lov: spannend van die ovu dan weer vandaag. ik hoop het echt voor je. ik vind als het kan dat idd de natuur zijn gang moet gaan. ik heb alleen al 2 keer de ervaring dat het niet werkt bij mij, wel weeen en wel breken van vliezen maar niet meer ontsluiting dan 2 cm zonder infuus. en daar kun je dan weken op wachten maar dat is echt niet te doen. claudia: voor jou duurt het ook niet lang meer. dan heb je er 2 prachtige ukkies bij.
Ja je kent je lijf nu wel he Kim ! Dus ik snap je wel hoor.... Ja zou fantastisch zijn.....ben er nu wel erg aan toe hoor.
@ Kimberly: wens je veel succes morgen! Kan me voorstellen dat als je al 2 keer hebt ervaren dat gerommel eindeloos en zonder resultaat blijft bestaan, dat je dan graag de natuur een handje laat helpen (en gezien meconiumhoudend vruchtwater dus ook niet voor niets, blijkbaar gerommel voor je kindjes ook niet fijn). Ben benieuwd wat je VK er van denkt. En spannend? Bij mij? Nee, echt niet hoor . Jij bevalt voor mij, daar ben ik erg van overtuigd, hoe sportief je ook wilt zijn en mij wilt voorlaten . @ Lov: oh meis, maak jezelf niet gek met al die testen ... Duim heel hard voor je! @ Claudia: hoop voor je dat natuur zelf een begin maakt, tweelingen komen spontaan ook eerder, dacht ik (vanwege ruimtegebrek ). Misschien eens een keer gaan aankaarten bij gyn, hoe zij dat zien? Ik weet dat mijn schoonzusje al vroeg te horen kreeg dat haar kindjes met 37,5 wkn gehaald zouden worden. @ hier: controle gehad, niets bijzonders. Dame ligt nog steeds prima, maar niet ingedaald. Ik denk niet dat ze nu nog gaat draaien . Voel me verder nog gewoon hetzelfde (belabberd dus, maar ja ), dus probeer maar wat afleiding te vinden met simpele chick-lit boekjes. En dan straks weer lekker vroeg naar bed (zooooo moe...).
Kache: de laatste loodjes wegen echt het zwaarste, he! Weet nog zo goed hoe ik mij voelde op het laatst. Je verhaal klinkt wel logisch over de progestoron, bij de eerste een klein kindje en kleine placenta, bij tweede dan de utrogestan geslikt vanaf 27 weken en voor 34 wkn een kindje met een mooi gewicht. (2230 gram). Ben blij om te lezen dat zwaardere kindjes ook niet direcht doorslapen, al gun ik jou dat uiteraard wel van harte. Ik gaf altijd de schuld aan het lage gewicht maar dit zegt dus niks... hihi Babbelbol: wat gaaf die tafeltenten! Echt te gek. Knap dat je dat zelf allemaal kan maken, dat kan ik niet hoor. Claudia: ben erg benieuwd naar je buik!! Maak je binnenkort nog een keer een foto? Ben heel benieuwd met hoeveel weekjes jou kleintjes koment, denk niet dat je de 37 weken gaat halen. Lieke: Wel lekker dat je de baby goed voelt bewegen. Hier beide keren weinig kindsbewegingen gevoelt dus toen zoontje het echt niet meer naar zijn zin had, had ik dit helemaal niet in de gaten omdat ik hem normaal ook bijna nooit voelde. Tweety: wat een rotdag weer voor jou.. ongi in aankomst en een ziek kind, echt balen meid! Vind het zo vervelend dat jij en lov nog niet zwanger zijn maar we houden de moed erin. Kimberley: Wat ontzettend kl*te dat je je zo rot voelt zeg! Hoop dat de verloskundige je een beetje moed in kan praten voor de laatste loodjes! Voor de 37 weken gaan ze je zeker niet inleiden, misschien met 37,5 weken maar denk zelf dat ze het niet voor de 38 gaan doen. Met hoeveel weken kwamen je andere kids ook alweer? 37 weken kan helaas toch echt te vroeg zijn, mijn zus beviel met precies 37 weken en haar zoontje heeft toen toch nog een dag of 10 in het ziekenhuis gelegen vanwege problemen met zijn longen. Ben je bij de ander twee ook ingeleid? Ja dus.. (zie ik in je volgende bericht) Lov: nog een week en dat weet je meer al weet ik zeker dat jij over 3 dagen al een testje gaat doen en ik kom weer turen hoor Hier: Gister voelde ik met echt niet lekker en vandaag nog niet echt veel beter. In mijn vorige zwangerschappen had ik in het begin een lage suiker en een lage bloeddruk en ik denk dat ik dat nu ook weer heb, voelt echt niet lekker... heel duizelig en zweverig ofzo. Denk dat ik morgen maar even de dokter ga bellen om mijn suiker te laten prikken. Verder wel redelijk druk geweest vandaag, vanochten bij de accountant geweest en daarna de hele administratie weer bijgewerkt. Manlief heeft alle stenen uit de voortuin gehaald en op een pallet gelegd, deze worden donderdag opgehaald en dan gaan vrijdag de nieuwe tegels erin! Heeeel blij mee.
