derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heel veel plezier Kimberly en kom ons zo snel mogelijk wat laten weten è!!!!

Hier seffes met de kids naar mijn oudersthuis ,boeken kaften en hun laten spelen.
    Opzoek gaan naar een geschikte stofzuiger en de apotheek opzoeken voor de voorschriftjes van mezelf en de oudste.

2. Elfya

Elfya Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

hoera! Mijn prinsesje is jarig! Maar omdat we het vandaag niet vieren, is het eigenlijk een doodgewone dag. Ik ben vrij vandaag. De jarige job ligt nu lekker te slapen en straks gaan we met de kinderwagen wat boodschapjes doen. Het is hier heerlijk weer!

@Nimme, dank je. Wij wisten het geslacht bij allebei de meiden en hebben dat ook tegen iedereen verteld. Ik denk dat we dat de volgende keer ook zo zouden doen. De naam houden we wel geheim trouwens!

@Anneke: volgens mij is het dan niet zo heet meer daar. Maar warm is het nog wel.
    Ze vind het reuze leuk op school. Maar het is wel ontzettend vermoeiend. Sinds ze naar school gaat, ligt ze voor 19 uur al op bed. Ach, dat zal ook wel wennen...

@Kimberly: succes vandaag. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig ben.

Over namen: wij hebben een aantal meisjesnamen en voor een jongen hadden we er eentje. Maar als ik nu een jongen zou krijgen, zou ik eerlijk gezegd niet weten of ik die nog zou gebruiken. Ik vind jongensnamen echt moeilijk....

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!!!!!!

@Namen nou ik weet nu dus echt nniks hahahaha...ik wacht ook altijd tot ik zwanger ben...dan pas ga ik zoeken

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.169
    113
    Wat veel nieuwe meiden bij dit cluppie, wat leuk, welkom!
    Ik lees af en toe mee, ik kan soms niet reageren omdat ik het lasting vind dat wij (nou ja, vriendlief) nu steeds meer neigen naar het bij 2 houden..:(
    Ik heb nog steeds een jongensnaam en ook het idee dat ik ooit nog een jongetje krijg, stom he? De toekomst wijst t uit..

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer mmke....maar eigenlijk heb je nog veel kasm dat hij wel wilt anders zie h wel gelijk nee......

Zou je er vrede mee kunne hebben als hij echt niet wilt?

6. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    elfya : van harte gefeliciteerd met je meisje. wanneer vieren jullie het?

mmeke: misschien draait hij nog bij, het lijkt mij idd ook erg moeilijk als je zelf graag wil.

wij hebben nooit naar namen gezocht, bij ons kwam het gewoon in ons op of kwamen we de naam tegen op tv.
    ik wist bij alle namen die we hadden meteen" ja dit is het "
    voor nu ook, ik kwam een paar weken terug een hele leuke jongens naam tegen wat echt bij ons past, gelukkig hebben we dezelfde smaak.

vandaag dus de echo gehad. mijn eigen berekening zoals in mijn banner klopt dus. ik ben nu tussen 7 en 8 weken. ze heeft onze uk niet kunnen meten want die bleef niet stil in beeld zitten. we hebben een mooi kloppend hartje gezien. en het is er echt 1 . over 4 weken krijgen we een termijn echo. wel leuk dat we nu al vast hebben mogen spieken naar het hartje van onze uk.

wel was er suiker in mijn urine te zien, dus volgende controle een dag van te voren al minderen met suiker en kijken of het dan goed is.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn dat het hartje klopte!
    Had je vandaag urine ingeleverd dan?

8. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ja heel fijn, weer een geruststelling
    ik moest idd nuchtere ochtend urine inleveren

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat was dan de reden dat je ochtendurine moest inleveren?

10. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    hier is dat bij elke controle dat je nuchtere urine inleverd voor suiker controle en eiwit controle

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wat een heerlijke leeftijden heb je!! Ik werk(te) op een BSO en KDV en ben dol op kindjes van die leeftijden! Vooral straks als pre-pubers vind ik ze geweldig!!! :D

Lov: oh leuk cadeautje heb je gekregen 4 jaar geleden!!! :D:D:D

Mijn zoon is 3 en mn dochtertje 10,5 mnd! :D

Nimme: Oh man de stofzuiger kapot!!!! Dat is echt geen doen nee!!! Jeetje dat lijkt me best moeilijk zeg... Ik heb wel gewerkt met kindjes met verschillende vormen van au.ti.sme. Lijkt me best heftig af en toe in een gezin.
    oei mag ik ook een PB? Ben ook erg nieuwsgierig hiiii mijn oudste heeft een veel voorkomende naam (wist ik toen echt niet!!), maar mn meissie niet!!

