derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Lieke: mooie buik! En herkenbare sneeuwhopen ;), gelukkig inmiddels voor een groot gedeelte al weer weggesmolten. Heb zin in lente, weg met die kou!

@ Januari: fijn lekker aan het genieten in center parcs! Have fun!

@ Ka: hoe zijn je diensten gegaan?? Het is lastig he, om je werk 'teleur te stellen' ;) en ziek te melden ivm zwangerschap. Maar hol jezelf niet voorbij, alleen omdat het rot uitkomt op je werk he ;).

@ Lov: hoop dat ei idd al geweest is en mooi zaadje is tegengekomen :p.

@ Flutterby: heb een duowagen gehad toen kids klein waren, een topmark, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik qua inklappen altijd ruzie had, met welke wagen dan ook :), laat staan met tillen... Ik liet het altijd aan mijn man over, ha ha! ;)
    Leuk om je baby nu ook te 'zien' :D.

@ Tweety: hoop dat je lijf nu gewoon juiste signalen afgeeft! Ben je nog aan het temperaturen? Want dat helpt echt om te weten wanneer ei geweest is.

@ Kimberly: wat vervelend dat je zo'n last hebt gehad, maar fijn dat het toch (waarschijnlijk) voor een goed doel is geweest! Goed op zijn plek en al wat ingedaald, dat horen we graag :D.
    En wauw, wat een bolletje :cool:, die heeft een flinke spurt gemaakt dan. Mijn buik was deze week 'maar' 36 cm (en die is ook al aan de grote kant ;)).

@ hier: beter nu ze gedraaid is! Buikpijn die ik voelde afgelopen week is weer weg en ook darmen doen weer normaal! Had dus echt met die ligging te maken, denk ik. Vannacht weer een keer goed geslapen en vandaag wat meer energie, dus meteen even mijn nesteldrang laten gaan en onze slaapkamer gepoetst/opgeruimd (nu dus weer bekaf, misselijk en rugpijn :cool:). Bedklossen zijn gearriveerd, dus vandaag/morgen bed omhoog. Gek dat het alweer zo ver is...

Voel er steeds meer voor om toch maar weer thuis te bevallen en dan daarna als/wanneer nodig op gemak met baby naar ziekenhuis te gaan (voor glucose controles na geboorte ivm gewicht). Blijf maar jojo-en met mijn gedachten ;)...

2. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    kache: fijn dat je je beter voelt nu je meisje is gedraaid. is toch wel zo prettig. en pff die nesteldrang ik wordt er niet goed van en volgens mij mijn man ook niet. hmm nog even goed nadenken dan wat je wil met de bevalling, de voor en nadelen tegen elkaar afwegen. ik vind idd 39 cm ook erg groot. bij de meiden gestopt met 34 cm. maar die 36 van jou is ook niet mis zeg hihi

lov: striemen had ik al heel erg en is nu hetzelfde gebleven.
    ben echt een beetje een landkaart zeg maar.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kache ja laten e het hopen :D
    Moeilijk als je zo zit te tubben wat betreft je gevoel....maar misschien thuis beginnen ....naar het zk kun je altijd nog;)

Kim hier ook wel striae hoor....helaas...

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lov idd laten we er gewoon samen voor gaan.

@kim wow wat een buik zeg heel gaaf.

@kache heb 2 dagen geen temp gedaan was het vergeten en vanmorgen had ik een te kort nachtje gehad. Vrees ik.

nou volgens mij vanmiddag echt de sprong gehad ai ai ai. ik had heel erg stekende pijnen aan mijn rechter kant rechts boven mijn schaambeen pfff 2x stond ik op en ging gelijk weer zitten haha. dus hopen dat het wippie hihi van gister ochtend geholpen heeft en er een zwemstertje wint. hahahahaha.

vanacht erg slecht geslapen kon niet in slaap komen lag pas na een avond dienst om 1 uur in me bed nou voor me gevoel 1 uurtje geslapen en om half 7 weer me bed uit. om weer een dag te gaan draaien. morgen ga ik met nl doet van het oranje fonds mee naar blijdorp. hopen op hetzelfde weer als vandaag dan kan het niet meer fout gaan lekker zonnetje.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Balen als je slecht slaapt he! Ik lees wel eens dat dit kan komen door de eisprong?

