derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is ook niet leuk voor jullie he:(

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kim leuke kids heb je ik dacht ook dat ze blank waren hihi maar ik had ook niet meegekregen dat ze halfbloedjes zouden zijn haha. Ze zijn idd erg donker uitgevallen zoals je zelf zo mooi zegt. Maar toch mooie meiden. Ik den kook dat je met max 2 weken bevallen bent waarom??? Mijn gevoel zegt het.

@jan o wat erg van je schoonzus.

@lov hoelang zijn jullie nu bezig? Ik snap je gevoel hoor is idd balen he dat het wat langer duurt.

Vanmorgen was mijn temp 0,3/0,4 graden hoger dan normaal. Heb alleen niet gelijk gemeten want r.obin was aan het huilen dus was naar hem geweest en dacht toen opeens ok ff kijken. Dus ben benieuwd of ik er morgen vroeg erg in heb en hoe die dan is.

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Testen testen testen ;)

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jeutje wat een opmerking zeg :$ oei nee dat zou mij ook echt verkeerd vallen :(
    Oh nee ik lees net je banner :( wat dubbel voor je meissie... Echt heel verdrietig van je vlindertje... Sterkte! En ik hoop dat je wel kan genieten van je zwangerschap ♥

Jan: Wooow ook alweer 6 weken! Gaat hard!! :D Lekker genoten dus meid fijn!
    Die buik heb ik ook gehad, trekt wel iets weg ja, maar dan komt de BM er voor terug, dus plat wordt ie niet meer :)
    Aaaah wat verdrietig van je szusje :( Stertke

Ka: Aaaah en jij 8!!! Was de echo goed? :D Moet je niet een stapje terug doen meissie? Jeetje die gebroken (of overgeslagen) nachten zijn nu zoooo zwaar!!

Lov: oh jee wat een laat ei!!!! Je begint op mij te lijken met je cyclussen ;):( Nog 10 dagen pffffff DUIMMMMMMMMMMM!!!!!
    Ik vind wel dat jouw geduld akelig op de proef wordt gesteld meissie. Bah wat oneerlijk :( Ik gun het je zoooooo ♥
    Die HCG's lijken indd positief, maar helaas heb ik ook een heeeeel eberg vals-posi's in de kast liggen:( Echt rot meissie dat het je zo ellendig zenuwslopend wordt gemaakt :( Knuf!
    OOOHHH die laatste HCG testen is wel echt ECHT positief!!! :$:$:$:$ 'HUH en daarna weer omo??? Wat raar???? Worden de LH's nu ook lichter? Ik had t nog nooit gehoord joh!

Claudia: Zijn ze al gedraaid?

Lieke: He jakkes migraine kun je nu niet gebruiken :( Fijn dat alles weer goed was!!

Kim: hihi moest ook een beetje lachen om je vierkante buik :) Jemig meid wat krijg jij het voor je kiezen deze zwangerschap :( Dikke knuffel!

Kache jij mag gewoon bevallen joh!!!! Waaaaaaaaah ZET M OP als t begint!!! Heb je foto's van de babykamer?

Flutterby: Leuk kijken naar je moppie!!! ♥

Oh Lieke, wat goed van je!! Ik denk inderdaad dat je een heeeeele verstandige keuze hebt gemaakt! Ben trots op je kanjer!!! Hoe voel je je nu liefie? ♥

Mooooie buik!!!!!!!!!!!! En wat leuk: Bellypaint!!

Miis: Liefie klets je ook mee ??? Gezellig!!!! ♥

Tweety: Spannend heb je al getest????

Kim: Mooie buik!!!!

Kache: Gek he, ik heb ook 2 redelijk grote baby's gehad en ook diabetes, maar kon gewoon thuis bevallen en ook geen controles gehad...

Jeetje Kim wat vreselijk :( Dat wens je niemand toe 2 keer zoveel verdriet :(

Wynie: Wat goed!!!! Gefeliciteerd meid!!!

Kache: Hahahahaha ik had ook echt zo'n buik met 5 weken. En opgeblazen!!! :$

Iedereen bedankt voor de lieve woorden!! ♥ het was goed zo :)

Zo ben ik een beetje bij nu? :) hihi
    Hier alweer 16 weken en de BM zit al vlak onder mn navel! Ik droom nog altijd over tweelingen en een paar dagen voor haar dood zei mn zwaar demente oma dat ik een jongen en een meisje zou krijgen.... toch wel erg gek!! hahahaha maar we gaan uit van een prachtig mooi kindje! Ik ben alweer klaar met MvM :D Dat was de laatste keer :)

Heb echt al een dik bolletje hihi :D Ik dahct dat ik heel verdrietig zou zijn over alle 'laatste' keren, maar ik ben echt klaar.... We zijn echt af straks met ons derde moppie. Dat voelt goed!

Mijn buik vandaag!

