Chantal ,dat is wat ik bedoelde maar dan is hetn og jullie keuze indien jullie er wel voor gaan.Altijd welkom om te komen kletsen hier! nijntje ,oei pco Kikkert ,goh als hij misschien 'druk' ervaart? Mijn man kan haast niet wachten om te starten maar om de dag is meer dan voldoende en als je zin hebt natuurlijk babbel , ik vrees dat je test met urine is doorlopen ,ik zou morgen ofzo nogeens een testje wagen. Zeester ,haha ik zou het niet meer durven lol in de kleedhokjes En afvallen Chapeau zenne !!! siri ,hier staan we op wachtlijst en worden we bij de kinderpsychiater en psycholoog geholpen ook een supplement aan risperdal doet nu zijn ding. Claudia WAUWWWWWWW onscherp maar duidelijk een ROZE streepje !!!! PROFICIAT !!! Lol je zwangerschapsbreintje begint nu al te werken Elfya ,leuk dat je toch DE stap hebt gewaagd en ik duim met je mee dat het wat mag worden voor je !! Hier een emodagje ,merk dat de dochter doorheen een zeer irritante fase gaat ,ze is zoooooooo koppig en huilt om het minste. Best blegh pffff. De jongens doen het goed ML heeft doorgewerkt aan de vliegenramen en ze zijn op 2 na KLAAR wieuwwwwwwww Enneuh hij heeft enige tijd geleden zijn cv doorgestuurd naar een hogere in zijn job om op een net afgesloten vacature te reageren. Hij dacht ,heb het maar geprobeerd en nu mag hij 24/09 gaan solliciteren..............SPANNEND!!!!!!!! Betere werkuren (tussen 8-18 uur max.) geen 2e auto nodig zijn ancienniteit (hoe je het mag schrijven teld dan 16 jaar mee) en bovenal meer inkomen en het blijft een vaste job waar ze je niet zomaar opstraat smijten Liefs xxx
Ff snel: Claudia gefeliciteerd! Dat er nog veel mogen volgen deze maand! Haha Kimberly, heb ik mijn vorige zw ook gehad. Heel vervelend. Gelukkig was het vooral in de eerste weken. Uiteindelijk heb ik me goed kunnen helpen met metholgel van h10 of hoe heet die. Kun je in apotheek vragen. Meiden die bijna kunnen testen en klussers toi toi toi! De rest komt later, want ik moet nu weg.
en ik die wafels wilde gaan baken ,begeeft me al op 1 jaar tijd de 2e mixer het.... ML.is op trektocht naar mijn thuis om de hunne te lenen
Sorry even ego, ik kom later reageren hoor Oh meiden het doet me meer dan ik dacht... Ik had stiekem toch wel echt gehoopt op een zwangerschap, ondanks dat we het eigenlijk nog uit zouden stellen. Nee eigenlijk juist daarom. Nu weet ik dat het er echt de komende maanden niet in zit. En dat maakt me ook wel eerg verdrietig. En ik weet dat ik niet de enige ben die het uitstelt of het uit moet stellen, maar ik vind het zo jammer en moeilijk. En ik weet dat ik niets te klagen heb, met mijn 2 gezonde kindjes en een eerste ronde die niet eens een eerste ronde is. Maar nu weet ik dat het nog lang gaat duren en buiten de wens die op stand-bye komt te staan, weet ik dus ook dat die operatie nog lang gaat duren en ik dus nog langer met die rotklachten blijf rondwandelen. En nogmaals: Ik weet dat dit allemaal in het niet valt tegenover echt grote zorgen en verdriet. Maar toch heb ik er last van.... Maar ik ga gewoon van jullie zwangerschappen genieten hahahaha. En dan komt mijn momentje nog wel...
Oh haa ben zo blond...jij bedoelt gewoon tussen 8 uur smorgens en 18 uur savonds whaha jeetje zou ik zwanger zijn pgfffff haha
oei bedoel van 8 uur s'morgens tot max. 18 uur s'avonds nu werkt hij vaak 10 uur en is hij in totaal 12 uur soms van huis met reistijd
Lov : 1 kg solo 1 kg suiker (500 gr.kristalsuiker en 500 gr.vanillesuiker) 14 eieren 1 pakje vlapoeder of puddingpoeder 1/2 liter lauw water of melk (naar keuze).
Inderdaad de zw.hormonen beginnen al te werken, cd en cb Voor de rest gaat alles prima! @Nimme wat een lekker recept!
Pfff....hahahaha Thanks nimme! Meiden ik heb opeens heb gevoel datnik mezelf gek maak.. Dat ik gewoon omgi ga worden zondag. Ook heb ik heel erg de neiging om te gaan testen aaahhh
Goedemorgen, ohhhm ik wou dat ik al kon testen....moet nog zo lang wachten. Dat haat ik :x @Lov: ga in het midden zitten , dus zondag testen. @mamachantal: ik zal duimen voor een positieve test de 23e. @Nimme: wat goed van je man. Hopelijk wordt hij aangenomen. Extra salaris is altijd welkom, toch? @Babbel: ach meissie toch. Jouw tijd komt echt nog wel. Dikke knuffel. Zo nu weer aan het werk, ik moet veel notities schrijven vandaag. Bleh, is zo saai. Maar ja, moet gebeuren helaas...heb het namelijk al veel te lang uitgesteld.