Klinkt goed hoor die eisprong.....ik hoop maar dat hij hier isgeweest

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kimberly balen van je off day gisteren! Hoe ging het vandaag?
    O jee wat heb jij een mooie buik zeg!! Wauw!!

@ Blaasontsteking, ik heb heel vaak blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschap en ik had nergens last van behalve zeurende pijn onderin mijn rug. Als je twijfelt gewoon even laten testen.

Flutterby leuk hè die bewegingen! Daar kijk ik echt naar uit!
    Wij hebben ook een duowagen, omdat er tussen de twee meiden 17 maanden zit. Was ideaal, ik heb hem echt heel erg veel gebruikt.

Tweety dat klinkt inderdaad als een sprong. Ik duim voor je!!
    Balen zo'n kort nachtje hè. Dat breekt echt op.
    Fijne dag morgen!

Lov ik zie niks op de testen, maar ik moet zeggen dat ik er ook geen kijk op heb hoor.

Kache jeetje wat een dilemma met thuis of in het zh bevallen. Thuis bevallen lijkt me ook veel fijner dan in het zh en dan kan je altijd nog naar het zh als het nodig is. Maar zit je dan op een ritje zh te wachten... Als je in het zh bevalt moet je dan een nachtje blijven of mag je naar huis als de bloedwaarde goed is?

Hier blijft het een beetje hetzelfde. Slaapdienst ging op zich prima. 's Avonds alleen erg moe en de nacht was veel te kort waardoor ik vandaag nog moeier was dan de afgelopen dagen. Maar goed. We hebben het weer gehad. Vandaag lekker op tijd naar bed.
    De oudste gaat van het weekend logeren bij opa en oma. Die hadden gevraagd of ze kwam. Nu het dichterbij komt vindt ze het wel spannend worden en wil ze eigenlijk niet meer. Ze wil bij papa en mama blijven. Normaal gaan ze altijd met z'n 2en logeren en dit keer zou ze alleen gaan. Vind het wel lastig of we haar nu moeten laten gaan of niet. Ik weet dat ze het wel heel leuk zal vinden en ze kan natuurlijk even bellen als ze wil. En als het niet gaat is ze ook zo weer opgehaald. Morgen maar even kijken hoe haar pet erbij hangt. Dat verschilt ook nog wel eens.

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ik ben weer thuis! Ben vermoeider thuis gekomen dan dat ik weg ging. Mijn man ging zondag al naar huis dus stond er alleen voor vwb de kinderen. Best pittig met 2 van die kleintjes die nog zoveel hulp nodig hebben.

Morgen ga ik achter de laptop alles bijlezen en reageren! Heb aardig wat gemist!

8. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ka: spannend voor je meisje zeg, hopelijk vind ze het leuk en beleefd ze er veel plezier aan. en groot gelijk hoor vandaag lekker op tijd naar bed na een nachtdienst. gelukkig is het goed gegaan.

tweety: klinkt als een goede eisprong, hopen op de lucky shot. ik duim voor je dat het weer morgen meezit, zou toch wel zo prettig zijn.

vandaag heb ik nog wat lichte pijn in mijn onderrug een stuk beter dan gisteren. de beeb is wel erg druk vandaag, hopelijk blijft hij nu toch echt goed liggen.

9. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov en tweety, hoop dat het raak is voor jullie deze week. Ik slaap trouwens ook altijd heel slecht rond eisprong.

@kim, wauw wat een mooie grote buik! En super dat beeb is gedraaid! Hopen dat hij nu goed blijft liggen...

@kache, ook fijn dta jij je nu wat beter voelt na het draaien. Heel erkenbaar dat een verkeerde ligging zorgt voor last van je darmen. En lekker nesteldrangen, hahaha...

@jan wel leuk gehad? Kan me heel goed voorstellen dta het wel erg vermoeiend was.

Wij gaan dit weekend met vrienden naar Zeeland, dus jullie horne even niets van mij de komende dagen.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aan lekker lieke! Geniet er maar van.....

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh lekker ka even zonder kids.....ik kan dat stiekem wel van genieten.

Jan hoe is het :D!

