Sumshine: je hebt ook wel gelijk maar stel dat het niet goed is met ons kleintje dan kunnen ze toch ook niks meer betekenen. Ik wacht het dus nog even af, het is ook nog niet heel heftig. Ben bang dat ik misschien ook wat teveel doe. Gister 11 sollicitatie gesprekken gehad.. Toch best pittig. Eet ook bijna alleen maar droog brood en crackers omdat ik anders zo misselijk ben... Vanavond maar op tijd naar bed. Kim: jeetje meid, heb zo met je te doen! Bij onze dochter heb ik ook zoveel last gehad van pijnlijke harde buiken en zat ik vaak s'nachts in bad! Werd meerdere malen opgenomen en was toen ook heel blij dat de bevalling begon! Ik duim dat je donderdag de jongere Vk heeft en dat ze je wilt helpen of insturen!! Dikke knuffel!
Jan hè bah bloedverlies!! Is het al minder geworden of gestopt? Ik hoop voor je dat het hetzelfde is als bij je dochter! Misschien toch wat rustiger aan doen? Kim jeetje ik kan me voorstellen dat je helemaal gebroken bent! Ik duim voor je dat je de andere vk krijgt en dat zij wel actie onderneemt! Flutterby leuke namen, allebei! Loïs vind ik de mooiste. Claudia spannend morgen!! Hopelijk is jullie meisje goed gegroeid! Vond de gewichten niet extreem laag. Onze oudste werd geboren met 2350 gram met 39.5 weken. Ik heb bij de jongste ook bedrust en zh-opname gehad vanwege groeiachterstand. Dat hielp wel. Ze werd 2100 geschat, maar werd toch nog 2500 gram. Maar je bent dat wel compleet afhankelijk van hulp inderdaad... Ik duim dat ze gewoon goed gegroeid zijn! Babbel vervelend dat je geen hulp om je heen hebt! Hopelijk kan je toch wat meer rust pakken. Vandaag de termijnecho gehad. Alles zag er super uit! Het was 1 kindje, met kloppend hartje en druk bewegende armen en benen. Voerde een hele show op met uitrekken, zwaaien en allerlei rondjes. Echt geweldig om te zien! Vandaag de dag precies 11 weken.
@jan niet raar gaan doen he. hoop dat het nu inmiddels weer is gestopt en anders gewoon ff bellen hoor. @hier ben door mvm goed gekeurd vandaag. Mogen weer 10 weken flessen vullen.
jan: zou idd kunnen dat je echt te veel gedaan hebt, heb je ook pijn? hopelijk is het allemaal niks ik duim voor je. ka: geweldig nieuws en 11 weekjes super hoor. geniet ervan. ik kan vandaag echt alleen maar huilen. het lijkt wel of er iemand met een mes van onder aan het bewerken is. ik ga donderdag toch bespreken dat het genoeg is/ hopen op ontsluiting in ieder geval. deze keer neem ik ml mee die houdt zijn mond niet dicht ,die kan het ook niet meer aanzien die voelt zich zo hopeloos. sorry voor mijn geklaag, ik ben zo blij dat ik het hier kwijt kan.
Ka: gefeliciteerd met de goede echo! Super om te lezen! Is er bij jou gevonden waarom de kids zo klein waren? Ga er vanuit dat je niet rookt e.d.?!? Krijg je deze zwangerschap weer extra groei echo's? Onze eerste was ook te klein voor de termijn maar wel im mindere mate als bij jou. Ze was eigenlijk steeds netjes op groei maar bij 34 weken groeide ze gewoon niet verder, ze is met ruim 36 wkn geboren en woog 2160 gram. Er is niet gevonden waarom dit zo was. Bij de tweede extra groeiecho's en veel rust en bedrust en bij de echo's werd hij nog kleiner geschat dan onze dochter maar uiteindelijk woog hij 2230 gram bij ruim 34 weken. Keurig gewicht dus. (Hij oogde overigens wel veel magerder dan onze dochter). Ben benieuwd of ik deze keer nog extra echo's krijg hiervoor.
Ff snelle update van mijn kant. Ik ben net terug uit het zh. Ik had heftige bewegingen gevoeld en vertrouwde het niet. Ctg was gelukkig goed, maar ik kreeg wel heel regelmatig pijnlijke harde buiken. De dokter wilde me hiervoor opnemen. Ik ben helemaal binnenste buiten gekeerd: bloedonderzoek, urineonderzoek, meting baarmoederhals, kweekjes, testje om te kijken of de bevalling op gang kwam, echo... Alle uitslagen waren tot nu toe goed, ik had geen ontsluiting en toen ik op mijn linkerzij ging liggen verdwenen de harde buiken. Gelukkig mocht ik toen weer naar huis. Morgen wel weer terug voor opnieuw meting ctg en baarmoederhals. Baby was wel in stuit gedraaid, wat waarschijnlijk de heftige bewegingen verklaart.
