derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hier gaat het maar op en af;)

2. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Kikkert: ach je arme meisje. Hopelijk is ze er snel weer vanaf.
    Ben benieuwd of de zaadjes het gered hebben, ik hoop het wel natuurlijk.

@Anneke: welcome back!

@Claudia: hier alles goed :). Ben wel moe, niet door een zwangerschap, maar door een stevige verkoudheid. Ook leuk ;), NOT!

@Lov: als je het zo omschrijft zou je toch bijna gaan denken dat het raak is... Ik hoop het echt voor je. Nog maar een paar dagen, dan weten we meer!
    Gefeliciteerd met je vriendin. Wat is het geworden?

@Nimme: pompoensoep klinkt heerlijk (nog nooit gegeten eigenlijk). Wij eten vandaag lasagne, hmmmmmm :).

@Siri: ik ga ook ergens in de loop van volgende week testen!

@Mamasab: het is inderdaad jullie keuze. Als jullie denken dat jullie het aankunnen, dan moeten jullie er gewoon voor gaan. Het is jullie droom en niet die van anderen. Succes!

Bleh, ik ben zo verkouden. Ik word er helemaal gek van. Mijn neus is helemaal rood van het snuiten, ik lijk wel een clown! Ben ook misselijk en heb hoofdpijn. Zo...nu jullie weer :p.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

een meisje...

ik hoop het!!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Mamasab ,hier ook deo udste met a u t i s m e en gediagnosteerd toen ik hoogzwanger was van de jongste en wij gaan toch nog voor een groot gezin ;)

Morgen met de dochter op schoenenjacht ,ze is wat ziek dus doen we dat dan maar ineens.

Dus morgen ben ik er niet ;)

5. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    dank je dat ik lekker mijn hart mag luchten bij jullie en ja ik zal zeker ook jullie geklaag willen horen. ik hoop zo dat er veel positieve testen komen. ik duim heel hard.

anneke: wel genoten van de vakantie? slim dat je niet daar blijft zitten als het er ook regend zo zonde als je dan niks kunt.

claudia: ook ik ben zo mega moe, wel heel zielig voor manlief vind ik hij heeft echt aandacht tekort hahaha.

lov: ik had de eerste weken ook dat zeurderige en sinds de 6e week echt dat stekende, ik kan soms zelfs niet opstaan zoveel pijn in die banden. voel je je ook anders? vreemd gevoel in onderbuik dat had ik namelijk. super leuk dat je vriendin een dochter gekregen heeft van harte gefeliciteerd.

morgen nog een ochtendje werken en dan heerlijk weekend. even bijkomen weer. ik kan bijna niets eten en dat heeft echt een terug slag op mijn energie. moe, duizelig, zwak, trillerig
    herkennen jullie dit?
    vandaag maar weer lekker op tijd naar bed.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@kim ja het is gek allemaal...soms zeurderig gevoel dat weer weggaat...last van borsten en nog wel wat dingen. Maar het kan ook niks zijn...

Ja als je niet veel eet ben je natuurlijk niet zo lekker..das logisch...maar had je hier ook veel last van bij je andere kimndjes?

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hallo dames,

er is weer veel gekletst zeg, ik hoop dat ik niemand ga vergeten:

@nimme: ik zie nog geen foto's of album, klopt dat of doe ik iets verkeerd? Supervruchtbaar dat klinkt goed! Ik bn nu wel benieuwd hoe snel je dan zwanger bent geraakt de vorige keren?

@lov: jij kunt je goed inhouden met testen zeg! Pff het komt nu echt er op aan hè? ik snap je vele gangne naar de wc en het bang zijn om teleurgesteld te worden. Heel herkenbaar :) Leuk zeg dat je vriendin is bevallen, ben je al gaan kijken?

@siri: altijd je gevoel volgen. Ik moest er na 10 maanden echt nog niet aan denken, maar dat kwam ook doordat ik de handen vol had aan mijn dochter.

