derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Top claudia!

Shit zeg kim, doe t rustig aan...

Hier dochterlief vanmorgen met 39 koorts uit bed gehaald en zelf oorpijn. Wij hebben dus ook een bankhang dagje...

2. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @hier nog steeds geen ongi te bekennen. ook geen kwaaltjes meer. volgens iemand in mijn geopende topic zou mijn eisprong pas vorige week geweest zijn en zou ik dus over een week ongi gaan worden. nou als dat zo is dan gaan we volgende maand zeker klussen met ovu's

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden zien jullie iets?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

6. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    lov: ik denk iets te zien, maar misschien ook omdat ik het zo hoop voor je.

tweety: ik ben benieuwd dan of het idd dan een week scheelt.
    zou mooi zijn als je dan alsnog die mooie test vast kunt houden.

gisteren alsnog de hele dag harde buiken gehad, ook met slapen. vandaag hoop ik dat het wat minder is want prettig is het niet.
    zometeen even stofzuigen en dweilen, dan kan ik vanmiddag een wasje strijken. papa stuur ik van op pad met de dames, lekker even naar buiten.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaha kim je ziet iets of niet toch:p

8. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    @lov sorry ik zie niks.

9. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    ik denk wel iets te zien zeker op de laatste foto

10. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    4,010
    0
    0
    lov, ik zie ook iets maar alleen op de laatste foto. Hoop het voor je!!!

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    @lov ik zie ook alleen iets op de voorlaatste foto...

Nu wij hebben een zware nacht achterr de rug. Ik voelde de baby isteren weinig bewegen. Rond 0.30 uur toch besloten naar het zh te gaan. Ctg en echo gehad: alles zag er goed uit. En tijdens de echo bewoog hij ook al weer meer. Vandaag moest ik extra op controle: weer half uur ctg, maar het was allemaal heel goed en hij bewoog goed. Ligt misschien aan mijn griep of de ligging. Hij lag met zijn rug naar mijn buik toe. Blij dat he allemaal goed was. Wel doodmoe en he was toch ook wel weer een actie met veel associaties... Even bijkomen vandaag en morgen.
    Aangezien bios naast he zh ligt, naar nijntje de film geweest. M vond het leuk maar heeft nog steeds koorts.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

gelukkig was alles in orde lieke......!
    Hoe was die film...schijnt nogal langrekkend te zijn voor de kindjes?

13. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Lov: op de laatste foto zie ik een streepje! Spannend! Morgen nog eens testen?

Lieke: dat was schrikken, kan me voorstellen dat alles weer omhoog komt. Leuk, Nijntje de film!

Tweety: gaat het nog een beetje? Wat een rot situatie zeg!

Kimberley: rustig aan met harde buiken! Soms lijkt het onschuldig maar is het toch stiekem aan het rommelen!

Claudia: fijn dat de echo goed was en dat de kids zo lekker groeien! En de glucose test ook dik in orde! Alleen maar goed nieuws! Super.

Ka: op kraambezoek bij zo'n klein hummeltje is altijd heerlijk!! Kriebel kriebel kriebel!! Leuk.

Hier verder weinig nieuws. Jongste vandaag eindelijk geen diaree meer. Op het wavhtbankje is het rustig en heel geduldig, die testdrang volgt eind volgende week wel weer!
    Morgen drukke dag op de zaak, groot feest. Ben blij als het volgende week donderdag is dan hebben we drukte weer even gehad.

Ik ga lekker bankhangen!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahah ja jan nu is het nog rustig voor jou...nog even en dan mag jij weer beginnen hihi...

Ik weet niet of ik morgen weer ga testen....

15. januari2010

Zag ik nou ook een kruidvat test van jou? Daar zie ik behoorlijk duidelijk een tweede streepje! Wat denk je zelf?

16. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    lieke: jeetje wat schrikken zeg, het wordt je niet makkelijk gemaakt, godzijdank was alles in orde. nu maar even lekker bijkomen van alles. dikke knuffel voor je.

lov; spannend hoor, hopelijk snel een knaltest.

jan: fijn dat de jongste geen diarree meer heeft. spannend weer hoor het wachten.
    ik doe rustig aan, vandaag gaat het stuk beter gelukkig.
    wel wat harde buiken maar niet meer pijnlijk en niet zo vaak.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik zie wat.....maat tegelijkertijd zo'n gevoel dat ik ongi ga worden:(....dus ik ben voorzichtig ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn Kim dat het beter gaat.....rustig aan hè meissie!

19. januari2010

Kimberley: goed dat het beter gaat maar wel beetje rustig san blijven doen! Het kan zomaar ombuigen naar het echte werk en dat moet je niet hebben.

Lov: ik duim voor je!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je Jan!

Share This Page