derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Ka: Ja dat heerst natuurlijk wel flink. Ik hoop het voor je, wekenlang misselijk zijn is niet fijn...

Ik zie dat er veel mensen zijn van wie de oudste ook 3 is en de jongste 1. Leuk allemaal een beetje dezelfde leeftijden :)

2. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Lieke ik hoop dat de paracetamols hun uitwerking hebben, want migraine lijkt mij geen pretje! Buiten de zwangerschappen om heb ik best veel last van hoofdpijn. Maar gek genoeg tijdens zwangerschap geen centje pijn, zal wel aan de hormonen liggen???

En een draaipoging doen ze volgens mij niet bij tweelingen teveel risico's, losscheuren placenta e.d.

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Lieve babbel, bedankt voor je lieve berichtje. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb vrijdag mijn baas gemaild om te zeggen dat ik maandag niet kom, als ik nog steeds migraine heb. Nu gaat het dit weekend wel wat beter gelukkig. Ik denk dat ik oververmoeid ben. Dus ik doe nu even rustig aan, hopelijk kom ik er dan vanaf! En daarna misschien wat minder uren werken, want ik werk 32 uur, is natuurlijk best veel in combi met alle andere dingen die jij hierboven beschrijft....

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @babbel, oehh spannend een geslachtsbepalende echo. Is wel echt goedkoop 20 euro. En 3 april dat is al snel zeg... En wat een schatten van kids heb je. Ik heb de foto's gezien. Was echt leuk!
    Hahaha die meterstanden toch. Glukkig dta je daar geen rekening van gekregen hebt...
    En wat leuk dat je ze al voelt bewegen! Genieten hè?

@ralin, wat fijn zeg dat je een goede echo hebt gehad! Ik hoop dta het vertrouwen nu steeds een beetje toeneemt. En iedereen voelt in het begin volgens mij wel eens een paar dagen niks. Tenminste dta had ik wel. Maar goed, in jouw geval is het gewoon spannend.

Claudia, mooi buik! Zeker voor een tweeling, heel netjes hoor.

Butterfly: welkom! Schiet al een beetje op hè voor jou. E wat leuk zo'n lange exa echo!

@kache, rustig aan hè meid he behint nu echt er op aan te komen hè? Mooie buik, heel mooi voor 36 weken! En idd tijd om de laatste dingetjes af te ronden. Heb je ml al zver kunnen krijgen?

@kim, hoop dat ie snel gaat draaien, want dit is niks hè. Ik weet precies hoe vervelend dwarsliggen is. heb dat de vorige keer veel gehad. dat voelt gewoon heel vervelend. Is de griep al een over? Vervelend hè?

@lov, spannend! Is je ei inmiddels al geweest?

@claudia, oh nee stuit! Maar ik neem aan dat ze nog wel van zelf kunnen draaien??? Ik had precies dezelfde ervaring met de gyn bij de bevalling van Maud. Ik kon die bij de bevalling ook niet uitstaan en bij de nacontrole bleek ze gewoon aardig te zin. Hahaha die hormonen hè.

@sepherine, gefeliciteerd met je zwangerschap! Een tweeling zelfs... Wel spannend met dat hartje van de tweede. Maar goed je hoort wel vaker dat 1 vd 2 achterloopt toch? Ik duim voor een goede afloop. En wat frappant dat je al had voorspeld dat je een tweeling zou krijgen. En wat een vervelende opmerking van je moeder! Net alsof dit kindje niet gewenst is en het dus geen pijn doet als die niet mag overleven.

@ka, hoe is t nu met je? Vervelend zeg dat je je beroerd voelt. En 20 maart al de echo, spannend... Een tweeling? Dat zou wat zijn drie xtweelingne op dit forum.

@jan, nee ik had bij de bv geen hoofdpijn en heb ook niet eerder mirgaine gehad. Maar ja, hoe kom je er aan hè? Hoe was het weekendje weg?? En ja hardlopen wordt nu natuurlijk steeds zwaarder. Ik loop normaal ook, maar nu in de zwangerschap niet. Na de bevalling weer. Ren jij door in de zwangerschap?

Hier gaat het al een beetje beter...

5. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    kache: het schiet echt op nu, dat je mannetje maar snel alles af heeft, hier moet ik hem ook echt achter zijn vodden zitten,mannen begrijpen onze hormonen echt niet. hij moet vandaag van mij de laatste spullen van de zolder halen zoals wipstoeltje en badje en standaard. kan dat nog gewassen geworden.

ka85: gelukkig ben je al wat opgeknapt nu die misselijkheid nog weg.

flutterby: leuk zeg je echi, altijd leuk je ukkie bekijken. lekker dat je kindje nu gemiddeld is. mijn kindjes zijn 6 en 2. iets meer leeftijdsverschil.

lieke: goed dat je maandag hebt afgezegd, even lekker bijkomen en niet jezelf voorbij lopen 32 uur is zeker heel veel. hopelijk blijft het de goede kant opgaan met je hoofdpijn. met hoeveel weken ga je met verlof?

ik knap weer op gelukkig, vorige keer duurde het heel lang nu lijkt het sneller te gaan. ik zou ook echt blij zijn als de beeb nu zijn vaste positie inneemt. vooralsnog lijkt dat niet zijn plan.
    vandaag gaat officieel mijn verlof in. vrijdag met mijn bazin gebeld en mijn contract is weer velengd. altijd fijn te horen.
    verder eigenlijk alles rustig hier behalve dat ik niet meer verder dan een paar meter kan lopen, dat komt echt door de liging van de beeb. zodra ik een paar meter loop of de trap op ga dan krijgen ik steken en krampen in vagina en onderbuik die ik echt moet wegzuchten. ben een beetje bank gebonden nu. hopelijk voor nog max 3 weken.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@lieke goed dat je rust neemt meid;) heb je ook echt nodig denk ik. Straks als je kleintje er is wordt het alleen nog vermoeiender dus nu je rust nemen nu het nog kan.

Mijn ei is nog niet geweest volgens mij. Doe straks nog een ovu en ben benieuwd .... Heb nu gevoelige ovu testen waarop je altijd wel een duidelijke streep ziet niet fijn, zo zie je die opbouw niet. Maar we hebnen om de dag sex dus we missen idg geen ei. Het is hiervoor ook al 3x gelukt dus die vierde keer zwanger worden moet vast ook lukken.

@kim idd fijn om te weten dat je mag blijven! Is toch een Nieuwe werkgever wat je nu hebt he?

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lov: dat is niet zo handig idd als die zo snel reageerd. maar het kan bijna niet mis gaan met om de dag toch. komt vast goed.
    ik duim voor je. idd bij de nieuwe werkgever dus dat is altijd wel fijn zeker gezien de omstandigheden met zwangerschap en ziektewet.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd om de dag sex hebben mis je niks hahaha....ach komt wel goed. Is alleen fijn om die knaller te gaan zien uiteindelijk!

9. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Sepherine: ah, had niet meteen gezien dat je uit belgie komt. Dan gaan dingen idd wat anders.

@ Flutterby: jij bent dus ook gewend aan flinke kindjes :D. Maar 22 wkn is nog vroeg om echt iets van groei te zeggen, het gaat toch in spurten, he? Mijn dochter lag niet voor bij echo's (itt mijn zoontje, die lag juist 4 wkn voor op gemiddeld, 8,5 pond bij geboorte), maar was toch gewoon 9 pond ;). En deze ligt ongeveer 2 wkn voor op gemiddeld, ik verwacht dat ze zwaarder zal worden dan haar zus.

Heb wel wat meer leeftijdsverschil ;), mijn kids zijn 6 en 4 jaar. Had er eerder ook niet aan moeten denken om zwanger te zijn ;).

@ Ka: fijn dat je je al iets beter voelt! (want ik spreek uit ervaring, kotsmisselijk en doodop zijn in 1e trimester is echt geen pretje) Zou erg fijn zijn als het 'gewoon' de griep is en dus niet meer zo heftig wordt!

@ Lieke: wat goed dat je even wat extra rust pakt voor jezelf. 32 uur, dat is pittig zeg! Kan me goed voorstellen dat het, naast alles wat er speelt, een flinke belasting is. Doe maar rustig aan en stapje terug.

@ Kimberly: wat fijn, contract verlenging! Weer een zorg minder ;), al begrijp ik dat je daar geen echte zorgen om hebt gemaakt.
    Balen dat je zo'n pijn blijft houden van je draaikont :(. Hij pakt zijn ruimte wel, he ;)...

@ Lov: hopelijk snel je ei gespot! En ja, die 4e keer zal ook zeker ook lukken ;).

@ hier: babykamer zo goed als gebruiksklaar :D. Moet nog even wat laatste aankopen doen (babyshampoo e.d.). Deze week ook maar eens vluchtkoffertjes gaan inpakken. Voor mezelf en voor de kinderen die mogelijk gaan logeren bij opa/oma, afhankelijk wanneer bevalling zich aankondigt.

