derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

pfff ja jaloerzigheid ook hoor...veel willen het graag maar mogen of kunnen het niet een groter gezin...

2. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Mijn zoontje is pas 4 maanden, maar heb zo sterk het gevoel dat mn gezin nog niet compleet is! Ik heb altijd gezegd, doe mij er maar 3! Als ik het onderwerp even aansnijd bij mn moeder...pfff.... Moeders... ;) 2 is toch mooi genoeg? Ik weet niet of ik wel op 3 kan passen! Ik heb ook 2, en dat is prima, van elk 1. Uhhhh, is het jou leven of de mijne? Beetje jammer vind ik dat, dat je toch soort van preek krijgt waarom je beter niet aan een 3de kunt denken. Het schijnt zo moeilijk te accepteren dat iemand anders niet dezelfde mening deelt.... :p

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ach, opmerkingen zal je altijd wel krijgen. Wij zijn de enige van onze vrienden met 2 kindjes, iedereen heeft er eentje, en nu hebben we een derde in gedachten. Financieel en qua mijn gewicht moeten we nog effies wachten maar niet te lang, want ik ben onderhand ook alweer 38....

We hebben allebei het idee dat we met 3 kids compleet zijn, we komen zelf ook allebei uit een gezin met 3 kids.
    Een vriendin van me heeft 4 jongens, als ze commentaar krijgt zegt ze dat er eigenlijk minimaal 6 op de planning staan, dan zijn ze stil :D

X Miek

4. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Dat is wel goeie gewoon zeggen dat je er zes wilt!! Raar he dat het zo 'raar' wordt gevonden...zoals ik hier lees zijn er toch genoeg die graag een derde of meer zouden willen. Mijn schoonmoeder heeft ook al van die hints laten vallen...twee is fijn prima enz en ze zijn gezond..
    . mochten wij voor nr drie gaan dan ben ik benieuwd hoe ze zou reageren... Ik heb wel het idee dat het weer vaker voorkomt een groter gezin! Zie toch steeds vaker een gezin met meer dan twee kindjes (waar ik dan heel jaloers naar zit te kijken ;))

5. happymama

happymama Niet meer actief

Ben jaloers wil er ook nog wel een , nu nog niet maar over 2 jaar ouzo maar mijn niet ! Miss veranderd ie dan nog van gedachte . Mijn zus heeft er ook 3en die zegt altijd dat de overgang van 1 naar 2 zwaarder is als van 2. Naar 3

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahah fijn voor je moeder dat zij zo denkt maar dat is toch echt aan jullie om dat te beslissen toch:D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

whahahahaha die moet ik onthouden:D
    Hier dus ook het gevoel dat er nog eentje bij moet.....het is gewoon een kinderwens die hetzelfde is als bij de 1ste en de 2de....maar bij een derde mag het gewoon niet meer:p

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ook zoiets......je hebt toch nu 2 gezonde kids?
    Uhm ja wat maakt dat nu uit ... ik snap dat niet zo. Had ik dan niet ook bij nm1 moeten stoppen of???

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier wilde mijn vriend ook niet perse hoor;)
    Hij had gewoon zoiets van.....2 is toch goed? Tja toen heb ik aangegeven dat ik het toch wel heel erg graag wilde en hij zou erover nadenken...heb hem toen even met rust gelaten en toen zie hij. Oke nog eentje maar absoluut geen 4 hahahahaha:p

10. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    @lov23 idd dan zou je dus na 1 al moeten stoppen... Ok dus jouw vriend vond twee ook wel prima? Heb je argumenten moeten voeren of was hij snel overstag?

11. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik zie vaak wel of de ene kant: een derde? 2 is mooi toch, lastig hoor 3... of juist de andere kant: goh, wanneer komt de derde, want je gaat zeker door tot je een meisje hebt he... wa vorige week nog op een verjaardag, een vrouw die ik nog nooit had gezien zat me te pushen voor een derde omdat ze vond dat ik een meisje moest hebben, raarrrrr!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hahaah ik heb gewoon aangegeven dat ik het wel graag wilde...:p overhaald heb ik hem hahahaha grapje..
    Nee hij heeft er gewoon goed over nagedacht en ik heb echt duidelijk gezegd dat ik het heel erg zou vinden als hij echt niet meer zou willen.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ach ja soms moet je gewoon lachen vanbinnen:D en bij jezelf denken wat een domme doos hahahahaha..
    Of zeggen "nee we gaan voor selectie" :D daar betalen we een hoop geld voor en dan kiezen de het beste meisje wat ertussen zit:p

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij hebben nu 2 meiden en ik moet zeggen dat ik het echt heel erg gek zou vinden als we nu een zoontje zouden krijgen....

Wat zouden jullie graag willen...een jongen of een meisje?
    Ik wilde altijd erg graag een meisje...nou die wens is al 2x uitgekomen hahaha...en dat het belangrijkste is dat ze gezond zijn blah blah weten weten wel he hahahaha:D

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hoi Lov, kom ff binnevallen..

ik heb gewoon weer hetzelfde als toen ik mijn topic opende in 2010!...het kriebelt nu al!! ohjeeeee...en wij willen ook en 3e en eigenlijk ook een 4e..maar goed...dat laat iok nog voor wat het is hahaha..

