derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    balen Kim ik dacht er is een beebje...Misschien heb je nu flink voorwerk en hoef je straks niet zo veel mee rhihi...

Zijn jullie ook bang voor de bevalling?
    onze tweede heeft mijn doos aardig beschadigd zeg maar..ppffff ik zie dat echt niet nog een keer zitten. Je verwacht t ook niet bij nummer twee als je bij nummer 1 er redelijk zonder kleer scheuren uit kwam..dat is iig wele en angst van mij..hoe daarna?! haha

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik kom weer even zwaaien. Nog geen babynieuws zag ik. Balen meiden! Succes met de laatste loodjes!!!

Hier nog steeds zo moe moe en moe. Dinsdag weer naar de vk voor de termijnecho. Spannend.
    Verder ook druk op mijn werk. We hebben momenteel 2 collega's met zwangerschapsverlof waardoor ik er een mentorkind bij heb en extra veel werk heb met roosteren. De nieuwe collega's moeten ook worden ingewerkt. En dan de dagelijkse dingen die gedaan moeten worden. Gelukkig is het tijdelijk...

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hihihihi nee gekkie, was t maar waar!! 9 september pas :p

Nieuws over Lov: Ze is ongi geweest maar wel lekker kort. Ze neemt echt afstand van het forum en zeker hier omdat het veelal over zwangerschap gaat. Begrijpelijk, al mag ze ALTIJD haar verhaal hier doen natuurlijk ♥

Kache: Oooooooooooh wat duurt t he!!! Ja ik zou ook niet over de 41 wk heen willenm omdat mijn kindjes met 37 wk al bijna 8 pond zijn hahaha. Sterkte meid!!!

Claudia: Wat ik weet over kindjes die te klein zijn is dat de moeder dan vaak (bed)rust krijgt voorgeschreven, maar hoe dat met tweelingen gaat weet ik niet? Als je zorgen hebt gewoon bellen met je vragen hoor!!

Kim: Ooooh GRRRRRRRRRRRRRRr dat is bij mij dus ook hetzelfde met die oudere VK!!!!!! De jongeren beloven je vanalles en die oude doen er niks mee :( Sterkte meid !! Zeker kan het nog met 38 wk!!

Jan: Als het een ronde verharding is die je voelt zal t de BM wel zijn hoor!! Maar dan voel je nog geen heel bolletje wel? Eerder een opkomend zonnetje zeg maar hahaha
    Fijn dat de gember werkt! oh nee lees nu dat je alweer spuugt :( Balen zeg :(

Sum: wbt plannen: Wij hadden een 3000 extra gespaard voor deze zwangerschap.... Is nu de helft niet meer van over... auto 2x kapot, wasmachine kapot, onverwachte rekening etc. Onverwachte dingen heb je toch en je kunt niks plannen! En nu staan ineens allebei onze banen op het spel. althans mijn baan is zeker niet meer na 1 juli (kinderopvang jippie ;)) en mn mans werk horen we hopelijk eind deze week.... Dus ellende kun je ook krijgen als je het toch heel goed plant allemaal...
    Een duowagen heb je al vanaf 50,- op MP, dus duur hoeft t allemaal niet te zijn hoor ;) Ik had een urban jungle maar werd er helemaal gek van. Zo''n enorm ding!!
    Nu heb ik gewoon zo'n simpele tandembuggy van prénatal voor 25,- van kennissen gekocht.
    Nee ik ben niet bang voor de bevalling, ik kijk er echt naar uit eerlijk gezegd :) Voor mij zijn de (laatste 2) zwangerschappen helaas echt pijnlijker dan de bevalling of erna.

Inleiden: Mijn VK zegt dat mijn eerste bevalling een bevalling was zoals je met inleiden zou verwachten. Die was indd een stuk pittiger dan mn tweede bevalling maar wel te doen. Het was een weeënstorm die 9 uur heeft aangehouden. Dat is overigens wel zeldzamer, meestal duurt de weeënstorm 1-3 uur zei ze ;)

Lieke Heb je lekker genoten meis, van je nachtje weg? Ik slaap trouwens ook bar slecht :)

Ka: Oh pffff extra werken is nu best zwaar he... Spannend di echo!!!

