Wat een schatje zeg!!!! Nog 6 dagen en dan kan ik ook testen, heb de neiging nu ook al. Maar wil nog een paar dagen wachten....... Bij de vorige zwangerschap ook 3 dagen voor NOD getest en toen was het al licht te zien. Ben benieuwd! Babbelbol van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. En jij ook onrustig over het testen????
@Claudia: Jaaaa ik heb zelfs al een testje gedaan omo natuurlijk..(geen K2v5 helaas in huis) Hahahahahaha ik ben er zoooo slecht in, dat wachten Lief poesje aaaaaah ♥
elfya ,Aaachhhh wat een cutie !!! ♥ babbel ,omowittetest foei foei *pets* Kimberly , gaat het al wat beter?? Claudia ,vele groetjes aan la douce France !!! Lov ,spannennnnnddddd Het is opgekuist man wat duurde dat lang heb dan maar ineens alles gedaan. Onze droogkast draaidt hier zijn laatste toeren ,heb hem online gezet gisteravond en vanavond komt er iemand hem ophalen. Was een 6 kg en met een wasmachine van 8 kg is deze net te klein. Plus hij is ook al van 2005 en lawaai zo'n ding dan ineens gaat maken! @ testen ,meestal pas op 8 DPO
@Babbelbol: van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Elfya: wat een mooierd!!! Wat wordt het voor sommigen hier al spannend! Leuk om te lezen! En nog maar eventjes, dan gaan we er zelf ook voor. Ik vind het wel heel spannend hoor. Erg leuk, maar ik vind het soms met twee ook nog behoorlijk pittig...
@Babbelbol: van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Elfya: wat een mooierd!!! Wat wordt het voor sommigen hier al spannend! Leuk om te lezen! En nog maar eventjes, dan gaan we er zelf ook voor. Ik vind het wel heel spannend hoor. Erg leuk, maar ik vind het soms met twee ook nog behoorlijk pittig...
Oh hahahahaha ik mag me gelukkig prijzen met een aantal leuke kwaliteiten, maar geduld is daar indd echt geen van hahahaha Behalve met kindjes dan.
hoi meiden, mag ik even inbreken? Bij ons kriebelt het voor een derde ook al vrij lang maar we moeten nog even e.a. 'oplossen' van afgelopen jaar {financieel} we hebben nu behoorlijk wat financiele shit gehad en zijn er nu weer behoorlijk aan het uit klimmen... Juist dít heeft een keuze nog veel zwaarder en moeilijker gemaakt! maw wat vinden jullie een reeële financiele positie? als je een derde wil, hoe hebben jullie besloten dat dit kon?? Het enige wat voor ons tegen weegt is financieel. We hebben genoeg liefde voor nog een klein wondertje, hebben 4 slaapkamers en 1 7 persoonsauto! Ik ben me ervan bewust dat je met 3 kids niet makkelijk gaat vliegen en snap ook dat studiekosten gaan oplopen... Toch blijf ik steeds op zo'n wipwap zitten... manlief ziet minder beren op de weg! Wist niet dat ik ooit een derde zou willen en heb ook nooit gedacht dat de keuze zou zwaar zou zijn, zo hebben we bij de 1e en ook de 2e niet gedacht....
Hebben jullie allemaal 4 slaapkamers? Hier is manlief ook "overtuigd" van een 3e uk erbij. Maar we hebben 3 kleine slaapkamers. De jongste is net een jaar en oudste 4. Dan zou er dus een stapelbed komen voor de oudste en de nu jongste. Is dat wel eerlijk voor de oudste?
@anniek...een hoop spullen heb je al natuurlijk..wel moet je eten en kleren kunnen kopen en later een studie. Maar voorde rest komt het vast wel goec @ mamavanchantl. Hier gaan de 2 meiden op de zolder slapen...juist leuk!
ja idd we hebebn al heel veel alleen een nieuwe babykamer want deze is na 2 kids en een verhuizing wel op. maja mag niet groot zijn want we hebben maar een heel klein kamertje, gewoon ikea is prima....
zolder verbouwen tot kamers is helaas geen optie, in de nok is stahoogte 1,60 dus moet er een hele opbouw op komen, en er zit een vlizotrap in
Wij hebben ook 3 kamers, huis staat al wel te koop, maar in deze tijd.. En dat laat ik een wens voor een derde echt niet in de weg staan. Heb altijd met broertje of zusje op een kamer geslapen (totdat ik 11 was) en was altijd gezellig. Financieel, tja, dat moet je voor jezelf uitmaken denk ik. Hier is het nu geen probleem, maar ik kan natuurlijk ook niet in de toekomst kijken. Dus ik probeer me daarover niet druk te maken. Wie dan left, dan zorgt. Belangrijk is dat je je hoofd nu boven water kan houden. Als dat nu al nauwelijks lukt, zou ik er wel over nadenken. Bij ons is het echt een gevoelskwestie (kunnen wij het aan, emotioneel en relationeel gezien) Hier toch weer meer naar een ja, een ja over een jaar..wipwapwipwap..