Blijf wel last houden van mijn darmen, de hele week al. Het borrelt (flink!), moet vaak naar WC, veel lucht in de buik, soms diarree. En toch met enige regelmaat dus ook buikpijn, die echt herken als van de darmen. Ken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen :(... Alsof baby iets afknelt of zo? Zal eens navragen bij VK of dit er ook gewoon bij kan horen (ga ik nu toch weer iedere week zien :cool:).

10. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    kache: ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat het vaker hebben van ontlasting een aankondiging kan betekenen, ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb. fijn dat je bijna klaar bent nu. heb je een voorgevoel over wanneer je beebje komen gaat?

lov: zou idd fijn zijn als je die knaller ziet, dan weet je zeker dat je ei gespot is. wel zo prettig.

wij gaan even wat eten. frietjes mmmm

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden,
    haak hier weer ff in drukke week en weekeind gehad veel gewerkt enz.

hoe werkt dat tempen nou precies. moet je dan vanaf dag 1 tempen? heb nu 3 dagen getempt temp ligt op 36,6 en vanmorgen 36,5 hoeveel zou de temp stijgen bij ei in zicht?

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ tweety: officieel zeggen ze dat je voor beste 'analyse' gewoon iedere dag moet temperaturen op ongeveer hetzelfde moment in de ochtend.
    Stijging na eisprong is ongeveer 0,2-0,5 graden bij de meeste, waarbij het vooral om de trend gaat.

Ik had voor eisprong altijd tussen de 36,3-36,6 graden en dan na de eisprong 36,6-37,0 graden (klik anders maar even op mijn kaartje onder mijn banner, dan kun je zien hoe het er bij mij uitzag)

@ hier: dames, volgens mij hebben 3e kindjes (+ 4e ;)) teveel ruimte, want... mijn meisje blijkt ook weer gedraaid te zijn :$!! Wat een eigenwijsje!

Ik heb vorige week een avond met warme kruik en paracetamol in bed gelegen, omdat ik flinke constante pijn had, weten jullie nog? Ik dacht darmen van streek, maar VK denkt dat het draaien was... En dat ik van de nieuwe ligging (DWARS by the way ;)) nu last heb van mijn darmen omdat ze wat in de knel zitten (hoofdje links boven, billen rechts boven en in mijn bekken is het simpelweg leeg, alleen vruchtwater).

Morgenmiddag een afspraak bij de gyn om te kijken voor een draaipoging, omdat ik natuurlijk al de 36 wkn voorbij ben. VK meent dat er veel ruimte is, dus dat draaien heel grote kans van slagen heeft, maar ja... dat spontaan weer terugdraaien dus ook risico blijft ;). Pffff. Wat een gedoe weer. Had me eigenlijk verheugd op een rustig weekje!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje!! Echt eigenwijs!

14. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    kache:moet er stiekem een beetje om lachen, jij ook al zo'n lekker eigenwijs beebje. hopelijk lukt het om haar goed te draaien en dat ze goed blijft liggen.

ik heb vanacht weer opgezeten met extreme pijn in mijn bovenbuik. ik wist niet meer hoe ik moest liggen of zitten. alles is nu beurs en de beeb ligt nog steeds erg hoog. alhoewel ik nu echt niet hoe die ligt. ik heb donderdag weer controle. ben wel benieuwd want ik voel de bewegingen echt overal.

lov: heb je nog ovu test gedaan? je zit nu 1 dag ervoor toch?

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja nou ik weet het niet....die ovu testen zijn e het niks kijk maAr.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Geen verschil.
    Wel gister nig een z&k gedaan en daar stond een licht streepje op. Dus ik heb maar bijbesteld want wil toch wel graag weten hoe het Zit.
    Maar geen wondfo meer hoor......gewoon weer z&k

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

De z&k ovu van gister.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja en de banner staat maar gewoon op 30 dagen....geen idee of dat ook zo is.

19. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    idd echt geen verschil, kleur blijft hetzelfde. wel balen omdat je zo niet echt kunnen pijlen wanneer je ei dan is. ik hoop zo dat het deze maand raak is voor je.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies.......
    Pfff even baalmomentje.....meiden krijgen later dan mij een mk an zijn weer zwanger....dan vindt ik het wel even niet zo leuk hoor.
    Ach ja lukt vast deze ronde.
    Morgen krijg de z&k ovu testen.....gelukkig

Deel Deze Pagina