Hier: Bah. De HB en BI nemen echt toe... Ik voorzie een zelfde zwangerschap als bij de tweede... Dus ik ben als een gek mijn schoolwerk af aan t maken nu om iig mijn diploma te hebben VOOR ik de ZKW in moet!
    Verder geniet is ZOOOOO van mijn heeeeerlijke gezinnetje ♥♥♥ En van de ZON!!!!! ♥♥♥

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @kimberley: Wat vervelend dat het niet doorzet! Hopelijk doet het wel iets...

@ka: Spannend, succes dinsdag!

@sumsine: Aan de ene kant ben ik helemaal niet bang, had 2 relatief makkelijke en snelle bevallingen. Alleen de laatste minuutjes bij nr. 2 waren even spannend.. Maar verder mag ik echt niet klagen! Maar je weet natuurlijk nooit hoe een volgend kindje ligt, sterrenkijker, stuit oid...

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Aaargh wij zitten zo te twijfelen over de naam, komen er echt niet uit. Heel vervelend!

Anders wordt het toch maar Josje of Karen, zoals mijn oudste steeds zegt ;)

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahahahha ja joh, het is helemaal niet zo moeilijk mam, gewoon Josje of Karen :p:p :D:D:D

Maare ik wil graag helpen hoor hahahaha :p Kom maar op met die naam ;)
    Wij zijn er uit iig :)

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    josje is best leuk Flutter! hihi.
    Meisjesnamen, ik wil best helpen..hoe heten de oudsten? verzin ikwel wat moois hihi...

babbel, hoge bloeddruk? hoest met de suiker dan?

8. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Januari: he balen meid, dat je nu ook bent gaan spugen :(, bij mij werd het ook met 8-9 wkn een stuk erger, HCG blijft nog even flink stijgen, he. Beterschap en sterkte! En anders gewoon terug naar huisarts, he!

@ Tweety: dat is lekker gescoord op mp :D! Je hoeft er maar op tijd bij te zijn, ha ha! (knap dat je nu al dingen durft te kopen, ik was daar toch een beetje te bijgelovig voor, denk ik...)
    Hoop dat het bij weeiig gevoel blijft en echte misselijkheid wegblijft.

@ Kimberly: oeh, meid, wat vervelend om zulke nachten te houden :(, ik hoop dat het nu echt, echt snel doorzet! Knuffel!

@ Lieke: hmm, dat is balen dan, hormonale slapeloosheid. Had ik heel erg bij mijn 2e zwangerschap, uren en uren wakker liggen, gewoon omdat ik niet in slaap kon vallen. Deze keer gelukkig minder last van.
    Hopelijk een heerlijk uitje met je vriendin gehad! Klinkt gezellig :D!

@ Ka: zo, dat klinkt aardig druk op je werk! Hou je het een beetje vol? Veel succes morgen bij VK!

@ Sumshine: bang voor bevalling? Nee, kan niet wachten :D, kom maar op!! Heb 2 makkelijke bevallingen gehad, dus tja, ook makkelijk praten. Al denk ik soms wel eens, heb 2 keer geluk gehad, zul je zien dat deze 3e opeens drama wordt ;). Maar ja, baby moet er toch uit, het komt zoals het komt :cool:...

@ Babbelbol: he bah, wat jammer dat het weer dezelfde kant op gaat qua kwaaltjes! Ik hoop dat het lukt om alles nog netjes af te ronden!!
    Ik vond overigens de kwaaltjes nu beter te hebben dan mijn vorige zwangerschap (ondanks dat sommige dingen nog veel erger waren!), juist omdat ik het al een keer 'overleefd' had ;) en de geruststelling heb dat het na bevalling ook echt weer weg gaat.

@ Flutterby: wat is er mis met Josje ;), prachtige naam hoor, ha ha!! Het had nog erger gekund. Mega Mindy of Dora of zo :cool:.
    Lastig he, die namen ;), ben blij dat wij er al weer een tijdje uit zijn...

@ hier: onrustige nacht gehad, enorm last darmen, spugen, menstruatiekrampen, harde buiken. Leek een beetje op begin van mijn 1e bevalling, dus had even de hoop ;)... Maar helaas. Uiteindelijk om 2:00 uur toch in slaap gevallen en alles is nu weer rustig.

