derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    THANX, maar het is nog vroeg he.... dus ik wacht nog een paar dagen voordat ik mezelf zwanger durf te noemen.... maar weer een sprankje meer hoop.....

ik had vanochtend ook al een positieve test, maar die was volgens mij gemaakt door een dronkenlap, want de streep stond helemaal scheef..... deze is gelukkig recht....

2. Ralin

Ralin Actief lid

25 aug 2012
    250
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Tuurlijk is het nog vroeg maar het ziet er al goed uit toch??

Ik blijf voor je hopen dat het goed mag blijven gaan.. en dat je over een aantal weekjes een prachtig beebje ziet op de echo met een kloppend hartje.. ;)

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

goh siri ben :)

Ik zie DIK een STREEP dus PROFICIAT !!!!!!!!!!!!!!!

4. Elfya

Elfya Niet meer actief

@Siri: gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ohhhh, ik wil ook zo graag ;).

@de rest: sorry maar vanavond even gezellig met hubbie op de bank. Morgen reageer ik weer.

X voor allen die hem nodig hebben.

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Veel plezier :)

6. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Lov23, hoe voel je je? Heb je nog hoop? Ik zou zeggen dat als je bij beiden laat hebt getest, je misschien nog even geduld moeten hebben. zoals ik van je begrijp heb je de krampen en steekjes steeds bij de innestelling gehad en maakte je pas later HCG aan, dus dan hebben de krampen niets te maken met de hoogte van de hcg, toch????

7. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    siri: geweldig gefeliciteerd.

ralin: welkom, leuk dat je mee komt kletsen. je hebt ook al wat voor je kiezen gehad zeg. gelukkig voel je jezelf redelijk goed. ik duim voor je dat je een regelmatige cyclus meteen weer hebt en dat je snel zwanger mag zijn.

lov: echt heel spannend zo, wie weet na het weekend. je ziet hoelang het bij mij geduurt heeft, pas na 3 weken overtijd.

babbel: ook voor jou heel spannend, geen bloed is een goed teken. ik hoop het zo voor jullie.

dochterlief heeft het geweldig gehad, ze zijn naar een indoor speeltuin geweest dus helemaal top. ik heb weer even een baaldaagje, verkouden, oorpijn en keelpijn.
    oh en ja een nieuwe lekkernij erbij hahaha ik ben ineens verzot op tomaten terwijl ik die normaal niet eet. raar maar waar.

fijne avond dames, ik kruip weer terug onder mijn dekentje op de bank met mijn mannetje en een filmpje.

8. @Siri wuaw!!! Gefeliciteerd!!!
    Enne 2 jaar nee dank je ik ben het wel heel erg beu hoor ;)

Verder niet te veel puf om te reageren, vanmiddag niet kunnen slapen.
    Nu heel moe, bed staat op klossen en huis is weer schoon.
    Manlief is bij een vriend een pilsje drinken en de meiden slapen dus even lekker op de bank.
    Ben er zo klaar mee, even klagen hoor ;)
    Voet doet zeer door het vocht, ben ontzettend moe, mijn straie scheurt waar ik bij zit en ik voel het gewoon enz enz.
    En verder ben ik heel blij dat ik over 4 uurtjes toch echt de 37 weken heb gehaald.
    Dan wordt het afwachten of het een sept of okt kindje wordt.

xxxxxxxxxx

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Siri gefeliciteerd hoor!

Ja hier dacht ik vandaag weer dat ik ongi zou worden....zo stom! Dan krijg ik die krampen ... Maar er komt niks. Als ik dan ongi moe worden dat het dan maar eens doorzet....maar we wachten af...

10. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Nou, officieel ben ik ook 3,5 week over tijd:(.... ik had 8 augustus mijn laatste menstruatie en 22 september een positieve ovutest en verwachte dus 4 september ongesteld te worden, ik was toen op zakenreis en toen ik niet ongi werd begon ik heb ik een ovutest gedaan (geen zs testen bij me) maar die waren negatief. doorblijven testen en toen werd hij ineens positief op 6 september. ZWanger? Een ZStest gedaan maar die was omowit.... ook maar weer een ovutest en die was ook omowit. Dus toen werd me duidelijk dat ik niet zwanger was, maar waarschijnlijk 'gewoon' een eisprong had gehad.... dus waarschijnlijk nu nog maar op ca 8 DPO, maar als je van de laatste menstruatie uitgaat dus 3,5 week overtijd.... (met een zeer regelmatige cyclus van 27-28 dagen!) als ik niet per ongelijk een ovutest had gedaan, was ik nu behoorlijk in de war geweest!

Lov23, weet jij wanneer je je eisprong hebt gehad?

11. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lov: hoop op geen ongi voor je, zou zo blij zijn als je zwanger bent. weer een op het lijstje zwangeren erbij.

siri: dan ben je nu dan ook al een week of 7?
    mijn nod was 18 juli en ik teste pas 11 augustus positief.
    dus ook erg laat pas.

12. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Siri GEFELICITEERD!!!!!

13. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Siri GEFELICITEERD!!!!!
    @Lov, over een paar dagen weer testen als je geen ongi hebt??

Gisteren een personeelsfeest gehad van manlief Experience Island 1 km voorbij de Efteling. Was echt leuk!
    Opvang voor onze dochter was er en zoonlief heeft de hele middag gespeeld in een grote ballenbad met klimmogelijjkheden en springkussen ook op hem werd gelet.
    Dus we konden met z'n tweeen lekker alles doen, wat een verschil zeg normaal gesproken kijk je naar wat de kinderen aankunnen. Dat hoefde nu niet alleen doen waar je zin in hebt!

Hoe gaat het met de rest??

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.236
    6.096
    113
    Siri gefeliciteerd!!

Lov, ik houd je in de gaten, spannende dagen zijn dit ;)

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    dank jullie wel voor de felicitaties.... ik ben nog een beetje behoudend... er kan nog van alles gebeuren, maar elke positieve test brengt me weer een beetje dichter op de roze wolk.....
    ik durf het wel een beetje te geloven.... zou zo mooi zijn om nog een keer zwanger te mogen zijn.... en te mogen genieten van nog een wonder.

Mijn man is een paar dagen weg en komt donderdag weer thuis.... wel fijn dan kan ik even aan het idee wennen of mezelf weer omschakelen mocht het toch fout gaan... ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zomaar spontaan zwanger ben.....

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hiep hiep hoera mijn dochter is 2 geworden!!!
    Vanmorgen een test gedaan...totaal zinloos natuurlijk maar ja ik dacht wie weet brengt de verjaardag geluk hahaha...nee hoor.

Maar ja ongi is er ook nog niet....

17. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lov:van harte gefeliciteerd met je dochter. maak er een leuke dag van. wel balen van die test dat was idd een leuke verassing geweest vandaag.

siri: kan mij voorstellen dat je wat terughoudend bent. mijn gevoel is nu ook niet hetzelfde als bij mijn andere 2. waarom kan ik niet verklaren. ik heb nooit een miskraam gehad maar toch heb ik meer angsten. misschien omdat ik niet voorbereid was.

vandaag even bij mijn moeder geweest die gaat morgen op vakantie voor 10 dagen pfff ben zo jaloers ik heb dit jaar gewoon de hele vakantie doorgewerkt. och ja volgend jaar maar weer, maar dan als het goed gaat met 3 kids :)

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lov ,HIEPERDEPIEP voor je dochtertje !!!!!!
    Jammer van je omowitte test :(:(:(

Leona ,meid zag je voorbijkomen ,hoe gaat het met je ,ging jij niet op controle de afgelopen week??

Voro de rest druk hier ML is de klinkers aan't afspuiten

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Siri: JAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd meid!!!!! :D:D:D

Lov: He jammer :( Maar jij ook gefeliciteerd met je dochter ♥

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer.....Maar ook geen ongi!
    Feestje was leuk.....verwend natuurlijk..

Deel Deze Pagina