derde kindje.....

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lov23, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Babbelbol ben toch zo benieuwd bij je!!!!! Succes!

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou echt meiden ik hoop het echt van niet :) Want ik heb dus ook die andere baan gekregen!! en dat komt dat echt even niet uit :$

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Maar nog altijd geen post gehad :(

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    OMO!!! Ik ben opgelucht :)... Lekker aan de slag, diploma en dán verder met de toekomst in ons gezinnetje ♥

5. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    @Babbelbol, dan is het nu wachten op je ongi! Wat voor opleiding doe je?? Wanneer kan je je diploma halen??
    Hoe gaat het nu na de opluchting van OMOwit??

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou ja een positest was ook prachtig geweest hoor!! hahaha dus het kon niet fout gaan :p De wens is groot, maar de timing is nu even beroerd ;)
    Ik moet mijn opleiding SPW nog afronden en daarvoor nog een paar maandjes wat opdrachten afmaken. En dan heb ik mn diploma op zak. YES!

7. Elfya

Elfya Niet meer actief

Hee, mis ik Anno niet al een tijdje??? Misschien is ze wel bevallen?

@Tweety: de Efteling is altijd leuk (als het niet te druk is)! Ik wil ook graag weer een keer binnenkort.
    Voel je je al wat beter vandaag?

@Emeisje: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!

@Babbel: Fijn dat je test nega is (klinkt wel gek). Maar waarom ben je dan nog niet ongi denk je? En ook nog gefeliciteerd met je baan.

@Siri: sterkte meis en een heel fijne weekend toegewenst.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd elfya...

Nou gefeliciteerd met je negatieve test dan babbel hahahah

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik denk dat ik nog niet ongi ben door de Mirena die er toch heeft gezeten en mijn borstvoeding en misschien ook wel de spanningen van de nieuwe baan ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Toen ik stopte met bv kreeg ik ook geen ongi;) 3 maanden gewacht en toen maar begonnen met de pil;)
    Daarom ben ik nu wel blij dat mijn cyclus gewoon is begonnen...weliswaar iets later maar dat is niet zo erg

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

hoi ,

babbel ,haha jammer maar ze zijn goed de testen dus als ie wit blijft is ie wit ;)
    PROFICIAT met het dan afwerken en gaan voor je job!

Siri ,wens je een aangename en rustige vakantie toe!!

Vandaag kilo's groentjes schoongemaakt en eens iets anders uitgetest met tageatelli ,kip in een soort tomatenroomsausje.
    Was lekker en voor morgen is de wortel-pompoensoep met balletjes in de koelkast want ben morgen op bezoek bij meiden van het internet.

En ben hees ,juist een zeehond :):):(

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @elfya de efteling blijft idd leuk. ik voel me wel iets beter. nu is alleen mijn jongste ziek heeft koorts en buikpijn. manlief voelt zich ook niet lekker. alleen nog wel ongi klachten :( en dat op dag 21.

@babbel suc6 bij je nieuwe baan en je opleiding natuurlijk. mag je snel beginnen?

hier dus nog steeds ongi klachten het lijkt nu wel door te zetten. wel vroeg het zou dan een cyclus van 20 geweest zijn.

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @tweety, spannend zeg want ik dacht ook meteen aan een innesteling toen ik jouw berichtje las.
    @emeisje24 welkom en ik hoop dat je het hier gezellig vindt en natuurlijk snel zwanger wordt!
    @nimme, ik ben ook meer een zomermens, maar de herfst heeft ook wel wat. Ik vind zelf zo jan febr vreselijk dan ben ik wel klaar met de winter. Klinkt lekker wat je van eten ahd gemaakt!
    @siri sterkte meid. Dikke knuffel! Maar dat tripje naar Spanje klinkt erg goed!
    @babbelbol, proficiat met je negatieve test :) en natuurlijk ook van mij succes met je nieuwe baan en opleiding!
    @elfya, niet nog een testje gewaagd?

Hier nog steeds puistjes en voor de rest gewoon afwachten. Ik laat me niet meer verleiden tot vroeg testen, dat was vorige keer iedere keer een enorme teleurstelling. *zeg ik streng tegen mezelf* maar ja misschien wordt de drang dadelijk toch te groot of dient ongi zich aan. Hoe dan ook het is nu nog even spannend.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Babbelbol suc6 met je baan en opleiding! En fijn van de neg test (klinkt gek hihihi)

Lieke spannend meis!

Hier zijn de testen binnen gekomen, ik moet alleen nog 8 dagen tot nod.

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

tweety alles kan e ,op hoop van ;)

Lieke ,niet te streng zijn op jezelf hoor :D

Kikkert ,heb je kaartje bekeken en ziet er prima uit op naar die + test!

Ben murf *zwaai*

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik hoop het nimme al heb ik wel vaker bijna z'n kaartje gehad dus ik probeer neutraal te blijven hahaha

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen meiden.....
    Hier hebben de kids gister bij opa en oma geslapen...even lekker tijd voor ons...we zijn lekker gaan uit eten!

Volgende week maandag gaat de oudte voor het eerst naar school. Zo spannend! Volgende week zondag is ze jarig en dan gaan we naar Plopsaland! Nog nooit geweest maar lijkt me zo leuk!

18. Elfya

Elfya Niet meer actief

Goedemorgen,

@Nimme: dat klinkt heerlijk!

@Tweety: dat zou dan wel een extreem korte cyclus zijn. Kan dat wel? Sterkte met de ziekenboeg.

@Lieke: als ik zondag nog niet ongesteld ben, gooi ik er een testje tegenaan...

@Kikkert: spannend, nog even afwachten.

@Lov: Lekker gegeten?
    Mijn oudste zit nu een maand op school en ze vindt het helemaal geweldig. Ze is wel ontzettend moe iedere dag.
    Ik ben ook nog nooit in Plopsaland geweest. Lijkt me ook erg leuk, ik hoor graag hoe het was. Naar welke ga je eigenlijk?

Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hasselt!
    Ja ze heeft er ook zin in...en ik ook hahahaha...ze is er zoooo aan toe!

Eten was heerlijk:D

20. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    lov: leuk zeg dat ze bijna naar school mag, gaat er weer een nieuwe wereld open. hier vond ze het geweldig. plopsaland lijkt mij ook erg leuk, maar vind het zo ver weg.

elfya: spannend hoor nu voor jou, ik duim voor je.

siri: probeer lekker te genieten van de zon en de laatste keer die zomerkleren aan. hopelijk is het bloeden dan iets minder geworden.

babbel: klinkt idd best raar blij met een negatieve test hhihi, maar wel fijn dat je je nu volledig kan storten op je baan en studie afronde.

ik zit nog steeds flink in de lappemand, koorts, mega verkouden, spierpijn en ja ga zo maar door.
    gisteren ook helaas minder leuk nieuws gehad, mijn opa kan namelijk elk moment sterven, gisteren nog even een paar uurtjes bij hem gezeten.die man is gewoon echt op, mag ook wel als je bijna 95 bent.
    maandag hebben we weer echo ben heel benieuwd.
    ik ga nu lekker op de bank liggen met de jongste.

Deel Deze Pagina