Gefeliciteerd Claudia!!!! Geweldig nieuws (ben wel een beetje jaloers hoor, ondanks dat we nog niet begonnen waren officieel )
Kan het nog niet begrijpen, heb de test naast me liggen. Af en toe even kijken of het wel klopt!!!! Voel me prima af en toe een pijn scheutje bij het tillen van m'n zoon of dochter maar voor de rest gaat het prima. Niet misselijk of iets dergelijks, had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet.....
aha een cd i.p.v cb Ik denk volgende week gewoon weer een test voor alle zekerheid en daarna afspraken maken met de verloskundigepraktijk, huisarts enz.. enz...
Ik zie hem ook, maar De foto wordt scherper als je hem van iets verder af neemt! *zegt ze belerend* Gefeliciteerd
Jeetje, een weekendje niet bijgelezen en ik loop meteen 10 pagina's achter. Nou daar gaan we dan.... @Anniek: tja, de keuze voor een derde kwam hier ook nog vanzelf tot stand. Misschien overwon de liefde uiteindelijk van het verstand. Financieel maak ik me niet zo veel zorgen. Wel om praktische zaken (klein huis bijvoorbeeld), maar daar is altijd wel een oplossing voor te vinden. @mamachantal: wij gaan ook in eerste instantie de twee meiden in een stapelbed doen. En als de derde een meisje blijkt te zijn, dan gaan uiteindelijk de twee jongste meiden samen op een kamer. Ik heb trouwens ook een meid van 4 en eentje van 1 . @Siri en Nijntje: welkom hier! @Lieke: klusserdeklus... Hier ook druk aan het klussen, maar zonder ovutesten. Als het deze maand niet "op gevoel" lukt, gaan we volgende maand ook ovu-testen gebruiken. @Kimberly: balen dat je zo'n last heb van je misselijkheid. Is weinig aan te doen helaas. Idd maar hopen dat het na de eerste drie maanden beter gaat. Oeh, en nu ook nog uitslag lees ik. Gaat dat al beter inmiddels? @Claudia: Jaaaa! gefeliciteerd meid!! @Kikkert: mijn man zit juist alleen maar mee te rekenen en wil het liefst twee weken rondom de eventuele eisprong iedere dag klussen. @Babbel: hmm, zie geen streepje op je foto's . Ga je nog een keer testen de aankomende dagen? @Zeester: dat klinkt als een heerlijk weekend. Haha, in het kleedhokje!!!! Ik heb trouwens vanochtend toch officieel gereageerd op die functie waar ik het vorige week over had. Ik wil het gewoon proberen... Misschien word ik meteen afgewezen. En zo niet, dan ga ik het gesprek aan en dan zien we tzt wel wat we doen.
lov: hahah dat dacht ik ook "en de kids dan", de jeuk zit inmiddels echt overal. helaas hoort het bij de hormonen zei de vk. siri: wat moeilijk ook voor jullie dat je zoon autistisch is, wel super fijn dat je dochter een positieve invloed heeft gehad, dat moet voor jullie ook geruststellend zijn. claudia: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. elfya: goed dat je gereageerd hebt, krijg je daar in ieder geval geen spijt van en wie weet hoe verder. ik ga gauw met het eten verder, heb nu al honger hahaha
@Lov en kim, hahaha ze waren al aangekleed en met opa en oma mee! Toen moesten wij nog aankleden....tja net pubers hihi!! @ Elfya: goed dat je toch gereageerd hebt! @ Claudia: Joepie zwanger!! Gefeliciteerd!! Ik zeg lijstje aanpassen haha!! Wie is de volgende?? Babbel toch nog? Of Lov!! Liefs
Ahhh meiden nog even en ik mag testen....joehoe...ik ga denk ik zaterdag testen....of tovh wachten tot,maandag...hmmm
We hebben een klein huis helaas en de 2 jongste op 1 kamer gaat niet. Op t kleine kamertje pas geen stapelbed, wel een peuterbed dus dat blijft dan het kamertje voor de baby. Als ik deze maand niet zwanger ben ga ikaan de pil. Anders komt het rot uiet de operstie volgend jaar. Wil dan niet liggen bevallen terwijl mn dochter geopereerd word/ in t zh ligt. dus dan wachten we gewoon ff tot we dat 'risico' niet hebben. Hoop stiekem wel dat ik nu zwanger ben....hihi (nod pas 23e)