derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Wauw Kim wat een grote buik! Zeker omdat je niet te veel vruchtwater hebt en 6-7 pond is natuurljk wel zwaar bij deze termijn, maar ook niet super zwaar toch?
    Balen dat t niet heeft doorgezet... Hoop dat ze je snel gaan verlossen!

Hier vandaag in bad geweest toen beeb vervelend lag (tegen mn rib). Ik hoop dat hij nu is gedraaid, want ik voelde heftige beweginn. Di controle bij vk. Ik ben erg benieuwd...

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Goedemorgen op deze koude 2e paasdag :D

Lieke: het gaat gelukkig weer goed met onze zoon, merk nog weinig van zijn val. Super fijn dat het bij jou ook weer wat beter gaat en dat je een gezellige bioscoopavond hebt gehad. Dat moet ik ook weer eens gaan doen, ben ik echt al heel lang niet geweest.
    Slim dat je om extra controles gaat vragen, ik zou gewoon iedere week vragen dan kan je daar ook steeds een beetje heen leven.
    Ben benieuwd of de kleine inderdaad gedraaid is door het bad.

babbelbol: bedankt voor je lieve woorden. Ik weet ook wel dat ik me niet schuldig moet voelen maar doe het toch :p. Als het iemand anders zou overkomen zou ik ook zeggen, laat het los, je kan er echt niks aan doen maar ja... slijt vast wel weer.
    Je bent lekker aan de beurt zo te lezen, voorhoofdsholteontsteking kan er ook nog wel bij, getver.
    En wat erg dat je dochter haar been heeft gebroken op kdv, geloof dat ik dan toch liever heb dat het thuis gebeurt.
    Ben heel benieuwd of je een zoon of dochter krijgt! voorgevoel of niet?!

Kimberley: balen dat het niet heeft doorgezet, maar wie weet ben je nu alsnog aan het bevallen, spannend hoor! Ben ook erg nieuwsgierig naar de naam voor jullie zoon, zal vast net zo mooi zijn als die van je dochters.
    Wow, wat een toeter!! Wel heel mooi naar voren en het lijkt of je verder ook niet echt dikker bent geworden!
    Dit waren mijn laatste buikfoto's. (links eerste zwangerschap, rechts tweede zwangerschap). Best bescheiden al zeg ik het zelf, kwamen ook wel kleine kindjes uit. (helaas wel gewoon +/- 12 kilo bijgekomen)

hier: weinig nieuws eigenlijk... nog steeds de hele dag misselijk... wie heeft de gouden tip voor me?! Er bestaat zeker geen pilletje ofzo dat je mag nemen in de zwangerschap, he?! Er komt echt de hele dag niks uit mijn handen door de misselijkheid.
    Ik begin aan het vouwen van de was maar moet halverwege echt even stoppen en zo gaat het echt met alles... mijn man zegt dat ik het de andere zwangerschappen ook had maar ik me niet herinneren dat ik er zoveel last van had als deze keer. :(

3. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Wauw mooi buikje jan! Ik dacht even dat je nu al zo'n buik had... Hahaha niet goede gelezen. Ik vind je ontzettend slank hoor, die 12 kilo is Echt niet te zien.
    Misselijkheid heb ik gelukkig alle drie de keren nauwelijks gehad. Mij hielp t altijd om de hele dag door kleine beetjes te eten, maar dat zal je vast al hebben geprobeerd.

4. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: hopen dat je beeb nu idd goed ligt. ben benieuwd.

jan: mooie buikfoto's hoor. lekker beschaafd idd. ik had voor de misselijkheid emesafene gekregen en dat hielp bij mij erg goed.dan ben je toch een beetje mens.

helaas nog niet bevallen, wel paar uurtjes in het ziekenhuis gelegen vanochtend. gisteren toen ik bij mijn ouders was voelde ik mij steeds slechter. toen ik thuis kwam in bad gegaan maar de klchten werden erger. hoofdpijn, tintelingen handen en gewoon algeheel onrustig en niet lekker. heb toen de vk gebeld en die zei dat het er bij hoort en maar rustig moest gaan slapen en dan vanochtend maar even terug bellen als het niet ging.
    tegen de nacht ging het echt niet lekker het toen de chp gebeld en hun advies was toch te wachten op de vk. om 7.30 uur belde de vk mij terug of ik naar de verlos kamers wilde komen het zat haar toch niet lekker. bloeddruk gemeten en die was 160/95. gyn erbij gekomen ctg gemaakt en 2 uurtjes aan de bloeddruk meter. de bloeddruk stabiliseerde zich naar 130/80 dus ik ben nu weer thuis met advies rustig aan te doen en zonodig meteen terug te komen.

5. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Shit zeg Kim da je zo'n hoge bloeddruk had. Toch een bewijs voor de vk/gyn lijkt me dat het echt niet goed met je gaat??? Ik vind het wel slecht van de vk dat ze je de hele nacht heeft laten wachten. Waarom? Ik hoop dat ze nu gaan ingrijpen, maar daar lijtk het dus niet op, of wel?

6. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lieke: ik snap het ook niet goed waarom ze mij heeft laten wachten. toen ik aankwam stond er een andere vk en die zei gelijk dat als het niet beter ging dan wordt ik zo snel mogelijk ingeleid. de gyn heeft liever dat als de bloeddruk nu zo blijft dat we een paar dagen wachten omdat het beter is voor de baby.
    ik ben net nog gebeld dat de uitslag van het ijzer bekend was en die is aan de lage kant 6.4. nu thuis voel ik mij nog niet lekker en mijn begin nu ook vocht vast te houden. moet het even aankijken en anders toch weer gewoon terug.

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kim jeetje wat een buik mooi hoor. Hoop dat je deze keer zelf verder komt zonder hulp. O lees nu dat je in het zh geweest ben. Sterkte meis hoop dat je je snel wat beterder voelt of dat je snel mag gaan bevallen.

@jan jeetje wat heb jij al een buikje zeg. Leuk hoor. Ben benieuwd wanneer het hier gaat groeien.

@hier weinig klachten alleen moe moe moe moe. Verder weinig bijzonders te merken dat ik zwanger ben.

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wat is het stil hier. nou ga maar eens naar me werk bleghhhh geen zin

9. januari2010

Lieke: fijn dar jij niet misselijk bent geweest, ik heb het dit keer wel het ergst. Eet de hele dag maar het blijft... Liefst eet ik alleen maar brood..

Kimberley: jeetje meid wat een hoge bloeddruk! Gaat echt niet lang meer duren bij jou hoor! En bij twijfel gewoon direct weer bellen! Het is jou lijf, jou kindje! Vk kan van alles zeggen maar voelt niet wat jij voelt! Sterkte en zet hem op als het zo ver is!
    Wat hoort je ijzer normaal te zijn?

Tweety: balen dat je zo moe bent! Ben je niet misselijk? Ik lig nu ook even lekker in bed, even een uurtje! Heerlijk. Ben ook blij dat de jongste nog 2 keer per dag slaapt! Oudste nog heel af en toe maar die kijkt bij mij in bed even tv!
    Enne.... Dat is niet mijn buik nu hoor... Haha! Dat zijn de laatste buik foto's! Links 1e zwangerschap en rechts 2e :)
    Werkse!

10. januari2010

Kache: al aan het bevallen??? Hihi! Spannend!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden, ik lees mee..Wij zijn aant orienteren op een evt derde kindje hihi...
    zoon is nog maar 5 maand, ben er vroeg bij ;)

Kimberly hebben ze je urine gecheckt op eiwitten? Klinkt als een beginnende zw.vergiftiging...Heb ik beide keren gehad..En bij de vorige keer hebben ze met 36.5 ingegrepen dus zie niet in waarom ze nu wachten aan jou verhaal, Je bent 37w geweest...
    succes met de laatste loodjes!

12. januari2010

Sumshine: gezellig dat je mee komt kletsen. Tussen mijn twee kids zit bijna 13 maanden, het is best druk maar ze hebben het zo leuk samen.

Als deze zwangerschap goed blijft gaan zit er tussen de baby en de middelste 26 maanden. Bewust wat langer.

Oudste is dan ruim 3.

Succes met de keuze!!

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kimberly wauw wat een mooie buik!! Ook echt alleen buik of niet?
    Balen dat het niet heeft doorgezet! Ik hoop voor je dat je snel gaat bevallen!
    Oh jeej je maakt het nog spannend! Hè bah wat vervelend zeg! Hoe voel je je nu? Als je twijfelt of je wat minder goed gaat voelen meteen weer bellen hoor.

Lieke ben benieuwd of de baby is gedraaid! Zou erg fijn als je extra controles mag krijgen.

Jan gelukkig gaat het weer beter met jullie zoontje!
    Wat had je bescheiden buikjes inderdaad! Kan niet zien dat je 12 kilo bent aangekomen.
    Je hebt volgens mij wel pilletjes tegen de misselijkheid. Misschien de vk eens bellen?
    Wij zitten qua leeftijdsverschil tussen de kindjes wel aardig gelijk. De oudste is net 3 geworden, de jongste is nu bijna 20 maanden. Tussen de baby en de jongste zal ook 26 maanden zitten. De oudste is dan 3.5 jaar. Dan nog een half jaartje thuis met de 3 kids totdat de oudste naar school mag. Zit nog wel te denken hoe we dat gaan doen aangezien de school echt op fietsafstand is. Of een bakfiets of een fietskar. Onze gastouder moet ook halen/brengen naar school en zij heeft zelf ook een baby. Die is tegen die tijd net 1 jaar. Zij moet dan 4 kinderen meenemen.

sumshine welkom! Leuk dat jullie over een derde kindje nadenken.

