@jan ach ja het moet maar he merk wel dat ik er nu iets minder mee bezig ben als vorige week. nu gaan er wel heel wat uren voorbij dat ik er niet aan denk. ik kijk wel een paar x per dag hier op zwp maar niet meer zo de drang om te moeten testen. maar zal van de week wel weer een keer komen.
@ Lov: he balen, zeg meid... Heel veel succes in de nieuwe ronde! @ Lieke: oef, meid, dat zal schrikken zijn geweest (en het nodige weer bovenbrengen!), gelukkig dat alles goed was met je kindje! Zal alleen voor jezelf iets langer duren voor de spanning weer wat weg is? @ Kimberly: fijn dat de harde buiken weer wat gezakt zijn, maar doe rustig aan he! Onze aprilspruitjes moeten nog even blijven zitten ! Wat betreft BV, belangrijkste om vooraf te doen: veel leren over BV (boek, cursus, internet). Het werkt toch anders dan met flesjes, gaat niet vanzelf en er zijn veel hulpverleners (artsen, CB en zelfs ook kraam) die (te) weinig afweten van BV. Dan scheelt het als jezelf een beetje weet wat je te wachten staat en waar je kunt aankloppen voor vragen (ik heb altijd veel 'baat' gehad van borstvoedingsforum.nl). @ Claudia: fijn dat de suikers goed waren! En dat het nog steeds zo goed gaat met je 2 frummels! @ Tweety: pffff, jammer dat er nog steeds geen duidelijkheid is... @ Januari: fijn dat de diarree weer weg is! Is altijd zo'n vies gedoe, al dat poetsen, schoonmaken, wassen... Veel plezier op grote feest ! @ hier: gisteren familiefeestje voor de verjaardagen van de kinderen gevierd. Dochterlief was gelukkig goed genoeg opgeknapt (maar nog steeds niet helemaal beter , had nog wel verhoging) en manlief ook. Kindjes hebben genoten en weer overladen met cadeau's... Maar ben toch veel op de been geweest en geregeld, gezorgd etc, dus ik ben weer helemaal kapot nu . Altijd hetzelfde liedje met mij, ha ha . Kindjes moeten de drukte van gisteren echt nog een beetje verwerken, vooral zoonlief is erg onrustig. Al die sneeuw nu opeens weer helpt ook niet mee :x (daar wordt hij ook heel druk/stuiterig van). Manlief nog steeds niet fit, dochter nog een kort lontje... Heel gezellig hier ... (maar ach, aan iedere dag komt een einde)
@jan ik ben bang dat me ha niks gaat doen aangezien ie afgelopen maandag duidelijk was dat ik 2 weken moest wachten als er dan nog niks was gingen we verder kijken. morgen toch nog meer een keer proberen te bellen op het spreekuur. zeker omdat ik me meer zorgen maak wat er dan is ipv zwangerschap dat ik geen ongi krijg.
als je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou hebben krijg je dan wel een positieve test of ook niet?
lov: nee toch wat ontzettend balen zeg, wat loopt het nu dan allemaal toch vreemd bij jou. ik dacht toch echt een streepje te zien. jan: bij een bbz krijg je wel een positieve test. kache: vervelend altijd als de kids dan uit hun doen zijn. en dan ook nog niet fit. en tja als moeder ben je altijd de pineut, ziek misselijk of zwanger het maakt niet uit wij draven overal voor op.als man toch eens voor een dag het over zou moeten nemen dan waren ze aan het einde van de dag dood. toch appart, gisteren ging het eigenlijk goed, maar vanacht weer veel harde buiken gehad, er waren echt momenten van twijfel. en nu overdag ook weer best veel maar niet met regelmaat. de beeb is dan ook extreem druk. ik voel echt steken achter het schaambeen. ik gooi het toch maar op indalen. als het aan blijft houden dan bel ik morgen wel even voor de zekerheid.
Ja Kim blijkbaar valse streepjes. Ik weet el dat je last kan hebben als je baby druk is...maar doe aub rustig aan hè.
