derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lov: wij wilde het bij de eerste ook echt weten. bij de tweede wilde het ervaren hoe het was om het niet weten. ik vind het leuker om het wel te weten dan leef je er intenser en toch anders naar toe. maar dat is mijn mening.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Knap dat je kon wachten:D

3. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ja viel ook echt niet mee, heb meerdere malen getwijfeld om het te vragen hahah

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha dat ken ik egoed voorstellen haha

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Bij de eerste wilden we het echt niet weten en ik was er met de echo's ook echt niet mee bezig. alles was zo overweldigend! Maar bij de tweede twijfelde ik en ik keek steeds heel goed op de echo. En toen zag ik een hamburgertje. En omdat ik op de forums al zoooooveeeeeel hamburgertjes had gezien wist ik het! ;)
    En toen wilde ik het ook zeker weten. En ik ben het eens met Kimberly: Je bent veel meer met je kindje bezig als persoontje al. hij/zij heeft al een naam en kleertjes die je écht supermooi vind en een kamertje speciaal voor hem/haar... Ik vind dat ook leuker en fijner. Maar dat kan ook komen omdat ik in de zwangerschap van mn zoon veel stress heb gehad en daarna een lichte PND van 9-10 mnd. Dat werpt een schaduw over het geheel natuurlijk. ;)

6. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Kimberly: ik zou het echt wel willen weten. Bij mijn twee meiden wist ik het ook. Ik vind het zoveel makkelijker (en leuker).
    Ik zou helemaal gek worden als ik het niet zou weten.

Even een vraagje. Hoe gaan jullie dat straks met de auto doen? Wij hebben nu een opel astra station. Maar volgens mij passen daar nooit drie stoeltjes in. Hebben jullie grote auto's?

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ja voor de (toekomstige) zwangeren die het leuk vinden: Ik maak mutsjes (en meer dingetjes) met naam er op geborduurd. :) Dus tegen die tijd mocht je t leuk vinden..... Ik doe het graag voor je!! :D
    Ik heb geen winkel hoor het is een hobby voor mezelf en vrienden/kennissen. Maar ook vind ik het leuk voor forummeiden te knutselen. Ik heb wel een site waar ik alles laat zien wat ik heb gemaakt. Wonderwolkjes.nl heet ie.

8. Elfya

Elfya Niet meer actief

Wat een leuke site!!! Ik zie echt zoveel schattige dingen.
    Ik wou dat ik ook zo creatief was.
    Doe je dit al lang?

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dankjewel!! :)
    Uhm ik ben met naaien begonnen toen ik op kamers zat ;) En later erfde ik de pfaff van mn oma. En toen is het echt begonnen. Later kwamen daar de lockmachine en de borduurmachine bij. En toen ik hier ZP-dinnetjes leerde kennen die graag spulletjes door mij lieten maken, heb ik een site gemaakt :)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij hebben een vw jetta er passen dus 3stoeltjes in....heeft ook 3x een driepuntsgordel;)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah daar ga ik eens op kijken....lief dat je dit aanbiedt:)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wauw wat een mooie dingen !!!! Echt knap! Die mutsjes zijn ze lief!

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wij heben ook een Opel Astra station en dat gaat net passen met 1x 15-36 kilo, 1x 9-16 kilo en 1x MC ;) We hebben ook 3x driepuntsgordel achterin.

Dank je Lov!!

14. Elfya

Elfya Niet meer actief

Ik denk dat een MC erbij net gaat lukken inderdaad. Maar een "normaal" stoeltje erbij past bij ons niet.

Waarschijnlijk moeten we toch al een nieuwe auto kopen, dus ik ben een beetje aan het orienteren in welke auto wel een derde stoeltje past.

15. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    babbel: ik had van de week al even gekeken, er staan geen prijzen bij toch ? wel echt heel leuk en ben zeker geinteresseerd.

wij moeten ook kijken voor een andere auto, nu past het ook niet. ik heb een twingo.

16. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Kimberly: een twingo, dat gaat inderdaad niet passen :D.

17. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    @leona, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super zeg! Wat moet je lang wachten voordat je terecht kunt bij de vlos.. pff ik duim met je mee dat alles goed mag blijven gaan.
    @Kim ik ben erg benieuwd of het echt een tweeling is. Spannend hoor. Over het geslacht. Ik twijfel of ik het zou willen weten. Mijn man wil het wel weten. Ik wist het 2 keer wel, een keer een verrassing lijkt me ook leuk. Zeker omdat we twee jongens hebben. Alhoewel betwijfel ik of ik zo standvastig blijf als ik daadwerkelijk zwanger mag zijn, hihi
    @Nimme, pff die onderzoeken lijken me wel heftig hoor. Ik blijf voor je duimen dat je ook snel een 'go' krijgt van de doktoren.
    @Lov wow!! De eerste ronde is begonnen. Wat super spannend vind je niet? Had je voor de pil een goede cyclus??
    @Elfya welkom!! tja voor het eerst naar school. Spannend is dat he. Het gaat allemaal zo snel. Mijn oudste ging vandaag naar groep 2!! Wij hebben trouwens een megane station. Ben benieuwd of drie kindertjes zou passen? Weet ik eigenlijk niet..
    @Babbelbol vervelend die onzekerheid van positief naar negatief en dan bloed, jakkes. Ennuh mocht ik zwanger worden, dan ga ik zeker op jouw website kijken! Leuk!!

