Elfya kan tussen 4en5 dus over een uur bel ik. Meiden nog een vraag over eisprong...kun je ook stukjes in de rug voelen
GEwicht van de kleintjes? Eerste was 3065 gram en 50cm, tweede was 3145gram en 51cm Nimme, lief dat je het vraag! Het gaat wel redelijk, maar ik word snel terug gefloten door mijn lichaam. Dus ik moet wel nog rustig aan doen, terwijl ik zo veel wil doen. Ik heb nog veel vragen, maar op vele zal ik zelf antwoord moeten geven. Dus dat is nog even lekker met mezelf stoeien Verder stuit ik op veel onbegrip, ten eerste omdat we altijd geroepen hebben dat 2 voldoende was, en ten tweede omdat 3 kinderen schijnbaar lastiger is. Gelukkig hoeven anderen daar niet voor te zorgen. Kikkert welkom hier!
Nee voelt niet als brandenpijn gewoon z''drukkende gevoel.slijm verlies heb ik nooit last van. Ik weet wel dat ik vandaag van alles voel.gek hoor....
Dat mensen niet begrijpen dat we nog een derde kindje willen. we hadden bijna niemand van onze wens verteld, ik vind ook niet dat iedereen dat hoeft te weten, maar door die BBZ had ik veel hulp nodig de eerste dagen en dus kregen we heel veel vragen.. Die we beantwoord hebben. Nu weten onze ouders het en die snappen gewoon weg niet dat wij dit willen. Nou moet ik ook zeggen dat ik ooit te horen heb gekregen (toen ik net zwanger was van de jongste) dat het belachelijk was dat ik een tweede wilde en dat een mens maar 1 kind mag krijgen.. Ik vraag me af wat dat is Lov, heb je dat nog niet eerder gehad?
jeetje wat erg voor jul;lie dat mensen nu zo durven te reageren? en een mens mag maar 1 kind? jeetje wat een gedachtes.. maar ik denk gewoon dat ik mijn ei heb hoor./..niks erg hoor hahaha
Ik maak me niet druk om dat soort mensen. Ze zijn mijn energie niet waard Dan komen nu de spannende dagen!
Zoon 48 cm 2540 gram 40 weken en 5 dagen, dochter 50 cm 3200 gram 41 weken en 2 dagen. Pijn rond het ei, ik heb altijd een zeurende, drukkend gevoel in onderin de rug. Vroeger voelde ik een plopje, alsof er iets losschoot. Nu voel ik er niet veel meer van Een lijst maken is wel een goed idee? Maar wie gaat het doen???
haha, ik heb vandaag een nieuw woord geleerd: eipijn Ik heb er trouwens nog nooit iets van gemerkt. Ik zal er eens op gaan letten.
Lijstje: Claudia: ronde 2: derde kindje: NOD 13 sept Nimme: Pil: vierde kindje Babbelbol: Ronde 0: Derde kindje: NOD 13 sept Elfya: Ronde ?: Derde kindje: NOD 10 sept Lieke: ronde 2: Derde kindje : NOD Lov: Ronde 1: derde kindje: NOD 17 sep Kikkert: Ronde ?: derde kindje: NOD Leona: Herstellende van een groot verlies (of hoe wil jij het noemen meid?) Zeester: Ronde 2: derde kindje: NOD 5 sep Anneke: ?? sorry Kimberly: Zwanger!!: derde kindje: Uitgerekend ?? Allemaal even aanvullen. Volgens mij ben ik een heleboel vergeten... HELP en SORRY
Oh meid wat erg dat mensen zo durven te reageren... Ik word daar ecvht verdrietig van... Wat knap dat jij je daar van kunt distangeren. Echt ik heb respect voor je!! Elfya: Hihihihi ja eipijn Nou mijn eipijn duurt al een paar dagen!! en de ovu's blijven sindsdien gelijk. Nega maar wel eeen streepje... Ik ben erg benieuwd of we dan toch per ongeluk in ronde 1 zijn belad hahaha. dan heeft t zo moeten zijn!!
Als ik me druk zou maken om dat soort mensen, heb ik een dagtaak. Ik geniet op het moment liever van mijn kinderen, de dieren, en mijn man. Dát is wat telt, dát is mijn geluk, en als mensen niets anders kunnen als negatief reageren op ons, ga ik er vanuit dat ze dat doen omdat ze zelf wat te verbergen hebben Neem een kennis van mij, is 'door de pil' heen zwanger (zij was stiekem gestopt man wist nergens van) en om dat te verdoezelen, levert ze op iedereen commentaar om te voorkomen dat mensen haar fouten zien. Tja.. Nee, laat mij maar lekker genieten van mijn gezin, daar heb ik mijn handjes vol aan, in positieve zin. Babbelbol, is mij prima meid.
maar je nod is de dag dat je ongi zou moeten worden toch he? Dus bij mij dag 29 zeg maar als je een cyclus van 28 hebt...of dan toch dag 28...hahahaha snapt iemand me!?
Als ik een cyclus had van 28 dagen, werd ik op dag 29 ongi, wat dan weer gelijk de eerste dag van de volgende cyclus is.
Precies!! Je 1e ongi-dag is dag 1 en dan duurt het t/m dag 28. en dan de dag er op is weer dag 1 (weer ongi)
kikkert: welkom, leuk dat ook jullie voor een 3e gaan. nimme: leuk dat klussen maar je bent idd gauw veel geld kwijt. jou kindjes hadden ook mooie gewichten. gewoon gemiddeld toch. zo herkenbaar soms die niet luisterende kids. onze jongste van 2 is zo lief echt een kind uit een boekje, maar de oudste oh jee die kan zo dwars zijn. lov: dat is toevallig zeg dat ze beide precies hetzelfde waren. en die steekjes en krampjes zo herkenbaar ook in de rug. ik kan dan zelfs moeilijk zitten. elfya: dat is balen zeg ook tijdens de zwangerschap, dat heb ik nooit gehad gelukkig. dat maakt het extra zwaar. leona: onbegrijpelijk dat mensen dat zeggen, je bepaald als baas van je eigen lichaam en leven zelf wat bij jou past. al wil jij er 10. jammer dat je zo veel negatieve reacties krijgt. om mij heen hebben juist de meeste 3 of meer kinderen. dus het is niet raar of zo. ik snap dat dit het extra moeilijk maakt. denk alstublieft aan jezelf meis, herstel en als je dan nog wil moet je zeker je dromen achtervolgen. hele dikke knuffel