bij mij kriebelt het ook voor een 3, we zijn nu aant kijken voor een andere auto, en we kopen nu ook juist een grote auto ervoor. Maar het is nu zoo on-praktisch.. nog 2-3 jaartjes geduld hebben
@Miis .he meid! Hahahaha nu toch al he hahahaha. Ik had het ook al vrij snel na de tweede .maar toen weer even niet en nu weer wel en dan weer niet. Het schommelt onwijs hahahaha soms denk ik ik wil nu en dan denk ik weer, laat ik nog maar even wachten .aaaahhhhhh waarom lastig hahaha Nee 4 kids is me echt te veel hoor ..ik wil ook nog leuk op vakantie enzo hahah maar het is meer een gevoel hoor. Ik wil het nog een keer meemaken en dan vindt ik het wel goed geweest. Ook omdat mijn bevallingen nu niet echt makkelijk waren. Met die bevallingen van jou zou ik er ook wel 4 willen whahahahaha. Nee maar ik heb nu al minder haast voor die derde dus het is hierna echt wel goed geweest. Ach weet je die overgang .eigenlijk is het juist makkelijker omdat je je niet meer zo gek laat maken, tenminste dat had ik heel erg. Nu had ik gewoon meer zelfvertrouwen. Heerlijk! Da geloof ik het wel dat ouders van 3-4-5 kids zeggen dat het echt zoveel makkelijker wordt. Je hebt dan al vel meer ervaring toch. Wel fijn voor je dat je man met jou op een lijn zit! @Janneke whahahah goed argument hahahaha Ik weet niet waarom ik en soort van angst heb voor een jongen, maar die is er wel. Ik ben zo gewend aan de meiden .Maar voor mijn man zou ik het wel super vinden, al zegt hij dat hij net zo graag een meisje wilt weer. Jammer dat het nog niet gelukt is .. @Leona ik snap je hoor je hoeft je niet schuldig te voelen omdat je een voorkeur hebt! Ik heb die ook en kom er gewoon voor uit whahahahaha niet zoals soms andere hier op het forum die doen alsof je een zonde begaat alleen omdat je een voorkeur hebt. Ik snap je dat je graag een meisje wilt hebben voor al die dingetjes .. Maar zijn jongens over het algemeen niet wat rustiger als meisjes? @pfffff ik had ook 2 x sterk het gevoel van het wordt een meisje en ik had gelijk. Zou het dan ook gek hebben gevonden als ze iets anders hadden gezegd. Net zoals ik er nu weer vanuit ga dat we een dochter zouden krijgen. Ik zou echt niet weten hoe ik me moet voelen als het een jongen wordt zo gek hahahahaha Hmm eerlijk gezegd .tenminste als ik eerlijk mag zijn van je. Ik vindt dat kaartje een beetje omkoperij ?...sorry hoor bedoel het niet verkeerd ..maar dat zou ikzelf niet doen op die manier. Ik bedoel .. je wilt toch uiteindelijk dat hij het echt vanuit zichzelf wilt? Ik snap dat het erg moeilijk is hoor als je man niet wilt .maar gewoon nog eens goed praten met hem .zou dat niet doordingen dan? @Skatje hahahah ja dat is ook wel waar ..maar ja om nu te zeggen dat je daarom dan nog mar een 4de wilt hahahahaha dan maken we het te gek he hahahaha. Hier gaan we trouwens een ander auto aanschaffen hoor .nu is er geen plek voor 3 kids achterin. Gelukkig kunnen we het ons permitteren. @Cygnet was je sneller zwanger van je eerste twee dan? Lijkt me dan ook zo`n rotgevoel als het eigenlijk zo snel mogelijk moet he ik bedoel als je weet dat je nog maar een aantal jaren hebt Nou ja er zijn vrouwen die met 50 nog moeder worden maar ja of je dat moet willen he? @mamachantal jeetje wat lees ik allemaal in je onderschrift zeg . Maar alleen de auto is onpraktisch? Hier gaan ook 2 kids op een kamer want meer kamers zijn er gewoon niet. Maar we willen wel in de toekomst verhuizen hoor alleen is nu de huizenmarkt zo *** dat we het liever even zo oplossen. Ach is vast erg gezellig hahahaha @ALL aaaah hier is weer een baby geboren bij vrienden ..dan komen die kriebels weer zo opzetten he hahahahaha te erg gewoon. Ook bevallen nog 2 stellen binnenkort ..heerlijk al die babies! Nog een vraagje aan iedereen .hoe snel werd je zwanger bij je andere kids en maak je je niet zorgen om studies enz later?