Anneke: Wat knap!!!!!!!! Respect hoor! Ik kan helemaal niet rennen door mn verzakkingen ;)

:D:D En jaaaaa ik ben ook al met namen bezig hahaha :D:D Lastig hoor! Want ML en ik worden het niet echt eens dit keer ben ik bang ;) Ik weet juist altijd de jongensnaam zeker!!

Elfya: Mn meissie gaat best goed!! Het gips schaafde alleen steeds haar andere beentje, dus heb ik een lekker zacht hoesje genaaid. Ziet er best hip uit hahaha!
    Bekijk bijlage 270968
    Gefeliciteeeeeeerd met je meisje!!! En wat goed dat ze al los loopt:$!!!!! Superknap!!!

Kimberly: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een mooi kloppend hartje!!!!! :D:D:D Gefeliciciteerd!!

Oh Mmeke dat is ook moeilijk zeg :(:( Ik hoop dat hij zicvh nog bedenkt!!

12. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Kimberly22: van harte gefeliciteerd met je goede echo! Heerlijk dat je het hartje al hebt zien kloppen!

@Lieke: vijf kilometer lopen is toch ook al heel wat? Heb ik ook een tijd op gezeten hoor, maar ben altijd wat streberig, dus wilde steeds meer!

@Elfya: van harte met je jongste!

@Mmeke: dat inderdaad lastig dat je man nu twijfelt, terwijl jij nog wel graag wilt. Kunnen jullie er goed met elkaar over praten?

Hier vandaag lekker aan het inpakken geweest voor de vakantie! Nog twee nachtjes slapen en dan rijden we richting Frankrijk. Heb er heel veel zin in, hoop alleen dat de kids het wat volhouden in de auto!

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.169
    113
    @Kimberly, super, een kloppend hartje. Lekker genieten nu.

@ Lov, ja ik zal er mee moeten leven als er een definitief nee komt, heb 2 kindjes met hem, die ga ik niet de dupe laten worden van mijn wens. Maar stiekem houd ik hoop. Alleen vind ik het zo erg als ie het uitspreekt: Nou, ik ben er klaar mee, voor mij hoeft het niet.:(
    Altijd wel na een drukke dag of met jengelende kindjes aan zn broekspijp, maar toch..
    Maar jij gaat nu een spannende (en leuke :p) periode tegemoet! Hopelijk over een week of 3 resultaat!

@anneke ik probeer het er nu even niet over te hebben, het is alleen maar olie op het vuur gooien, en weer te horen krijgen dat hij het bij 2 wil houden.
    Jij een lekkere vakantie gewenst! Komt vast goed met de kids.

@Babbelbol, wat stoer zeg, echt leuk dat je dat zo zelf gemaakt hebt!

14. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    babbelbol: het ziet er echt heel hip uit, toppie

anneke: mooi vooruitzicht die vakantie. heerlijk zeg.

mmeke: ik zou het ook even laten rusten, anders gooi je denk idd je eigen ruiten in. mannen zijn altijd overdwars.
    wie weet komt het nog wel als je kids wat ouder worden.

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou hrm ik heb mn man maaaaaanden 'gelaten'. Hij wilde ook echt geen derde!! Pas toen ik zei; Je moet NU kiezen (ivm met mn operatie) toen was hij ineens om :D

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.169
    113
    @babbelbol, nou..als ik mijn vriend een beetje ken en hem zeg NU te kiezen, pakt ie NU de telefoon om een afspraak te maken voor sterillisatie :p Al is het puur omdat ik m voor het blok zet.

@Kimberly, ja ik hoop dat dat inderdaad zo is. Ik ben gelukkig ook nog geen 40, dat de tijd in die zin dringt. Dus ik heb ook nog even om hem te laten nadenken:)

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooh ja dat zou mn man ook hebben gedaan, maar ik zei tegen hem: Ik wil weten waar ik aan toe ben. Niet dat ik nog 3 jaar met ongemak en pijn loop en dat ik dan te horen krijg dat er geen derde komt! Dan wilde ik meteen de operatie, snap je? Er was wel meer aan de hand ;)

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Meiden kom later reageren en zal pas laat zijn want zit halverwege mijn opkuis.

Leuke dag gehad en koopjes op de kop getikt en dat maakt me :D:D:D

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.169
    113
    Ja precies, ik snap het. Jij had dan ook een goede redden om er druk op te zetten.

20. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Ff snel, kim: super dat het hartje klopt!! Hoop voor je dat de suiker goed zal zijn de volgende keer!

Zal morgen even op alles reageren, nu slapen......truste

Deel Deze Pagina