derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.265
    1.174
    113
    @ Kimberly: ah, meis, wat ellendig zeg! ik hoop dat er vandaag goed naar je geluisterd wordt, ik kan me goed voorstellen dat je er inmiddels he-le-maal doorheen zit! Sterkte!!

@ Januari: he bah, bloedverlies :(... Daar zit je echt niet op te wachten, al weet je dat het niets hoeft te betekenen. Balen hoor, die onzekerheid.
    Fijn dat gembercapsules toch voldoende werken voor je!

@ Ka: yeah, wat fijn dat termijnecho goed was! Altijd een geruststelling :).

@ Tweety: mooie knaller :D, succes met pissen ha ha!

@ Lieke: oef, wat een schrik! Fijn dat artsen wel alert reageerden en alles hebben nagekeken. Gelukkig dat alles goed was, maar jammer zeg dat je spruitje nu in stuit ligt. Hopelijk draait hij/zij snel weer en dan met iets minder 'geweld' ;). Maar kan me goed voorstellen dat je daar erg tegen op ziet... Hou je taai!

@ Claudia: he wat balen zeg, van de echo! Hadden ze wel iets beter mogen communiceren, zou ik zeggen. Wanneer moet je nu weer terug?

@ Sumshine: wow, goed hoor, 13 kg kwijt! Dat is al heel wat. Hoop dat de rest ook snel/makkelijk gaat en je goed beloond wordt voor je inspanningen!
    Hi hi, dat wordt spannend dan op het wachtbankje. Was je cyclus alweer regelmatig na bevalling, of is het echt afwachten?
    Ik herken nog wel het gevoel dat de beslissing heel spannend is, bij een 3e komen toch meer beren op de weg kijken, ik vond het ook moeilijker om daar 100% overtuigd van te zijn. En toen het zover was, ook even paniekmomentje, pffff, wat heb ik gedaan!? Komt het wel goed??
    (en nu, gewend en alle praktische aspecten uitgedacht en georganiseerd: het komt vast helemaal goed! :cool:)

@ hier: hobbel nog rustig door ;) (waggelen valt wel mee, heb weinig last van rug en heeft ook zijn voordelen als baby niet ingedaald is, ha ha). De laatste paar nachten weer rustig, best goed geslapen, dus dan is misselijkheid wel te hebben. Geen buikpijn meer gehad en harde buiken misschien 10 per dag, echt nauwelijks. Blijf rustig op mijn plekje op de bank hangen...

Gisteren weer op controle geweest, alles goed. Inwendig onderzoek gehad, maar de boel zat nog dicht. Niet potdicht ;), baarmoedermond is wel zacht en verkort, maar geen ontsluiting en strippen was dan ook niet mogelijk. Tja ;). Had eigenlijk ook niet anders verwacht, zo was het bij mijn dochter ook...

Vanaf nu iedere 48 uur strippoging (moet morgen dus VK bellen, komt ze langs) tot bevalling of tot 42 wkn. De controle afspraak bij de gyn staat voor komende maandag (CTG, echo en afspreken inleiding bij 42 wkn). Ik denk dat ik daar ook gewoon weer naar toe kan ;), maar we zullen zien wat weekend gaat brengen. Ben 2 keer op een zaterdag bevallen, dus wie weet :p, ha ha!

2. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jan: hopelijk idd een gesprongen adertje, toch wel positief dat het nu weer minimaal is, misschien kan ze idd het hartje al horen dat zou wel erg fijn zijn.

sumshine: mijn bloeddruk schommelt idd heel erg, vorige week 2 keer in het ziekenhuis geweest hiervoor. ik heb normaal een bloeddruk van 90/55, en nu blijft die 130/80 en heb nu 2 keer een piek gehad van 160/95.
    spannend voor je zeg, ben je dan niet bang dat het zo is, nou ja bang dan is in ieder geval de keuze al voor je gemaakt hihihi.

l
    ieke: fijn dat alles goed was bij de controle, toch een hele geruststelling. ik snap dat je op ziet tegen de draaipoging aangezien het al zoveel te weeg bracht. hopelijk gaat dat er minder heftig aan toe.

kache: nog steeds geen beebje, jeetje ik heb toch ook wel echt medelijden met je zeg. je beeb houdt het goed vol bij je.
    ik duim voor je dat het weekend jou weekend wordt. misschien dat het inwendig onderzoek wat doet voor je.
    meestal begint het dan toch wel wat te rommelen. in ieder geval al positief dat het verweekt is.

ik heb net controle gehad en godzijdank had ik de lieve leuke vk die mij ook voor inleiding ingestuurd had bij de jongste.
    ze heeft inwendig onderzoek gedaan en onze uk is ingedaald dus de pijn is niet voor niks geweest. ze kon het hoofdje voelen.
    ook is de baarmoeder verweekt en verkort maar nog geen ontsluiting, ze heeft wat lopen wringen om te proberen of het wat doet, bij mijn jongste kreeg ik daar 2 cm ontsluiting op en toen kon ik ingeleid worden. inleiden zonder ontsluiting doet ze liever niet omdat het dan erg lang kan duren en dat is niet prettig voor zowel mij als de beeb. dus nu hopen dat het wat doet.

