@Lieke, balen van die verkoudheid! Wachten duurt inderdaad lang. Maar als het raak is en wat ik natuurlijk hoop voor je!! Wordt je wachten beloont!
Dank je!!! Ja gister had ik weer zo'n gek ongigevoel...nuet krampen maar anders...gek En nu dus weer niks..ik bedoel.zou ik toch ook eens ongi moeten worden als het daarvan was toch? Dus dat geeft weer goede hoop Maar het is gewoon 50/50 dus we wachte af
@lov, niet alvast een vroeg testje? Hier na lange gesprekken van de week toch besloten het bij 2 te laten. Ik zal dan ook niet actief meer meekletsen, maar ik wil jullie wel blijven volgen. Succes meiden en geniet van alle wondertjes en die nog komen gaan!
Morgen ! Hoe voelen de zwangere dames hun ?? Lov ,haha ik duim met je mee met het afwachten mmke ,ojee ,als ik vragen mag wat had de doorslag gegeven om het toch bij 2 te houden? Knuffel!! Hier pilstrip weer begonnen tot we ervoor starten neem ik ze per 2 door ,moet die rode vlag dan ook niet hebben met de nodige miserie
Vriendlief ziet het niet zitten (das wel een belangrijke reden) en in combinatie met vermoeidheid van mij en de rust die we nu eindelijk hebben. We hebben net onze 2 kids onder controle zeg maar. Qua relatie is het gewoon een belasting. En liever een gelukkig gezin met 2 dan een alleenstaande moeder met 3. Ik ga het de komende jaren een plekje moeten geven denk ik.
Nee Maar hey ik had toch gedacht dat jij nog voor een derde zou gaan maar fijn dat je nu de beslissing hebt gemaakt.... ik kom je vast nog wel eens ergens tegen
Sterkte hierin! x en moest er nog verandering inkomen ,zeker komen zeggen !!! En onder controle hebben er gaan toch nog tijden komen waarvan je zegt hallo wat is me dat hier ,maar denk dat ik weet wat je bedoeld. Mijn vriendin kan makkelijker weggaan met die van haar ook op restaurant enz.het is maar zoals je het wilt .
Dank je nimme....en dat zou ik dus ook doen dat doorslikken...wel op tijd mee stoppen misschien anders is je cyclus zo in de war?
@mmeke moeilijk hoor, geef het de tijd om het een plekje te geven. Gisteren intake kraamzorg gehad, we hebben afgesproken voor dinsdag haha, 18 september 37+2 mooie dag toch. Ik ben bij beide meiden begonnen nadat ik die dag naar de vk was geweest en ik moet dinsdag weer dus wie weet. Vandaag de jongste thuis en vanmiddag de oudste natuurlijk ook dus dan geen tijd voor pc. xxxxxxxxx
Sterkte mmeke Ik zag dat en 1 of meerdere zwangere waren gefeliciteerd Verder niet alles gelezen sorry heb het erg druk gehad, dus bij deze voor jullie allemaal een knuffie
Oooh Mmeke wat moeilijk... Heel veel sterkte met het een plekje geven... Lijkt me heel zwaar, maar je hebt gelijk hoor! Count your blessings en geniet daar van! Dikke kus! Nimme: Jaaaa gewoon lekker doorslikken!! Groot gelijk. Rotongi is toch geen echte ongi Lov: ooooooooeeeee spannend!!! Die krampen waren VAST de innesteling! Hoop het zo voor je!!! Spannend anno!!!!! Oooooh heb al zin om te F5-en!!!
Anno ,spannend ja ! Ik heb ingegeven als we ervoor gaan de maand ervoor gewoon 1 maand te slikken. Kikkert ,ook rustig aandoen af en toe
Ik had er nog een testje tegenaan gegooid vandaag. en t lijkt een ietsiepietsieminibeetje donkerder, maar echt nog niet wat het moet zijn. Ik verwact nu mijn ongi. Voel ook al krampen. Komt ie niet, dan test ik over een week nog s.
Jep lov ,ik heb bij deze dame al aangekocht via mp : Marktplaats.nl > Ovulatietesten va 0,44 Wondfo Ovulatietest dipsticks Cindy - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's snel en correct geleverd in de hoeveelheden en samenstelling zoals je wenst.
Thanx meiden, Ja ik wil nog wel steeds, en het moet nog 'landen' hoor. Niemand kan in de toekomst kijken, het zal zich uitwijzen hoe het verder gaat. Misschien dat ik ook een tijdje even afstand ga nemen van zp. Anders blijf ik toch mezelf maar hoop geven. Zit nu nog gewoon in de ontkenningsfase. Jullie allemaal super veel succes en plezier met jullie weg naar een derde/vierde en volgende wonder!