Welkom Mirranda, we gaan nu voor een derde. Als het mogelijk is dan ook voor een vierde. (maar eerst de derde maar gezien dat al langer dan een jaar duurt).
Hoi Mirranda, welkom. Zo voor een 4e, wat superleuk! Hoor je toch niet vaak meer in deze tijd. Ik denk dat ALS er hier nog 1 bij komt, het de laatste is, maar 4 lijkt me ook geweldig (qua gevoel dan he). Zeester, fijn dat het weer wat rustiger is. Leuk he die zwembaden van centerparcs. Wij gaan binnenkort naar de Kempervennen, zin in!
Spannend Kim!!!!!! Ik zit tegenwoordig op de iPad....even anders handhaafbaar.....hier nog een paar pilletjes en dan gaan we ervoor!
succes Kim, ik duim voor je!!!!! @Lov spannend nog een paar pilletjes!!!! Hopelijk vlot een mooie cyclus!! Sinds gistermiddag tijgert mijn dochter de kamer rond, achter haar broer aan! Schattig om te zien!
Lov,spannend e ,knijp je hem niet meer Claudia ,hoe voel je je ?? Vandaag ga ik op bezoek met de kids bij een buur die zwanger is van nr.4 ,hoezo zelfpijniging Liefs !
Ik test maandag pas denk ik. We hebben vanaf vanavond een logee hier, dus dat vind ik nou niet zo'n geweldig idee. En zondagochtend moeten we vreselijk vroeg weg. Dus dan staat mijn kop er ook niet naar. Ik ga vandaag wel een test halen, want al is het niet raak, misschien komt er een dag dat ik hem wél nodig heb
kimberley zit er nu, spannend ik hoop een positieve uitslag. @mezelf, gisteren zulke rare pijnlijke steken in mijn bm, werd er gewoon naar van. Nou hopelijk een goed teken, moet nog een week wachten voor ik mag testen.
@Nimme ik voel me prima nergens last van. Geen kwalen niks meer! Overmorgen kan ik testen of ik ben dan al ongi, je weet het maar nooit? Ik ben benieuwd hoe het nu met Kim gaat..........
Claudia, spannend! Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Kimberly gaat, hopelijk heeft ze duidelijkheid. Ik heb net voor de zekerheid maar een test gehaald...
Leuk om te zien hè......ik hoop het...vandaag vitamines gehaald en ach ook maar gelijk al de testen haha
hey dames, waar ik voor ging heb ik helaas niet gezien. er was nog niks zichtbaar. wel dat ik een eisprong heb gehad afgelopen maand en ook dat mijn slijmvlies erg verdikt is, wat kan wijzen op een beginnende zwangerschap. bij mijn 2e dochter was er op de vroege echo in die tijd alleen een vochtblaasje zichtbaar wat dus achteraf het kindje was. nu waren er 3 vochtblaasjes zichtbaar maar nog niet zo sterk afgegrensd dat ze er vruchtzakjes van kon maken. dus helaas weet ik nog niet veel meer. haar advies was om over 2 weken nogmaals een echo te maken, dan zou er toch wel wat zichtbaar moeten zijn. ben er best wel een beetje down van als ik eerlijk ben. was die onzekerheid zo zat. dus nu weer op naar een spannende tijd. mijn huisarts is met vakantie dus voor de nieuwe verwijzing moet ik nog een week wachten. sorry voor mijn ego berichtje
Kimberly, Wat vervelend dat je nu nog steeds geen zekerheid hebt. Nu dus weer minimaal 2 weken in spanning! Knuffel!