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    vergeet nog iets, had voor de 3e keer op rij 2 plusjes suiker in de urine. zag de bui al hangen want heb paar weken terug ook al extra moeten prikken. gelukkig hoeft dat nu niet omdat het op het einde vaker voorkomt.

4. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hoe is het met iedereen? het is erg stil vandaag.

hier nog steeds buikkrampen en harde buiken. ook wat bloedverlies door het inwendig onderzoek heeft iemand hier ervaring mee? het is bruin en zo nu dan slijmerige stukjes ertussen. misschien ook de slijmprop die loskomt?
    ik ga zo lekker een bad nemen en tv kijken.

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hoop da tje snel mag bevallen Kimberly!

hier alles rustig hoor, geen bijzonderheden! volgens mij zou ik woensdag bij nog geen ongie kunnen testen mits nodig..
    we zullen t wel zien ;)
    heb geen haast zoontje is nog maar 5,5 maand hihi

6. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Sumshine: spannend!! En over de keuze maken voor een derde, ik twijfel nog steeds! Ik ben super blij en dit is echt wat we willen maar soms lopen dagen niet zoals je wilt en denk je ook weleens hoe gaan we dat straks doen met drie kids!
    Knap dat jr. Zoveel bent afgeballen, doe je een bepaald dieet!?

Lieke: fijn dat vandaag alles goed was! En ik zou ook vragen of ze je met ruim 37 wkn willen inleiden! Zeker als ie toch 'groot' genoeg is!
    Onze oudste moest vijf dgn in het zh blijven omdat ze zo klein was maar stond wel gewoon bij mij op de kamer, mocht zelf ook gewoon vijf dagen blijven.
    Zoontje is geboren in een ander zh en hij heeft 2 weken in couveuse gelegen en nog een dag of vijf in een wiegje. Zelf moest ik 48 uur na de bevalling weg! Vreselijk vond ik dat. Daarna twee keer per dag op en neer naar ziekenhuis 30 min van ons huis. Dochter mocht niet mee en door ons eigen bedrijf kon mijn man ook bijna nooit mee. 36 uur na de bevalling reed ik dus twee keer in mijn eentje op en neer. Geen pretje maar was niet anders en wilde ook niemand tot last zijn.
    Zie dat je dinsdag weer voor groei echo gaat en afspraak bij de gyn, ga je dan gelijk onderwerp inleiden aansnijden?

Kache: ik hoop dat de strip pogingen helpen en dat het gewoon vanzelf opgang komt, toch wel het prettigste! Je lij geeft dan zelf ook aan dat het ee klaar voor is! Ik duim voor je!

Kim: fijn dat je nu de fijne Vk had en dat ze eindelijk een beetje wilt gaan helpen! Verlies van de slijmprop kan het begin zijn maar hoeft helaas niet. Hoop uiteraard dat het vannacht doorzet, een bad is altijd goed om lekker te ontspannen!
    Bij ons doen ze overigens nog een suikertest in de urine?! Waarom is dat?

Hier: drukke dagen! De zolder begint al wat te worden! Kids zijn erg onrustig en druk, het word tijd dat de lente echt gaat beginnen en ze wat meer buiten kunnen spelen.
    Verser nog steeds veel misselijk en mega moe, ga vaak een uurtje slapen s'middags!
    Ik ben al lekker ik de douche geweest en ga nu lekker mijn bed opzoeken!
    Tot morgen!
    Ps nog steeds aan niemand verteld dat ik zwanger ben, best knap, he!

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hier een baggerdagje. Was vanmorgen bij een vriendin geweest met een hond binnen in huis en vloerbedekking. Ik ben allergisch voor honden en voor huisstofmijten en heb sinds ik zwanger ben hier geen medicatie meer voor genomen. Ik ben er zo beroerd van! De hele dag niezen, loopneus waar je u tegen zegt, knallende koppijn, jeuk in mijn ogen, benauwd... Morgen toch maar even de ha bellen om te vragen of ik er iets voor mag hebben. Met het hooikoortsseizoen wordt het er ook niet veel beter op denk ik.

Tweety mooie test!!

