Ik snap je gevoel... Toch geloof ik echt dat ook jouw derde wondertje komt. Alleen duurt het zo ellendig lang he meid...
lov yt moet heel frusterend zijn hoe ging het bij de andere twee? en je hebt een mk gehad he? daarna kan je cyclus ook flink van de leg zijn..Ik had er toen clomid voor nodig om weer zwanger te raken (van nr 2)...Sterkte meis en succes!
@jan, super nieuws meid! Heeft je gevoel je niet in de steek gelaten dus... @tweety veel succes morgen. Zal voor je duimen... @lov, hè wat vervelend nu weer. Gun t je zo! Hier lekker dagje gehad. Histeren mogen uitslapen tot 10.30 en vandaag tot 7.30 uur. Heerlijk! Dat heeft echt goed gedaan...
Kache gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en wat een verhaal zeg!!!! En nu maar proberen te genieten! Jan een kloppend hartje jee wat een opluchting nu nog de echo en dan zijn we allemaal tevree!! Tweety succes morgen!!! Lov meid toch!! ook een derde wonder zal er voor jullie zijn!!
Thanks meiden........ Soms is het gewoon even moeilijk, al voel ik me dan gelijk zo'n zeur want ik heb al 2 kids. En kan zwanger worden....maar die mk.....die lange nasleep .... Nu die lange cyclussen.... Soms even niet leuk, maar ik moet positief blijven. En dan is het lief dat jullie dat schrijven meiden....doet me goed thanks! Zou Kim aan het bevallen zijn? Ik denk het wel meiden! Tweety succes!
Sunshine.....gelijk zwanger geworden bij de meiden.....dat is nog frustrerender..... Ach zo zie je maar weer he.....al raak je snel zwanger ... Een mk is niet niks. Ik had gedacht wel weer effe snel zwanger te zijn. Lees je zo vaak op het forum. Maar zoals de bevallingen enz bij mij gaan moet een mk natuurlijk ook weer moeilijk gaan. Maaaaaaaaaar positief zijn
Meiden schaam, schaam, ben hier al heel lang niet meer geweest en kwam al niet meer zo vaak Kan het soms niet bijhouden. Ik wil Lov een hart onder de riem steken. Snap zo wat je bedoel en voelt. Het is zo frusterend om zo lang bezig te zijn en je af te vragen of het nog voor je weggelegd is. Snap ook dat je afstand probeert te nemen. Wij zijn 5 jaar bezig geweest voor een derde en het was heel frusterend als je één na de ander zwanger ziet worden. Hoop echt dat je binnenkort een hele mooie positieve test in handen heb. Ik heb er bij mijn meiden ook niet lang over gedaan, de oudste 5 maanden en de jongste gelijk. En je kan wel zeggen, we hebben twee gezonde kinderen, maar daat neemt de wens niet weg. Knuffel voor jouw meid. Tweety spannend morgen, succes. Jan heerlijk dat je het hartje heb gehoord. Kache gefeliciteerd met je dochter! Kim hoe is het bij jouw? Babbelbol spannend ook bijna de 20 weken echo. Met mij gaat het goed. Vorige week de 20 weken echo gehad en het was gelukkig allemaal goed, wat een opluchting is dat zeg. Ik zal echt gaan proberen wat vaker te komen meiden!