws!

Ka: thnx en mooie test! Jeej

Lov: ik duim zo.voor je hihi

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je babbel :)

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Lov: spannend, ga je morgen al testen of niet?! 4 dgn voor NOD zou kunnen, he!

Tweety: Wat ontzettend balen voor je dat het zo onzeker blijft, ik weet hoe erg het is. Leuk morgen naar de huishoudbeurs, ook even wat anders waardoor je gedachten ook verzet worden.
    De negen maandenbeurs is best leuk hoor al snap ik dat je het nu misschien wat lastig vind. Ik kocht er altijd van die silly billy slabbetjes, ideeal vind ik die!

kimberley: klinkt heerlijk de traktatie! De kids vonden het vast super leuk en lekker. Lekker even een uurtje naar bed s'middags, ik doe het regelmatig terwijl ik niet eens zwanger ben.

babbalbol: afstuderen,.... pfff... het ergste wat er is. Ik had mijn opleiding helemaal afgerond behalve mijn scriptie en toen wilde ik er serieus mee stoppen, had er gewoon zin meer in. Uiteindelijk een half jaar later dan mijn medestudenten alsnog de scriptie gaan maken en afgestudeerd! wat was ik blij.

Ka: super mooie test! En ook al naar de huishoudbeurs morgen, super leuk! Ik ben vorig jaar wel geweest maar dit jaar lukte het helaas niet.

Hier: vandaag met clearblue gebeld maar krijg geen nieuwe houder voor mijn ovu testen :( nu heb ik dus nog maar een doosje besteld en deze komen als het goed is morgen binnen.
    Vandaag wel getest maar dan zonder de houder en naar de streepjes gekeken en precies nu word ie dus donkerder. Echt balen omdat ik nu niet weet of ie wel of geen smiley zou hebben gegeven...

Ik ga zo lekker douchen en mijn bed opzoeken, lekker op tijd.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pff balen Jan.! Ja dat is met die dingen hè.l...je ziet geen opbouw.
    Nee joh morgen is wat vroeg...hahah

9. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @jan balen van je houder.

@ka mooie test. wie weet zie ik je nog lopen terwijl we elkaar niet herkennen haha.

10. januari2010

Mijn man heeft de houder uit elkaar gehaald en op de verwarming gelegd en wat denk je, hij doet het weer!! Nog maar den test gedaan, negatief.

Morgen pakje dus maar weer terug sturen :)

11. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    Babbelbol welcome back!!!

Januari de houder doet het weer waahhaaahaaa Waar de verwarming wel niet goed voor is!!

Lov en tweety jullie weten de spanning er goed in te houden!!!! Duim voor jullie alle twee!!

12. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    @ Ka: wauw, gefeliciteerd meid! :D Was het even schrikken :p, of ben je gewend om snel zwanger te raken? Test ziet er goed uit!

@ Tweety: pffff, wat vervelend zeg. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
    Wat schattig van je zoontje :), hi hi!

@ Lieke: beterschap meid! Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

@ Januari: oeh, da's dan handig, een slimme man! Wat fijn dat de houder het weer doet! Scheelt toch weer...
    Veel succes met verbouwing, daar gaat aardig wat werk in zitten.

@ Kimberly: ja, bizar he, hoe kleuters al bezig zijn met verliefd en verkering e.d. :p (al heb ik nog geen persoonlijke ervaringen hier). Nog even en ze gaan trouwen :cool:, hi hi.
    Moet ook wel een beetje gniffelen om je man, je borsten zijn van hem :cool:? Ga je ook FV geven, of moet hij zich erbij neerleggen dat hij moet gaan delen?

@ Lov: het wordt steeds spannender... Duimerdeduim!

@ Babbelbol: fijn dat het beter gaat met je vader! En wauw, al weer 12 wkn met mooie echo's, heerlijk hoor.

@ hier: zelf gelukkig een paar nachten weer wat beter geslapen. Dochterlief is nog steeds ziek, we zitten dus gezellig samen op de bank ;). Hoop wel echt dat ze morgen beter is! Haar verjaardag en laatste dag op kinderdagverblijf, heeft ze zich zo op verheugd om daar haar 'feestje' te vieren...

Oudergesprek op school van zoonlief gehad, het gaat goed met hem :D. Hij heeft zijn 1e citotoets ook (voor zijn doen dan, ;), hij functioneert ongeveer op niveau van 4-jarige) goed gemaakt en de juffen zijn erg tevreden met zijn vooruitgang.

Nesteldrang begint hier wat te kriebelen ;). Heb al wat gepoetst vanochtend, maar oh, mijn arme ruggetje... Ik wil zo graag doorgaan, maar doet zo'n pijn :(. Bah...