Nou ja, er gebeurt in ieder geval iets ;). Vind het beetje sneu voor mijn man, want die heeft ook nauwelijks een oog dicht gedaan, omdat ik om haverklap naar WC moest. Hij is ook echt gespannen nu, vroeg vanochtend of ik toch echt het telefoonnr van zijn werk wel had, ha ha! Ja, schat...

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hihihi Kache spannend joh!!! En ik ben er niet helemaal gerust op omdat ik op het eind echt niet meer voor mijn zoontje kon zorgen en ik niemand als vangnet heb... En ook omdat mijn harde buiken echt pijnlijk waren en vaakl regelmatig. Ik had echt makkelijk dagen met 60-70 harde buiken. Dat is zo eng en vermoeiend en als je daarnaast helemaal scheel ziet van de bekkenpijn is dat gewoon geen fijn gevoel. En dat staat me weer te wachten ben ik bang. Maar nu met 2 kindjes ;) Ik overleef t wel, daar ben ik niet bang voor. Meer bang voor vroeggeboorte of verwaarloosde kindjes :) :(

Sum: Sorry HB bedoel ik harde buiken mee ;)

10. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    sumshine; ik ben eigenlijk helemaal niet bang voor de bevalling, ik heb bij de eerste zo'n trauma overgehouden dat het bijna niet erger kan in mijn ogen.

ka: spannend termijn echo, en extra druk voor je zie ik, voel je je wel helemaal goed?

lov: ik leef echt met je mee en hopelijk ben je snel zwanger, neem lekker de tijd voor jezelf.

babbel: balen dat je zoveel klachten hebt. en jeetje wat een lange weeenstorm zeg. ik heb dat bij de eerste ook zo gehad vreselijk was dat. soms baal ik van de oudere vk's anders had ik vandaag mijn mannetje gehad. nu is het afwachten.

flutterby: duurde bij ons ook lang voor we het eens waren over de naam, onze oudste verteld iedereen dat ons zoontje pieter post gaat heetten. maar josje is best leuk toch hihihihi.
    gelukkig heb je nog even om na te denken.

kache: oh wat lief van je man, leuk als ze zo gespannen zijn. die van mij vraagt 100 keer per dag of alles goed en het enige wat hij terug krijgt is een snauw zo zielig. het rommelt flink bij je hopelijk ook voor jou zet het nu toch echt door.
    succes in ieder geval mocht het doorzetten.

babbel: dat laatste herken ik wel, ik heb ook zoveel harde buiken, toch echt elke 10 minuten de hele dag door en dat in combi met menstruatie kramp en steken van onderen. ik ben daardoor ook niet te genieten en vind dat best zielig voor de kids. daarom hoop ik dat het snel voorbij is dan kunnen hun ook weer normaal alles oppakken. hopelijk bljft het je een beetje bespaard maar snap je angst heel goed.

ik rommel vandaag ook maar weer wat aan, heb de bovenverdieping alweer klaar, de was draait. vanavond hoort mijn zusje of ze geslaagd is voor haar examen van school. ben benieuwd

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    kimberly, hopelijk is het rommel grondige gerommel die overgaat op t echte werk en jullie snel je zoontje in je armen hebt!!

babbel, ow harde buiken..haha! tja rustig aan doen is dan t advies he..maar hoe doe je dat met twee kleine kinderen?! de vraag van vandaag..
    Geen vangnet schreef je, wat naar..Geen vriendinnen? Je zou natuurlijk wellicht als de financieen het toelaten extra opvang kunnen regelen enzo..pff lastig!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @kache: Spannend! Jammer dat het niet heeft door gezet! Kan nu nooit heel lang meer duren :)

@kimberley: Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt!

Voor de dames die mee willen denken over de naam, we twijfelen tussen Loïs en Liv. Al is Viënne ook nog niet helemaal van de lijst..... Voor de namen van de oudste 2 mogen jullie pben ivm google!

13. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Kache gaat het nog een beetje?? Lijkt me nu wel zwaar worden. Ik duim voor je dat het nu toch echt in gang wordt gezet!!!

Kimberly Ook voor jou hoop ik dat het nu echt gaat beginnen!

Morgen weer naar het ziekenhuis, hopen dat ons meisje is gegroeid en zo niet dat ze dan met iets (oplossing) komen, zal wel bedrust zijn?? Maar hoe kan dat als je nog 2 andere kinderen hebt rondlopen???

