derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Whahahaha ja sorry ik ben nogal enthousiast aangelegd ;):D

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Weet nog niet Lov ,we hebben nog eventjes ,het is zo als ik dan zou bevallen dat ik dan 29/06 en ik beval meestal vroeger door weeën die te erge impact hebben op de baby in de buik( hun hartslag steeg en daalde te erg onder die inspanning).
    Zou nu al graag gewilt hebben mja moest de pil nog nemen.
    Zal wel zeggen wanneer we de pil de laan uitsmijten ;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha je hebt het al over bevaldatums:D

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Tuurlijk eens we beginnen moet de baby er toch ooit uitkomen niet :D

Het is nu eenmaal zo dat als je kunt 'plannen' het makkelijker is dat wel.
    Maar bevallen in een examenperiode voor de oudste zie ik niet zitten dan zit ik vanuit het zh te stressen of alles wel lukt met papa en de kids :p

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haah eerst maar eens zwanger worden toch:D
    Nu denk ik ook wel eens eraan dat als we nu zwanger worden in welke maand ik zou bevallen.
    :p

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Thanx! Ik wil in oktober een marathon gaan lopen en dat lijkt me niet zo slim te combineren met een prille zwangerschap. Bovendien heb ik nog maar kort een nieuwe baan, ik wil me nog iets langer bewijzen voor ik daar ga vertellen dat ik zwanger ben!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nee marathon en zwanger zijn....nee dat gat niet!
    Du joj bent lekker sportief......

8. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    @Kim, ja een lucky shot zou leuk zijn. Overigens vorig jaar heb ik eens laten pendelen, omdat mijn man toen absoluut nee zei of het er ooit nog in zat. Mijn pendel zei toen dat ik in Augustus 2012 zwanger zou worden van een meisje.....slik.....zou het dan toch?? Nah nee vast niet, toch??
    Oh en de prenatal daar moet ik echt niet komen, want die eierstokken rammelen bijna mijn buik uit hihi.

@Nimme: JOEPIE!!! GOED NIEUWS!! HOERA! Super gefeli!!
    @Babbel: hihihihihi die reactie van jou op Nimme, hihi zo lief
    @Lov: tja het zwanger worden is niet iets wat heel normaal is en vanzelfsprekend bij een ieder, maar toch kijk ik ook een beetje naar datums van bevallingen en wat gunstig is qua verlof e.d. Het is inderdaad wat voorbarig, maar toch doe ik het wel. Ik hoop van harte dat het nu weer zo makkelijk mag gaan als bij de eerste 2 (3e ronde en 1e ronde) maar ik ben nu ook wel bijna 4 jaar ouder weer, tja....we wachten af.
    @ Anneke, welkom! Ja wij willen 'in principe' ook wachten tot november, maar ik word een beetje aangestoken door de meiden hier hihi. Ik heb ook geen marathon in het vooruitzicht... Knap hoor als je dat kan.

Liefs....

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik doe het ook wel hoor..,maar besef ook dat het deze keer niet weer zo snel hoeft te gaan.

10. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mag ik hier meekletsen? We zitten in de tweede ronde voor een derde kindje. Mijn cyclus is ongelmatig, dus even afwachten wanneer mijn eisprong is. Ik ben nogal ongeduldig, dus dat wordt lastig haha...

Groetjes,
    Lieke

11. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    @zeester wat houdt dat pendelen in en waar heb je dat gedaan?

We gaan morgen lekker 2 weken naar Egypte heb er heel veel zin in en de oudst was vorige week zijn koffertje al aan het pakken haha hij kan ook niet wachten!

Succes allemaal en ik lees over twee weken wel het eea bij en hopelijk leuks nieuws voor jullie!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welkom!
    Oe dat lijkt me idd erg lastig als je cyclus onregelmatig is.....was dit altijd al zo of?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heerlijk! Heel veel plezier!

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lov als je zo vruchtbaar bent zit er niks anders op e ;)

Pffff een heel goede reis gewesnt en veel plezier !!

Lieke welkom!

Zeester had laten pendelen en ze kwamen allemaal van augustus tem december uit als kansmaand maar of dat zo zal wezen geen idee.

Hier worden de kindjes hun haren bijgeknipt vanmiddag op het thuisfront en erna is het naar de school om te kijken in welk klasje ze gaan zitten ,boeken ophalen voor de oudste :)

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Leona: Hoe voel je je meis? Ik denk er echt veel aan... :( Sterkte

Oh hahaha alsof ik mezelf 'lees' hahahaha!!! Hier precies hetzelfde!

Zeester: Hihihihi :) Ja ik leef nogal met iedereen mee hier hihi:p

Pfffffffff: Leuk!!!!! Een hele fijne vakantie!!!

Hier zijn de kindjes op t kdv.. mn meissie moest wel hard huilen, dat was echt niet leuk... Tja ik zou ook niet graag ergens zijn waar ik mn beentje had gebroken :( Oooh voel me dan echt slecht...;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aahh wat zie.ig van je meisje babbel....

@nimme hoe oud zijn je kindjes eigenlijk.

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Oei babbel dat zou mijn moedershartje ook niet goed doen:(

Lov,mijn oudste is bijna 8 hij gaat naar het 3e lrj.,dan onze dochter van bijna 5 gaat naar het 3e kleuterklasje en de jongste wordt er 2 in november (die zit nog 1 jaartje bij mij):)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh al bijna tieners!!! aaahhhh.....de puberteit hahahaha...daar heb ik nu al zo`n zin in. Ze zijn nu al soms lastig hihi..
    Maar jongens schijnen makkelijker te zijn he?

MIjn meiden zijn bijna jarig....eerst de jongste die wordt dan 2 en dan de oudste die wordt dan 4. Wat wel leuk is, is dat de oudste toen op mijn verjaardag is geboren dus we zijn altijd samen jarig.

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lol laten we het nog even op kindjes houden.
    Onze oudste heeft een matige vorm van a u t i s m e du sowiezo niet zo gemakkelijk van persoon.

Ons meisje zit nu in een erg moeilijke periode ,slecht luisteren enz.
    De jongste heeft pijn ,o zo'n pijn aan zijn hoektanden en kiezen die doorkomen :(

Zo de kids zijn gekapt en net ervoor begaf mijn stofzuiger het ojee en dat is zo'n ding wat ik echt elke dag nodig heb.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei klinkt druk nimme....

Ah nee stofzuiger heb ik wel zo'n 5 x per dag nodig!

Deel Deze Pagina