derde kindje.....

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Lov23, Jun 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    Wij wisten ook twee keer wat het werd en hebben het gewoon verteld. Meisjesnaam hadden we veel leuke om uit te kiezen. Jongensnamen waren het eigenlijk allemaal niet. Met elke naam was wel wat. Meisjesnaam heb ik nu nog een leuke in gedachten.

@claudia, vind je het niet jammer dat jullie vandaag niet kunnen klussen? Net op je meest vruchtbare dag...

@elfya proficiat met je dochter! Leuke dag gehad? Hoe oud is ze geworden?

@mmke wat lastig zeg dat je man het nog net weet. Ik hoop dat dat jongetje dat je "voelt" er gewoon nog komt...

@kimberly fijn dat de echo goed was. Hoop dat je urine de volgende keer ook goed is...

@babbelbol wat is er met het beentje van je dochter gebeurd? Dat ziet er wel zielig uit. Ik hoop dat ze niet te veel last heeft. Ik weet niet of je het wilt vertellen, maar waaraan moet je geopereerd worden!

@anneke lekker toch zolang je je maar goed voelt! Ik ben trouwens ook wel een streber maar niet met hardlopen, dat is echt voor de lol. Hoe heb je dat trouwens zo goed kunnen opbouwen met twee kleine kids? Heb je tijdens de zwangerschappen ook gewoon gelopen? En natuurlijk alvast een fijne vakantie!

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    lieke: jawel hoor. ik heb een verzakking van de baarmoederwand en de urineleider. dat betekent: geen tampons meer kunnen gebruiken, pijn met vrijen, niet meer kunnen rennen springen if zwaar tillen en urineverlies. en dan nog stevige buikpijnen, vooral rond hormoonwisselingen.
    en mn dochter is gevallen op t Kdv. maar ik weet niet precies hoe... maar haar scheentje is gebroken.

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

@namen :nu echt doorzoeken doen e wel eens het zover is :)

@ kinderwens :bij de 1e wilde ik zo erg en hij niet
    bij de 2e hij wel en ik niet
    bij de 3e ik wel en hij niet zo
    en nu beiden :D:cool:

Claudia ,hoe is het bij u ??

mmke ,,hoe komt het dat je man zo radicaal tegen is?
    Ik heb ook een kindje uit 2010 en wij wilden al na 6 maanden voor een 4e gaan maar helaas mocht het medisch gezien nog niet.

Kimberly ,fijn dat je echo zo goed was!!
    Maar wat ik niet snap is dat je de dag van terovre moet stoppne met suikerdingen te benutten?Want al die zaken zitten minstens 3-4 weken in je lichaamssysteem ,als doktersassitente zou je dat toch ook moeten weten?

Elfya ,wat heeft je meisje van cadeautjes gekregen ??:)

babbelbol ,wat bij jij toch een creatieve en lieve mama voor je meisje in der gipsie ♥

Anneke ,we wensen je een veilige en leuke vakantie toe in La douce France ;)

Zeester ,slaapwel , oh dat is een woordje wat onze jongste sinds een paar dagen zegt en zo lief bij slapen of rusten gaan "slaapwel" :)

Lieke ,zie net je onderschrift hoe zwaar is het wel niet ,hoe oud was Bart als ik vragen mag?

Hier dus een drukke dag gehad maar leuk!
    Ik heb de voormiddag met de kindjes bezig geweest en tesamen met ML lekker gegeten want die is nu tem vrijdagnacht heel laat aan't werk.

Dan vertrokken richting mijn vaderswerk omdat hij daar vaak electronische spullen binnenkrijgt die afgeschreven zijn door vb.een ontbrekend stuk ,doos stuk of beschadigd ,...
    Heb ik een stofzuiger van over de 200€ op de kop getikt aan 75€ ,me :D

Doorgereden naar mijn moeder ,daar samen de boeken van de oudste zitten kaften en bijpraten.
    Vervolgens is zij met de kindjes een wandeling gaan maken en een ijsje gaan eten.