wij hebben een jongen en een meisje, voor nu eigenlijk geen voorkeur, vind beide zo leuk!!! mijn zoontje is ontzettend knuffelig en lief, en mijn dochter is nu al een echt baasje dat heel goed weet wat ze wil, maar oh zo leuk met die jurkjes en rokjes en knipjes e.d.. ook al vind ik wel dat er voor jongen ook wel echt stoer spul te koop is.. ennuh een jongen rustiger?! die van mij niet hoor... lov23: ik was bij beide kinderen in ronde 4 zwanger. best snel dus... en ja ik maak me inderdaad wel eens druk om de studies enz voor later. Nu dus maar goed sparen en dan zien we wel weer... tot nu toe redden we het ruim, dus we zetten voor nu nog best veel op hun spaarrekening, dat geld kunnen we dan evt later weer gebruiken. oohh inderdaad al die baby's... kriebels!! auto: wij hebben een opel zafira.. ruimte genoeg dus!! kunnen in totaal 7 mensen in, wij kunnen dus nog even haha liefs!
hahaha die van jou dus niet hahahaha...ach ligt ook aan het kind natuurlijk. Hier beide keren in ronde 1 dus wat dat betreft ...
Bij de eerste duurde het een jaar bij de tweede was het de tweede ronde raak! Wij hebben nog een kamer over en een ford smax..voor 7 dus plaars hebben we! En wat betreft de studies...dat is ook waarom mijn man twee genoeg vindt, vooral het financiele stuk. Wij sparen ook voor de kids en opas en omas sparen ook af en toe wat voor ze. Tja daar maak ik me ook wel zorgen om...aan de andere kant denk ik dat zien we dan wel weer....je weet nu toch niet hoe het er over 10a15 jaar allemaal aan toe gaat toch? @lov23 ...ja misschien is zon kaartje toch niet zon goed idee....
@lov23 Bij de eerste 11 rondes maar toen rookten we beiden nog en had ik eigenlijk geen idee waarneer we moesten klussen. Bij de tweede direct raak.. tja, dan is een half jaar toch al veel.. al moet ik natuurlijk niet klagen met twee gezonde kinderen. Ik droom van een jongetje maar heb een super meisjesnaam.. het maakt me werkelijk niet uit. Het lijkt me gewoon heerlijk om nog één keer zwanger te mogen zijn. Financieel maakt het hier niets uit (tenminste als ik ergens in de loop van 2014 weer een passende baan kan vinden)
@pffff ja die mannen he...die van mij denkt ook zo krampachtig over de financieën....ik ben meer van het spontane hahahaha. het is ook wel goed dat ze zo goed nadenken maar soms denk ik wel eens...jeetje jong maak je niet zo druk om alles! Zeggen ze dan wat van vrouwen he hahahaha...maar misschien omdat wij gemaakt zijn om zwanger te raken voelen wij het anders hahaha
@Cygnet iedere maand is een te veel he .....ik heb et geluk gehad dat ik snel zwanger raakte maar ik kan me best inleven in vrouwen die dit niet hadden...lijkt me erg frustrerend!
niet alleen de auto is nu onpraktisch hoor we wonen in een klein huis, dus moeten eerst verhuizen. En ik wil eerst dat de jongste alle operaties gehad heeft,want ik wil niet dat de beeb al zo stress heeft als t nog in mn buikje zit,doordat ik zo stress heb.. en jongste zal 'klaar'zijn met alle operaties over 2-3 jaar, dus vandaar dan pas eraan beginnen. En hoop tegen die tijd ook te kunnen verhuizen en opzich ook praktischer want hoop dat de jongste dan onderhand naar school toe kan.. dus heb ik mn handen weer vrij voor de beeb. Maar, eerst maar is zien hoe de jongste uit alle operaties komt stel dat ze veel zorg nodig zal hebben, dan moet ik het tóch uit mn hoofd zetten..... En het moet tegen die tijd financieel ook haalbaar zijn. je weet nooit wat de regering allemaal wilt..