Tweety wat ontzettend shit dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Kimberly rustig aan meid. Hoe ging het vandaag met je harde buiken? Lieke jeetje wat schrikken zeg!! Gelukkig was alles goed, maar kan me voorstellen dat alles wat jullie mee gemaakt hebben dan weer helemaal terug komt. Ben je inmiddels weer een beetje bekomen van de schrik? Januari spannend weer het wachten! Lov wat klote meid!! Hoop zo voor je dat je de volgende ronde wel een positieve test mag vasthouden!! Kache nog gefeliciteerd met de kids! Fijn dat het een geslaagde dag was! Nu weer even bijkomen. Morgen naar het cb met de jongste voor 18 maanden afspraak. We hebben dan een groepsconsult. Ben benieuwd. Met de oudste heb ik dat niet gehad. Even haar buik en navel laten checken. Ze had een navelbreukje bij de geboorte en dat is vanzelf weg gegaan, maar het ziet er best apart uit. En ze heeft zo'n dikke en harde buik terwijl ze heel slank is en je haar ribbetjes kan tellen. Vraag me af of dat wel 'normaal' is. Ken het van de oudste niet.
lov: zou kunnen idd door de drukke beeb. ik doe rustig aan, net al even in bad gelegen. ka: spannend morgen bij het cb voor je, hopelijk is het niks van het buikje en naveltje. ik moet zeggen dat ik mij niet echt lekker voel, heb nog last van mijn buik, echt een menstruatiepijn in onderbuik en onderrug, ik ben ook echt misselijk en moe. ik voel de beeb wel heel goed gelukkig. zo maar lekker naar bedje en kijken of het zakt.
Kimberley: je moet morgen echt even je Vk bellen hoor! Klinkt echt niet goed, ik weet dat het een drempel is om te bellen maar het kan zomaar doorzetten in echt weeën. Herken helemaal mezelf in wat jij zegt, bij de eerste werd het steeds erger en erger. Uiteindelijk in zh en met bedrust naar huis. Uiteindelijk met 36 wkn bevallen en bij de tweede met 34 (toen ook steeds harde buiken en constante menstruatiepijn) Kache: heftig he die verjaardagen! Het is leuk maar aan het eind van de dag ben jezelf helemaal afgedraaid en springen de kids nog vol enthousiasme op de bank! Maar even lekker rustig aan doen!! Ka: spannend morgen. Onze jongste had ook een navelbreuk bij de geboorte maar is wel netjes geworden. Komt de navel bij jou dochter nog steeds ver naar buiten? Lov: irritant he, die valse lijntjes!! Zou echt niet mogen! Vind het echt rot voor je! Had het je zo gegund. Hier verder niks bijzonders!
@ kache, herkenbaar dat soort dagen... Vooral in de zw kan dat heel zwaar vallen he? Hoop dat je lekker slaapt vannacht! @tweety, 2 weken is wel erg lang he. Maak je je ook zorgen? Zo ja, dan zou ik toch proberen om gerustgesteld te worden, desnoods door een telefonisch consult met de ha. Of werkt dta zo bij jullei ha niet? Bij mijn oude ha was dit soort dingen altijd een probleem. Ik ben nu over gestapt naar de ha van ml en dat is echt tien keer beter. Daar is ook ruimte om zorgen te bespreken. Maar goed, nu ga ik misschien wel hard. Ik weet niet eens of je je echt zorgen maakt. @ka, hoop dat het helemaal goed is met het buikje van je dochter! In ieder geval goed om even te bespreken, lijkt me. Succes alvast. @kim, zou ook even contact opnemen met vk. Overmatige beweging kan ook een teken zijn dat er iets niet goed is. Wil je niet ongerust maken, maar wil je dat toch even zeggen... Hier inderdaad even verwerken wat er allemaal is gebeurd, gaat helaas niet zonder slag of stoot. Op zulke momenten houd ik me sterk, maar daar betaal ik achteraf de prijs voor. Vandaag wel de babykamer ver afgemaakt. Wil hem even aan jullie showen:
dames,mag ik meeschrijven??? ook wij gaan nu echt starten voor een derde wonder! zin in! veel getwijfeld, zelf tijdelijk contract,en nog startende als zzp-er, maar je weet nooit hoe het leven loopt... we hebben 2 mooie jongens van 7 en van 4,5 jaar. als het goed is aankomend weekend mijn eisprong dus dat wordt een drukke week ik ben benieuwd!
