derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hmmm ja als jij dat wilt gewoon doen hoor. Ik zou niet zolang wachten eigenlijk..maar mijn ha is ook niet moeilijk in zo`n dingen..

Misschien heb je gewoon wat clomid nodig ofzo...

2. leentje86

leentje86 Actief lid

24 jan 2011
    408
    649
    93
    kan me voorstellen dat dat wel even steekt ja als je dat dan hoort op het schoolplein... ook al gun je het een ander..

als jij je daarbij prettig voelt zou ik gewoon een afspraak bij de huisarts maken hoor!! *knuffel*

wie weet heeft je lichaam iets langer nodig om weer goed te functioneren en heeft het even een zetje in de goede richting nodig. succes

3. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik zou inderdaad eens even langs de huisarts. Knuf!

4. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Dank jullie wel! Wat een lieve reacties :) mijn huisarts doet gelukkig ook totaal niet moeilijk, maar ergens wil ik zo graag dat het vanzelf gaat. Beetje dubbel :p Ik wacht nog even af tot cd45, dat was mijn langste cyclus. Dan ga ik eens vragen hoe of wat.
    Hoe is het met jullie? Wacht al 1 van jullie op een NOD? Is het al spannend bij iemand?? :D
    Zou het trouwens heel anders zijn? Van twee naar drie? Ik vond zelf van 0 naar 1 nogal eennaardverschuiving, maar ik merk met de overstap van 1 naar 2 het makkelijker ging. En emotioneler... Die eerste ontmoeting van de twee meisjes... Ik was heeeel blij en gelukkig, maar moest ook zo huilen!! Heel gek :) ik merk dat het wel scheelt dat ik al veel heb gezien. Ik schiet niet meer in de stress bij elke snottebel of kopstoot zeg maar :p zou een derde daar net zo makkelijk bij passen? Of zal het nu juist weer iets moeilijker worden, omdat je 3 ritmes moet matchen?
    Liefs,

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk echt dat een derde zo veel makkelijk gaat worden! Ja tenzij deze een huilbaby is...hmmmm....
    Hier nog geen nod...we zijn nog niet eens bezig hahahaha...
    Tja als je even wilt wachten dan doe je dat toch......je gevoel zegt je meestal wel wat je moet doen,...

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik vond no3 echt wel behoorlijk een tandje erop. Je weet wel meer, maar elk kind is anders en elk kind reageert anders......
    Ik vond van 1 naar 2 een eitje. De derde viel me dus behoorlijk tegen. Bij de meeste mensen overigens in mijn omgeving.
    Ik hoop het dus niet voor je, maar het is geen vanzelfsprekendheid dat de derde zooo veel makkelijker is....

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hmm ik lees juist vaak dat die derde zo makkelijk was....ach ja we zien het wel hahahahaha

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hihi nou das grappig, kom ik je hier weer tegen! Dat is het dus, als je drie kinderen krijgt dan wil je graag een goede wasmachine whahaha! Mag ik je dan nog een tip geven, ga voor de 7/8 KG trommels!!!! Wasmachine en droger!!!

Nou dan ff ontopic want ik ben de boel aan t vervuilen hihi.

Wij hebben nu nummer drie onderweg. Hele grote verassing, we gingen voor twee kindjes en de knoop maar door omstandigheden is die knoop even doorgeschoven, paar maanden later was het een keer heel gezellig en ik was zomaar zwanger!! Whaaaaa BAM! schrok me rot, maar o zo welkom!

Er zit straks 16 maanden tussen R. en lief! en dat zal wel ff pittig zijn maar ook weer handig, ik zit toch nog thuis in de luiers en in het babyritme dus ik hoef niet veel om te schakelen.

Ik vond van één naar twee heel zwaar, in de periode dat R geboren was(hij was trouwens een huilbaby, zwaar gefrustreerd jochie mét verborgen reflux, tolereerde nihil prikkels. Gelukkig helemaal goedgekomen hoor maar o zo zwaar!) moest ik ft gaan kolven omdat hij mn borst niet pakte, dit vier maanden gedaan met dus een mannetje wat de halve dag huilde. Heel zwaar. Toen ging mijn moeder dood én kregen we te horen dat de oudste asperger heeft.

Nu, R is goed een jaar, hebben we een lekkere draai met zijn vieren en zijn we al bijna weer met zijn vijven! Ach dat komt vast ook helemaal goed!!!!!!!

T enige wat wel echt heel spannend is is dat ik nu wel weer meer moet gaan werken (en anders, was GO en werkte in t weekeinde in de zorg, nu 2,5 dag op het activiteitencentrum als het allemaal goed komt, nog ff spannend) en de jongste twee 2,5 of 2 dagen naar het KDV moeten(hangt nog van wat dingen af..). Daar zie ik echt heel erg tegenop!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje wat een verhaal kwabbernoot........wat erg allemaal.....!
    ja dat lees ik dus vaker dat van nm1 naar nm2 heftiger is. Maar het ligt ook maar net eraan hoe kindje nm2 of nm3 is he hahahaha....

Ja ik moet ook echt een grote wasmachine hebben hoor! Heb nu maar een 5 kilo.....aaaaaaahhhhh......

10. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Oh ikke blij, heb gelukkig al een 8 kilo wasmachine :D ik kijk nu al op tegen de bergen was die ik moet gaan opvouwen :p strijken doe ik al niet meer, aleen als het echt ECHT nodig is :p
    Ik heb helaas niemand in mijn omgeving die van 2 naar 3 kids is gegaan, dus ik heb werkelijk geen idee... Ik heb wel de megagrote mazzel dat ik echt twee heeeele rustige meisjes heb gekregen! Ken wel een verhaal van toen mijn oudste op het kdv zat. Daar was een moeder die ook graag een derde kindje wilde. Werd dus een drieling!!!! Waaaah!! :D
    Liefs,
    Wat een leuk cadeautje kwabbernoot!

11. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Of het hier spannend is? Nee ik denk het niet, mijn spiraaltje is er net uit (11juni) En ik ga er vanuit dat het nu nog niet raak is.

Onze eerste was makkelijk zolang je die in het ritme hield, de tweede had een happy weezer, reflux en honger! Heel veel honger!!
    Of de derde makkelijker of moeilijker word, ik denk dat je je op je kindje aanpast. Is hij/zij wat moeilijker, tja so be it! Je leert er vanzelf mee leven, hoe moeilijk/makkelijk dat ook mag zijn.
    De eerste ontmoeting tussen die twee van mij viel me eigenlijk erg tegen. De oudste had meer ook voor de ballon als voor de baby. Nichtje was er ook en die was natuurlijk veel interessanter als een mama die in bed lag.

Ik hoop alleen maar dat als er een derde komt de kindjes dan hetzelfde reageren of wat ik natuurlijk het liefste zou hebben is dat ze beide gelijk naar hun broertje/zusje komen kijken.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@janneker een drieling?!! Mijn vriend wordt gek hahahahahaha...ach dat strijken vindt ik niet eens zo erg hahaha

@leona ik vindt het wel leuk dat de oudste nu alweer wat ouder is....ze is altijd al heel erg lief geweest voor andere baby`s... en ook voor haar zusje maar ze was toen nog geen twee jaar....nu zal ze al bijna 5 zijn. Veel leuker lijkt me dat!

13. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Dat is hier hetzelfde verhaal, de oudste zal al 5 zijn en de jongste bijna 3 of misschien al 3. De oudste was net 2jaar toen de jongste geboren werd

14. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hallo wat word er hier gezellig geklets.:D
    ik had in het begin van de topic ook al mee gepraat even dat we ook een derde wouden en waren begonnen.en ben nu al zwanger 2e ronde nu ik zwanger ben denk ik echt aan niets alleen maar de leuke dingen :) toen mijn kleinste werd geboren ging mijn oudste al naar school en dat was gewoon heel fijn hij heeft een contunirooster tot 14.45.tot die tijd alles met de kleine gedaan en na 3 uur genoeg tijd voor de grote.en dat gaat gewoon nu ook zo me kleine gaat binnenkort ook naar school.heb dan weer allee tijd met de baby en huishouden en ben ook huismama dus dan is het ook wat makkelijker.

@manlief wou al heel lang een 3e maar ik niet.
    ben heel jong moeder geworden ik was 18 toen me zoon geboren werd en 23 toen me dochter geboren werd.ik dacht altijd ik doe wel een na komertje:D maar manlief wou niet zo veel leeftijd verschil en wou ook niet oude vader worden hij is nog maar 35 :( hij zei nu of nooit dan maar nu :)

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

grappig is idd precies hetzelfde dan:D

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Dilara gefeliciteerd!!!!!!! Lekker jong mama geworden zeg!

17. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Wij kregen onze derde toen de oudste 3 was en de middelste 1jr en 4 mnd.
    Dat was behoorlijk aanpoten de 1e 2 jaar.
    Nu zijn ze 9,7 en 5.
    En zijn we 'gewoon' weer begonnen aan een nieuwe leg.. ;), nr 4 is anderhalf geweest en nr 5 komt in september.
    Ik krijg regelmatig rare opmerkingen, dat is niet altijd even leuk, maar het zijn onze kinderen en wij moeten ze groot brengen. Ik snap dus niet waarom een ander zich daar druk over moet maken...
    Dat zeg ik ook regelmatig, dan kijken ze me aan en hebben niet meer zoveel terug te zeggen!

18. leentje86

leentje86 Actief lid

24 jan 2011
    408
    649
    93
    @dilara: gefeliciteerd met jullie derde wondertje!! lekker jong moeder geworden inderdaad.

@sannebc: gefeliciteerd met jullie zwangerschap, leuk hoor zo'n groot gezin. Commentaar krijg je toch wel volgens mij...
    wij hebben een jongen en een meisje en heb nu al (zonder dat mensen weten dat we wel een derde willen) vaak gehoord dat er toch echt niet meer keuzes zijn en twee toch leuk is..

als alles zou gaan zoals we zouden willen, zou onze oudste (bijna) 4 zijn en de jongste (bijna) 2.

hier hebben we vakantie!!! jippie even drie weken tijd voor elkaar, leuke dingen doen en even geen werk :)

goed weekend allemaal!!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jullie leven jullie keuze toch;)
    Maar ik snap je hoor....krijg hier al stomme gezichten omdat ik graag een derde wil;)

20. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    De opmerkingen gaan wij straks ook krijgen met de derde.
    Vraag me wel eens af waar mensen zich mee bemoeien. Vroegr was je 'niet normaal' als je maar 2 kinderen wilde. Tegenwoordig ben je 'niet normaal' als je een groot gezin wilt!

Deel Deze Pagina