derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    we hebben beiden een vast contract,we leven nu best wel royaal, maar ik ga 150 euro achteruit op mn salaris.
    We hebben net een nieuwe auto gekocht,en zijn die aan het afbetalen. Wel aardig bedrag wat we geleend hebben ervoor.
    Maar we zijn met de jongste 9 mnd bezig geweest voor ik zwanger raakte, heb nu 2 maanden mn spiraal eruit (doen het wel veilig nu) en met de oudste ook zoiets bezig geweest.
    het is echt voor ons nu ook ene moment denken we nee nu nog even niet, we weten niet wat voor zorg de jongste nodig heeft,en ook niet hoe het financieel loopt met alle bezuinigingen enzo. maarja aan de andere kant, we willen dolgraag een 3e kindje, en ik vind het wel leuk als het leeftijdsverschil niet zo groot is.
    MAAR ik ben pas 23, dus heb nog tijd zat. En mn baas ziet me al aankomen..... ben bij de jongste mn hele zwangerschap thuis geweest omdat ik zo'n klote zwangerschap heb gehad.
    Ik weet niet of ik dat nu wel aankan om dat nog een keer te hebben.. de jongste loopt niet,kruipt niet.
    pff.... haha :)

2. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @anneke: klinkt goed die vakantie!
    @babbelbol: proficiat met je baan! Ga je het vieren? Hoop op een positieve test over een paar dagen!
    @zeester: wel een beetje zwaar hoofd gehad vandaag, maar wel leuk gehad dus was het waard. Wat knap dat je zo goed afvalt. Ga je echt wachten tot je streefgewicht hebt bereikt?
    @elfya: spannend met je nieuwe baan. Ben benieuwd! En wat een leukerd die Pip!

Vroeg testen: ik kan me ook niet goed inhouden dus heb al heel wat negatieve testen gehad!
    Slaapkamers: hier maar drie maar wij hebben natuurlijk ook maar twee bezette kamers. Volgens mij zijn dit soort redenen geen echt redenenen om wel/ niet voor een derde te kiezen. Slaapkamers los je wel op als je echt drie kids wilt.

Hier weer een negatieve ovulatietest, ik hoop dta het er og van komt dit weekend...

3. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Hallo dames, mag ik meekletsen. Ik had een paar weken geleden een positieve zstest(die na een paar dagen neg werd, heb ik vaker gehad). We waren niet bezig, ik was gewoon aan de pil, maar we hadden het al wel over een 3e. Maar na het zien van een pos test, en de teleurstelling bij vals alarm (terwijl dit eerder dit jaar nog opluchting was) merk ik dat het begint te kriebelen. Mijn man heeft hetzelfde. Ben nu gestopt met de pil en moet zelfs na een maand aan de pil ontpillen.... Verwachte dat ik afgelopen week ongi zou worden.... Werd het maar niet en gisteren voelde ik iets dat verdacht veel leek op een eisprong. Ovutest knalpositief en gisterenavond weer negatief... En vanochten weer bijna wit... Zal dus vandaag mijn eisprong hebben en dus pas over 13 dagen mijn ongi.....heb op 14 september een afspraak voor het plaatsten van een spiraal, maar we hebben gisteren besloten 'de natuur' op zijn beloop te laten... Ik wil niet weer in zo'n situatie komen als voor mijn dochter, met vroege vals positieve testen, 'wachtbankje' en alle teleurstellingen elke maand, dus ik probeer nuchter te blijven.... Maar het is wel een ontzettend fijn gevoel om weer bij de wannabees te horen.... Hopelijk mogen we het nog eens meemaken.....

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @siri welkom hier. Ik hoop dat je snel zwanger mag worden.

Hier vanmorgen een positieve ovulatietest: gisterenavond geklust en nu vanavond en/of morgen weer....

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@ siri succes!

Gebruiken jullie allemaal ovutesten? Waarom eigenlijk....? Ja om je ei te vinden dat snap ik.:D
    Maar waarom niet gewoon de natuur zijn gang laten gaan.