Dan ben ik naar de apoteek gereden en een babywinkel om cadeautjes te kopen voor de hele babyboom in mijn omgeving.
    Allemaal meisjes dus ROZE a volantè om te kiezen en onee mijn eierstokken rammelden niet GRMBL*en ik volg zowat mijn banner en merk dat ik altijd rond de eisprong wat meer verlies heb ondanks de pil dus dan wordt je er nogeens met je neus extra opgedrukt.

Kip gaan kopen hebben we koude groenten met kip daar gegeten en dan door naar huis want ik had enkel de kamers opgeruimd maar nog niet de was gevouwd ,vaatwas geledigd en het ergste niet kunnen stofzuigen.

Bij deze gebeurd en hij werkt ZEER GOED ,beter voor mijn rug met fijnere draaibewegingen van voetstuk en arm.

Liefs Nimme x

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah man ik hoop voorje dat hij van mening verandert....

Ja hier wordt het weer spannend...

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Drukke dag dus nimme!
    Ja dankriebelt het nog meer haha....als je dan weer zo'n baby vasthoudt aaahhhhhhhh...

@ kim kom je eigenlijk niet eens je echo showen?

Nou hier komen de vruchtbare dagen eraan...maar beide keren had ik bij de meiden een late eisprong, ik teste beide keren erg laat positief. Nu denk ik dat het deze keer misschien weer zo kan zijn...

6. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

Nov 8, 2010
    744
    0
    0
    @Nimme en Lieke, Vandaag eisprong ja ja, ben benieuwd of het wat is geworden.
    Als ik uitga van 28 dagen cyclus dan heb ik op de vruchtbaarste dag geklust en uitgaande van 30 dagen was ik toch een beetje vruchtbaar. Heb namelijk altijd een cyclus van 28 dagen gehad....
    Het is dus koffiedik kijken en afwachten maar!
    Vandaag lekker weer naar huis, zoonlief gaat uit logeren en morgen naar de dierentuin. Wordt het morgen mooi weer??? Geen idee.

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

:) Lov en Claudia ,dan veel plezier de komende daagjes :D

Ben moe mijn man i laat thuis deze week en ik ben sowiezo niet een persoon wat zonder hem kan inslapen.
    Nu we hebben hier een echte muggenplaag ,deels door vijver buren enja hij is dus soms op jacht in de nacht en maakt mij dan continu wakker terwijl het me niet scheeld of ik gestoken wordt of niet ;)

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Hahahaha bij mij kriebelt het altíjd!!! :p

En dank je wel :) Lief ♥... (hoe maak je dat hartje? Heb m nu gekopieerd van je;))

Jeutje je hebt een lekker vol dagje gehad zeg!!! Ooh moet je nu al boeken kaften? Dat hoeft in NL pas op de middelbare school ;):)

Mmeke: Ik hoop echt dat hij zich bedenkt!!! En bedankt voor het compliment:):)

Lov: Jippie vruchtbare dagen!! Ik zit deze maand misschien toch op het wachtbankje.. ahum....:)
    Veel lezier!

Claudia:Spannend hoor!! Jij ook veel plezier!

Oh vervelend Nimme!!! Weet je trouwens dat ik jouw forumnaam erg mooi vind? Zo mooi dat ik m in mn lijstje heb staan :D:D:D Past erg goed bij mn kindjes :p

9. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    nimme: ik heb van te voren gesnoept sávonds en weinig geplast daarna en dat is dan terug te zien in de urine. als je echt suiker ziekte hebt dan is het idd ander verhaal dan zit het ook in je bloed en dat zal nu denk ik niet het geval zijn.

wat fijn dat je een stofzuiger hebt en goedkoop ook nog, blijft leuk he kleine kleertjes kopen maar is leuker natuurlijk als je voor je eigen uk kunt kopen.

lov: spannend idd voor jou nu, hopen dat het meteen raak is.
    ik heb helaas geen echo meegekregen, omdat ze niet zo'n mooie plaatsje erop kreeg dus die komen over 4 weken bij de volgende echo.

claudia: spannend ik hoop het zo voor jullie.

ik ga snel de boodschappen doen voor de school weer uit is.

