Oh ik heb daargeen moeie mee om mijn mond dicht te houdeneigenlijk....vindt het wel grappig. Ja ik heb dus ook geen idee hoe het zit met mijn cyclussen was ook altijd gelijk zwanger na een keer ongi te zijn geweest...
Hahahahahha Nou ik kan mn mond ook echt níét houden! Ben zo'n flapuit Jaaaaaa jij ook donderdag! Gezellig!!
Ik kon mijn mond ook niet houden toen ik nog niet zwanger was, toen netjes tot de 1e echo mijn mond gehouden en toen onze oudste het wist toen wist meteen de hele wereld het haha. Nu het geslacht vind ik vooral heel grappig, iedereen gokt en denkt het zeker te weten haha xxxxxxxxxxxx
Haha, ik zal mijn best doen om tot donderdag te wachten. Dat zou toch wat zijn, drie positieve testen op een dag .
ik ben ondertussen zo ver dat ik mijn ongi wel wil ... ik wil me echt op school storten! maar als t zo is ben ik natuurlijk superblij
Grappig mijn oudste is toen op mijn verjaardag geboren.. Het geslacht hebben wij nooit voor ons gehouden...
Ik lees zoveel verschillende dingen,sommige zijn al zwanger en sommige wachten nog. Nu heb ik sterk wisselende goevoelens,en ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan,vind het erg moeilijk.... Ik zou soms nog een kindje willen,soms ook niet,maar het gevoel wat wint is nog een kindje... Nou zeg ik niet gelijk morgen maar misschien volgend jaar? Hoe zijn jullie daarmee omgegaan en wat zijn de voordelen geweest waardoor jullie JA we gaan er nog een keer voor,zeiden? Kan dat sterke gevoel wat ik heb gewoon niet onder stoelen of banken steken.. Of toch wel??? Liefs Mariska
@Siri knuff meis, klinkt idd niet erg hoopvol. En wat een verstandige moeder ben je, schrijf maar lekker van je af hoor!!!! Hopelijk komen jij en je man hier sterker uit!! @MAris bij ons was dat gevoel er ook heel duidelijk. We hadden allemaal praktische bezwaren om het niet te doen, waar slapen, hoe in de auto, druk, moeite met zwanger worden enz enz Nu gaat de kleine in een klein kamertje op zolder slapen, wij slapen zelf ook op zolder, als hij/zij in een groter bed moet dan is de kamer vol maar dat lost zich ook wel op. En zo was er voor alles wat te verzinnen en hebben we uiteindelijk bedacht waarom niet? Nou hier alles rustig, oudste is weer thuis van school. Vandaag voor het eerst overgebleven en ze vond het leuk. Ze heeft wel even verdriet gehad omdat ze mama, papa en haar zus miste. Arme schat. Gelukkig vond ze het leuk en is het gewoon even wennen. Ze kijkt nu lekker tv, kan mama even uitrusten van het ophalen, heb al 4 dagen pijn in mijn voet, denk door het vocht. xxxxxxxxxxxxx
Ik voel me vandaag echt niet lekker! We gingeeven snel voor een jas kijken voor de oudste.had voor de zekerheid maar een tampon gebruikt...zag ik net datner een heeeeeeeel klein beetje bruin bloed aanzat...sorry voor de vieze praat... Zou ik dan nu nog ongi worden.....
Hè wat een negatieve berichten allemaal. @Siri meid, wat vervelend dat je nu weer moet wennen aan het idee dat je niet zwanger bent. En die eerdere zw klinken idd als niet niks. Kan me heel goed voorstellen dat je nu weer gaat nadenken. Ik ken het twijfel gevoel heel goed. Nadat Bart overleed heb ik heel lang gedacht nooit meer. Uiteindelijk is mn gevoel weer gaan spreken. Misschien gebeurt dit ook bij jou? @lov, balen zeg. Maar goed het hoeft nog niets te zeggen... Weer afwachten, spannend! @babbelbol, jij maakt het ook sannend zeg. @elfya, ja we liggen ongeveer gelijk. Ikw eet niet zeker of ik za of zo mijn eisprong heb gehad. Ik had beide dagen een positieve ovu test maar dacht za iets gevoeld te hebben. Heb mn banner voor de zekerheid maar op zondag gezet. Ga jij nu do testen? Ik twijfel ehel erg. Ik heb totaal niet het gevoel dat ik zw ben, dus wacht denk ika f of ik do/vr bruin bloedverlies krijg. Normaal zou ik denk ik tot za/ zo wachten om nietw eer teleurgesteld te worden, maar ik ben bang dat het anders erg dicht op ma is en dta lijkt me heel moeilijk. Wat een overwegingen allemaal. @anno, nog geen voortekens?
siri ,begrijp je opsomming en zo doe je dat ook best als je rationeel wilt nadenken maar geef het aub.zijn tijd (zoals je aankaart met je ventje gaat bespreken). onze oudste heeft a u t i s m e en verder heb ik geen andere kindjes met afwijkingen en ook hier is de schrik er telkens geweest. Weet nog goed dat ik de 1e dag zo observeerde bij nr.2 en 3 kwestie een gerust hart te hebben. Als het schrijven en praten je helpt blijf dan gerust langskomen! Leonaaaaaaaaaa ,hoe is het met u ?? Lov ,oei bruinverlies ,ik hoop dan toch dat je ongi nu komt dan is je cyclus in orde ofwel innesteling? Vandaag weer berichten gekregen van aanvoelen en ze kloppen 1 na èèn echt creepy ,de ene aangenamer dan de andere dat wel .
Ja of doorzettem of zwanger zijn.....we zullen zien....is nu niks te zien trouwens...is ook alleen omdat ik eentampon heb gebruikt ...anders had ik het niet eens geweten!