@claudia: Je hebt echt al snel last van de zw-symptomen. Hoe gaat t nu?
    ik hoop inderdaad dat mijn wachtne wordt beloond. Voor mijn gevoel wacht ik al 2 jaar, dus heb nu nog minder geduld dan anders :)

@mmke: je hoeft nu toch nog geen definitieve keuze te maken. Je man kan zich altijd nog bedenken de komende maanden/jaren. Maar lijkt me wel hee moeilijk als jij wilt en hij niet!!!

@anno: spannend zeg ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten.

@babbelbol: heb je er nog een testje tegenaan gegooid vandaag? Proficiat met het goede nieuws. Had jij nu gesolliciteerd? Sorry ik kan nog niet iedereen uit elkaar houden. PND dat lijkt me echt heeeeel vervelend. Ben je er nu weer helemaal overheen?

@kimberly: bedankt voor de lieve woorden! Je mag toch zeker lekker klagen hier, wat is dat nou. Gewoon lekker spuien als je je nie goed voelt. Doen wij toch ook ;) Spannend zeg bijna weer en echo, ik hoop at alles goed is.

@kikkert: had je dochtertje blaasontsteking? Ik hoop t niet...

@anneke, hadden jullie t wel leuk gehad?

@mamasab: welkom!

@elfya: hier ook super verkouden: vervelend hè? Krijg je van dat slechte weer.

Hoe is het eigenlijk met ons lijstje, heeft iemand dat nog ergens bijgehouden?
    Ik ga morgenvroeg naar Zeeland voor een lang weekend en daar heb ik geen internet. Dus jullie horen maandag weer van mij. tenzij we niet gaan, want mijn dochter klaagt over pijn in de buik, oog en is snipverkouden... Ik hoop maar dat het meevalt.

8. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Wow meiden! Wat is er veel gekletst!! Ik heb meegelezen en ik leef met jullie mee, maar ik heb even niet de puf om op iedereen persoonlijk te reageren, sorry! Ik duim zo hard mee voor de meiden die bijna mogen testen! Hier komen de vruchtbare dagen in zicht dus even rustig aan ;)

Hebben jullie dat ook dat er altijd zo´n vlaag is dat iedereen opeens zwanger is? Hier ineens mijn drie nichtjes (die wist ik al) maar nu ook twee vriendinnen!! Ook nog een vriendin in een andere woonplaats en allemaal tussen jan en maart uitgerekend.
    Mijn vriendin/collega zij vandaag: pas jij maar op met al die zwangeren om je heen, zo meteen steken we je nog aan!! En ik glashard liegen...nee hoor....ik heb genoeg aan twee :).....maar ondertussen :D

Dikke knuffel allemaal!!

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ff snel: nog geen ongi!

10. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ha ha, ik kon het niet laten, moest testen vanochtend..... en er kwam gewoon een licht streepje te staan..... hi hi..... ik sta nog niet direct te juichen, want dit heb ik zo vaak gehad, maar ik ben niet nuchter genoeg om het te negeren en gewoon af te wachten...... ik heb toch wel een klein beetje hoop. Vooral omdat ik ook al een paar dagen misselijk ben krampen had in mijn onderbuik. vanochtend waren ineens ook mijn borsten gevoelig.... en omdat ik vanmiddag naar de HA moet dacht ik, ach laat ik eens gek doen:D laat ik eens over een zstest plassen.....

ha ha.... ik ben benieuwd, morgen testen met 'mijn eigen testen'.... de testen die ik altijd gebruik.....

Bijgevoegde bestanden:

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@lieke nee we bellen vandaag even om af te spreken. Ze ligt in Belgie in het zk....
    Ja morgen ga ik testen...denk ik hahahhhaha...

@Zeester ja maar het is ook als je een bepaalde leeftijd hebt...dan wordt iedereen zwanger haahhaha
    Ja ik hou me ook van de domme soms...maar heb wel al eens aan mijn vriendin verteld dat ik graag 3 kindjes zou willen...