O, lieke wat moet je geschrokken zijn en nog steeds natuurlijk! Dat ie gewoon weer in stuit gedraaid is! Jeetje... Het terug draaien zal ook wel weer heftig zijn. Wel heel fijn dat ze gelijk alle testjes gegaan hebben en dat je vandaag weer terug moet! Geeft denk ik wel wat rust! Heb je het nog over eerder inleiden gehad? Sterkte!
och lieke wat heftig, zou het idd door die stuitdraai kunnen komen? wat zeggen artsen er van? sterkte meis!
Oh Lieke heftig meissie. He bah ik had je meer rust gegund... Deze spanning kun je er niet bij hebben he. Dikke knuf en hopelijk is alles goed en draait de beeb snel weer goed!! Jan: Oei dat is wel schrikken denk ik.. Ik heb ook 2x bloedverlies gehad, knuf! Niet teveel doen zeg jeetje!!! Mijn kindjes zijn met 39.2 en 37.2 geboren. En bij mn dochter heb ik heeeeeel veel rust moeten nemen ivm HB en die heb ik zo tot 37.2 in mijn buik kunnen houden. Kim: Oh ik hoop ook op een andere VK deze week!!!! Duim voor je!!! Oh ik ken het gevoel zo meissie, maar ik was spontaan met 37.2 verlost gelukkig... Sterkte.. Ka: GEFELICITEERD met de mooie echo!! Tja het komt allemaal wel goed hoor!! Ik pak mijn rustmomenten en ga tijdig de zkw in als het nodig is! Tweety: TOP!!! mooie test!! Plas ze
Zie nu dat is gister het bericht van tweety en Kim heb gemist, waren denk tegelijk aan het posten Maar tweety mooie test en goed dat je meedoet aan mvm! Ik dor het niet. Kim: wat vreselijk dat je je zo voelt, kan je de Vk niet bellen dat je eerder wilt komen!! Het gevoel dat er beneden iemand met een mes bezig is, herken ik wel! Zijn het steeds van die korte pijn scheuten?? Dan zijn het echt indalingsweeen dus ik hoop dat ie er gewoon echt klaar voor gaat liggen nu! Babbel: ook al zoveel last van hb, als ik het zo lees zijn we wel een groepje met lastige zwangerschappen volgens mij! De kans dat ik dit keer weer te vroeg beval is 90 procent, tenminste dat zei de gyn na de bevalling van onze jongste. Ik ga dus voor die 10 procent! Je kindje achterlaten in het zh is niet echt leuk...
Nog steeds bloed maar alleen bij afvegen... Balen, he! Zo lang het niet heel veel is probeer ik me geen zorgen te maken!
lieke: jeetje meis wat schrikken, gelukkig hebben ze alles gecontroleerd en krijg je vandaag weer controle. hopelijk blijft het allemaal goed gaan zeg. jan: wat vreselijk dat je nog steeds bloed hebt. wanneer heb je een afspraak? zolang het niet veel is lijkt het goed toch? die messteken komen echt als weeen opzetten samen met pijnlijke harde buiken en pijn in mijn rug. gisteren getimed en om de 8 minuten voor 3 uur lang. ik kan dan ook echt niet meer bewegen. vanacht met gaan plassen kon ik niet meer terug heb een half uur in de hal gestaan van de pijn. ik hoop morgen op beter nieuws, mijn moeder houdt het erop dat ik vandaag ga bevallen, dat had ik ook weken lang in gedachten maar nu zegt mijn gevoel toch echt wat anders helaas. kache: hoe is het bij jou?
Kim ik hoop nu echt dat het doorzet!!! Die messteken in je lijf zijn niet mis!!! Lieke das schrikken zeg, hoop dat het nu weer een beetje gaat?? Jan nog steeds wat bloed bij het afvegen, wanneer heb je je echo?? Tweety hele mooie test en nu maar goed van je afplassen!!! hahahahhahahaha Babbel nog steeds zo'n last van harde buiken. Iets rustiger aan doen dan!! Of althans proberen?? Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. Echo gehad. Bleek dat ze alleen het vruchtwater gingen meten en de hartslagen gingen checken. Ik balen natuurlijk!! Maar gelukkig was er een stagiaire bij en die wilde ook wel even kijken. En ze ging gelijk naar ons meisje. Even een beentje opmeten en toen zei ze zo die heeft best lange benen!!! Toen dacht ik bij mezelf hhhmmm volgens mij valt het ook wel weer mee. Niet gezegd maar wel gedacht dus een klein beetje gerustgesteld..... Hoe gaat het met de rest??
claudia: dat is wel een geruststelling denk ik toch. ik snap wel dat je baalde je had natuurlijk gerekend op meer informatie. helaas zet er tot nu toe niks door, het enige wat ik nu weer terug heb is de vreselijke hoofdpijn. ik duim echt dat ik morgen een prettiger gesprek heb met de vk. of dat het vanacht alsnog begint. ben benieuwd of kache inmiddels al bevallen is of bezig is.