Hahahah Jan denk je hahaha....weet het nog niet iig. Heb de testen nog niet waarme ik ga testen dus nu kan ik nog niks... Zeker even laten nakijken meis.l.vooral als je het herkent
Zie net het beticht dat een oud collega zich voor de trein heeft gegooid... Vreselijk nieuws, verschrikkelijk dat hij geen andere uitweg meer zag! Kende hem niet zo goed, was een baantje van mijn 15e tot mijn 18e maar wat vreselijk voor ouders en broer!
jan: wat een vreselijk nieuws zeg, vooral voor de nabestaande. ik zou het ook even laten controleren als je er niet lekker van bent beter extra controleren dan dat je straks gaat flauwvallen. en heerlijk zeg vrijdag de nieuwe tegels. mooi vooruitzicht. bij de jongste begon het precies zo met 36 weken en 3 dagen, met 37 weken weken controle gehad en toen hadden de weeen gezorgd voor weliswaar 1 cm ontsluiting, toen heeft de vk gestript. en daarop kreeg ik 2 cm ontsluiting. ze is toen elke dag bij mij geweest tot 37 weken en 6 dagen. toen ben ik ingestuurd. heb de eerste nacht pethedine gehad en ctg en de volgende ochtend ruggenprik en infuus voor inleiding.
Ik zou gestript worden bij de tweede.....nee mevrouw ik kan dat nog niet doen. Die avond begonnen de weeën hahaha
Hoi meiden, ik kom alleen even zwaaien. Ben erg druk. Net een puppy in huis (man richt politiehonden af dus elke 2 tot 3 jaar een andere hond) die veel aandacht vraagt. De meiden vinden het super leuk en rennen er de hele dag mee rond, maar hij heeft nogal scherpe puppytanden dus goed opletten de hele tijd. Daarnaast moet hij nog zindelijk worden en dat kost ook de nodige tijd. Verder een dienst geruild op mijn werk, omdat ik geen oppas had waardoor ik 9 dagen achter elkaar moest werken. Daar had ik niet op gelet... Maar goed. Vandaag uit de slaapdienst gekomen en dat was de laatste. Morgen is de oudste jarig. Vandaag boodschappen gedaan, huis weer een beetje in orde gemaakt, cadeautjes ingepakt, woonkamer versierd en taart gemaakt. Daarna 2 dagen niks, heerlijk!! We hebben de eerste echo gehad en alles zag er goed uit! Hartje klopte! Helemaal super! Ik kom woensdag of donderdag weer even reageren. Dan heb ik iets meer tijd.
ka: proficiat met de verjaardag van je oudste meisje. je hebt het erg druk gehad zo te lezen. voel je je wel helemaal goed? 9 dagen werken jeetje dat is veel. geniet van je 2 dagen niks die heb je dubbel en dik verdiend. lov: dat is ook wel handig hihihi strippen was dus niet nodig. vanochtend controle gehad. onze jongen ligt nog steeds goed godzijdank. niet volledig vast met zijn hoofdje maar netjes en diep genoeg om nu volledig in te dalen. we hebben nog even naar zijn mannelijkheid mogen kijken, wat grappig om te zien op zo'n termijn. ze kon alleen mijn buik moeilijk voelen omdat het extreem veel pijn doet. de vk zei al meteen dat mijn gehele buik gevuld is met baby, vruchtwater hoeveelheid was goed, hij wordt geschat tussen de 6 en 7 pond. volgende week kijken we even hoe het gaat en of strippen dan een optie is en kijken wat het doet.
Hahahah moest ook even kijken lieke...maar prachtig! Ka aaaah wel lief zo'n puppy maar idd veel werk. Kim fijn dat alles weer goed is!