Leona: oh meid wat erg Wat een verdrietig nieuws, ik ben er stil van... Heel veel sterkte meissie.. en die keuze kun je nu denk ik ook niet maken, dat is veel te zwaar nog... Eerst dit vreselijk moeilijke gebeuren een plaatsje zien te geven Sterkte voor jou en je gezin. Oh getsie nee dat is niet fijn!! Maar nu lekker vakantie!!! Kimberly: Sorry door t gebroken beentje beetje druk gehad. Komt er aan! Mooie buik!!! Nimme: Aaaaaaah melk-af... Dan zijn ze ineens weer zo groot he
@leona, oh meisje toch wat vreselijk zeg. Heel veel sterkte de komende tijd!! @lov ik hoop voor je dat je ook deze keer snel zwanger mag zijn! @nimme, bleh vroeg wakker, niks an! @kim, mooi buikje meis! @claudia lekker nog twee weken vakantie Ik verwacht niet te veel van deze ronde hoor. Als mijn cyclus weer net is als de vorige maand of korter dan zijn we in principe te laat. We hadden zoiets van, ach het is zo welkom mocht mijn mannetje raak schieten dus waarom ook niet... Mijn werkweek begint weer morgen, lekker 2,5 dagje heerlijk! Woensdag om 12.15 uur weer weekend! Liefs
babbebol: hoe is het nu met het gips? nog last van haar beentje? niet erg dat je er niet aan gedacht had, je zei al dat ik je even moest herinneren mocht je het vergeten hihihi. zeester: zou mooi zijn als er toch een lucky shot is. en oh ben jaloers zo snel weer weekend. ik moet juist extra veel werken deze week. en aftellen naar woensdag middag. ben zo benieuwd. ik heb van de week al gekeken bij prenatal, was meteen weer verliefd op die kleine kleertjes. en oh de kinderwagens zo leuk allemaal, wil pas echt wat kopen als ik weet dat alles goed is.
Ik dacht ook dat je na een eileider operatie je gelijk weer mag starten na een pauze van herstel (na de operatie). Maar je meot waarin jij je goed voeld Leona! Morgen telefoontje plegen se ,dacht erin eens aan ,maar heb er een goed gevoel over ,probeer het niet te jinxen
Ja , ik ga dadelijk eens proberen ,de papa en kindjes zijn net met de thuisgekomen en de jongste slaapt nog ,dus het is rustig om te bellen