Echt helemaal kl*te, tweety! Die onzekerheid is zo rot!! Wat is je eigen gevoel? Denk je dat je zwanger bent?
Lov: dat had ik beter niet kunnen weten over die ovu testen maar jij maakt het extra spannend!! Ga je morgen wel testen op 3 dgn voor nod??
Lov: weet jij hoe het precies zit met lh-piek komt je eisprong pas daarna? Wat ik eigenlijk bedoel, als mijn test morgen ook nog een smiley komt betekrnd het dan dat mijn ei nog niet geweest is? En als ie negatief is is mijn ei dan zeker weten al geweest? Begrijp je wat ik bedoel?
Nou dat vindt ik ook moeilijk....maar als je een smiley krijgt komt je ei binnen 24-48 uur..... Ik zie streepjes oplopen dus ik weet dat ik de aanloop naar de posi test actief moet zijn
De streepjes lopen bij de digitale ook op, dus zag hem ook wel aankomen. Weet alleen dat ik vorige keer 2 dgn een smiley had maar ik neem aan dat je ei niet springt tijden de lh piek dus als ie morgen ook nog positief is, hij waarschijnlijk pas morgenavond of vrijdagochtend springt en mij man is niet thuis... Komt pas zondag weer... Laatste keer klussen was gister! Hopen dat het toch raak is...
Juist wel meen ik.....als je test het meest knalt is het lh het hoogst en dan springt je ei ... Maar dat kan erg snel zijn of pas 24 uur....
Okee... Ben benieuwd! Zou betekenen dat mijn cyclus precies 28 dgn is. Had ik echt niet verwacht eigenlijk! Nu maar afwachten, kan er nu niks meer aan doen, he!
Goedemorgen allemaal! Ik heb vandaag geen zin!! Wil het liefst de held dag in bed blijven, Blegh! Helaas... Nu snel douchen en aankleden voordat alles weer begint te huilen!
lov: ik bedoelde idd snel na het starten van je normale cyclus. hopelijk is het zo, wanneer ga je testen? ik duim voor je. jan: hoe komt het dat je zo'n dag hebt vandaag? slecht geslapen? tweety: wat balen zeg die onzekerheid en al helemaal omdat je gewoon moet afwachten. hier is de oudste alweer naar school, heerlijk. dadelijk even haar plasje wegbrengen zij loopt al 2 dagen elke 5 minuten naar de wc voor een paar druppeltjes. de jongste zit te tekenen voor mama, zo lief die rijke fantasie. dat een streepje een hele speeltuin voor kan stellen geweldig.
Kimberley: heerlijk, he die fantasie van die kleintjes! Zo lekker onschuldig allemaal! Lekker dat de oudste alweer op school is, heb je de hele dag alleen de hongste en toch wat meer rust! Slaapt ze nog tussen de middag? Kan jij ook nog even liggen, wel lekker als dat kan! Hier niet echt een reden voor mijn off-day. Alhoewel de jongste wel al voor de 4e dag aan de diaree is em hij daardoor niet naar de opvang gaat en ik echt heel veel extra was heb. Hij zit steeds helemaal onder, heel zielig!
Lov spannend!! Wanneer ga je testen?? Tweety balen die onzekerheid!! Kimberly het zou toch geen blaasontsteking zijn??? Ik hoop dat ze er dan snel iets voor ktijgt!! Vroeger had ik ook vaak blaasontsteking zo vervelend en pijnlijk!! Hier ga ik zo meteen weer naar het ziekenhuis groei echo en afspraak gyn en als het goed is krijg ik dan ook de uitslag van de glucosetest!! Ben benieuwd!!
welke ovu testen gebruiken jullie? ik ga maar denken aan de volgende ronde en weer ovu's gebruiken. ik ga er vanuit dat het niet ongi worden nu een foutje van de natuur is.
