derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @ballebol: dank je wel voor je lieve woorden. Ik leef nu rustig naar 24 sept toe, maar tegen die tijd zal t wel zwaar worden. En de nieuwe zw zal idd heel zwaar worden, maar onze wens is te groot. Bijna twee jaar geleden besloten we om voor een tweede kindje te gaan proberen. Nu zijn we in huis nog steeds met z'n drietjes. Ik heb er nu moeite mee dat mijn leven stil lijkt te staan.
    Nou dagelijks pijn is ook héél vervelend. Ik ben erg benieuwd of je zwnager bent. Ik hoop t voor je! Ben je zelf op zoek naar een nieuwe baan? Wat doe je eigenlijk? In ieder geval heel spannend allemaal.

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang :) En mijn contract werd niet verlengd, vanwege de bezuinigingen en terugloop. Maar nu kan ik misschien terug voor een geweldige functie! Dat is echt mijn droombaan!!

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    IK WAS NOG NIET KLAAR;)

En ja ik begrijp dat die dag vreselijk gaat zijn. en dat gevoel dat je stil staat is oorverdovend als je zoveel verdriet hebt... Ik hoop echt dat je snel zwanger mag zijn en een prachtig derde kindje in je armen mag houden na een week of 38 :)

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Oh leuk de kinderopvang. Enwat is je droombaan?

Ja een zwangerschap zou weer een lichtpuntje kunnen brengen. En idd als er een nr. 3 komt dan wordt hij/zij uiterlijk met 38 weken gehaald...

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dat is wel een fijn vooruitzicht dan. Mijn duimen draaien meissie!!

Oh en die droombaan is op verschillende BSO's in een regio creatieve workshops opzetten en aanbieden en uitvoeren. Dus nergens vast, maar overal wat doen!! Heerlijk!!!

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Dank je!

Dat klinkt heel leuk en afwisselend je droombaan.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha wordt zeker gedaan:D

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou die echo zelf gevraagd hebben:(

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier gisterde hele dag weggeweest zonder kids en toen ik zeheb opgehaald moesten ze naar bed....soms wel lekker:D

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje wat erg:( ben er stil van....

11. Elfya

Elfya Niet meer actief

Goedemorgen, wat een vreselijk weer zeg. Heel de nacht regen en nu nog steeds ontzettend harde wind. Bah!

Ik werd wel goed wakker. Mijn lieffie en oudste meid die samen lang zal ze leven zingen. Ook al een heel mooi kettinkje met hartje gehad.

@Kimberly: wat fijn dat je een goede echo had. Nu op naar de volgende.
    Wij vieren zaterdag en zondag de verjaardagen van de meiden en van mezelf. Lekker druk weekend dus ;).

@Babbel: wat een schattig gezicht dat hoesje om haar been. Goed verzonnen hoor. En ik lees dat jullie een naam hebben, gaaf! Hoe dat zo opeens?
    En dat klinkt inderdaad als een droombaan!

@mmeke: balen van je man. Maar ik zou het onderwerp gewoon even laten rusten. Wie weet verandert hij nog wel van gedachten...

@Nimme: wow, jij hebt een drukke dag gehad :).

@Lieke: wat vreselijk om je kindje te verliezen na 39 weken zwangerschap. Weten ze wat de oorzaak was? Als je er niet over wil praten, snap ik dat ook hoor.

@Lov: spannende dagen. Weer aan de klus:p.

@Claudia: oeh, ook voor jou spannend. Ik duim voor een positieve test binnenkort. Hmm, ik weet niet hoe het bij jou is, maar hier geen lekker weer voor de dierentuin...

