Cygnet2 van harte welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je?? Ka gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste dochter!! Hoe gaat het met de puppy?? Lov stijgend hcg duim, duim, duim!!!!! Lieke wat een mooie bellypaint en wat een origineel idee voor een kaartje!! Vanochtend met Emma naar het cb gegaan, ze is al 81 cm en 10 kilo! Onze dame doet het goed!! O ja ze kreeg ook weer haar inentingen dat vond ze wat minder prettig!! Gelukkig zijn de volgende prikjes pas als ze 3,5 jaar is!!
@ Januari: lage bloeddruk en lage bloedsuiker, dat klinkt erg lastig! Doe maar rustig aan, meid en veel kleine (zoute) snackjes nemen dan... Wat vreselijk van die oud-collega ... Altijd zo triest als iemand zo in de put zit, dat ze geen andere uitweg meer zien dan dat. @ Ka: gefeliciteerd met de goede echo, top! Voel je je al weer wat beter? Hopelijk gisteren een leuke verjaardag gehad van je grote meid . Oh, trainen van politiehonden, is dat echt zijn (fulltime) baan (en is hij dan zelf ook agent of juist niet?)? We hebben hier in de straat ook iemand die honden traint voor de politie, zie hem vaak in de weer met (al die ) herders. Lijkt me wel vermoeiend om telkens weer opnieuw die puppy-fase te moeten opvoeden, ha ha. @ Kimberly: gelukkig ligt hij nog steeds goed! Hoop dat er volgende week wat kan gebeuren en dat hij een beetje lief is voor je, in de tussentijd... Hoe gaan de nachten nu? @ Lieke: wauw! Mooie bellypaint, zeg! Leuk om daar idd kaartje mee te maken. @ Cygnet: welkom! Het went wel, moet ik zeggen, ik vind het nu heel normaal, 3... Maar in het begin ook wel eens de gedachte, waar ben ik aan begonnen? (alleen als de andere 2 strontvervelend zijn, denk ik wel eens, pfff 3 !? ) @ Flutterby: oeh, wat een schrik! Doe maar rustig aan, dan! Was er nog een verklaring voor, waar het bloed vandaan kwam? @ Tweety: pfff, meid, kan me zo voorstellen dat je echt niet meer weet wat je moet denken van je 'gekke' lijf! Weer zo'n gerommel, onzekerheid. Duim dat het dan toch beloond mag worden met een 2e streepje!! @ Lov: *duimen maken overuren* @ Claudia: fijn dat alles weer goed was bij CB. Tja, inentingen zijn nooit leuk, he... Je bent er nu idd een tijdje vanaf! @ hier: geen nieuws. Dromen zijn weer wat levendiger aan het worden . Gedroomd dat ik een donker kindje had gekregen (en dus automatisch geen kindje van mijn oerhollandse blonde vent ), voelde me zo rot toen ik wakker werd, alsof ik echt was vreemdgegaan ... Autistische zoontje begint erg onrustig te worden, hij voelt natuurlijk aan alle kanten dat iets gaat gebeuren. Hij vraagt wel 30 keer per dag wanneer de baby uit mijn buik komt, hij wil zo graag duidelijkheid, precies weten wat er waar, wanneer, hoe gaat gebeuren... Zo jammer dat ik hier geen concrete aftelkalender voor kan maken !
Oh dat geloof ik!!!!! Succes meid!! Lieke: Fijn dat de beeb weer goed beweegt! Oooooh wat mooooooi ♥♥♥♥ Zo lief jouw buik ♥ En de handjes van Maud ♥ Oh whahahahahahahhahaha ik moest even GOED kijken Ik dacht even: Oh ze heeft wel donker haar op haar armen.... PFFFFFFFTT dat ik je mans arm whahahahahahahahahahaha wat een drol ben ik Tweety: He wat een narigheid meissie Dikke knuffel! Oooh maar t is nog altijd spannend lees ik!!! Oh ik duim nog hoor!!! Kim, wat zei de VK? Kache: Sterkte meid, je hebt t ook pittig he Knuf! Oh ik kan me voorstellen dat je zoontje het er moeilijk me heeft. Laat het maar gauw gebeuren he meid!!! Jan: Jij ook een knuf meid!!! Had je al geprikt? Oh jeeeee wat een nieuws Sterkte meid zoiets kom hard aan, ook al kende je m niet heel goed Wat erg voor de nabestaanden. De schoonvader van mijn zus heeft ook stap gemaakt een dik jaar geleden... Zo erg... Ik heb van dichtbij meegemaakt wat zoiets met een gezin doet... Ka: Ooooh lief zo'n pup! Nog van harte met je oudste! Was het een leuke verjaardag? Jeeeeeeeeeeeej voor t kloppende hartje!!! ♥ Cygnet: Welkom!!! En gefeliciteerd!! Geboortekaartjes: Ik ontwerp ze altij helemaal zelf in photoshop en illustrator. Dan bestel ik ze via geboortepost.nl. Super leuk! Wij gebruiken een tekening van mn oudste op t kaartje. Er lief! Lov: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH ik dacht dat t n HCG test was Oooooh zou wel SUPER zijn!!!!!! Flutterby: Oei meid rustig aan hoor!!! Dat is schrikken! Hier: Bah. ik heb superveel last van hooikoorts. Al mn holtes zitten dicht en ik ben heel benauwd van de astma. En ik heb ook nog een blaasontsteking. Blech echt niet fijn. Mn dochtertje had een oorontsteking dus die was hele nachten wakker. Nu gaat dat gelukkig weer iets beter. Maar nu wordt ik wakker door mn neus en longen hahaha. Vandaag bij de VK geweest en BM zit al hoog, maar voor een derde wel logisch vond de stagiaire Nog een weekje en we weten welk gezlacht de beeb heeft!!!! JIPPIE!!
Heb wel een hcg test.... http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/428357-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-20-a-71.html
Oh moest even zoeken, maar gevonden! Ja hij lijkt wel posi!! Ik zie een streepje, maar heb je m niet negatief?
deze van een paar uurtjes later opgedroogt gestuurd naar mij door man lief met erbij hij is nu wel duidelijker hoor
Nu is echt officieel iedereen zwanger......behalve ik diegene die het topic opende.... Zucht...... Sorry tweety heeft niks met jou te maken maar nu wordt ik toch wel wat verdrietig
Maar goed.....ga het niet voor jou verpesten meid.... Jeetje een streepje! Nu hopen dat alles goed is daarbinnen meid!
Tweety: gefeliciteerd! Super goed nieuws! Lov: ik snap dat je baalt!! Hopelijk heb jij over paar dgn ook een mooie test. Sorry de rest niet gelezen... Mijn jongste zoontje is vanmorgen van de commode gevallen! Bewusteloos... Ik ben me wild geschrokken! Ik stond erbij maar kon hem niet meer pakken. Hij ligt nu in het ziekenhuis ter observatie en ik dus ook! Sorry voor de ego!
Jan liefie wat erg!.schrik me kapot! Hele dikke knuffel voor jullie. Hopelijk valt t mee! Lov ach meissie toch... Ik zie wel echt n streepje op jouw test dus wie weet doe je gewoon mee liefie... Ik hoop het zo. knuf kun je morgen nog s testen? Tweety: wauw te gek meid! Gefeliciteerd!
Oh jan wat is dat schrikken. Ik hoop dat t allemaal meevalt! Lov, kan me heel goed voorstellen dat je enorm baalt. Ik hoop dat jij snel volgt! Bedankt voor de complimenten! Hier niet zo'n goede dag. Ik word erg onzeker van alle gedraai en de harde buiken.