@Babbel spannend!!!!!

@Siri ik zie m hoor...maar welke gebruik je morgen dan?

Hieer dus ook nog geen ongi maar is ook niet mijn nod natuurlijk...wel dat zeurderig gevoel dat iedere avond ophoudt....

12. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ik bestel altijd mijn testen online, zijn dezelfde testen als Kruidvat 2v5 (van wondfo). deze testen heb ik altijd gebruikt (in de vele vele rondes die het me koste) dus vetrouw er een beetje meer op. en mochten die ook positief zijn, gaan we voor de CB.....

Maar eerst maar eens weer landen, want ben nu behoorlijk hyper.... zou zo fantastisch zijn om het nog een keer mee te mogen maken.....

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zou idd erg bijzonder zijn:D

14. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    @siri, ja ik zie m ook hoor. Heel licht, maar zichtbaar. Succes bij de dokter
    @lov, morgen al!! Spannend joh!!

Bij mij zijn nu weer de -je eisprong komt eraan krampjes- begonnen. Echt een ongi gevoel. Gaat mijn cyclus toch heel goed! Ben er blij mee. Nu wachten tot ie springt!

Ik ga nu met de oudste naar logopedie.

Tot vanavond weer!!

Liefs

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

die had ik hopelijk ook 2weken geleden....

16. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Siri, ook ik zie een licht streepje, ben benieuwd hoe je morgen test!!!!
    @Lieke, snel last van zw-symptomen, hhhmmm bij de vorige 2 had ik er ook vrij vlot last van dus ik weet niet beter.
    @Babbelbol, nog geen ongi, jeee TESTEN zou ik zeggen!!!! Spannend!
    @Lov, ben toch zo nieuwsgierig of het bij je gelukt is...... Morgen weten we het hopelijk en vertel je ons het goede nieuws!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik hoop het ook!

Heb ik nu net de dochter van mijn vriendin al op fb gezien...aaahhhh had ik nog niet willen zien...vindt het jammer! Maar het is tegenwoordig normaal natuurlijk...hopelijk kunnen we morgen gaan kijken. De vvadder is de beste vriend van mijn vriend...dus we zijn best close..
    Maar we moeten thuis ook door met verbouwen en daarbij vindt ik altijd ddat de ouders eerst rust noodig hebben...even afwachten wat ze straks zelf aangeven

18. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Lov23 zou mooi zijn als je morgen gaat kijken en dan zelf ook een wondertje bij je draagt..... ik ben zo benieuwd naar je test morgen.....

ik blijf maar kijken naar de test.... nu hij is ingedroogd is hij weer duidelijker..... ik prbeer er maar gewoon van te genieten, want als het raak is is het echt de laatste keer dat mijn urine 2 streepjes op een zstest zal laten zien..... dan moet ik echt gaan accepteren dat mijn tijd geweest is.....

mmm ik kan me nog zo goed herinneren dat ik 25 was en een vriendin van mij die net 40 was geworden nam me in vertrouwen dat ze zwanger was.... ik vond dat zoooo oud, voor mijn gevoel was ze echt een oma. ze had al een dochter van 18 en het heeft me echt een tijdje bezig gehouden.... en nu ben ik zelf 40 en voel me piepjong....... raar is dat, ouder worden gebeurt in je lichaam, niet in je hoofd......scheelt misschien dat mijn man 7 jaar jonger is.....

19. Elfya

Elfya Niet meer actief

Goedemorgen meisjes :).

Gisteravond heb ik mijn nageltjes laten doen. Zo leuk. Ik heb jarenlang op mijn nagels gebeten en het is me nu eindelijk gelukt om te stoppen. Ik ben gewoon een beetje trots op mezelf ;).

Zal even een fotootje plaatsen...

Bijgevoegde bestanden:

20. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Elfya, mooie nagels hoor!! Vroeger beet ik ook heel erg nagels, de laatste paar jaar valt het mee!

Deel Deze Pagina