Hier alles eigenlijk wel goed. De ergste misselijkheid is geweest. Ben nu eigenlijk vooral nog moe. Wel weer drukke maar leuke dagen gehad. Zaterdag mijn zusje haar verjaardag en gegourmet bij mijn ouders met iedereen. Zondag de laatste etappe van dochters verjaardag. Vandaag is manlief aan het klussen geweest op zolder waar de oudste gaat slapen. Ik ben naar de paasmarkt geweest met de kids en daarna bij mijn ouders en zusje geweest. Morgen nog een dagje vrij en dan weer aan het werk.

Hoe zou het met Kache zijn?

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Dit was mijn buik bij de 2e met 36 weken. Ben met 37 weken ingeleid.

Bijgevoegde bestanden:

15. januari2010

Ka: ook een super klein buikje! Ja onze kids zijn inderdaad zelfde leeftijd. Mijn dochter is van aug 2010 en zoon sept 2011.

Ik vind het wel lekker dat we de kindjes eerst nog even allemaal thuis hebben, hoef je niet persee iedere ochtend om 8 uur helemaal klaar te zijn. En met halen en brengen... Vind ik ook lastig hoor! Wij hebben de school wel op loopafstand en de oudste red dat wel met lopen, zeker tegen die tijd maar bij slecht weer zie ik dan wel weer moeilijkheden.

Mijn oudste zit nu 3 ochtenden op de psz (zit in de basisschool) en mijn jongste gaat sinds half februari 2 ochtenden in de week naar de opvang. Helaas zitten deze allebei op een andere locatie en moet ik met de auto, weet niet hoe ik dat met een derde moet doen, is nu al echt een gedoe! 2 kids in de auto, 2 eruit (1 tillen), weer 1 erin en dan weer 1 eruit! Zie mezelf echt niet ook nog met een maxicosi aan mijn arm... Komt allemaal wel weer goed! Kids kunnen zelf als het goed ook weer wat meer tegen die tijd!

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Jan ja het heeft wel zijn voor- en nadelen zo kort op elkaar. Wij zijn allebei geen ochtendmensen en dat gehaast in de ochtend om op tijd op school te komen lijkt me geen pretje. We werken allebei ook onregelmatig en hoeven er zowat nooit op tijd uit thuis (bij een slaapdienst natuurlijk wel op het werk). De oudste gaat 2 ochtend naar de psz en dan gaat de wekker om 7.30 om er om 9.00 te zijn. Maar om nou 5 ochtenden om 7 uur naast je bed te staan of zelfs nog eerder... Ben blij dat het nog een jaartje duurt :) Hopelijk slaapt de baby dan ook door. Maar goed, we zullen zien!
    Klinkt als een erg gesleep inderdaad tussen psz en kdv! Straks loopt de jongste ook mee, dat scheelt wel. Dan hoef je 'alleen' de baby te tillen op zich.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    #4817 tweety, 1 apr 2013
    Laatst bewerkt: 1 apr 2013
    @jan o joh echt jeetje wat een mini buikje haha. die van mij waren echt mega. ben niet misselijk gelukkig. zal van de week eens ff speuren voor een foto

18. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    sumshine: welkom, leuk je kindjes zo kort op elkaar. urine is gecontroleerd en bloed ook en daar kwam niks uit. misschien was het een moment opname. ik voel het opkomen en wegzakken.

ka: fijn dat alles goed gaat, klinkt als een leuk en druk weekend.
    ik denk ook dat kache snel een baby heeft of al heeft intussen.
    en idd een klein buikje dat had ik bij 15 weken geloof ik ( schaam, schaam)

tweety: fijn dat je niet meer misselijk bent. dat scheelt alweer.

ik ben trouwens echt een ochtend mens, 7 uur iedereen op, lekker douchen en aankleden en samen ontbijten, en dan gaat om 8,15 uur de oudste naar school.

gisteren toch wel niet helemaal lekker geweest, de hele nacht liggen spoken met buikpijnen.ik kijk even hoe het vandaag gaat.
    van mij mag die echt komen nu, donderdag weer naar de vk als er eerder niks is, hopelijk denkt zij er hetzelfde over.

