derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfya

Elfya Niet meer actief

Oeps, nu ga ik er weer doorheen ;)

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahaha klopt ie nu?? :p :D:D:D

3. Elfya

Elfya Niet meer actief

Nee, bij mij nog de ronde (=2) invullen.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik ben het broekie hier hahaha :p

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Claudia: 35: ronde 2: derde kindje: NOD 13 sept
    Nimme: 32: Pil: vierde kindje : Einde pil ??
    Babbelbol: 31: Ronde 0: Derde kindje: NOD 13 sept
    Elfya: 32: Ronde 2: Derde kindje: NOD 24 sept
    Lieke: 33: ronde 2: Derde kindje : NOD 24 sep?
    Lov: 28: Ronde 1: derde kindje: NOD 17 sep
    Kikkert: 25: Ronde 3: derde kindje: NOD 28 sep
    Leona: Pauze na een groot verlies: Afspraak gyn 17 okt
    Zeester: Ronde 2: derde kindje: NOD 5 sep
    Anneke: Gaat in november voor:derde kindje: Marathon okt
    Kimberly: 27: Zwanger!!: derde kindje: 11 april 2013 uitgerekend

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Lekker toch!!!! :)

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Thx voor het mooie lijste :D

Leona ,ik duim zenne!!!!
    En wat andere mensen denken of zeggen foert ,het leven is soms zo kort ,grijp de dingen die je mag krijgen met beide handen :)

Hier heeft de oudste het heel moeilijk gehad na school ,hij had een splinter in zijn vinger en door zijn aandoening is dat net iets wat hij niet kan klasseren om eruit te laten halen en het is ok.
    Ik heb 2 uur lang op hem moeten inpraten ,het arme jochie ,zweet ,tranen ook van mijn kant ,uitputtend was ook pas daardoor laat met het eten terwijl te jongste zat te drummen met zijn vork op zijn omgekeerd bordje (om te spelen),hij had erge honger;)
    Morgen nieuwe dag ,ga iets lekkers uithalen voor hun ,beetje vertroetelen .
    Dus als ik morgen niet reageer is het dat ik even erop uit ben met een hopelijk brave bijna 2 jarige :cool:

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

lov hoe was je uitslag?
    kan het zijn dat je uitstralingspijn hebt van je rug?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Alles was goed gelukkig:D

Zou kunnen....:D

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ja hoor, vind het ook wel fijn om jong mama te zijn. Maar we zijn hier allemaal nog jong, vooral omdat we voor een 3de (en 4de gaan).

Het is wel fijn om met dames te praten die dezelfde wens hebben als mij want als ik tegen mensen zeg we hebben (in de toekomst, ik zeg niet dat we nu bezig zijn natuurlijk) nog een kinderwens dan krijg ik echt vaak wazige reacties. Zo van het is te duur, je woont niet groot genoeg (dat zijn meestal de mensen met een groot huis), je bent nog jong wacht nog even ect ect.... Maar ook de reactie nee joh jij bent gek met je niet doen. Maar dan zeg ik zeg ik het is ons leven onze wens (we willen ook groter wonen, maar we krijgen onze huidige woning door crisis niet verkocht).

Krijgen jullie ook die reacties?

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    À gossie arm manneke! Wat heeft hij voor "aandoening" als ik vragen mag?

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaaaah Nimme arm manneke. Ja ik snap dat hij helemaal uit zn doenetje is geslagen daardoor. Morgen maar lekker verwennen en heerlijk RRR bieden! Komt het vast goed. Ik vind jouw Foert en Zenne erg leuk hihihihihi ♥

Kikkert: Ja indd we zijn allemaal nog geen oude mama's ;) Ach wij hebben een kleine tussenwoning, maar wel met 4 slaapkamers (1 op zolder :)). Ik geloof niet dat je rijk moet zijn om 3 kindjes op te kunnen voeden. Ik geloof dat als je creatief bent en je zielsveel van je kleintjes houdt, een dak boven het hoofd, leuke, hippe schone kleertjes, fijn speelgoed en gezond gevarieerd eten genoeg is!!! Toch? :)

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Zo denk ik er dus ook over. Onze kinderen hebben hier niks te klagen krijgen "alles" en hebben alles wat hun hartje begeerd. Oke we hebben wel maar 3 slaapkamer 2 grote en een middel maat. Maar dan denk ik maar zo ze krijgen liefde, nieuwe kleding wanneer ze het nodig hebben (en als mama weer wat aan de ander blijft plakken) ect.... En idd gezond eten Ow en gevarieerd....anders word het zo eentonig (we zijn hier niet o van de vette hap....ja 1x p/w)

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hier precies zo Kikkert!! Wij zijn er ook nog niet over uit of we de zolder, zolder laten, of er gaan slapen. We hebben 3 ruime en 1 kleinere slaapkamers.
    En jeetje ja als de rest goed zit... Prima toch?

ach ik zou nog een slaapbank in mn woonkamer neerzetten als dat zou moeten voor mn kindjes hahahaa

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Hier gaan de 2 oudste tzt op een kamer en krijgt de baby een eigen kamer en mocht hetgeen meid worden gaan de meiden tzt bij elkaar en bij een jongen anders om. Ik heb zoiets van we zijn gelukkig hebben niks te klagen dus wat willen we nog meer.....uhmm ja een derde :p

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahahaha ja preciessss!!! :D

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Helemaal eens met wat hierboven is geschreven. Geld is helemaal geen beweegreden om wel/niet voor een nieuwe zwangerschap te gaan. Als je die wens hebt, laat je hem uitkomen en maak je het beste van de situatie. En mensen oordelen nu eenmaal graag. Lekker niks van aan trekken!

18. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Lov, om te besluiten of we door gaan moet ik eerst antwoord op mijn vragen hebben, en de meesten zal ik zelf moeten beantwoorden.

Lieke, ik had opeens veel buikpijn, het idee dat ik zou flauwvallen, naar de wc moeten voor de grote boodschap en dat wilde niet lukken, en verloor wat bloed. Ik heb de HAP gebeld en toen moest ik gelijk komen. Toen ging het snel: rond 18.30 was ik bij de HAP, rond 19.30 bij de gyn, en om 20.30 lag ik onder het mes.
    Ze hebben mijn rechter eierstok verwijderd.

Kikkert, nee hoor… dat broekie ben ik hahaha. Ik word over 3 weken 25 ;)

Mensen moeten wat te zeuren hebben. Hier ook maar 3 slaapkamers, en de zolder is niet geschikt om op te slapen.

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @Leona, wat heftig zeg! En ik zie dat je al 5 sterretjes hebt. Ik neem aan miskramen? Weten ze al een oorzaak hiervan? Ik wens je in ieder geval veel sterkte! Ik snap heel goed dat je nu nadenkt en zelf vragen moet beantwoorden...

20. Elfya

Elfya Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

hier nog geen reacties op het feit dat we voor een derde gaan. Ook omdat niemand dat nog weet. Mijn familie zal wel even raar staan te kijken denk ik. Maar mijn schoonfamilie zal het meteen accepteren. Hubbie komt zelf uit een gezin van vier en zijn broertje heeft ook al drie meiden.

Wij hebben ook niet zo'n groot huis. De twee meiden zulle samen op een (wel grote) kamer moeten en de baby krijgt de kleine kamer. Als de derde weer een meid is, zullen de twee jongste tzt op een kamer gaan denk ik.

Vraagje tussendoor: wat is foert en zenne? ;)

Wat een lekker weertje weer vandaag. Jammer dat ik weer moet werken. Ach, morgen lekker wel vrij.

Groetjes

Deel Deze Pagina