Het is niet zo dat ik superhard loop hoor, maar ik houd het denk ik wel vol die afstand. Ik heb het één keer eerder gedaan en toen deed ik er 4 uur en 40 minuten over... Zijn jullie ook steeds in gedachten bezig met babynamen verzinnen, bedenken hoe je dingen wilt regelen en wat je deze keer zeker hetzelfde of anders wilt dan de vorige keren?
Tuurlijk Anneke hier idem dromerij Mijn man is ook ZEER sportief ,ik daarentegen ben dat totaal niet Dadelijk naar de school ,wat zijn ze zenuwachtig om hun nieuwe juffen te gaan zien ,hun klasgenootjes
@Nimme: veel plezier op school met de kids. Hoe oud zijn ze? En wat zijn de dingen die jij beslist wel of niet zo wilt doen als de vorige keer?
pff toch knap hoor ik hield het niet eens vol Ja ik denk wel eens wat moet ik nu kiezen....bij de tweede was het al lastig En daarbij weet ik echt geen jongensnaam En ik denk nu weer, was de orige keer ook al, nu ga ik echt meer genieten van de kraamtijd...echt in bed blijven liggen enz....doe ik alleen nooit
Je hebt al twee meiden toch? Zijn voor je gevoel dan niet juist de mooie meisjesnamen op? Wij hebben al een mooie jongensnaam en een mooie meisjesnaam in gedachten... dat kan natuurlijk nog heel vaak veranderen. Wat ik in ieder geval wel weer wil, is de kinderen vanaf het begin heel erg betrekken bij hun broertje of zusje!
Hoi, daar ben ik weer eens. Heb het een beetje druk gehad. Maar ben vanavond en morgen lekker vrij... Ik moet heel wat pagina's terug lezen, maar ik zal proberen om op iedereen te reageren. @Babbelbol: ahh, wat rot voor je meisje. Hoe is het nu met haar? En om wat voor baan gaat het? @Kimberly: gefeliciteerd met je nieuwe baan! En wat een mooie buikfoto @Leona: ach meid, wat vreselijk. Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mijn kant. @Zeester: ik hoop dat je nog op tijd was. Nog een paar dagen en dan kan je testen...spannend! @Anneke: welkom, gezellig dat je ook mee komt kletsen. Welke marathon ga je lopen? Ik ben inderdaad ook al heel erg met de eventuele nieuwe baby bezig. Vooral rondom de eisprong en de NOD. Nu zwakt het weer wat af, maar over een weekje zal het wel weer beginnen. Gelukkig droomt mijn man net zo hard mee . @Nimme: yeah!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! @Lieke: ook welkom. Spannend he! Ik ben ook zo ongeduldig en weet ook niet precies hoe mijn cyclus verloopt. De eerste na het stoppen met de pil was 33 dagen. Daar ga ik dus nu ook maar vanuit. @pffffff: fijne vakantie! Zo, ik heb vast niet op alles en iedereen gereageerd, maar ik heb mijn best gedaan. Trouwens, wat ik graag nog even wilde delen. Morgen is mijn kleinste meisje jarig! En sinds een paar dagen loopt ze los. Ben zo trots .
@Elfya: van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Maak er een mooie dag van morgen! Wat een vlotte loopster heb je. Hoe oud is je oudste? Leuk om te horen dat ik niet de enige ben met zulke grote dromen! Mijn man moet nog een beetje aan het idee wennen, die begint pas echt te dromen als we weten of het een jongetje of een meisje is Ik ga de marathon van Amsterdam lopen, is de bedoeling tenminste! Ik heb me ingeschreven, maar of het ook echt gaat gebeuren is wel afhankelijk van het trainen vooraf. Over anderhalve week 25 kilometer, over drie en een halve week 30 kilometer... dat zijn al pittige afstanden. Hoop maar dat mijn spieren het goed houden. Heb van de vorige marathon wel geleerd!
@Anneke: mijn oudste is vorige week vier geworden en gaat dus sinds kort naar school. Zij liep pas met 22 maanden, ik was dus zeer verbaasd dat de jongste zo snel is. Zaterdag en zondag gaan we de verjaardagen van de meiden (en mezelf) vieren. Nu kan het nog samen, maar volgend jaar gun ik ze waarschijnlijk wel allebei hun eigen feestje. Ik vind een marathon lopen zo knap. Mijn zus heeft er ook al een aantal gelopen. In oktober gaat ze er een lopen op Mallorca. Dat lijkt me helemaal vreselijk, in die hitte.
