@Nimme wij weten het geslacht wel maar houden het geheim Bij de oudste 2 wisten we het niet maar wilde mijn man het wel graag weten, nu heeft hij zijn zin en ik vind het eigenlijk wel heel grappig, iedereen denkt een jongen of weet het niet. Zo grappig hoe mensen gaan vissen. Mooie kids heb je xxxxxxxx
hallo meiden, mag ik ook af en toe mee komen kletsen? we willen graag een 3e kindje. op 29-08 is mijn spiraaltje verwijderd. daarna vrij snel ongi geworden en op dag 10 al een positive ovi test dus nu eigenlijk al in het wachtbankje. we gaan er niet vanuit dat het direct raak is maar het schijnt bij een spiraaltje eerder raak te kunnen zijn. we hebben al 2 jongens van net 4 en bijna 6.
Welkom Anno103, zie dat je al bijna op het eind bent! de laatste loodjes gaan nu aanbreken! Gaat het nog een beetje?? @Babbelbol dus jij gaat Clearblue aanschaffen en testen, ik ben benieuwd of het nu raak is of niet?? Dan gaan we gelijk op!!
@claudia, ik zit al zo'n 12 weken thuis van mijn werk omdat ik last van mijn bekken kreeg en harde buiken. Gelukkig zijn mijn bekken op het moment best te doen, alleen 's nachts heb ik er veel last van met liggen. Harde buiken heb ik ook niet veel meer maar wel wat gerommel. Onze 2e dochter is geboren met 36+6 en we hopen dus heel hard dat deze uk iig blijft zitten tot zondag. Daarna wachten we ongeduldig af @Tweety heeey welkom en succes xxxxxxxx
Bah ik voel em alsof ik ongi ga worden meiden....sorry voor mijn gezeurr maar hier kan ik het kwijt...
@Lov, dat is niet het gevoel dat je wil hebben! En anders door zetten met die ongi en op naar de volgende ronde! Sorry klinkt misschien niet zo vriendelijk maar als je het gevoel hebt laat het dan maar komen, dan ben je er van af en kan je weer gericht klussen...... Succes!!!!!
@Anno bij alle 2 later dan 40 weken, zoon 40+ 5 dagen en dochter 41+2 dagen. Ben benieuwd hoe lang deze blijft plakken.....
Nee ik snap je...ik vindt dat dus ook Maar nu is er dus weer niks Ik moet mezelf niet gek maken en afwachten...geduld geduld..
@babbelbol: balen zeg! Ik herken de teleurstellingen van eerder. Je wilt het zo graag dat iedere maand wachten gewoon te lang is. En als je nu weer een tijd moet wachten dat is gewoon shit! Wat een leuke kindjes heb jij! @lov: spannend zeg, nog een paar daagjes afwachten... Dat is zo vervelend hè? @elfya, ja herken je gevoel: nog bijna twee weken wachten. Dat is zo lang... Van de andere kant, vind ik wachten tot de eisprong nog langer en vervelender want dan moet je eerst wachten op een poging te kunnen wagen en daarna nog eens wachten of het is gelukt. Spannend om op de verjaardag van je dochter te testen. Ik kan testen 1 dag voor de sterfdag van mijn zoontje: erg dubbel allemaal. Maar ik hoop toch heel erg dat het raak is... @Anno103, welkom! Dat komt er al echt op aan hè? Succes met de laatste loodjes! Ik vond het heel leuk dat we het geslacht wisten, maar ik heb het iedereen verteld. Anders zou ik me toch maar verspreken. @nimme, klopt het dat de foto's van jouw kindjes weer weg zijn? Ben erg benieuwd! @Tweety, welkom! Nou dat gaat dan snel bij jou. En dan nu maar wachten. Wanneer kun je nu testen? Hier "geduldig" afwachten tot 23 september. Pff dat is nog lang. Sinds vandaag super verkouden: echt balen! Hoop dat t snel weg is, want die keelpijn word ik niet vrolijk van...
ja de foto is weg maar zal hem in een album zetten we duimen mee hoor lieke!! Lov ,alles kan en we voelen zoveel kan ook + zijn è!
Zou ook al best de pil willen laten maar ik ben geen zomer mens en bevallen in de zomer neen dank u ,zucht erg als ik misschien zo denk maar ben supervruchtbaar normaal gezien (tenzij dat door mijn ouder worden veranderd is). ben dus daarstraks bezig geweest om mijn menstruatiekalender . net in te vullen
Ha ha, zo andersom dan de meesten die zwanger wilen voorden! Lijkt me heerlijk als je min of meer kunt kiezen waneer je wil bevallen! Ik denk soms ook dat ik misschien moet wachten. 't is nog zo heerlijk genieten met mijn 10 maanden oude dochter... Misschien beter als ze 'baby af' is? Maar mijn gevoel zegt anders.... Ik probeer er een beetje tegenin te gaan, zeg tegen mezelf dat ik eerst mijn zs kilo's kwijt moet ( nog 6 kilo, 12 afgevallen) en me in mijn nieuwe functie (zelfde bedrijf andere baas) bewijzen.... Maar dat broegevoel is gewoon te sterk....