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Tweety: nou, hoop dat het idd je ei is geweest!
    Balen om zo slecht te slapen, komt nooit uit ;). Hopelijk toch veel plezier in blijdorp vandaag, wat ga je precies doen daar?

@ Ka: fijn dat dienst wel ging. En tja, vermoeid, dat zul je waarschijnlijk de komende maanden wel blijven ;)... Idd lekker op tijd naar bed. Ik ga al 8 maanden tussen 20:00-21:00 uur naar bed :p.
    Ben benieuwd of logeerpartijtje doorgaat. Klinkt een beetje als mijn dochter, die vindt veel dingen ook te spannend als puntje bij paaltje komt ;), en wisselt ook echt van dag tot dag.

@ Lieke: veel plezier dit weekend!

@ hier: tja, weer prijs aan het betalen voor die nesteldrang ;)... Ben zo kapot moe vandaag! En flink last van misselijkheid, zal blij zijn als ik straks mijn bedje weer in mag. Morgen verjaardag van een neefje, maar ik had al eerder aangegeven dat ik lekker thuis blijf. Nu hoogzwanger goed nadenken waar ik energie aan besteed! En hele middag opzitten op visite heb ik gewoon geen zin meer in, te vermoeiend. Manlief gaat alleen met kids, dus ik heb een middagje rust.

Tja, wat betreft het bevallen... Omdat baby groot is, heb ik heel grote kans dat ze meteen na geboorte opgenomen moet worden voor minstens 24 uur observatie (zo is het ook bij dochter gegaan) ivm glucose controles. Dus zelfs bij een thuisbevalling heb ik een ritje voor de boeg, dus eigenlijk belangrijkste vraag, wanneer wil ik dat ritje naar ziekenhuis?? Voor bevalling met weeen? Of daarna met beurs onderlijf/hechtingen? ;)... Ik neig nu weer meer naar na de bevalling, omdat ik bang ben dat bevalling heel snel zal gaan en ziekenhuis misschien niet eens haal. Niets lijkt mij zo erg als persdrang in de auto of in parkeergarage of zo, ha ha!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja moeilijk kache.........ik weet ook niet zo goed wat je moet doen. Die keuze is natuurlijk persoonlijk......

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou meiden ik had vandaag weer een vergelijkbare streep op de ovu en ik deed voor de gein meer een hcg test om eens te kijken of ik dan daar ook iets op zou zien...P
    En natuurlijk gebeurt bij mij weer het onmogelijke ..... Er staat gewoon een licht tweede streepje??!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

17. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Lov, Ik zie 'm niet... (maar die hele lichte streepjes zijn ook moeilijk op de foto te krijgen ;))
    Spannend weer!

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kache we gingen een dagje blijdorp met minvalide doen. ivm nl doet. die organiseerd deze dag 1x per jaar en dan krijgen stichtingen geld voor een uitje. ff 1 op 1 begeleiding en er ff uit voor de mensen.

@hier???????????????? opeens een bloeding. veegde vanmorgen heel klein beetje oud bloed dus dacht oke kan na een eisprong. en vanmiddag opeens een heel papier vol vers bloed bleghhhh. heb ook een ongi gevoel nu dus wat dat nu weer is. zucht. maandag anders de ha maar eens bellen en toch vragen om een doorverwijzing naar de gyn ff kijken of alles vanbinnen wel oke is

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o ja en blijdorp was erg leuk helaas wel erg nat.

20. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Lieke veel plezier!!

Lov ik zie niks, maar ik ben er niet goed in. Ik duim wel hard voor je!

Tweety hè bah wat gek weer zeg! Zet het bloeden door? Anders idd maandag de ha maar even bellen en een verwijzing vragen.
    Fijn dat blijdorp geslaagd was! Het weer was niet zo lekker hè.

Kache jeetje wat lastig met het ritje zh. Het lijkt mij persoonlijk verschrikkelijk om met weeen nog in een auto te moeten stappen. Maar goed, het is natuurlijk heel persoonlijk. Succes met je keuze!!

Dochter is uit logeren gegaan. Ze stond 's morgens op en had bedacht dat ze meteen naar opa en oma ging om te logeren. Helaas voor haar moest ze nog wachten tot eind van de middag, maar ze was hartstikke enthousiast! Hopelijk heeft ze het erg leuk!

Deel Deze Pagina