Ik hoop het voor je meis!!! 1 dat het nu doorzet of anders een goed gesprek en daadkrachtig optreden van je vk!!
Alles nog rustig hier, baby zit nog op de plek! Even niet zo veel tijd gehad tussen al mijn slaapjes door , morgen tijd voor uitgebreide reactie.
Kim: je zal wel uitgekeken hebben naar donderdag! Nu maar hopen dat ze morgen ook echt wat voor je gaan doen! Claudia: jammer dat je niet meer info hebt gekregen. Eerlijk gezegd zegt alleen de beenlengte niet heel veel over de groei van een kindje. Heb je volgende week dan wel een groei echo of niet? Ik kreeg ze steeds om de twee weken omdat na een week het verschil zo klein is dat je snel last hebt van meet foutjes door degene die de echo doet. Kache: wanneer mag je weer naar de verloskundige? Heb je al nagedacht over eventueel inleiden? Wel goed dat je veel probeert te slapen! Hier: bloed verlies is nu echt minimaal, denk toch gewoon een gesprongen adertje ofzo. Echo pas op 24 april dus nog wel even wachten. Maandag mag ik voor de eerste keer naar de Vk. Ik hoop dat ze wil proberen te luisteren naar het hartje!
kimberly hoe is het met je bloeddruk= ivm erg hoofdpijn...He tkan best dat die torenhoog is met vlagen, ik zou t echt ff aankaarten en aangeven... sterkte meis! kache, je hobbelt nog steeds rond Of waggel je niet? wat een eind iig meis, het kan nooit lang meer duren maar ik kan me voorstellen dat je de dagen aftelt of niet? succes met de laatste loodjes!! hier, weet niet of ik t al had gepost maar ben nu 13 kg kwijt, wil graag nog 7 kwijt..dan heb ik mijn doelstelling bereikt... Verder best spannend wanneer en of mijn ongie komt. heb t onveilig gedaan in mijn vruchtbare week (denk ik) tja en ik had last van rammelende eierstokken denk ik, want we waren net konijnen 4x of zo die wijk..Nou we hebben niet elke week ruim 4 x seks zeg maar..hahahahaha..We zullen zien of t resultaat heeft gehad. Stiekem is dat ook best spannend! al vind ik de beslissing nog steeds doodeng, kan em nog niet 100procent nemen ofzo, ken je dat? naja jullie w.s. niet want juillie hebben em uiteindelijk allemaal gemaakt. Ik ben meer zo van, we zien t wel..hahaha
@sunshine: zo'n bevalling blijft toch altijd spannend he? Kan me voorstellen dat je nu wat banger bent voor de gevolgen. harde buiken kwamen waarschijnlijk van rommelde darmen en/of stuitdraai/ligging. Spannend voor jou de komende 2 weken!!! @ka: fijn dat je zo'n goede en leuke echo had. Kun je nu nog iets meer genieten? @babbel: nachtje weg was gezellig, erg veel gedaan en gekletst! balen van je bi, dat lijkt me erg beperkend. En dan ook zo weinig steun uit je omgeving. Dat is echt balen!!! Hopelijk rond je je studie snel af. Wat was je nog eens aan het doen? Sorry mijn hersenen zijn nu echt een zeef... @kache, ja balen he die slapeloosheid, ik heb dat alle drie de zw best erg gehad. Zie nu ook wel uit naar mijn verlog eind volgende week. Balen dat je nog niet bent bevallen. Ik hoop dat t nu snel gaat gebeuren. Weet je al of je door wilt lopen na 41 weken? @flutterfly, ik vind liv persoonlijk het leukste. @claudia, balen dat je niet de info kreeg waar je op hoopte, maar wel positief dat haar beentje goed was. Hoop dat je snel helemaal gerustgesteld wordt. @jan: nachtje weg was heel gezellig, lekker veel gekletst en gedaan. oeh bloedverlies dat is altijd eng. Ik heb het bij Maud heel vaak gehad tot een week of 16 maar gelukkig was het nooit iets. Hoop dat t voor jou ook meevalt. Ik hoop dat vk je verder helpt, want 24 april is nog lang he? Inleiden is in principe pas rond 38 weken, maar ik ga proberen voor iets eerder. hopelijk blijft beeb zo goed groeien dan is die discussie wat makkelijker te voeren, denk ik... En wat een kleine kindjes had je. Moesten die in de couveuse? @kim, voor jou wordt het wel een lijdensweg he meid. ik duim voor je dat er snel een eind aan komt. Balen dat je gevoel nog niet positief is... Vandaag weer controle gehad en gelukkig was alles goed. hopelijk blijft hij nu goed/normaal bewegen. Zie wel een beetje op tegen de pogingen tot draaien... Dinsdag weer groeiecho en afspaak gyn...