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ hier: ben er nog gewoon, hoor, dames ;), baby zit nog rustig op d'r plek. Dadelijk weer op controle bij VK.
    Ben 1e paasdag erg beroerd geweest, gelukkig hele dag in bed kunnen liggen en gisteren iets beter, dus toen zijn we met kids naar grote speeltuin geweest. Was natuurlijk flinke inspanning, waardoor ik nu weer kotsmisselijk ben, maar ik moest echt even wat afleiding hebben! Kids hebben enorm genoten en dat was toch heel fijn om te zien.

De nachten worden steeds slechter, lig veel wakker, onrustig in mijn lijf, heftige rare dromen, maagzuur, misselijk, opgeblazen buik, rommelende darmen. De laatste dagen wat meer harde buiken als ik in bed lig, maar pijn doen ze niet. Nou ja, ben in ieder geval blij dat er iets 'geoefend' wordt in de buik ;).

(maar oh, wat ben ik het zat... :( die verrekte laatste loodjes... Overigens mijn buikje nu)

Ga nu even bij lezen!

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Lieke: kan me goed voorstellen dat het nu echt spannend wordt :(, goed idee om te bespreken en te kijken of je vaker op controle mag, voor je eigen gemoedsrust. Hoop dat-ie nu goed ligt en het gedraai een beetje klaar is!
    Maar goed om te horen dat je nog lekker van afleiding kan genieten :p, bioscoopje, leuk hoor! (echt eeuwen geleden hier :cool:)

@ Babbelbol: hoop dat AB kuur je nu weer helemaal opgepept heeft! Toch handig als het voor beide ontstekingen werkt, ha ha!

@ Kimberly: jeetje wat een gespook en gerommel :(, en zelfs een ochtend beroerd in ziekenhuis gelegen met verhoogde bloeddruk (gelukkig nog geen tekenen van zw-vergiftiging!). Ik kan me echt voorstellen dat je er nu wel klaar mee bent zo!
    En wow, wat een knoepert van een buik :cool:, hoop ook dat laatste buikfoto is!

@ Januari: balen van de misselijkheid, kan er flink inhakken he? Er bestaan wel tabletjes, gembercapsules (kun je navragen bij apotheek) helpen sommige vrouwen goed en ook over seabands (armbandjes, acupressuur) wel goede verhalen gehoord.
    Daarnaast heb je natuurlijk ook 'echte' medicijnen zoals emesafene en primperan (heb ik tot 18 wkn gebruikt), maar bij mij hebben die nooit tegen misselijke gevoel geholpen, alleen tegen het (vele) spugen.
    Uiteindelijk is rust nemen hetgeen wat mij het 'beste' helpt... (maar dat is heel lastig met 2 kids, denk dat je er daarom nu ook meer last van hebt, ik ben ook iedere zwangerschap zieker geworden :()

Wow, wat een kleine bescheiden buikjes :p en ook zo laag! Waren ze al ingedaald op deze foto's?

Wat betreft autisme, de meeste mensen hebben daar idd niet echt een beeld bij (op z'n hoogst die film, Rainman ;)). Maar ja, dat had ik ook niet, tot ik er mee te maken kreeg. Het is ook niet zomaar uitgelegd, maar het werkt gewoon letterlijk anders in hun hersenen. Mijn zoontje heeft idd redelijk ernstig, is ook op vroege leeftijd vastgelopen, maar ik tel mijn zegeningen. Hij is niet verstandelijk beperkt, hij heeft geen epilepsie, is lichamelijk verder helemaal gezond en er is geen duidelijke genetische afwijking vastgesteld.
    Wat niet wegneemt dat ik er soms nog heel moe van wordt, dat je echt iedere dag, de hele dag er rekening mee moet blijven houden (en je niet op je gevoel kunt opvoeden, maar veel meer moet nadenken). Simpele dingen kosten al snel 3 keer zoveel tijd, omdat niets vanzelf gaat bij hem.

@ Ka: fijn dat je een leuk weekend hebt kunnen hebben en de misselijkheid zich gedeisd heeft gehouden!
    Wow, ook al zo'n bescheiden buikje, ha ha. Ik geloof dat mijn 9 wkn buik van deze zwangerschap er precies zo uitzag :p, hi hi!

@ ochtendmens: ben ook een redelijk ochtendmens, wekker gaat hier iedere ochtend om 6:30 uur. Kinderen zijn ook altijd vroeg wakker, vooral mijn zoontje is een vroege vogel, 6:30 uur zijn wij tegenwoordig al heeeeeel blij mee! (lange periode dat hij iedere dag tussen 5:00-6:00 uur klaarwakker was, ook in weekend!)
    Ben al een beetje gewend aan het alle kids op tijd klaar voor school :p, hoop dat het met baby erbij ook nog lukt, ha ha.

Deel Deze Pagina