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @babbelbol: wat vervelend dat je helemaal niemand hebt om te helpen. Helemaal geen familie of vrienden in de buurt? Waar woon je?

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Claudia; Hopelijk is jullie meisje goed gegroeid, bedrust met 2 kids is idd haast niet te doen.. Of je moet veel hulp kunnen krijgen van familie en vrienden..

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou ja die heb ik wel, maar die werken ook ;)
    En mijn moeder werkt 50 uur p week, mijn smoeder werkt 2 dagen en past 1 dag al op. Verder plant ze haar week altijd helemaal vol, dus die zegt vaker af dan dat ze extra wil oppassen. Mijn vader en svader werken ook gewoon. Mijn zus en broer en hun partners werken ook...
    Dus ik heb niet zo heel veel ruimte meer nee. :)

Flutterby: Ooooh ik vind Loïs en Liv de leukste!! Stoer en toch lief ♥
    Oh die heb ik wel, maar die hebben ook geen tijd. Noord-Limburg ;)

Kache en Kim hoe is het met jullie meiden?

Claudia: Heeeeeel veel succes vandaag!!!!! Via je verzekering heb je recht op huishoudelijke hulp en opvang vaak!!! En anders kan ML zorgverlof opnemen. Weet je als je in het ZKH ligt heb je ook bedrust! Dan moet het ook opgevangen worden :)

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    namen: Lois of Liv allebei leuk.
    Zijn de namen van de eerste twee lang of kort?

Al iemand bevallen ondertussen??

18. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Daar ben ik ook weer, soms vliegen de dagen voorbij!

Lieke: hoe was het nachtje weg met je vriendin? Gezellig gehad?

Sumshine: ik ben ook niet bang voor de bevalling, ik vind het juist een hele mooie gebeurtenis!

Tweety: hoe gaat het met je?

Ka: vandaag de termijnecho!! Hoe was het?

Babbel: denk toch dat het mijn blaas was want ik voel het niet iedere dag...
    Doe je wel rustig aan? Nu al hb is echt niet goed! Zijn je andere twee kids te vroeg geboren?

Flutterby: allebei mooie namen maar mijn voorkeur zou echt naar lois gaan!! Super mooie naam!

Kache: gelukkig niet meer hoeven spugen, gembercapsulee doen hun werk hier!
    Maar hoe is het met jou!! Wat maak je het spannend en wat lief dat je man zich zo'n zorgen om je maakt! Laat je maar lekker verwennen die laatste dagen!

Kimberley: zet het bij jou al een beetje door? Hoop dat je donderdag doe jongere Vk weer hebt en dat zij wel iets voor je wil doen!

Claudia: hoe was de echo? Als meisje echt niet groeit ben ik bang dat ze je plat leggen in het ziekenhuis!! Duim voor je dat het goed is.

Hier: heb sinds vanochtend last van wat bloedverlies en pijn rechts onderin mijn buik... Doe een beetje aan de struisvogel techniek op het moment. Kop in het zand en net doen of het er niet is maar maak me uiteraard wel zorgen.
    Bij mijn dochter heb ik het ook gehad maar dan rond 6 weken... En was ook alles gewoon goed, ga daar nu ook maar vanuit.
    Het is ook niet veel bloed, dan had ik uiteraard gelijk gebeld!

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    jan, waaromn zou je niet bellen? gewoon eenb echo dan weet je hoe het zit... en ben je wellicht gerust gesteld en hoef je n iet aan struisvogel politiek te doen meis...
    Knuf!

20. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    claudia: spannend weer voor je morgen, hopelijk is ze goed gegroeid.

flutterby: ik vind liv erg mooi, het dochtertje van mijn zusjes beste vriendin heet ook zo.

babbel: dat is best vervelend dat iedereen om je heen zo druk bezet is.

jan: wat lastig voor je zeg, hopelijk betekend het niks net zoals bij je dochter. is het nu gestopt?

hier een vervelende dag, heb enorm veel harde buiken. vanmiddag kwamen ze om de 5 minuten en waren ze echt zeer pijnlijk, moest ze echt weg puffen. ben toen na 2 uurtjes onder de douche gegaan en toen is het gestopt. ik ben nu wel echt gesloopt. ik hoop idd dat ik donderdag de andere vk heb maar ben er bang voor.

Deel Deze Pagina