Haha ja erg he..wat dat betreft zijn we gewoon allemaal hetzelfde he. Haahahaha.. Maar het si gewoon gek dat ik al vaker nu dacht...hey ik wordt ongi...of toch niet! Hahahaha spannend!
Lov: Ik heb dat ook precies hetzelfde!!! Ik heb al een week lang ongikrampen En ik word ook gek op t wachtbankje!!! Zeester: Oooh ik snap m
Oeeehh spannend Ja ik hoop dat er zich nu wat aan het innestelen is dan! Ik bedoel.....krampen en niet ongi worden geeft toch hoop he?
Ik heb alles bijgelezen en gezien dat het voor sommigen spannend wordt: ik duim voor jullie meiden. @zeester jammer dat je ongi bent geworden. @elfya, klinkt goed wat je schrijft over je baan. dierennamen: geen ervaring mee. Hier een leuke avond gehad met collega's. Lekker wat gedronken. Nu moe maar voldaan naar bed. Morgen zal ik alles weer bet bijhouden.
Hallo dames, Even weer een berichtje uit la Belle France! Ze voorspellen vandaag 28 graden, we hebben het echt heerlijk naar de zin! @Elfya: ik werk op dit moment 34 uur per week, verdeeld over vier dagen als teamleider. Als we straks een derde kindje zouden hebben, dan wil ik wel graag ouderschapsverlof opnemen voor een uur of zes. De oudste is dan bijna vier, dus dan hoeven we ook niet zoveel gebruik te maken van voor en naschoolse opvang. En de naam Kees voor een vrouwtje is wel ontzettend Tatjana, grappig wel! Wij hebben ook een jong katje, is nu een maand of vier. Echt heel gezellig. De kinderen vinden het ook super!
Ik teste pas bij mijn meiden vanaf 4 dagen overtijd bij de eerste en de tweede zelfs9 dagen overtijd.... Maar aangezien hetngelijk raak was kun je niet echt van overtijd spreken he... Maar moe wel zeggen dat ik nu al de hele week krampjes heb gehad....dus wie weet is het nu gewoon juist geweest mij eitje... Ik begin idg met testen op mijn nod....
dames kom later ,men kat heeft heerlijk huisgehouden ,jaja Elfya u weet wat u te wachten staat Heel de living ondergek*tst jammie Tot later!
@nimme, oei dat wordt poetsen! @anneke 28 graden...mmmm.....heerlijk @lieke al bijgekomen van je avondje uit? @babbel gefeliciteerd met je baan! Ennuh nog getest? Hihi @lov spannend spannend spannend!! Ik duim voor je! Hier net de strijk klaar. Nu koffer pakken voor de oudste, want die mag een weekendje weg met opa en oma naar center parcs. Stond ik net op de weegschaal....ben ik gewoon al 2 kilo kwijt deze week en ik heb eigenlijk zondag pas weegdag. Ik hoop dus op 3 kilo eraf te komen deze week! Woehoe, joepie! Nog 7 kilo voordat mijn...ik kan nu zwanger worden...gewicht is bereikt! Yes! Nu ik zo meeschrijf met jullie en er zoveel zwangeren om me heen zijn, wil ik toch ook wel graag! Nog even afvallen en dan gaan we er voor in okt/nov! Ik heb er zo,n zin in! Spannend hoor al die aankomende nod,s 13 sept al de eersten....mijn duimen draaien volop! Liefs
Zeester top meid! Is heerlijk hè als er wat vanaf is, ben zelf ook bezig wil nu nog 2 kg kwijt (was niet echt te zwaar maar gewoon meer voor mezelf). Veel plezier voor jou oudste lekker hou ff weekendje weg
Oooo testen dat is altijd wat hè, ik ben een ongeduldige wat betreft dit onderwerp. Ik teste bij beide paar daagjes voor NOD licht positief maar pas op of na NOD werd die duidelijker
Goedemorgen allemaal, we hebben een naam voor de poes. Niet helemaal wat ik verwacht had, maar de meeste stemmen gingen op voor.......Pip! @Babbel: jaaaaa, testen maar! En nogmaals jaaaaaaaaaaaaa, gefeliciteerd! @Anneke: dat klinkt heerlijk. Geniet er maar lekker van! @Lov: nog een paar dagen geduld met testen dus.....spannend hoor. @Nimme: ieuw, das geen pretje @Zeester: wat knap dat je zoveel afvalt. En wat leuk dat je oudste met opa en oma op pad mag. Ik heb gisteren gemaild dat ik toch niet op de functie ga solliciteren. Nu stuurt zij me een berichtje terug, dat over de standplaats gesproken kan worden. En dat ik eventueel vanuit mijn huidige standplaats kan blijven werken. Oeh, nu ga ik weer twijfelen...dit weekend maar even alles goed op een rijtje zetten.