@tweety, hè wat een vervelende onzekerheid meid! Hoop dta je snel weet waar je aan toe bent... En vooral natuurlijk een positieve test... En wat leuk dat je zoon zo populair is bij de meiden. Ik gebruik cb digitaal rond ei en vooraf kruidvat ovulatietesten. @jan, ik woon in limburg, in hetzelfde dorp als lov. En wat heerlijk dat jij aan de kust woont. Wij gaan heel vaak naar Zeeland! Morgen zouden we ook gaan, maar ben er bang voor. Ik ben nog niet fit en mijn dochter was gisteren opeens ook niet lekker. Succes met opruimen en verbouwen! Dat wordt een hele klus dan? Ik heb trouwens die houder ook eens in de wc aten vallen en bij mij deed hij het daarna ook weer. Fijn zeg! Wij klussen altijd tot er geen smiley meer is... Maar goed als je iets vroeger klust blijft toch een tijdje leven. @claudi, hoe ging t in t zh? Hoop op een goede uitslag! @lov, ik las over je dromen. Ik droom Over miskramen, bloedverlies, maar ook Maud die ik kwijt raak in de stroomversnelling van het zwembad... Ik denk dat misschien toch wel met je verlies te maken kan hebben. Het is toch wel een intensief traject geweest hè? Ik hoop dat het bij jou snel over gaat. @ralin hoe is het nu met jouw vertrouwen? Zl wel moeilijk zijn hè die eerste weken? @ka, proficiat met je zwnagerschap en nog met je verjaardag! Super meid!!! Ik vind je test trouwens heel duidelijk, tenminste op mijn scherm. Ik hoop dat het allemaal goed gaat verlopen. Wanneer is je eerste echo? @kache, wat een mooie buik! Super. En ook al het uiterste zuiden, grappig dat we met zoveel zuiderlingne zijn.. En wat vervelend hè die slapeloosheid, ik weet er alles van. Met mij gaat het afgezien van het griepje goed gelukkig. Is jouw dochter weer beter? @kim, klinkt lekker en leuk die traktaties! E kraamzorg, zou wel fijn zijn als je weer dezelfde krijgt. Hier willen ze het nooit toezeggen, want als die al ergens anders aan hetw erk is, kan ze daar niet halverwege weg gaan... Hoe voel je je vandaag? @babbel, wow dan heb jij het zwaar zeg: afstuderen, je vader, de zwangerschap... Pfff trek je het een beetje? Wel fijn dat alles goed is verlopen met je vader. Hoe is het nu met de oorontsteking van je dochter? Hoop dat ze snel weer fit is. Ik ben ook heel duidelijk in de opvoeding, dat eordt wel eens verward met streng, maar mijn dochter is helemaal gek op me en vindt het volgens mij ook prettig die duidelijkheid. Neefjes en nichtjes moeten er wel eens aan wennen, maar uiteindelijk worden we er allemaal vrolijker van. Tenminste dat is mijn mening. Foto's 3d echo zal ik nog wel eens er op zetten! Ik vnd ze erg mooi gelukt. Achteraf kon ik er wel beter van genieten dan op dta moment... Hier verder aan het opkrabbelen van de griep, heb het behoorlijk te pakken gehad. Verder voel ik ontspannen en goed. Kamertje is gewit en klaar om ingericht te worden. Daar heb ik wel zin in, maar dat vind ik ook weer spannend. Hier is dochterlief trouwens heel erg met de dood bezig. Kennen jullie dit?
Lieke ja denk het ook....soms is het echt niet fijn. Zoiets droom je liever niet over je kindjes Meiden vanmorgen getest.....veel te vroeg maar ja. http://i.imgur.com/KM5BpEg.jpg Alleen verloor ik een drupje roze....nu ben ik dus bang ongi te worden. Blijft het hierbij kan het gewoon ..... Nu is het trouwens alweer lichtbruin. En ik zie het alleen als ik check met Eem tampon. Pffff wil niet ongi worden.....had wel een goed gevoel erover.
jan: dat is idd wel heel zielig, kun je niet wat eten geven dat misschien stopt? tenminste als dat werkt bij jou kindjes. mijn jongste slaapt idd tussen de middag. half 12 boterhamtje en dan om 12 naar bed tot 14 heerlijk. claudia: spannend weer dadelijk, ben benieuwd. het was geen blaasontsteking, ze moet morgen ochtend maar even komen. love: wat spannend allemaal nu, hopelijk geen ongi nee, en gewoon lekker zwanger.
@lov en kim, zie nu pas dat jullie al hebben gereageerd. Ik ben een uur bezig geweest met bovenstaand bericht. Ik sla hem af en toe op, omdat ik al een paar keer een lang bericht ben kwijt geraakt. @lov, nee die dromen wil je idd liever niet... En wat balen dat je test negatief was en het erop lijkt dat je ongi er aan lijkt te komen... @kim, hoop dat je mijn stukje aan jou hebt gelezen hierboven.