Goedemorgen, de meisjes zijn weer naar school en KDV. Ik ga nog even een uurtje thuiswerken en dan naar mijn eerste afspraak van vandaag. @Anno: voel je al wat rommelen? En fijn dat z ehet leuk vond op de overblijf. @Maris: ik heb ook wel de voors en tegens tegen elkaar af zitten wegen. Uiteindelijk waren we er echt wel van overtuigd dat we een derde wilden. Mijn advies: neem er de tijd voor. Als het zover is, dan voel je het van binnen. @Siri: nogmaals sterkte en schrijf gerust zoveel als je wilt. @Lov: nog steeds niet ongi, maar wel symptomen...wat een gedoe zeg. Hier schiet je niks mee op. @Lieke: ik denk dat ik toch morgen ga testen. Dan ben ik ook vrij en op de een of andere manier vind ik dat fijner. Want stel dat het zo is, dan heb ik echt geen zin om naar mijn werk te gaan.
Nog steeds geen duidelijkheid.....nu heb ik weer iets nieuwe erbij....stekende drukkende pijn linksonder in de bm?
@Lov erg he die onzekerheid, hopelijk is het snel donderdag met een posi test!!! hier: nu weer rustig, gisteren rommelde het goed maar nu is uk ook weer gedraaid dus we zien het wel. Dadelijk naar de vk. Mijn voet doet echt steeds meer pijn, naar school lopen is een hele opgave, en ik ben geen klager grrr. Nu oudste op school en jongste op kdv dus ik even kopje thee. xxxxxxxx
Bij een 3e kan er ineens van alles haha Nee schijnbaar is het wel normaal, dadelijk naar de vk en dan zal ik nog eens vragen hoe het nu zit als uk niet goed ligt bij de bevalling xxxxxxx
@Lov jakkes beetje bruinverlies, maar zolang het niet doorzet is er van alles mogelijk!! Gisteren is mijn man naar het ziekenhuis geweest om een foto te laten maken van zijn rechterhand, hij had moeite met het schakelen voornamelijk in zijn 5 zetten! Komt terug met hand in het gips, blijkt een breuk onder zijn pink en boven de pols te zitten. Hij had zaterdag met stenen zitten spelen met onze zoon toen ging er iets mis! Een beetje gekoeld met een icepack, voor de rest geen last. Nu maar hopen dat het snel geneest! Hoe gaat het met iedereen, ik ben in ieder geval hondsmoe! Weinig geslapen en vroeg op om man naar het werk te brengen.
Siri: Wat erg meisje... en ik begrijp heel goed dat je nu erg gaat twijfelen. Maar laat het even rusten en kijk dit eerst even aan.. Even je gevoel weer op orde. Sterkte wijffie en gewoon blijven kletsen hoor! Echt van je af schrijven! Lieke: oh dus je bent wel in ronde 1 nu dan? Spannend!! Elfya: Voor jou ook al spannend!! Lov: Ja pfffff geduld wordt er gevraagd he!! Claudia: Hoe is t met jou meid? Nimme: Ja het zal best spannend zijn geweest he! en nu toch ook weer spannend hoor!! Veel kindjes met een vorm van autisme hier... jeutje...
@Babbel haha je maakt het extra spannend!!! Hier weer alles goed bij de vk, dat uk steeds dwars gaat liggen moet ik even melden wanneer ik ga bevallen, dan kijken ze een keer extra. En hoe meer kids hoe meer het rommelt zei ze dus dat schiet niet op haha xxxxxxxxxxxx