Ja dat is ook weer zo... Een hcg test zal niet reageren op een aankomend ei!! Spannend, is de tweede hcg test donkerder dan de eerste en hoe was je ovu test vandaag??
Kimberley: mochten de kids opblijven tot 21.30 omdat de visite er was? Bij ons zouden ze dam echt stront vervelend worden. Onze jongste ligt er net vijf minuten in, de jongste breng ik over een kwartiertje ook! Dan lekker niks doen. Vandaag alle was en strijk weg gewerkt en beneden alles gestoft en gezogen en de toilet beneden. Morgen de 1e verdieping en dan ben ik weer even bij!
ovulatietestjes blijven beetje hetzelfde, he! Ik zie wel een streepje op de hcg test. Wat denk je zelf? hoeveel dagen zit je nu voor NOD? En wanneer denk je dat je je eisprong hebt gehad? Bij jou vorige testen waren de streepjes continu zo donker, misschien heb je daardoor toch je eisprong gemist.... en ben je gewoon hartstikke zwanger! Hoop het echt.
@lov ik zie niks sorry. Als ik zo kijk naar die ovus lijkt het of je sprong nog moet komen als ie nog donkerder moet worden of dat die de 16e is geweest die lijkt wat donkerder dan de rest. @hier geen bloed meer gezien. Dus ga er maar vanuit dat het met die stekende pijn een eisprong is geweest. Hopen dat het gezellige ochtendje woe nut heeft gehad. Hihi.
Tweety ik test al vanaf 4 maart alleen met een ander merk en ik zit nu op dag 22..... Om dan nog een ei te krijgen?
lov: ik hoop van harte dat je zwanger bent. ben heel benieuwd. ik kan er anders ook niks van maken. jan: het bezoek kwam speciaal voor de kinderen, helaas hebben ze in hun cultuur niet altijd door dat kinderen vroeg naar bed moeten. ik was er niet happy mee, maar heb het voor keer door de vingers gezien en dit omdat ze toch anderhalf uur moeten rijden. tweety: ik duim voor je dat de ochtend pret resultaten brengt. hihihi. wel spannend zo. hier vandaag de kids lekker vroeg op bed, die waren na het eten al moe. dus om 18.15 lagen ze er allebei gedoucht en wel in. ik heb net nog even de was gedaan dan is die ook weer klaar. nu een lekkere beker warme chocomelk en dadelijk lekker mijn bedje in.
Ja ik zou het anders ook niet weten? Maar we zien wel waar het schip strand. Hier zijn ze ook iets vroeger na bed gegaan......
Tweety: denk dat het bloed dan echt van je eisprong was! Mijn duimen draaien en volgens de pendels moet het deze maand raak zijn en van een meisje! Spannend. Kimberley: een keer wat later naar bed is ook niet zo heel erg, toch? Onze oudste zou het misschien nog wel redden maar dan wel liggend in haar stoeltje voor de tv, de jongste zou gewoon in je armen gaan slapen. Geniet van je chocomelk! Mmmm Lov: plaats je morgen een nieuwe foto? Ben benieuwd.
meiden, ik ben er een tijdje niet geweest. was almaar niet lkkr, beetje grieperig... zat niet lkkr in me vel. vanmiddag wel een positieve test in mijn handen, wow!!! 1e ronde, 1x geklust. ongelooflijk blij!! lov, ziet er positief uit zeg!! spannend! tweety, kan heel goed hoor, dat verlies, hoop het voor je! verder snap ik nog steeds niets van dat pendelen????
euuuhh ja dat zei ik ook vorige maand he toen heb ik waarschijnlijk ook een late ei gehad en een cyclus van uiteidelijk ruim 42 dagen dus zeg nooit nooit he. maar hoop het niet voor je natuurlijk.