Lov: ik snap je frustraties volkomen. Je hoort ook vaak dat je na een miskraam juist weer heel snel zwanger bent maar het lijkt wel of jou lichaam gewoon een spelletje met je speelt, ontzettend oneerlijk. En wat je zegt over niet zeuren... dat moet je echt van je af laten glijden hoor. De wens voor kindje 1 is net zo heftig als die voor nummer 3. Ik hoop echt dat je snel een mooie test hebt!! Kim: Volgens mij ben je nu toch echt aan het bevallen, heel fijn voor je! Kom je je wel snel melden ben benieuwd! Tweety: spannend morgen!! Hoop dat je een mooie echo hebt. Wij mogen ook al bijna.. volgende week woensdag maar ben al super blij dat ze het hartje kon vinden vandaag. Bij de vorige zwangerschap hoorde ze het nog niet op deze termijn. Lieke: heerlijk uitslapen tot 10.30!! Hier lukt het soms ook tot een uur of 9, heerlijk vind ik dat. Bedankt voor alle lieve reacties! Wil het nu wel van de daken schreeuwen Maar eerst even met mijn schoonzusje afspreken.. word nog een pijnlijk bezoekje
Sorry ff ego.. Ml's werkgever is failliet. Woensdag is er n doorstart maar het is maar de vraag wie er bij zit. Er word 20% van t personeel ontslagen. En natuurlijk ook de vraag: wat voor contract krijg je nu? Voor welk loon? En ik ben per 1 juli werkloos... Met n derde kindje op komst erg rot. Ik ben ook heel erg gestresst nu. We hebben nog n rekening van de autogarage liggen van 850,-. Masr die.konden we van zijn achterstallig loon betalen wat hij nog kreeg... Maar ja wat nu??
@babbel, hè dat is echt ontzettend k*#%. Ik hoop dat ml snel duidelijkheid krijgt dat hij mag blijven! Hier al weer bijna twee uur wakker. Zit al bijna een uur op, omdat baby weer heel vervelend erbij ligt. Dnk dat hij weer probeert te draaien, maar ergens halverwege blijft steken... Pfff hoop echt dat hij snel een goede en definitieve positie gaat aannemen. Morgenvroeg echo en consult gn. Ben benieuwd wat zij er van zegt.
Babbel: ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gestresst van bent! Wat den klote nieuws! Maar begrijp ik goed dat hij nog salaris tegoed heeft van vorige maand(en). Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt en dat hij dat salaris alsnog krijgt al ben ik bang dat (met veel andere) moet aansluiten in de rij van schuldeisers... Lieke: klinkt inderdaad als erg vervelend wel heel fijn dat je vandaag afspraak hebt! Hoop dat kleine nu goed is gedraaid met het hoofdje netjes omlaag. Ik snap dat je helemaal de zenuwen hebt!
helaas, hier negatief getest. Jammer maar het is misschien beter zo. Zoontje is nog geen 6 maand dus das wel heeeeeel snel geweest.
Jammer Sum! Maar komt wel, het is indd nog vroeg Thanks meiden! We wachten af Lieke wat rot zeg. Heel veel succes vandaag meid! Xxx
Wat rot babbel! Hoop voor je dat het gewoon goedkomt meid.... Die Kim moet toch wel een het bevallen zijn zeg! Thanks voor de lieve woorden meiden.......idd mijn lichaam neemt een spelletje met me en idd de wens voor Eem derde is gewoon ook groot.
jan: wat super dat je het hartje gehoord hebt. babbel: oh wat gaat het snel bij jou zeg. vind dat zowiezo bij andere alles sneller gaat.en wat een ontzettend rot nieuws van je mans werk zeg. hopelijk hebben jullie snel een oplossing. love: ik hoop dat je snel een mooi wondertje in je buik hebt, zo is niet leuk voor je dat begrijp ik heel erg goed. die cyclus die maar niet gelijk loopt erg lastig. je ovu is idd vandaag wat duidelijker. lieke: hopelijk alles goed en ik duim dat je ukkie een goede positie neemt, deze onzekerheid en stress ervan is niet leuk meer. hier helaas geen beeb, was het maar waar. ik dacht gisteren echt dat het begonnen was. de hele dag wat aan gerommeld en veel op bed gelegen. ik had echt goede hoop voor de nacht. maar helaas. vanochtend de vk geweest om te kijken of het dan toch wat gedaan had. ons mannetje heeft zich terug getrokken en ligt niet meer vast. ook nog steeds geen ontsluiting. met de gyn overlegd wat we dan doen. zonder ontsluiting is inleiden niet te doen, dat gaat echt veel te lang duren. de keuze was aan mij ,toch proberen met inleiden of ik blijf thuis nog even afwachten tot dinsdag en als hij er dan nog niet zelf is dan kijken we wat het beste is. ik heb gekozen voor het laatste, beide kids zijn met koorts en griep thuis en wil hun nu echt niet een paar dagen alleen laten. en de beeb heeft er geen last van om nog een paar dagen te blijven zitten. ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken en gelukkig helpt iedereen daar goed bij.
Ah balen Kim! In principe hoeven ze niet vast te blijven liggen in je bekken he.... Ik hoop voor je dat het gaat doorzetten meid......een potje sex misschien hier hielp dat wel .... Of iig een orgasme krijgen...misschien krijg je dan weeen... Sterkte met afwachten ..... En alvast hee veel succes voor als het gaat beginnen. Nu een baby krijgen als de kindjes ziek zijn wil je ook niet...
potverdikkie Kim dat had ik niet verwacht of gehoopt Knap dat je nog kunt wachten hoor!! Supermama ben je, toch de kids boven alles ♥ Zet m op kanjer het komt goed!! Lov: Jaaa hij is donkerder!! Ik denk overmorgen ei!! DUIMMMMMMMMMMMM
Dames, maken jullie even een 2e deel aan. Dit topic bevat inmiddels al meer dan 5000 berichten en zal ik moeten sluiten. Als er een 2e deel is zal ik hier de link plaatsen.
Kim: ga je dan toch de 40 weken halen?! Pfff... Sterkte nog even en lekker je kids knuffelen. Hopelijk zijn ze gauw beter. Lov: ze worden idd donkerder, test je wel altijd rond dezelfde tijd?? Sum: balen!! Toch maar doorgaan de volgende ronde?? Het feit dat je onvoorzichtig bent geweest zegt eigenlijk al genoeg over de wens voor een derde... Tussen onze twee zit 13 maanden! Echt heel leuk!! Lieke: hoe was het in het zh?! Claudia: jij hebt vrijdag toch weer groeiecho?! Babbel: al iets meer gehoord over de baan van je man? Hier: vanmiddag meegeslapen met de kids, ben kapot. Last van misselijkheid is in alle hevigheid terug. Vanavond lekker in bad en echt op tijd slapen!!
De link naar het 2e deel --> http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/434503-derde-kindje-deel-2-a.html