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Kimberly: Ik heb zwangerschapsdiabetes gehad bij nr 2. Dat hebben ze indd in mn bloed gezien :) Met zo'n vies glucosedrankje BLECH!!;)

Ahum, ik geloof dat manlief en ik zonet DE naam hebben gevonden voor nummer 3 !! Unisex: wel zo handig ;)

11. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    babbelbol: wat leuk zeg, ik zou zeggen laat maar komen die ukkepuk

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@kim wat stom dat je geen echo meekreeg?

Ja meiden de vruchtbare dagen zijnaangebroken hahahaha

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ALT en dan nr.3 tesamen inhouden :)

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Klusserde klusserde klus .... klusserde klusser de klus ;)

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Even testen.... ♥ jaaaaaaaaaaa!!

16. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,039
    0
    0
    dames, klusze hahah klink ook zo leuk.
    laat het klussen allemaal maar een mooi resultaat geven.

ik vind het ook raar dat ik de echo niet meekreeg, ik had toch een plaatje van het hartje willen hebben. maar ja dan maar over 4 weken een mooi plaatje.

17. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Heb vandaag een klein poepje vast mogen houden en de dochter ook ,ze wil dus een zusje en ze hadden een keilief hondje dus dat ook.
    Grote broer wil een broertje en de jongste die lag na 2 minuten k.o.in de autostoel.Heb een hele rustige avond voor de boeg ;)

18. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

Oct 13, 2008
    1,438
    0
    0
    @ballebol nou zeg dat is niet niks. Dan heb je toch dagelijks last van veel beperkingen hè. En hou nu verder? Zsm zwanger worden en daarna operatie!

@claudia: oh dat is echt spannend zeg! Ik ging even alleen op je banner af, maar dan heb je dus waarschijnlijk toch op je meest vruchtbare dag geklust?
    @lov: en voor jou komen de leuke dagen er weer aan. Ook spannend...
    @kim, wat jammer zeg dat je geen foto's hebt gekregen. Was dta in het zh?

@nimme: dat klinkt idd als een hele drukke dag. Maar wel gunstig van je stofzuiger hè? En ik hoop dat je snel zelf weer spulletjes kunt gaan kopen.
    Tja het is inderdaad onnoemelijk zwaar. Ik gun het mijn ergste vijand niet. Het is nu bijna een jaar geleden dat mijn zoontje in mijn buik stierf:24 september. Ik was toen bijna 39 weken zwanger. Drie dagen later is hij geboren.

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    ooooooh lekker Nimme!! ♥ lekker knuffelen met zo'n kleintje

Kimberly: Ja echt jammer!! Liever een minder mooie foto dan geen foto toch? Nou ja snel weer een herkansing!! :)

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    4,226
    0
    0
    Jeetje... Wat vreselijk erg en zwaar... Ik heb er geen woorden voor. Sterkte meis, want die dag zal ook echt niet makkelijk zijn :( En nu voor een nieuwe zwangerschap, heel knap en heel emotioneel lijkt me... Ik duim erg hard voor je.

Ja ach het is niet niks, maar ook niets ergs. Gewoon vervelend, maar zo nietig in verhouding tot wat jij hebt moeten doormaken.
    Ik ga er niet lullig over doen. Het is niet meer en niet minder dan dagelijks ongemak en pijn en indd hopelijk zsm de derde en dan een operatie. En we wilden het eigenlijk nog heel even uitstellen ivm een evt nieuwe baan, maar zijn een beetje onvoorzichtig geweest.. ahum en toen de dag erna een posi ovutest hahaha. Ach we zullen zien...

Share This Page