Groetjes

12. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    #832 zeester, 31 aug 2012
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
    He bah wat is het smerig weer zeg. Ook wel een beetje gezellig en knus eigenlijk, maar ja wel binnen zitten de hele dag. Ik denk dat ik de kaarsjes vanavond eens aan ga zetten hier hihi lekker romantisch ;)

@Elfya: Gefeliciteerd en een heel fijn feestweekend!!
    @Kimberly: ik had het al gezegd, maar wat heerlijk een goede echo. Fijn hoor
    @Babbel: wat ben je toch crea!! Leuk hoor dat hoesje om haar been. Staat zo schattig!! Ik hoop dat ze haar gips snel kwijt is. Wil je jullie naam al delen??
    @mmeke: Tja die mannen he....die van mij heeft ook 3 jaar echt keihard nee gezegd en wilde zich zelfs laten steriliseren :$. Gelukkig heb ik hem daar vanaf gepraat, want nu wil hij ineens wel?!? Nou ja: apart soort toch die kerels :D Laat het misschien even en klets lekker met ons over je wensen en dromen, want dromen mag toch? Is alleen maar leuk en wie weet wil jouw man in de toekomst toch ook wel weer. Ik hoop met je mee!!
    @Nimme: pff wat kan een mens druk zijn he?!?.
    @Lieke: he meis, wat vreselijk dat jullie dit mee hebben moeten maken zeg. Wel fijn dat bij een eventuele volgende zwangerschap jullie kindje gehaald zal worden met 38 weken! Toch zal de aankomende periode moeilijk zijn. Ik leef met je mee!!
    @Lov: waar zit je?? Heb je soms betere dingen te doen (hihi) ;)
    @Claudia: het schiet voor jou ook alweer lekker op zeg...spannend hoor!!

Hier is het spannend, omdat ik geen idee heb hoe lang mijn cyclus is deze maand. Eerste maand was dus 33, maar je deze....geen idee. Geen last op wat gevoelige tepels na. Dit mag echter geen naam hebben hoor. Ik verwacht eigenlijk gewoon ongesteld te worden volgende week....de tijd zal het leren.
    Verder gaat alles zijn gangetje hier. Ik ga eens aan de opruim, want het is me een bende hier :$ pfffff hahaha!!

Liefs zeester

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de lieve woorden. Dat doet goed. We zijn er. Heel open over, dus vraag gerust... Ons zoontje is waarschijnlijk, we weten het niet 100% zeker, overleden aan een dubbele navelstrengomstrengeling rond zijn buik. Hierdoor is de toevoer van voeding door de navelstreng afgesloten geraakt.

@elfya wat een heerlijke morgen heb jij dan gehad. Proficiat met je verjaardag!
    @zeester: spannend zeg! Ik vind dat altijd heel lastig als je niet weet hoe je cyclus is, dat levert wat extra spanning op hè? Gebruik je geen ovulatietesten? Misschien heb je t al geschreven, maar is voor mij nog lastig om iedereen uit elkaar te houden.

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hallo meiden, Hier even een tip...

Stom foutje met de actiecode bij Wehkamp. Nu een (bijna) gratis pak luiers Die zullen er nu wel hard doorheen gaan haha. Het gaat om een korting ter waarde van €10-. Normaal gaat de kortingscode vanaf 50 euro in, maar door een fout is het bij elke bestelling geldig! Zal het berichtje wel even plakken hieronder:
    Maak een account aan bij Wehkamp.nl bestel een pak luiers van bv €11,49 en ga verder in het afrekenschema. Voer vervolgens bij kortingscode/cadeau bon de code : ikkannietwachten En je hebt een pak luiers voor €1,49 toch weer mooi meegenomen! De actie zou alleen zijn bij besteding vanaf €50,- dit is dus niet het geval.

15. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    claudia: wat vreselijk , er zijn geen woorden voor. ik kan mij voorstellen dat je graag nog een kindje zou willen. fijn dat als je zwanger bent dat je kindje dan met 38 weken wordt gehaald.
    hopelijk ben je snel zwanger en kun je genieten.

lov: eerlijk gezegd was zij zo druk met praten dat ik pas besefte dat ik geen foto had toen ik buiten stond. wij waren al heel blij dat we een hartje zagen dus hadden wij zoiets van"dan de volgende keer maar.

ja heerlijk soms de kinderen uitbesteden, zo merk je dat je dat toch eigenlijk vaker moet doen hihihihi.

elfya: gefeliciteerd, wat leuk die verjaardagen samen. wauw een kettinkje dat is een erg mooi cadeau.

zeester: spannend voor je nu, ik duim voor je dat je niet ongesteld word.

babelbol: dat is nog eens een leuke fout. zo had ik dat twee weken geleden bij de supermarkt, de pakken pampers voor 3 euro. bleek achteraf een fout te zijn met stickeren, maar ja had natuurlijk wel gelijk 4 pakken meegenomen hahahah.

ik heb vandaag een slechte dag, zo misselijk maar toch ook weer heel veel eetlust, en heb zo'n gevoel van flauwvallen.
    dadelijk lekker naar mijn moeder met manlief en de kids.
    die heeft elke vrijdag eigen gebakken frietjes mmmmmm

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@zeester hahaha nee hoor poetsen enz...wat zou ik ook moeten doen heb 2 kids rondrennenhier hahahahaha...
    @lieke ach man....ook nog iets wat ....hoe zeg je dat.......:)Pech:) sorrsorry weetniet hoe ik het moet zeggen.....maar wa erg?
    @kim ja da snap ik wel dat je zo in de ban ben van het hartje....dat je er dan niet aan denkt.
    @babbelbol pas op dat je het niet erna alsnog allemaal moet betalen he;)

Idd wat een vies weer...maar ach lekker een hangdag vandaag...

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @babbelbol dat is idd een hele goeie actie. Hier zijn we ovdag al uit de luiers, maar ik heb het meteen even doorgemaild naar vriendinnen.
    @ kimberly shit zeg dat je je niet lekker voelt. Mij hielp t altijd om kleine hoeveelheden te eten de hele dag door...
    @lov idd domme pech. Gelukkig geen erfeljke oorzaak, maar wel kans op herhaling doordat ik twee keer veel vruchtwater heb gehad. Daarom krijg ik wel extra controles en wordt hij/zij eerder gehaald...

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah dus het kwam echt door het teveel aan vruchtwater.....?
    Dan zal je vast wel blij zijn als je weer zwanger zou worden maar kan me heel erg goed voorstellen dat het ook heel erg eng gaat zijn...een zwschap. Vond je de beslissing om weer voor een kindje te gaan niet moeilijk?

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lieke meid wat erg van de navelstreng... Indd domme pech zoals je zegt.. Maar inderdaad "gelukkig" niet iets erfelijks.. Maar je kunt in det geval eigenlijk het woord "gelukkig" niet gebruiken... Ik vind het knap hoe je er over praat.
    Alleen het 'genieten' van een zwangerschap zal nooit meer hetzelfde zijn denk ik... Ik vind je een kanjer!

Betalen: Ja ach dan heb ik gewoon een pak pampers, nog geen man overboord ;) Vind het de moeite van het proberen waard :p

Kimberly: Nou dat is zeker een fijne fout ook!! :D:D

Elfya: Lekker verwend meid!! en gefeliciteeeeeerd!! :D

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @lov. Ja de beslissing was heel moeilijk. In eerste instantie riep ik natuurlijk nooit meer! Naar mate de tijd verstrijkt kom je dichter bij je echte gevoel en dan gaat die wens de angst weer overwinnen. Maar dat heeft wel tijd gekost. Ik ben idd heel blij als ik weer zw ben, want dan heb je weer een iets om echt naar uit te kijken, hoe spannend t ook wordt.
    @babbelbol, Ja de kans is echt 1 op een miljoen ofzo. En ja we praten er gemakkelijk over. Het is er toch hè. Je kunt het niet wegstoppen door er over te zwijgen. En idd een nieuwe zw wordt nooit meer zo onbevangen en onbezorgd als eerst. Al moet ik zeggen dat ik de tweede zw heel veel depri ben geweest en ook avnaf het begin t idee heb gehad dat er iets mis was.

Deel Deze Pagina