Mooi! Ga je naar een drukker of via internet? Wij zijn iedere keer bij drukkerij hamers geweest Als je naar de kraambeurs gaat krijg je 10% korting als je daar alles vaszet Hadden wij de eerste keer gedaan en de tweede van te voren uitgezocht en omdat we toch weer wilde gaan daar de kaartjes besteld.
Hallo, ik ben zwanger van ons derde kindje en vroeg me af of ik hier mee mag kletsen... Dit is wat ik graag wilde maar soms denk ik wel eens.. DRIE! Wow
lieke: wauw wat prachtig zeg, lijkt mij erg mooi hier een geboorte kaartje van te maken. welkom cygnet en gefeliciteerd je zwangerschap, hopelijk voel je je goed. lov: hoe is het vandaag bij jou? voel je wat?
@lov, ik vond toen van niet. Wij hebben natuurlijk wel een zelf gemaakt kaartje. Ik meen dta dat bij Hamers duurder was. Ze zijn volgens mij ook wat minder professioneel. Maar ik vond dta net wel leuk. @ceygnet: gezellig en proficiat!
Kim leuk dat je het vraagt Eigenlijk niet veel bijzonder behalve soms een wat zeurderig gevoel maar heeeel,licht. En eens wat last van de liezen. De ovu was vandaag weer donkerder dus laten we hopen dat het stijgend hcg is hahaha
Ben ik ook weer eens.. Drukke week gehad, gisteren opeens bloedverlies dus nu maar wat rustiger aan doen! @Lov: spannend zeg, ik duim!
@Ka: Gefeliciteerd met jullie dochter! @Lieke: Mooi! Mijn nicht gaat binnenkort ook een buikschildering bij me maken, ben erg benieuwd
Ja zeker omdat ik nog nooit eerder had meegemaakt. Maar goed, pas verhuisd, een bijna kleuter, een pittig dametje van 15 maanden, huishouden, werk. Het was gewoon ff teveel op dat tempo denk ik
lov: ik hoop het zo dat het deze keer echt een goede zwangerschap inhoudt. flutterby: jeetje wat schrikken en idd een duidelijk teken om een stapje terug te nemen. pas goed op jezelf hoor.
@lov spannend nu voor jou met die ovus @jan he bah heftig van je oud collega @ka gefeliciteerd met je dochtertje en een super goede echo lees ik. @kim fijn dat ie goed ligt @lieke leuk die buikschildering @cygnet welkom gefeliciteerd met je zwangerschap. @flutterby das idd schrikken heb het bij de jongens ook gehad. @hier met mijn jongste gaat het weer goed is vandaag weer naar school gegaan. Zondag nog hoge koorts en gisteren gelukkig al minder savonds niks meer. Verder snap ik nog geen zak van mijn lichaam. Tot gisteren bloedverlies alleen met vegen en ook flink ook maar een enkel drupje in mijn inlegkruisje verder niks. Vandaag was het weer weg dus wordt onderhand koekoek ervan. Maar ja je doet er niks aan he. We wachten het maar weer gewoon af. Iig wacht ik tot het weekeind heeft het dan niet door gezet doen we een testje.
tweety geen idee of dat kan met telefoon. ik hoop dat je een mooi testje hebt want zo is niet leuk meer al die onzekerheid.