Nou ben weer bij geloof ik.
    Ik ben vandaag weer begonnen met werken. Net als mijn oudste naar groep 2 hihi. Ik heb 29 kindertjes en de warmte was nog behoorlijk aanwezig..pff zweten hoor! Maar wel weer heel leuk.

Meiden ik geloof niet in bijgeloof ofzo, maar ik heb iets met ooievaars. Bij mijn oudste ging ik ze zien, twee a drie maanden voor ik zwanger was en dan telkens op dezelfde plek op weg naar mijn werk. Grappig dacht ik toen nog. Toen wilde we na 2 jaar een tweede kindje en toen zag ik op de dag van de posi test van hem in het veld een ooievaar. Toen dacht ik nog van nou ja das wel heel toevallig.
    Rij ik vandaag van mijn werk naar huis. Net voor de laatste rotonde schreeuw ik vrolijk mee met 538 op de radio en ineens is hij daar op de derde lantaarnpaal voor de rotonde......een ooievaar......hij kijkt me aan (of in ieder geval mijn kant op) en ik val volledig stil terwijl Will I Am vrolijk doorzingt op de radio: This is love.... Ik ben met stomheid geslagen en ben er nu van overtuigd.....die ooievaars...ze moeten een teken zijn bij mij en iets zegt me...dat derde kindje...het is goed, dit wil ik....(ik twijfelde nog steeds een beetje wel of niet??)

pff bizarre middag!! Ik ben er echt een beetje de kluts van kwijt en ik snap niet goed waarom....

Liefs

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha dat ik wel erg bijzonder!

Ik ben altijd gelijk zwanger geraakt....dus ben benieuwd of het ons nu weer gegeven is...

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo ,

Leuk zoveel bedrijvingheid hier :)

Ga even globaal reageren :

@ auto : wij hebben een Ford S max ,7 zitter maar momenteel zitten we met 5 erin ,Wij vooraan en de 3 kids mooi in iedere zetel apart en er kunnen ook apart gelijk welke autostoelen in.
    Onze oudste moet niet meer in een autostoel dus dat is handig en voor een langere trip hebben we hem 1 x bovengehaald maar dat was een dikke no-no hij zat er niet goed meer in (>1m40).
    De jongste zit nu achter de autorijder ,dan de oudste in't midden en de dochter zit achter de medepassagier want ze wordt anders wagenziek.
    Nu heb ook al zitten denken hoe we het gaan doen eens er nog een kindje bijkomt want dan zal er een Isofix bijkomen waar je de mc op inklikt.dus dan zal onze momenteel jongste in het zitje komen van de oudste (waar hij niet meer in kon)in't midden geparkeerd en dan ons meisje achterin op de 6e zitplaats zodat de oudste eens eruit zonder zitje kan de zetel sneller naar voren geschoven worden.

@babbel ,kei leuke dingen eens het zover is zal ik je eens pben voor een bestelling.Heb dat altijd leuke dingen gevonden maar ik vond het online soms te duur.

@zwanger worden ,hier elke keer van de 1e x dus ben ook zeer benieuwd of ons dat ook weer opnieuw gegeven mag worden.
    Alhoewel ik meer nu naar een nee neig om direct te starten denk beetje zelfbescherming kwa antwoord dokter ;)

Ben zooooooooooooo maar oooooooo zoooooooooooo blij dat het is AFGEKOELD mensen dat weertje is ECHT niets voor mij.

Krijg het op men heupen van mijn man grrr ,ben blij als ie morgen terug werken is RUST :p

20. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Wij hebben ook een ford smax en mijn zus ook...ideaal!! Drie stoelen achterin met allemaal driepuntsgordel en mijn zus en ik hebben al samen in de auto gezeten met 2 maxicosis en een groter autostoeltje. Twee onderstellen en twee reiswiegen achterin ;) past allemaal! Heb nu een quinny kinderwagen, een losse buggy en een duobuggy achterin liggen oh en zo'n meerijdplankje! En nog plaats over! Heerlijk zoveel ruimte en hij rijdt ook lekker en hij houdt ha van drinken haha maarja dat doen alle grote autos denk ik!

Deel Deze Pagina