Moet wel zeggen dat het kriebelen nu meer gepaard gaat met verstand dan met gevoel..omdat je echt praktishc gaat denken..en ook over de gezondheid...ik heb nu het gevoel dat als ik straks mss weer zwanger raak...nu wel al die testen wil doen ofzo...ik weetniet...maar vind wel dat die onzekerheid echt boven kotm spelen, had ik bij die andere niet!

Maargoed wij gaan er voorlopig niet voor hoor, dit huis is echt te klein...tenminste, natuurlijk kunnen de oudste 2 bij elkaar op de kamer...dat is ook geen probleem..maar gewoon qua ruimte is het echt niets ...sowieso woon ik 3 hoog dussssuhh, aub niet! hihihi...

Maar dignen zoals zwemmen, lijtk mij ook ehct pas te doen als de jongste al wat "langer" in water kan en idd met zn 2en, dan kan bijv baby al wat eerder eruit en alvast aangekled worden en alvast in mc ofzo! ( bij ons zwmebad zijn er aankleedkussens in de zaal en zitplaatsen enz)

Ik heb nu natuurlijk al een duowagen, dus mochten we verhuisd zijn over een jaar dan hou ik die gewoon...pfff kriebelt ehct zo erg alweer...netals toen hahahah

Ik vind de overgang van 1 naar 2, nu..namelijkw el erg meevallen, niet zoals iedereen me had voorgesteld ofzo..ach toekomst zal het leren :p....

laaaaat je wel weten wanneer jullie beginnen :p:p

16. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Lov, hier hetzelfde! Twee meiden nu dus mensen gaan ervan uit dat ik perse een jongen wil. Het maakt mij geen drol meer uit. Ik wilde wel altijd een meisje, maar idd: die heb ik al twee keer!! Geweldig!! Nog een meisje: super! Barbies rulez! :p maar een jongen: gaaf, das eens wat anders! Vind het allemaal prima! Hier trouwens ook zo'n moeder die twee zat vind... Het is mijn leven hoor. Ik heb altijd gedroomd van drie kids en ik wil graag proberen of dat lukt. Zo niet, dan is dat even slikken, want je moet toch een droom/toekomstbeeld laten gaan. Maar twee meiden vind ik ook super!
    Wat betreft manlief: die wilde er altijd twee. Mijn argument? Mijn oudste is niet van jou dus samen moeten we er dan nog twee maken :p mijn oudste meisje heeft namelijk een andere papa. Heb het even zo gedraaid zodat het mij uitkomt :p Maar hij stond er wel open voor hoor ;)
    Ik speel zelfs ook al met de gedachte van vier... Maar eerst maar eens kijken wat de toekomst brengt wat betreft nr 3! Ben gisteren ongestel geworden (jammer...) dus op naar ronde twee! Cyclus is een beetje raar, maar het werkt iig nog!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
    Liefs,

17. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Wat ik graag zou willen.. ach ik heb bij beide kinderen geen gelijk gehad dus ja...... whahahaha

Ik kreeg een dochter toen ik dacht dat ik een zoon zou krijgen, en ik kreeg een zoon terwijl ik dacht dat ik een dochter zou krijgen.
    Als het zou lukken zou ik toch wel heel graag weer een dochter willen. Niet omdat mijn zoon minder is, tis een schatje en een batje! Een ontzettende knuffel.
    Maar eigenlijk alleen al om de kleding zou ik een meid willen, een jongen is altijd een broek met een shirt/blouse/spencer/trui enz
    Een meisje is: een broek/rok/jurk met een shirt/blouse/spencer/trui enz
    Staartjes maken, vlechten maken, invlechten, opsteken enz enz. Mijn zoon heeft óf geen gel in zijn haren of stekeltjes..

Nogmaals: mijn zoon is knuffeliger als mijn dochter, maar echt als ik puur en alleen kijk naar de kleding zou ik direct voor een meisje kiezen hihi

Maar omdat ik dat zou willen zal het wel een jongen worden. Nog zo'n knuffelbeer ;)

18. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Bij de eerste wist ik zeker dat het een jongen was en dat klopte! Bij de tweede wist ik zeker dat het een meid was...niet dus! Moest wel ff slikken maar meer omdat mijn gevoel dus niet klopte... Omdat ik al twee jongens heb lijkt het me heel leuk om nog een meisje te krijgen, idd voor de leuke kleertjea maar ook om later leuke 'meiden' dingen te doen. En leuk dat ze dan twee grote broers zou hebben die op haar letten! Maar ik heb toch een flauw vermoeden dat als we een derde zouden krijgen dat het toch weer een jongen zou zijn haha! Dan heb ik echt niks meer te vertellen tussen al die mannen :)

Ik denk dat ik binnenkort een kaartje ga schrijven uit naam van de kinderen dat ze het heel leuk zouden vinden als ze nog een broertje of zusje zoud krijgen en dat mama dat ook heeeel graag zou willen... hopelijk wil hij er dan even over nadenken!

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Wij gaan ook voor de 3e!

Lijkt me wel onhandig, 3.

* Te weinig plek in de auto
    * Met 2 is het al een uitdaging om in je eentje wat te ondernemen, al zijn het boodschappen
    * Nog meer piesluiers

Maar ja. Toch maar wel ;) Ze worden vanzelf groter hè? Dan is het ook niet meer zo druk. (Ok, ok, wel, kop-in-'t-zand)

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik wil er ook graag drie maar voorlopig lijkt dat niet erg te lukken en mijn leeftijd speelt toch wel heeeeeeeeel erg mee (39....)

Deel Deze Pagina