13. januari2010

Lov en tweety: hoe is het met jullie?! Nog getest.

Kache: wat naar dat je dochter ziek is! Hopelijk morgen op haar verjaardag weer beter!
    En fijn dat je zoontje goed meekomt op school, toch altijd wel fijn om te horen dat het goed gaat!
    Nesteldrang... Drama vind ik het! Ik heb altijd wel graag het huis aan kant maar als ik zwanger ben is het vreselijk!

Hier: vandaag een positieve ovulatietest! Mijn cyclus is dus niet in de war van mijn vmk. Denk morgen dan mijn eisprong en dan zit ook ik weer op de wachtbank!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hey wat super jan!!!!
    Nee geen hcg test wel een ovu en die is donkerder geworden vandaag! Toch iets positiefs hahaha

15. januari2010

Je hebt toch juist al lang je eisprong gehad?!

16. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    lov: die reageerd toch ook op hcg? mmm klinkt als???

kache: manlief moet zich erbij neerleggen, dit is voor mij de laatste zwangerschap en laatste baby dus ik ga het toch proberen omdat ik het graag wil. vorige keer niet gedaan omdat hij het niet wilde. wat goed van je zoontje, altijd fijn te horen als het zo goed gaat. beterschap voor je dochter en hopelijk morgen idd beter. wanneer gaat je dochter naar school?

jan: fijn dat de test positief is, dat wordt gezellig bij jullie ;)

hier ook nog extreem last van nesteldrang. alles wordt nu zo netjes bijgehouden dat het geen kans heeft om rommelig te worden. vandaag de kruidvat mam en babytas opgehaald. altijd weer leuk om gratis te krijgen. meteen een leuk speeltje voor aan de wandelwagen/maxicosi gescoord voor maar 5 euro.

ik ga zo lekker de kids in bed leggen, die zitten in bad en papa houdt de wacht. dan kan ik daarna de voetjes omhoog op de bank.

17. januari2010

Is dat echt waar dat ovu testen op hcg reageren... Ik dacht dat dat niet echt zo was... Maakt het extra spannend, lov! Wel slecht voor mij om te weten met mijn testdrang!

Kimberley: gratis is altijd leuk! Zit er nog wat leuks in? Lekker dat de kids al in bad zitten en dan klaar zijn voor het bed. Kan je lekker languit op de bank.

Ik ga zo nog even rondje hardlopen en dan lekker tv kijken! Kleine baby's grote zorgen.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah ja Jan toen ik nog aan het afwachten was bij de mk of mijn hcg weg was heb ik ook altijd ovu's gebruikt. Veel goedkoper en de streepjes worden ook lichter dan.
    Dus nu heb ik al mijn ei gehad en ze worden weer duidelijker....nou ja die van vandaag dan. Morgen hoop ikp dat ik weer verschil zie....want dan kan het heel goed zijn dat ik zwanger ben.

Vandaag ook meer last van borsten en een weeig gevoel in de maag....veel honger terwijl ik nog niet zo lang geleden gegeten had....heb ik normaal niet zo. Blauwe aders behoorlijk zichtbaar op de borsten ....allemaal dingen waarvan ik denk....ja hoor ik wist het wel :D
    Maar even afwachten toch.....want sommige dingen kunnen ook van een ongi zijn. Maar die ovu stemt me wel positief. Moet deze wel verder oplopen....
    Dus dan weet je dat :D

Kim is het was die tas? Altijd leuk die dozen hè! Ik vindt die van babydump altijd fijn. Gebruik nu nog de harde tuitbekers, daar drinken de meiden iedere ochtend hun melk uit...ze kunnen niet zonder.

19. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    lov: oh zo spannend ik hoop het zo voor je. zou toch top zijn weer zo snel.
    ja erg leuk die van babydump, ik heb die deze keer 2 opgehaald hahaha. kreeg 2 keer de uitnodiging. hier zijn die bekers ook favoriet heb er nu dus 6, ik had er al 2 van mijn jongste. in de kruidvat tas zit een pakje luiers newborn met 18 stuks, tube zinkzalf, je mag een huismerk flesje van 250 ml uitzoeken en dan de tas, deze week was de actie erbij dat als je de kaart en de tas activeerd dan kreeg je voor 1.49 euro een doekjes box met een pak doekjes. dus lekker gebruik van gemaakt.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha das fijn!
    Snel??? Heb weg lang moeten wachten tot we eindelijk verder konden hahahahah...maar snap je wel hoor. In principe zou ik dan weer snel zwanger zijn.

Share This Page