Kim oh jeetje je krijgt het wel te voorduren! Ik kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Laat het mannetje maar gauw komen! Gelukkig had je de lieve vk en hopelijk haalt het wat uit en kan je ingeleid worden!

Jan bij ons is er geen oorzaak gevonden waarom ze zo klein waren. Waarschijnlijk erfelijk bepaald werd er gezegd. Ik heb zelf nooit gerookt inderdaad.
    Jullie kindjes waren ook erg klein, maar ook prematuur. Ik had bij de tweede ook extra groeiecho's, zh-opname en bedrust. Bij deze krijg ik vanaf 30 weken ook weer groeiecho's. Hopelijk dit keer een wat groter en zwaarder kindje en is bedrust niet nodig. Is er bij jullie een oorzaak gevonden?
    Hè wat vervelend dat je nog steeds bloed verliest!
    Balen dat je zo moe en misselijk bent! Was ik rond die tijd ook heel erg. Nu nog steeds er moe trouwens. Lekker op tijd naar bed inderdaad!
    Wij zijn ook op de zolder bezig. Moeten jullie nog veel doen? Bij ons moet de kamer op zolder gestuct worden, behangen, geverft en de vloer gelegd worden. De overloop moet nog wat afgegipst worden en dan ook nog stucen, behangen, verven en de vloer leggen. Meeste aftimmerwerk is gelukkig al gedaan!
    Wat knap dat je het nog aan niemand hebt verteld! Kan je het al een beetje zien?

Lieke jeetje wat moet je geschrokken zijn! Fijn dat alles uiteindelijk goed lijkt! Ik hoop voor je dat de baby zelf nog terug draait! Hoe gaat het nu met je?

Claudia fijn dat de kindjes het zo goed doen!

Sumshine wat knap dat je zoveel bent afgevallen!! En spannend met je ongie! Ik herken het wel hoor, van je keuze nog niet 100% kunnen nemen. Bij ons waren de eerste twee wel een 100% keuze, maar bij een derde zitten er wat meer hersenspinsels bij. Hoeveel drukker wordt het? Hoe doe je dat straks als de oudste naar school gaat met fietsen? Hoe gaat onze oppas dat doen (die heeft zelf een baby)? Kan ik de meiden dan nog wel genoeg aandacht geven? Het zal vast wel gaan lopen, maar het zijn wel dingen die me dan bezig houden.

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    jan, ik loop drie kee rin de week hard..en ik probeer mijn eten aan te passen en doe een beetje weight watchers,,,gewoon van mijzelf. heb t vroeger echt gedaan. Houd eigenlijk in dat je alles mag eten maar voeding is eenaantal punten dus je mag een x aantal punten per dag.. in t weekeind doe ik t niet, dan doe ik gewoon lekker mee...zo ongeveer..T werkt aardig! en dat terwijl ik af en toe ook los ga op de chocolade! hihi
    vooral tony chocolonely...mmmmmmm

9. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Ka nog even en dan ben je alweer 12 weken en dan is het prille en onzekere er ook weer af!!!! En kan je genieten!

Geen idee meer wie het vroeg maar volgende week vrijdag heb ik weer een echo en een afspraak met de gyn. Dan krijg ik wel een groeiecho!!

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooh ik hoop indd dat alles meevalt!!! Mijn dochter had ook lange benen op de echo en die was 52 cm en 3720 met 37.2 weken! :p
    Hee zie nu pas hoe toevallig dat is... 3720 37.2 hihihi grappig

Kache: Ooooooh jij hebt je plan rond, fijn!!! Wat ga je toch overtijd meid. Pffff respect!! Wel fijn dat het goed gaat :)

Jan: Ik vind je echt een stoere chick hoor!! Zo rustig blijven bij bloedverlies!!! Oh ik kan echt wat van je leren, respect ♥

Sum: Ik ben superbenieuwd!!! Ik hoop stiekem dat je zwanger bent hihihih ♥ En ik ben zo megatrots op jou met je 13 kilo afvallen!! (en jaloers :p) Mooierd! En die bevalling die komt echt goed, ik weet het zeker. ws kunnen ze dan het litteken mooier en beter hechten mocht je weer scheuren/knippen. Dus dat is alleen maar positief ♥
    Oh en twijfel: Oh meid ik denk nóg wel eens: uuuuuuh gaan we dit écht doen? hihihi. En ik heb ook getwijfeld hoor!

Lieke: Fijn dat het gezellig was!! En ik studeer SAW-PW (sociaal agogisch werk-pedagogisch werker) naast mijn baan ;)
    Fijn dat alles goed was, en ik zou ook tegen de draaiing opzien hoor!!! Knuf!