5. januari2010

Babbelbol: dat was een aardig eind bijlezen!

En alweer klaar met nvm! War heb he die laatste regels mooi verwoord! Word er gewoon een beetje verdrietig van omdat het voor mij ook (hoogstwaarschijnlijk) de laatste keer zal zijn. Toch wel gek!
    Ik zou er wel 10 willen maar dar gaat niet, he!

Hoe gaat het met je afstuderen?

6. januari2010

Mooi bolletje al voor 16 weken!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nee nog niet getest goed he hahahaha wel vandaag gekocht. net wel met vegen wat licht roze weer wel anders als normaal. ik wil eigenlijk proberen te wachten tot zondag.

8. januari2010

Hoop dat het roze verlies niet doorzet en je morgen een mooi 2e streepje hebt!

9. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jan: wat vreselijk voor haar zeg, ik snap goed dat je nu wil wachten. zal toch best hard aankomen. mmm zoetigheid, heb ik ook erg gehad en nu is het voornamelijk komkommer en ijsbergsla zo appart. min jongste is ook 2,5 jaar. die is van augustus.

lov: ik blijf het wel appart vinden ook die cyclus van je, er zit toch niet echt regelmaat in dan, hopelijk heeft het klussen nu voor een mooi wondertje gezorgd.

kache: hoe is het met je? ik laat jou lekker voorgaan met bevallen wel zo eerlijk hihi. is het nog vol te houden?

tweety: spannend hoor, ik duim voor je.

babbel: wauw wat een mooi buikje heb je. voor ons voelt het ook echt klaar na deze zwangerschap. soms vind ik dat gevoel wel heel dubbel. maar nog een keer zo'n zwangerschap dat kan ik echt niet aan.

gisteren niet kunnen genieten van de verjaardag. heb weer zoveel harde buiken gehad, toch echt wel om de 5 minuten en na 2 uur stopte het weer. ik ben lekker naar huis gegaan en bad gaan zitten. daarna gelukkig een paar uurtjes kunnen slapen.
    ik ga dinsdag toch maar eens goed overleggen want dit ga ik niet volhouden zo.

vandaag rustig dagje gelukkig, kids zijn beide niet lekker dus die zijn erg rustig tv aan het kijken.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw babbel mooi buikje meid!!

Tweety bijna half jaar....wat misschien niet zo lang is maar met de mk tussendoor die maar lang duurde echt niet leuk

11. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    #4671 lieke1979, 23 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
    @kache, balen hè dat maagzuur. Ik heb al een heel wensenlijstje opgesteld voor als ik bevallen ben: pata, chips, prik, filet americain, chocolade, enzovoort... Hahaha nog acht weekjes wachten voor mij. Jij bent gelukkig sneller aan de beurt.
    Snap heel goed dta je het zwaar hebt. Nog even volhouden! Duim voor je dat je niet over tijd gaat...

@kim, wat leuk dat je man uit Ghana komt. Vrienden van ons zijn een aantal jaren geleden met een eend naar Ghana gereden. Schitterend land als ik de foto's mag geloven.
    Hoe is t nu met diarree? 12 kilo is netjes hè. Ben ik ook twee keer bijgekomen. Ik moest de laatste kilo's er wel aflijnen, maar dna is het nooit heel veel hè?
    Ik hoop dat je wat vreger bevalt, want al die kwaaltjes is niks hè?

@jan, ja zeker fijn dat hij/zij wat zwaarder is. Zeker omdat ie twee weken eerder wordt gehaald. En misschien nog vroeger als het met mij niet meer gaat. Wat erg zeg van je schoonzus! Lijkt me heel moeilijk voor hen, maar voor jullie is het nu ook niet leuk om het nieuws te brengen. Ik snap goed dat je even wacht op een goedee echo.

@babbel, wat een mooi buikje! En wat gek dta je droomt over tweelingen en ook je oma dit zei. Neem aan dta de echo aangaf dat het er maar eentje is???

Hier ligt beeb nog niet met hoofd naar beneden. Ik heb wel het idee dat ie probeert te draaien. En dat zorgt dan weer voor harde buiken en onmogelijke posities. Ik vind dat een beetje eng en hoop dat ie snel goed gaat liggen.
    Verder gisteren de eerste sessie gehad voor traumaverwerking (ik heb ptst), best heftig. Ik hoop dat het gaat helpen...

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lov ik snap je helemaal meid. hier ook 7 maanden inmiddels. we blijven hopen maar hoe dichter ik weer bij de nod kom hoe minder vertrouwen ik er deze keer weer in heb waarom geen idee. ik hoop dat het voor ons snel zover mag zijn.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoop ik ook tweety :(

Lieke toevallig emdr therapie ?

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ja precies lov! Ken je dit?

15. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: ik geloof meteen dat het heel heftig is,ik heb er zelf geen ervaring mee,maar wel mensen in mijn omgeving. kan mij voorstellen dat je allemaal wel eng vind dat je kindje nog moet draaien. ghana is idd een mooi land. wij gaan er ook elk jaar naar toe. ik was bij de andere kids erg veel aangekomen dus nu is het een verademing. ik ga dinsdag even overleggen over eventueel eerder inleiden net zoals bij de dames.

love: half jaar lijkt niet lang voor degene die niet hoeven te wachten, maarals je zelf moet wachten dan is het een eeuwigheid en zeker met die lange nasleep. ik hoop toch echt dat het nu snel raak is.

tweety: ook voor jou hoop ik dat het snel raak is inmiddels toch ook alweer 7 maanden bezig. elke maand weer die spanning en teleurstelling lijkt mij erg vervelend.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    pfffffff moet zo gaan werken en r.obin heft weer koorts 40,2 hij is er niet super ziek van maar toch niet leuk.

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lov: Het is lang he meid... Veel te lang :(
    Thanks liefie

Tweety voor jou ook al zo lang meid. En ik denk dat je jezelf probeert te beschermen rond NOD tijd. Want iedere maand die teleurstelling is heel hevig lijkt me :(

Lieke: Wat goed dat je dat doet. Ik hoop echt dat het je helpt meissie!
    En ja op de echo maar 1 te zien ;) Dus het zal wel niet, maar is wel raar :D

Kim: Ik ben nu voor het eerst voor de 30 wk aangekomen. 1 kilo welteverstaan hahaha. Bij de andere 2 was ik altijd 10 kilo lichter na de bevalling dan voor de zwangerschap. Maar ik geloof niet dat me dat nu gaat lukken hahaha.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja vooral als je altijd gelijk zwanger was...

Ja lieke ik heb die therapie ook gehad .... Ook voor ptss ;)

19. januari2010

Kimberley: grappig dat je deze zwangerschap echt trek hebt in andere dingen en het deze keer een ventje is! Wat ontzettend vervelend dat je niet kon genieten van je vaders verjaardag! Toch maar even overleggen met de Vk of anders gyn. Het is nog wel te vroeg om nu te bevallen natuurlijk. Misschien kan je iets krijgen om je buik wat rustiger te krijgen? Ik heb bij de tweede vanaf 27 weken ..... (Kom even niet op de naam, kom het zo even melden) geslikt om mijn baarmoeder rustiger gekregen. Mijn buik bleef helaas onrustig maar het schijnt wel echt te helpen.

Lov: dikke knuffel voor jou, snap heel goed dat je af en toe down bent en baalt dat het langer duurt dan verwacht!

Lieke: goed dat je bent begonnen met trauma verweking! Ook knap dat je de stap genomen hebt! Kan me voorstellen dat je bang word van al dat gewiebel en gedraai in je buik! Liever maar gewoon koppie omlaag! Als ik jou was zou ik nog een overleggen of ze het kindje niet met 37 wkn willen halen. Ik hoor ook vaak dat vrouwen met 37 wkn worden ingeleid vanwege een slechte zwangerschap. Neem aan dat ze dat in joh geval toch ook wel kunnen doen!!
    Ja echt heel erg voor mijn schoonzus... Ik durf het serieus bijna niet aan haar te vertellen. De tweede keer vond ik al ontzettend moeilijk.... Gelukkig hebben ze wel 1 kindje en ik hoop echt dat ze nog een tweede mogen krijgen. (Als ze dit nog willen). Deze zwangerschap was een verrassing en in eerste instantie moesten ze heeeel erg wennen. Hun eerste kindje is nu 6,5 jaar en zij is al 39 dus daarom twijfelen ze zelf ook een beetje.
    Anyway: ik gun ze alles! Echt alles, hoop dat hun wens uit mag komen.

Tweety: geen goed gevoel.... Sh*t! Gevoel zegt wel veel! Alhoewel deze keer dacht ik ook dat het niet raak was omdat ik geen pijn in mijn onderrug had gehad...
    Morgen testen?
    Balen dat je mannetje hoge koorts heeft! Hoop dat het inmiddels beter gaat??!!

Aankomen in zwangerschap: hier beide keren 10-12 kilo aangekomen maar er niet afgekregen :( eerste keer gestart op 60 kilo, 2e keer gestart op 62,5 en nu de derde op 63 kilo.... Hopelijk kom ik deze keer minder aan en zie ik daarna de 60 kilo weer eens terug.
    Ik vind het opzich niet super erg en ben niet te zwaar maar wil er wel graag op letten.

Hier: vandaag gepoetst in huis! Badkamer, toiletten, bedden verschoond. Administratie voor de zaak op orde gemaakt en vanavond ik de kou (brrrrr) ook nog gaan hardlopen! Ik zeg: goed bezig, haha

Nu lekker naar mijn bed!

20. januari2010

Kim: ik slikte utrogestan.

Deel Deze Pagina