Ik heb me een beetje teveel laten leiden door die tweede zwangerschap.. Eerste ronde raak en in één poging (hoezo gelukstreffer!)... het kan dus verkeren.. hou je daar ook een beetje rekening mee? Je bent tenslotte ook weer wat ouder (maar vast niet zo'n fossiel als ik )
Wij zijn ook bezig met een derde, maar we hebben 1 van 12 en 1 van 4 jaar. Allebei meiden en als de derde ook een meid word is dat super en mocht het een jongen worden ook. Nu al een jaar bezig en vandaag naar de fa geweest.
Lov23, hier is de jongen juist drukker als de meid. Tis niet zo dat ik me tegenover anderen 'druk maak' maar ik ga me dan juist weer schuldig voelen tegenover mijn zoon dat ik graag een tweede dochter zou willen Masami, hopelijk kan de FA jullie verder helpen
lov, hahahah ja ik snap het hoor, maar toch maak ik me dus ook zorgen, steld at het sus en zo loopt ind e znwagerscha dat ik een ks moet ofzo...dan ben ik gelijk bang hahahah...nee maar idd maak zoveel minder druk, alles loopt ook zo soepel hier...heerlijk! 1 vriendin van mij vind het dus echt onwijs zwaar en druk, bij haar schelen de kids ook 20 mnd... anyway, ik dnek dat het bij mij ook zo zal gaan op en af...enige wat mij nog wel ff helpt het nu niet echt te willen, is dat ik ff geen zin heb om zwanger te zijn, vond het ehct irritant op het laatst *oeps* klintk echt ondankbaar, nee maar ik was echt na de bevalling zo blij dat het klaar was...en dat heb ik nu wel..maar dat kindje...dat kriebelt wel hihih maar ik hoor dus niet ehct in dit topic hoor hahahah, ik kwma ff met je kletsen! xx
Hier nog 1 jaar geduld..ik kan niet wachten Maar dan hebben we hopelijk meer ruimte (ander huis) en een andere auto waar 3 kindjes in passen. Verder gaat mijn dochter dan ook al naar school, dus alle tijd voor een klein babytje. Financieel kan het best, zolang we allebei gewoon aan het werk blijven. Studie? Tja eerst maar eens kijken of ze het uberhaupt gaan doen, zien we dan wel weer. (We zetten wel wat opzij waar we kunnen, maar ga er nu niet voor krom liggen). Ja ik zie het helemaal zitten! En tot die tijd hier maar illegaal rondhangen En dames die al bezig zijn of er binnenkort voor gaan, hopelijk zijn jullie snel zwanger!
Hoi allemaal! Wij gaan ook voor een derde! Ik ben er SUPERgelukkig mee! Mijn man had (heel lang geleden!!) toen we nog geen kinderen hadden, altijd gezegd, er maar eentje te willen! uiteindelijk kon ik hem overtuigen voor 2 maar 3: dat was helemaal geen optie! Af en toe bracht ik het onderwerp aan, maar het was een heel duidelijke nee! Tot begin dit jaar: om een of andere reden is hij toch 'bijgedraaid' en nu kan HIJ niet wachten tot we zwanger zijn! Het is precies een heel andere manier van aftellen tot deze zwangerschap: nu weten we echt allebei: dit is echt de laatste keer. We zijn ook veel relaxter (en ook wat ouder nu!). Ik kijk er enorm naar uit!!!
Wat betreft de fininacieën .. wie weet wat er in de toekomst allemaal gebeurt... zekerhied heb je toch nooit hierin...voor een deel dan tenminste. Wat voor een operaties zijn het dan als ik vragen mag,lijkt me zo erg om je kindje zo te moeten meemaken Ik hoop dat alles gewoon goedkomt en je ook over 2-3 jaar dan aan de derde kan beginnen
Zeker ik weet dat het geluk kan zijn geweest....maar ach ik ga er gewoon vanuit dat het nu weer zo snel gaat hoor...en is het niet zo ook goed Het is tenslotte hier 2x zo snel gegaan.
Jammer dat je al zo lang bezig bent was dit bij de eerste twee dan ook zo? Mag ik vragen waarom er zoveel verschil in leeftijd zit bij jullie...bewuste keuze of?