@kim rustig aan meid. Hoe is het nu? @lov ja bij een bbz m,aak je ook gewoon hcg dus zou je ook een pos test moeten krijgen. @lieke ja maak me wel een beetje zorgen omdat ik het nog nooit gehad heb. Maar aan de andere kant er zijn genoeg dames die een lange cyclus hebben. Ik ga morgen nog eens ff kijken wat we gaan doen. Opzich kan ik altijd wel met mij ha over alles praten. Heb hem al ruim 22 jaar dus hij kent me ook en weet ook dat ik niet kinderachtig ben enz. leuk is die boom geworden. @wynie welkom. @hier. Ik dacht vanavond ff dat ik ongi werdt. Last van krampen enz. ook dacht ik een beetje bloed te zien met vegen maar heb heel de avond niks meer gezien. Dus we zullen morgen ochtend wel zien wat er komen gaat of niet.
Lieke: super mooi kamertje!! Echt heel leuk geworden! Tweety: hoop voor je dat het doorzet en dat je gewoon ongesteld word, hoe naar ook maar dit is helemaal niks natuurlijk! Wynie: welkom en spannende week en tijd weer voor de boeg!!
kim, beter een keer te vaak dan te weinig naar vk of zkh lopen! Bij twijfel bellen. Ik ben met de 2e ook 2 keer met vals alarm aan de ctg in het zkh gegaan. Was al onder controle van de gyn vanwege keizersnede bij de 1e dus kon gelukkig gelijk daar heen. Bij mij was het alleen een drukke beeb maar oh wat was dat vervelend. Lov, echt heel erg jammer. Hoe ben je eronder? Tweety, hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Dit lijkt me ook knagend. Lieke, mooi kamertje! Vind die boom super! Is dat een muursticker of behang? Of nog meer crea...een muurschildering? Ziet er erg leuk uit. En zo'n confrontatie lijkt me idd ook erg moeilijk. Verwerken lukt niet in een keer. Soms zelfs niet eens helemaal maar het gaat beetje bij beetje. Maar daar weet je alles van. Gelukkig een beetje je zinnen kunnen verzetten met het kamertje.
Welkom Dagdromer en Wynie!! Lov... Wat ontzettend balen zeg!! Lieke... Gelukkig gaat alles goed met de beeb... kan me voorstellen dat je je extra zorgen maakt! Heel mooi kamertje meid!! Tweety... heeft de ongi nog doorgezet?? Hoop het eigenlijk wel.. dan kun je tenminste weer verder! Ka... succes bij het cb. Hoop dat alles goed is met je jongste haar buikje! Kimberly... Ik zou ook even contact opnemen met de VK. Die kan je vast geruststellen. Januari... zijn de klusdagen weer voorbij?? Wanneer is je NOD?? Hier alles goed. Krijg steeds meer bevestiging dat ik zwanger ben. Voel me met vlagen misselijk, vooral 's avonds! Voelt al beter als de vorige keer.. nog 1 week en 1 dag en dan weten we meer.....!!!!
nou nee hoor niks meer door gezet. pffff dit is wel zo irri kan het accepteren dat ik niet zwanger ben maar kom gewoon met die klote ongi nooit heb ik er naar verlangd haha maar nu mag het wel komen 13 dagen over tijd en niks te zien. heb ook heen zin om een test te gaan doen want mijn gevoel zegt dat ie toch weer op niks uit draait.