Kim: Oooooooooooooooooh ik DUIM zo voor je!!!! en en en ??? Al nieuws?
    Oh en suiker: Ja ik heb ook diabetes gehad en ga er van uit dat t nu ook wel wer zo zal zijn ;)

Ka: Je mag wel loratidine 10 mg in je zwangerschap. (anti histamine) En mijn HA heeft toen duidelijk gezegd dat een allergische aanval erger is dan die medicatie. Want je lichaam is dan zo aan het vechten tegen de 'gifstoffen' dat je daar al je energie voor nodig hebt... Dus ik zou toch de medicatie eens overwegen!! Het is niet altijd alleen maar slechter voor de beeb om wel wat te nemen ;)
    Ik ben ook enorm allergisch en heb ook astma. Incl voedselallergieën dus ik ken de ellende al te goed.

Hier: Zojuist dochterlief in haar nieuwe peuterbedje op broers kamertje gelegd voor t eerst! Even protest maar daarna echt stil!! Ooooh zou super zijn als dat lekker gaat lopen! Kan ik aan de babykamer gaan werken!!!!! SPANNEND!!!

HB: Ja nog altijd maar wel minder pijnlijk. Ik heb goede hoop.. De BI wordt alleen maar ellendiger helaas ;) Maar ik kan wel wat pijn hebben gelukkig. Als die HB maar wegblijven!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden !

Hoe is het hier.....nog niemand bevallen?
    Nog iets gemist.....

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hi lieve meid!! Nee nog niemand bevallen hihi. Ik zal je wel even PB'en als dat gebeurd ;) Hoe voel jij je nu? Beetje rust in je koppie gekregen? ♥

13. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    jan: idd knap dat je nog niemand verteld hebt, ik zou dat niet kunnen. fijn dat het opschiet op de zolder.ik zou ook blij zijn als de kids naar buiten kunnen. de jongste lekker de tuin in en de oudste voor buiten met de kinderen uit de straat. eindelijk wat rust in huis hihihi.

ka: dat is ook niet prettig die hooikoorts, ik hoop dat je er iets voor mag gebruiken anders wordt je ook maar gek van die klachten.

claudia: spannend volgende week weer groeiecho, ik hoop dat je kindjes beide goed gegroeid zijn.

babbel: doet je dochter het goed? zou idd voor jou prettig zijn, heerlijk aan de babykamer werken, even je gedachten ergens anders op richten. hopelijk blijven je hb beperkt.

lov: helaas nog geen beeb hier, hoe is het met je? fijn dat je even kwam kijken.

hier nog steeds beetje bloedverlies. verder niks veranderd in de krampen en hb dus het doet helaas nog niks. ik denk dat ons mannetje gewoon zijn tijd uit wil zitten. eigenwijs ding.

14. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.265
    1.174
    113
    Even kort ego :D:
    Ben vanochtend bevallen van onze dochter N.athalie, 4260 gram en 50 cm. Thuis, op zich goed gegaan, maar viel tegen, verliep heeeeeel anders dan mijn andere 2 bevallingen. Nu druk, ze begrijpt niets van BV dus ook aan het fingerfeeden en afkolven :(.

Als we allemaal een beetje bijgekomen zijn hier, volgt het lange verhaal! ;)

15. januari2010

Wow kache!! Van harte gefeliciteerd wat een super nieuws op deze sombere dag!!
    Lekker genieten van jullie dochter, hoop dat ze snel de borst pakt.

Dikke knuffel

Ps. Ben benieuwd naar het lange verhaal over wen tijdje! Rustig aan! Xx

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Waaaaaauwwww gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter Na.tha.lie ♥♥

Rot dat het zo is tegengevallen en het nu ook nog niet lekker loopt met de BV. Ik hoop dat het snel goed gaat en jullie helemaal gaan genieten!
    Ik kijk uit naar het verhaal tzt!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Gefeliciteerd K.ache!! met jullie vast prachtige dochter! Fijn dat ze er eindelijk is! en mooi dat je thuis kon bevallen!!
    Jammer dat t tegenviel...Weetje dat de gyn en vk mij eerder hebben verteld dat de derde vaak tegen valt qua bevalling...eerste erg lang en hels gemiddeld, tweede erg snel en derde daar een gemiddelde van..Weet niet of t waar is hoor..
    zucht..hahahaha

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oei Sum dat hoop ik niet :)

19. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    wauw kache, dat heb je snel gedaan dan. van harte gefeliciteerd met je dochter, erg mooie naam. hopelijk gaat het snel helemaal goed. geniet van je kraamtijd en je meisje.

20. januari2010

Kim: nu ben jij echt aan de beurt he!!

Deel Deze Pagina