Anneke ,ivm.de namen is het hier altijd moeilijk geweest ,ik hou niet van doodgewonen namen ik moet er iets van ja dat is hem ,maar dat heeft iedereen wel denk ik De jongensnaam staat al vast en denkelijk ook de meisjesnaam (variant erop)maar niet veel voorkomend Bij de 1e wisten we het geslacht niet ,2e wel en 3e ook en jah ik heb dit keer zoiets van voor mij moet het niet het mag een "verassing" zijn....geeft wel ietsje meer werk kwa kledij wassen en klaarleggen. Ik heb telkens de kaartjes zelf gemaakt doopsuikers niet. Maar omdat de opkomst zo slonk na de 1e denk ik ook niet dat het nut heeft om ze te laten maken ,dan hou ik er mezelf maar meebezig! Dan maakt ik 2 kaartjes met de naam en kiezen we een tint wat zowel voor jongen of meisje kan doorgaan. Maar aan de andere kant twijfel ik dan weer ,is ook super leuk het te weten ,maar de naam verklappen of geslacht hebben we nooit gedaan kids zijn bijna 8-5 en 2 jaar oud. Dan het "probleem" ivm.meter-peterschap ,ik heb geen kant langs ML.meer en bij mij is de keuze zeer beperkt en dat is ook jammer. Elfya ,GEFELICITEERD aan je dochter !!! Liefs x
@Elfya: is het in oktober ook nog zo heet op Mallorca? Of valt het dan een beetje mee? Wat leuk dat je oudste nu naar school gaat, hoe vindt ze het? Hier is het qua lopen precies andersom! Mijn dochter liep al met elf maanden, haar broertje nog maar net twee weken en die is zeventien maanden nu. We wachtten dus al maanden tot het eindelijk zover zou zijn!
@Nimme: ik word al wel nieuwsgierig naar je namen! Hoe heten je andere kinderen of wil je dat liever niet op het forum zetten? Hoe maak je de kaartjes? Op de computer?
Wij hadden altijd alleen meiden namen ik vindt een jongensnaam gewoon moeilijker....waarom geen idee Kwa erb betrekken zal toch al andrs worden nu...de oudste was toen nog geen twee jaar en dan zijn ze nog zo jong. Lijkt me nu wel super om het met de oudste mee te maken nu ze ouder is en meer begrijpt.
anneke: welkom gezelig dat je mee komt kletsen nimme; wauw goed nieuws. ik ben heel blij voor je. wel goed dat je je al bezig houdt met datums, altijd makkelijk als je het een beetje kunt inschatten. zeester: zou geweldig zijn als je pendel toch uitkomt. lieke: welkom pfff: hele fijne vakantie toegewenst. elfya: van harte gefeliciteerd met je meisje, en wauw wat knap van je meisje, daar mag je zeker trots op zijn. en wat een verschil in leeftijd van het lopen, ik vind het altijd leuk om het verschil te kijken tussen de kinderen. ik ben zo zenuwachtig voor morgen dat ik er al 2 dagen niet lekker van ben. slaap slecht, erg moe en misselijk. morgen ochtend eerst werken en dan met mijn kleinste meisje naar het consultatiebureau. vanuit daar de meiden wegbrengen naar oma, zodat ik en manlief naar de vk kunnen.
Allemaal bedankt voor het welkom. Gelukkig ben ik niet de enige ongeduldige....haha Pfff: fijne vakantie! Annekevdz: knap zeg een arathon lopen! Ik loop een paar keer in de week maar ben blij dat ik 5 km kan volhouden. Dus echt gewoon voor de lol, geen serieuze trainingen. Namen: ik vind jongensnamen ook heel moeilijk. Dat was de vorige keer al ellende, dus zou het nu echt niet weten...
wij hebben bij de vorige 2 ook namen dilemma gehad, gelukkig hadden we uiteindelijk toch leuke namen voor zowel een jongen als een meisje. en nu hebben we nog steeds 2 jongensnamen en 2 meisjes op ons lijstje die we echt heel mooi vinden. wij houden ook niet van dagelijkse namen, meer van buitenlandse namen.
Namen bedenken waarvan je hoopt dat ie bij het karakter en persoonlijkheid van je kind past!!!! Wat vond ik dat moeilijk! Gelukkig ben ik niet de enige daarin....... Het moeten namelijk ook namen zijn die je in andere talen ook een beetje uit kan spreken. Dus voor een derde weet ik het zo niet, zal wel weer zo'n uitdaging worden. Hier niet aan het klussen, zijn bij mijn pa, met de kids op kamer.........