Hier heb ik soms nog krampen en steken...dan weer niet....
    Jeetje wat maak ik het mezelf moeilijk hahahaha ach nog een weekje geduld:D

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Ik gebruik ze omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb en geen zin heb om heel lang te wachten door verkeerde timing.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja dan zijn ze wel handiger he;)dan zou ik ze ook wel gebruiken

8. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Ik gebruik geen ovutesten, laat de natuur op zijn beloop.
    Ik denk dat ik maandag ga testen en dan op mijn NOD dag ook, vindt het wel moeilijk om te wachten. Maar heb nu geen zin om een omowitte test te zien...... Laat me nog ff hoop houden.

Babbelbol, balen zeg zo'n witte test, maar het kan nog......

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Haha erg he om te moeten wachten:D

10. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Ja best erg om te wachten, maar jij kan ook al over 8 dagen testen. Schiet ook al op!!!!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja....geduld hebben....

12. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    anneke: klinkt heerlijk, prachtig weer. lekker genieten

elfya: wat een dotje en geweldig die naam pip.

zeester: wat balen zeg dat je ongi bent geworden.

babbelbol; geweldig nieuws, gefeliciteerd met je nieuwe baan top.

anniek: ik denk dat je van je eigen gevoel uit moet gaan.
    wij zijn ook niet rijk. maar we hebben genoeg om de kids te geven wat ze nodig hebben. ook hier maar 3 slaapkamers. de meiden liggen hier al vanaf de geboorte van de jongste samen. gaat prima.

mamachantal: hier ook een stapelbed binnenkort. we hebben een bed overgenomen van mijn broer en die gaan we schuren en roze verven voor de meiden. die vinden het top. ik vind zeker niet dat je je oudste iets aan doet wat niet kan. heerlijk toch als de kids bij elkaar slapen en goed met elkaar overweg kunnen.

welkom siri, leuk dat ook jullie ervoor gaan. ben benieuwd.

hier gaat het redelijk nu. ik heb mij bij mijn dochters niet zo gevoeld. toen was het een keer overgeven en klaar. maar dit is misselijkheid zonder overgeven dus het blijft hoog zitten. daar voel ik mij best beroerd door. sommige dagen gaat het super met veel energie maar andere dagen wil ik mijn bed niet eens uit. hoop dat het met de 12 weken beter gaat. nog 16 dagen en dan weer naar onze uk kijken, ben zo benieuwd weer.

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Spannend dames!

Ik gebruik ook geen ovulatie testen ik heb een regelmatige cyclus en voel 9 van de 10 keer mijn ei.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Welkom Siri.

Sorry dames als ik vergeet te reageren maar meestal kijk ik ff snel tussen door en dan onthou ik dat niet, ik ben een vergiet

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Spannend zeg voor sommigen...

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

WELKOM aan de NIEUWELINGEN !!!!

We moeten dadelijk naar een bbq dus ik kan nu niet reageren op iedereen.

Ff omkleden allemaal en dan smikkelen ;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Smakelijk nimme!

18. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Anniek, waar een wil is, is een weg.
    Ik zag allemaal beren op de weg, en manlief heeft deze verwijderd.
    De twee oudsten hebben samen op 1 kamer gelegen en zullen dat, als het allemaal lukt, weer gaan doen. Financieel: Je leeft naar wat je te besteden hebt.
    De eens komt met 5000,- in de maand niet rond terwijl de ander met een minimum inkomen wel rond komt.
    Ik denk dat het ook met je levensstandaard te maken heeft. Wil je dat je kinderen in de duurste kleding merken rondlopen, en 6x per jaar op vakantie, en heb je een minimum inkomen, tja dan heb je een probleem.
    Met een derde kindje zullen er dingen veranderen, maar veranderen die niet al met een eerste kindje?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

helemaal gelijk Leona!

20. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Mmm helemaal mee eens. Een collega zei eens "van kinderen krijgen krijg je nooit spijt, wel als je ze niet krijgt" daar moet ik nog vaak aan denken.

Wb ovutesten. Soms handig, vooral als niet zo'n regelmatige cyclus hebt of gewoon ter controle. Ik gebruik 2-3 ovutesjes per maand, todat mijn cyclus op de rit is. Na borstvoedind en pil is het nogal onvoorspelbaar....

Deel Deze Pagina