Heeft helaas geen zin... idd als het mis is blijf ik toch Hcg aanmaken.. was de vorige keer ook zo... ik had toen MvM bij mij thuis terwijl het toen al fout zat (wist ik toen nog niet) en had een knal test!!!! Dus zit helaas niks anders op dan afwachten tot dinsdag..
Nou een test kan wel lichter zijn bv....daarom zou ik een test doen Als het zeurderige gevoel weg is is je ei ook gesprongen he....op zo'n moment van pijn gelijk sex hebben dan ben je nog op tijd.
Nee klopt als je geen bloed verliest enz heeft dat geen zin natuurlijk Ik had zelf wel een duidelijk lichtere test en paar dagen daarna begon de ellende. Maar meid soms nemen de klachten gewoon af dus het kan gewoon nog!
Ka: lekker geshopt voor je dochter, leuk! Vandaag BHV training... De eerste keer is het leuk maar daarna weet je het wel, he! Ralin: je kan helaas niet anders dan afwachten maar menstruatie pijntjes kunnen ook heel goed bij een zwangerschap hoor! Wynie: veel plezier vanavond hoop dat het snel raak is! Lov: al begonnen met ovu testen of is het nog te vroeg? Ik heb net een ovu test gedaan en hij is best donker... Spannend!
Ja want ik heb altijd wel een licht streepje.....die werd dus tegen mijn nod donkerder...maar geen knaller. Dus dat was niks
Zondag ga ik gewoon een zwangerschapstest doen... Wie weet kan me niet langer inhouden, denk ik! Ik heb ook wel eens ergens gelezen dat een ovutest niet aangeeft dat je zwanger bent maar ja.... Heb ze toch en het blijft zo leuk om te testen, Hihi
Ralin ach meisje toch ik hoop zo dat het goed komt en dinsdag is inderdaad aardig ver weg!! Januari zou toch leuk zijn als het zondag een knaller werd!!! Wynie geeft niks meelezen en dan reageren, de verhalen komen vanzelf wel goed!!!
Bedankt meiden voor jullie lieve woorden!! Januari.. spannend hoor!!! Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!!
ralin: ik hoop zo dat het goed blijft gaan en je een plak beeb hebt. ka: fijn dat het beter gaat, lekker hoor even shoppen dat moeten wij ook echt nodig gaan doen voor de oudste. ze groeien zo hard op bepaalde momenten. succes vandaag met de cursus. jan: idd net wat jij zegt, ik kan hem zelf ook verkopen heb ik haar hulp niet bij nodig pfff en oh wat spannend nu voor jou zeg.ik duim voor je. love: fijn dat je ongi bijna over is. dan weer met ovu testen verder en hopelijk deze ronde meer geluk. ik ben net bij de verloskundige geweest en gezegd dat ik nog steeds veel buikpijn heb en harde buiken. toen zij mijn buik ging voelen begreep ze wel goed waarom ik zoveel heb gehad want onze uk is namelijk terug in stuit gedraaid. hij ligt in een voor mij niet aangename positie. hoofdje ligt precies tegen mijn rechter ribben. dus voorlopig ben ik niet van de pijn af zei ze want hij moet nog terug draaien.
Kim dat dacht is dus al! Vaak heb je zo'n pijn als ze draaien maar om nu nog in Eem stuit te draaien? Dat had ik niet verwacht....vandaar dat ik niks zei....jeetje....eigenwijs kind hahahahaha.. @jan ach gewoon testen hahahahaha.
lov: idd dat draaien had ik op dit termijn ook echt niet meer verwacht. want met 28 weken ongeveer is hij juist met hoofdje naar beneden gaan liggen. draaien is al niet gemakkelijk want veel ruimte heb ik niet dus zie er op tegen nog een keer terug draaien.
Kim: gelukkig heb je wel duidelijkheid waarom je zo'n pijn hebt! Stelt wel gerust denk ik! Kan me goed voorstellen dat je opziet tegen nog eens draaien... Maar het zal toch moeten! Claudia: hoe gaat het met jou?
jan: nog een paar dagen en dan testen, spannend. idd ik heb nu duidelijkheid en dat geeft wel rust, mijn meiden hebben nooit gedraaid dus nooit geweten hoe het zou voelen. nou heb ik vanavond ervaren dat het dus zeer onprettig is dat de voeten onderin liggen, er zijn nu zelf momenten dat ik niet kan lopen door de pijn.ik ben benieuwd of eigenwijsje nog terug draait. ik heb begrepen dat een versie niet gedaan wordt omdat de placenta op de voorwand ligt.